sepo danquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:09 schreef Vector_SLD het volgende:
Fipo
Ja, niemand opende toch een nieuwe.quote:
andere heet wel Kut Jimiquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:09 schreef Jaco90 het volgende:
doe is KUT JIMI in de OP.
was ermee bezig joh!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, niemand opende toch een nieuwe..
Schiet dan voortaan eens op man.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:09 schreef Jaco90 het volgende:
ik wou het doen.
Okequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
er staat guess who? dus zeg ik okeej
PUB SlowChat #134: Wij steunen _ElMaikel_quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Laat eens zien dan![]()
En waarom ik gebant ben ja dat iets tussen Yvonne en mij![]()
Dat maakt geen kut uit, deze was eerder.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:11 schreef Jaco90 het volgende:
die andere is beter.
Haha best coolquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
PUB SlowChat #134: Wij steunen _ElMaikel_
PUB SlowChat #135: Sven steunt nog steeds _ElMaikel_
PUB SlowChat #136: Pub of Bup?
Bupa had die laatste titel aangepast..
En Mark had er ook nog eentje..
PUB Slowchat #135: Wij steunen _ElMaikel_ #2
Kutgoszerquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:15 schreef Jaco90 het volgende:
sluit deze. deze is cooler: PUB Slowchat #148 Kut Jimi
Ja echt cool man, die zit al bijna dicht. ;{.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:15 schreef Jaco90 het volgende:
sluit deze. deze is cooler: PUB Slowchat #148 Kut Jimi
Wat?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:16 schreef Duncan-Death het volgende:
Kunnen alle kutbaggerende dyslectische grafmongolen optiefen aub?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:10 schreef Knoekie het volgende:
Hoi Sven.
Hoi.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:14 schreef Duncan-Death het volgende:
Hey sven.
Dat andere topic wel eens gezien.quote:
die izjn al wegquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:16 schreef Duncan-Death het volgende:
Kunnen alle kutbaggerende dyslectische grafmongolen optiefen aub?
Ja, dat hebben we allemaal voor je over.quote:
Freiss jongen!quote:
Nee, ik heb een bootje laten zinkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat andere topic wel eens gezien.?
Vooral Jettquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:21 schreef Knoekie het volgende:
Waar is Jett en ijsmeis?
Vooral als ze weer dronken isquote:
Van de Fernandezquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vooral als ze weer dronken is
Hier zit tenminste niveau inquote:
Ik ken dat spul dus echt niet he.quote:
Moet je eens proberen is echtquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ken dat spul dus echt niet he.
Gozer, rot eens een eind op man, je bent echt irritantquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:28 schreef Jaco90 het volgende:
PUB Slowchat #148 Kut Jimi PUB Slowchat #148 Kut Jimi PUB Slowchat #148 Kut Jimi PUB Slowchat #148 Kut Jimi
En waar smaakt het naar dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:29 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Moet je eens proberen is echt![]()
Komt oorspronkelijk uit Suriname
Ik denk naar Kip. Daar smaakt alles naarquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
En waar smaakt het naar dan?
Ehh... zal ik hem er maar uithalen danquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:31 schreef brainster het volgende:
Jaco90, zo kom je natuurlijk nooit in de OP
Bupie, ik vind U tof.quote:
klootzakken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:31 schreef Snqqpy het volgende:
Ah hij is dicht.
Hij staat er al inquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:31 schreef brainster het volgende:
Zelfs ik sta er nog niet inquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:31 schreef brainster het volgende:
I second thatquote:
Mijn topic wat doe je?!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zelfs ik sta er nog niet in.
Wij hebben gewoon niveau.quote:
het was je topic nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:32 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
klootzakken.Mijn topic wat doe je?!
Ehm....deed ik datquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:08 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:
Those were the days.quote:
Die van jou is anders ook niet zo plezierig om naar te kijkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:34 schreef Jaco90 het volgende:
jimi is nog steeds een fokking tiefus lijer met z'n kut kop.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:35 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Die van jou is anders ook niet zo plezierig om naar te kijken
Oh, dus je doet mee?quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:36 schreef freiss het volgende:
[..]
ik kan hem natuurlijk eruit halen![]()
breng hen nou niet op ideeenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:36 schreef freiss het volgende:
Zijn wij de eerste van het nietuwe banmeldtopic?
Kijken, en ik ondertussen alle aai-over-mn-bolletjes ontvangenquote:
Alsof ze wat.. 20 mensen tegelijk bannenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:36 schreef freiss het volgende:
Zijn wij de eerste van het nietuwe banmeldtopic?
je hebt ons topique aangegevenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:37 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Kijken, en ik ondertussen alle aai-over-mn-bolletjes ontvangen![]()
Zou stoer zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:37 schreef brainster het volgende:
[..]
Alsof ze wat.. 20 mensen tegelijk bannen
Ik heb toch geen hulp nodigquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:37 schreef freiss het volgende:
[..]
Nee, wij kijken naar hoe jij bitchfight!
alleen Jaco90quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:37 schreef brainster het volgende:
[..]
dan moet je naar men school komenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:37 schreef freiss het volgende:
[..]
Nee, wij kijken naar hoe jij bitchfight!
Huiliequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:37 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
je hebt ons topique aangegeven![]()
Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:37 schreef brainster het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:38 schreef freiss het volgende:
[..]
Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:40 schreef Chanandler het volgende:
Ik ga maar eens Blow kijken. Toedeloe![]()
Lekker Imberrquote:
Blow. Blowen. Wiet. Jimi.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:40 schreef Chanandler het volgende:
Ik ga maar eens Blow kijken. Toedeloe![]()
over KUT JIMI.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:41 schreef Maikuuul het volgende:
Damn ik moet er weer ff inkomen hoor, waar gaat het over vandaag ? btw Imberr waarom ben je niet op msn ?
nergens overquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:41 schreef Maikuuul het volgende:
Damn ik moet er weer ff inkomen hoor, waar gaat het over vandaag ? btw Imberr waarom ben je niet op msn ?
Open hem dan wel!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:42 schreef Jaco90 het volgende:
de volgende heet natuurlijk: Jimi is nog steeds een KUT.
Ik had het zelf ook al ontdekt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:37 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
je hebt ons topique aangegeven![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:42 schreef Jaco90 het volgende:
de volgende heet natuurlijk: Jimi Jaco90 is nog steeds een KUT.
Wat doe je hier dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:44 schreef Imberr het volgende:
ik heb geen zin in msnin fok! ook niet trouwens
ik ben de pc ff zat geloof ik
Nou, dan druk je op open topic, en voert de Topictitel in enzo en dan in het tekst vak daaronder de inhoud van deze pagina : http://wiki.fok.nl/index.php/OP/PUBquote:
iemand waarmee we gingen blowen maar toen niet meer kwam en toen konden we dus niet meer blowen. en dus is hij KUT.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:44 schreef Bupatih het volgende:
En wie de neuk is Jimi?
thanksquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:45 schreef freiss het volgende:
[..]
Nou, dan druk je op open topic, en voert de Topictitel in enzo en dan in het tekst vak daaronder de inhoud van deze pagina : http://wiki.fok.nl/index.php/OP/PUB
Sterker nog deel 149 heeft geen Jaco in de OP.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:44 schreef Svensational het volgende:
de volgende heet natuurlijk: Jimi Jaco90 is nog steeds een KUT
haters.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:45 schreef brainster het volgende:
[..]
Sterker nog deel 149 heeft geen Jaco in de OP.
Spammenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:46 schreef Jaco90 het volgende:
waarom ben ik trouwens uit de OP gehaald?
Thanks!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:47 schreef brainster het volgende:
Ach boeie... ik stop j er wel weer tussen
dat is KUT! net zoals Jimi eigelijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:47 schreef freiss het volgende:
Hehe, Vector_SLD heeft problemen op het forum komen
De verslaving meisje, de verslavingquote:
eindelijk weer Elite in de SC.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:47 schreef Jaguarized het volgende:
Avond.
Heyquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:47 schreef Jaguarized het volgende:
Avond.
ohjaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
De verslaving meisje, de verslaving
Inderdaad, waar blijven die kwaliteitpostsquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:49 schreef Duncan-Death het volgende:
Jezus wat een kutgespam.
Waarom word ik er niet ingestopt, kun je beter vragen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:46 schreef Jaco90 het volgende:
waarom ben ik trouwens uit de OP gehaald?
Omdatquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom word ik er niet ingestopt, kun je beter vragen..
Wanneer een kabinet demissionair is geworden bepaalt de Eerste Kamer, op voorstel van de fracties, in een plenaire vergadering, welke wetsvoorstellen en onderwerpen als controversieel worden aangemerkt. Deze procedure wordt gehanteerd vanaf de val van het Kabinet Balkenende in oktober 2002. Voorheen besloot het College van Senioren, op advies van de Eerste-Kamercommissies, over de controversialiteit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:49 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Inderdaad, waar blijven die kwaliteitposts![]()
*mompelt een rijmpje over een trap enzo*quote:
Niet dat er veel nuttige post komen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:50 schreef Imberr het volgende:
ik ga ff ijsje halen.. niet te veel posten zonder mij want ik heb geen zin om alles terug te lezen
tot zo
Sorry, hier ben ik weer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:49 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Inderdaad, waar blijven die kwaliteitposts![]()
Ik moet zo naar het station. En dat was het wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:53 schreef Jett het volgende:
GAAN JULLIE DAN HELEMAAL NIKS VANAVOND DOEN
ik ook niet namelijk.
wij gingen blowen. maar toen kwam KUT JIMI.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:53 schreef Jett het volgende:
ik ook niet namelijk.
Jup.quote:
Ik zag het ja. Goed hoor.quote:
Ha B.quote:
Er is hier een schuimparty, maar ik ga nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:53 schreef Jett het volgende:
ik ook niet namelijk.
he mênquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:56 schreef Wiwi101 het volgende:
Goeienanvond mensen...:)
Mens, zet je capslock uit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:53 schreef Jett het volgende:
ik ook niet namelijk.
Ik zou het niet in me hoofd halen om in de kroeg een raketje te maken.quote:
Resizen in paint ofzo?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:58 schreef Maikuuul het volgende:
Mijn fotoboek werkt, alleen die grote foto krijg ik niet veranderd
Fotoboek van Maikuuul
Yes hij doet hetquote:
don't we all just love her?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:59 schreef Jett het volgende:
mijn keel ligt half open. je weet beetje bloed kotsen enzo en ik klink als een kettingrookster a.k.a pijpslet.
en ik denk dat dat inm combinatie met groeneplantjes/alcohol en tabacco niet zo goed gaat verlopen en dat ik morgen dan niet meer kan praten.
Ik ook niet, maar grappig is het welquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik zou het niet in me hoofd halen om in de kroeg een raketje te maken.![]()
Jett haar ego past niet meer op fokquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:21 schreef Knoekie het volgende:
Waar is Jett en ijsmeis?
caramelijsquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:00 schreef Boeman het volgende:
Imberr, wat voor ijsje lik je aan op het moment?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jett haar ego past niet meer op fok![]()
newbiequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:01 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Lijkt me wel he. Dat is algemeen bekend![]()
En is dat stokje ook hard ?quote:
thank god my foot is big enough so I can put it in yo throat. and I ain't playinquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jett haar ego past niet meer op fok![]()
oh puh-lease, cut the crapquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:04 schreef Jett het volgende:
[..]
thank god my foot is big enough so I can put it in yo throat. and I ain't playin
hmmm, heb ik nog nooit gehad, gewoon ijs. Ik heb altijd speciaal ijs. Maar is dit ook lekker?quote:
if you don't have a comeback. don't even botherquote:
Asociaal persoon :/ wie eet dat nou vanuit een bak, volgens mij ben je echt een kamper met grote gouden oorbellenquote:
ik ben me fuckin ijs al aant etenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:05 schreef Jett het volgende:
f
[..]
if you don't have a comeback. don't even bother
en waar bemoei jij je mee ga je fuckin ijs eten.
concentreer je daar dan maar op. en ga je niet met mij bemoeien.quote:
een beetje ijs in een kommetje gepleurd hequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Asociaal persoon :/ wie eet dat nou vanuit een bak, volgens mij ben je echt een kamper met grote gouden oorbellen
En wat vinden jullie van mijn stoere fotoboek? sinds wanneer kan je met een foto hard boeken trouwens ?
Fotoboek van Maikuuul
Is dat erg dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:07 schreef Boeman het volgende:
[..]
uitkijken hoor, ze wil nog wel es wulps zijn
nee. ik ben altijd zo als mensen stoer tegen mij doen zonder reden. zeggen dat ik een ego heb TFOEquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:08 schreef Knoekie het volgende:
Alweer Fernandez gekocht?
Jammer dat mijn mond niet groot genoeg is voor die voeten van jouquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:04 schreef Jett het volgende:
[..]
thank god my foot is big enough so I can put it in yo throat. and I ain't playin
nee idd, ik zou mijn tijd niet moeten verspillen aan jouquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:07 schreef Jett het volgende:
[..]
concentreer je daar dan maar op. en ga je niet met mij bemoeien.
Daar sta jij toch ver bovenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:09 schreef Jett het volgende:
[..]
nee. ik ben altijd zo als mensen stoer tegen mij doen zonder reden. zeggen dat ik een ego heb TFOE
en toch doe je het. nu, daarnet, gisterquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee idd, ik zou mijn tijd niet moeten verspillen aan jou![]()
Jij was toch gebanned zeiden mensen ? want ze dachten allemaal dat ik jou was :/quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jammer dat mijn mond niet groot genoeg is voor die voeten van jou![]()
je weet wat ze zeggen over grote voetenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jammer dat mijn mond niet groot genoeg is voor die voeten van jou![]()
maar toen verveelde ik me gewoon.. dan verspil ik gráag tijd aan mensen zoals jouquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:10 schreef Jett het volgende:
[..]
en toch doe je het. nu, daarnet, gister
face it bitch you can't live without me![]()
Daarnet zei je dat je geen zin meer had in Fok :pquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
maar toen verveelde ik me gewoon.. dan verspil ik gráag tijd aan mensen zoals jou![]()
Ja ik was gebantquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jij was toch gebanned zeiden mensen ? want ze dachten allemaal dat ik jou was :/
tjees, dan heb je ook geen leven. o wacht dit verklaart zovelquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
maar toen verveelde ik me gewoon.. dan verspil ik gráag tijd aan mensen zoals jou![]()
nu weer wel, nu heb ik ijsquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:12 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Daarnet zei je dat je geen zin meer had in Fok :p
Dan moet je PUB Slowchat #148 Kut Jimi is zien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:12 schreef Jaguarized het volgende:
Jammer om te zien dat het niveau van de SC hard achteruit gaat. Het lijkt net of men alleen nog maar post om het posten....
Die is wel erg jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:13 schreef brainster het volgende:
[..]
Dan moet je PUB Slowchat #148 Kut Jimi is zien.
wtf staat daar nou weerquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:13 schreef Boeman het volgende:
Wat is Imberr's msn naam trouwes? zoiets?
(¯`·._.·[ iNgUh! ]·._.·´¯) Oº°‘¨vAnAaF wEr Bi3Hr DrInKuHn mEt mN sG4TtI3s!¨‘°ºO
Dan is ie nog niet goed geupdate ofzoquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:14 schreef Imberr het volgende:
[..]
er staat niks van n mailadresalleen dat ik t moet vragen, of bedoel je dat soms?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:14 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Dan is ie nog niet goed geupdate ofzo![]()
erwin.wiering@gmail.com
Ja, ik zag het. Treurig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:13 schreef brainster het volgende:
[..]
Dan moet je PUB Slowchat #148 Kut Jimi is zien.
Ik ook niet mevrouwquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:14 schreef Knoekie het volgende:
Ik post alleen maar kwaliteitposts.
Overdag gaat het nog wel redelijk goed. Dit soort tafarelen gebeuren alleen 's avonds volgens mij.quote:
waar is hier? op msn bij die breezah-sletjes hoop ik toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:16 schreef Boeman het volgende:
[..]
zo praat ik hier, anders verstaan ze me niet
op school enzoquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:17 schreef Imberr het volgende:
[..]
waar is hier? op msn bij die breezah-sletjes hoop ik toch?![]()
Ach in elke man schuilt een vrouwquote:
Ey jij waarom gooi jij mijn avatar steeds uit de opquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:12 schreef Jaguarized het volgende:
Jammer om te zien dat het niveau van de SC hard achteruit gaat. Het lijkt net of men alleen nog maar post om het posten....
Jaquote:
Proostquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:22 schreef Maikuuul het volgende:
Deze post die ik nu maak is een : "verkapte-kijk-mij-eens-jupiler-drinken-want-dat-ga-ik-nu-uit-de-ijskast-halen-post."
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:16 schreef brainster het volgende:
[..]
Overdag gaat het nog wel redelijk goed. Dit soort tafarelen gebeuren alleen 's avonds volgens mij.
tsjaaaa in Dokkum hequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:20 schreef Imberr het volgende:
[..]
juist ja![]()
op wat voor kutschool zit jij dan wel niet![]()
Uhm.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ach in elke man schuilt een vrouwvooral iemand die iets met een oe in zijn nickname heeft
![]()
Omdat het tijd werd voor nieuwe gezichten en we zijn mensen gaan schrappen die een tijd niet gepost hebben.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey jij waarom gooi jij mijn avatar steeds uit de op![]()
Hou jij nou eens op met doen of je meer bent dan andere mensen doe gewoon normaal man naar ventjequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik lees alleen de posts van bepaalde mensen overdag.
En jij bepaalt wat de norm is zekerquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Omdat het tijd werd voor nieuwe gezichten en we zijn mensen gaan schrappen die een tijd niet gepost hebben.
Ik ben het totaal met je eens Brechtjequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:26 schreef Brechtje het volgende:
Echt het niveau van dit topic zo laag geworden, ik hoop niet dat ik de enige ben met dit idee.
Eensch!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:26 schreef Brechtje het volgende:
Echt het niveau van dit topic zo laag geworden, ik hoop niet dat ik de enige ben met dit idee.
Ja idd ik ben het met je eens :/ voordat ik naar me werk ging was alles beter, maarja dat is alweer geshiedenis: "Toen ik naar me werk ging ting ting ting de rest is geschiedenisquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:26 schreef Brechtje het volgende:
ja idd.. maar dat komt vooral door t vele gebagger van sommige usersquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:26 schreef Brechtje het volgende:
Ik vind dat je groot gelijk hebt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:26 schreef Brechtje het volgende:
Als je het zo laag vind gooi je de boel toch dicht ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:26 schreef Brechtje het volgende:
Die stond helemaal vol met bagger. Terecht dat ie dicht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:29 schreef Jaco90 het volgende:
wat heeft iedereen tegen het kut Jimi topic. Dat is MIJN Topic.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Als je het zo laag vind gooi je de boel toch dicht ?
Jij bent de mod
Ik vind het niet grappigquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:30 schreef Jaco90 het volgende:
lig nog steeds helemaal dubbel om PUB Slowchat #148 Kut Jimi
we waren wel dichtbijquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:30 schreef Jaco90 het volgende:
lig nog steeds helemaal dubbel om PUB Slowchat #148 Kut Jimi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |