Het vreemde is, dat dit onderzoek minder ophef zal geven dan een of andere mallotige opmerking van Wilders, terwijl de toekomst van de aarde hierdoor verandert.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Leuk artikel.... kan nog een leuk side-effect opleveren.
Er zit braakmiddel in brandstoffen met alcohol. Tenminste dat doen ze in Brazilië.quote:
quote:’Homeopathie niet beter dan nep’
Zaterdag 27 augustus, DEN HAAG – Het effect van homeopathische geneesmiddelen op de gezondheid is niet groter dan dat van nepmedicijnen. Dat blijkt uit een onderzoek dat deze week is gepubliceerd in het toonaangevende Britse medische tijdschrift The Lancet. Onderzoekers vergeleken 110 onderzoeken naar het effect van homeopathische middelen met 110 studies naar het effect van reguliere geneesmiddelen.
Ze kwamen tot de conclusie dat conventionele medicijnen een duidelijke positieve werking hebben. Alternatieve geneesmiddelen daarentegen werken niet beter dan placebo's, nepmedicijnen. Een uitkomst die de Vereniging tegen de Kwakzalverij nauwelijks verrast. „Homeopathische middelen kunnen niet werken, want er zitten nauwelijks werkzame stoffen in. De homeopathie staat al vanaf het begin stil en gaat voorbij aan de vooruitgang die de laatste 150 jaar geboekt is op het gebied van de chemische wetenschap en de geneeskunde´," aldus een woordvoerder. „Omdat homeopathische middelen niet inwerken op een lichamelijk mechanisme, is hun effect niet groter dan het bekende kusje op de wond.” Onzin, beweren woordvoerders van de Nederlandse Vereniging voor Klassieke Homeopathie (NVKH) en van de Artsenvereniging voor Homeopathie (VHAN). De twee verenigingen benadrukken dat aan de resultaten van studie naar effecten van geneesmiddelen moet worden getwijfeld. „Er is onderzoek gedaan op een klassieke wijze", aldus de VHAN „Er is gekeken naar een medicijn en het effect ervan. Maar zo werkt de homeopathie niet. Daar wordt een patiënt als individu bekeken. De ene persoon met een maagzweer krijgt een combinatie van heel andere middelen voorgeschreven dan de andere." Daar komt nog bij, zegt een woordvoerster van de NVKH, „dat wij zien dat ook baby's en kinderen baat hebben bij homeopathie. Groepen die niet vatbaar zijn voor suggestieve kracht." De VHAN: „Wij zien dat onze patiënten beter worden. Dus het werkt.
ja, en de nieuwswaarde is erg laag.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:03 schreef Chewie het volgende:
Damn wat gaan die baggertopics snel zeg![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Er zit braakmiddel in brandstoffen met alcohol. Tenminste dat doen ze in Brazilië.
quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:21 schreef pberends het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/57190#2213309
Oh oh oh, kom maar op met die kritiek, hersenloze FP'ers.
quote:We don't need no water let the motherfucker burn,
Burn motherfucker burn.
quote:ik wil dus misschien column poster worden op de FP. Dan moeten er natuurlijk wel mensen zijn die ze lezen. Anders kan ik net zo goed in POL/NWS blijven.
Wedden dat we nog op z'n minst tien jaar door gaan modderen met subsidies en dergelijke voor biodieselquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:01 schreef RichardQuest het volgende:
Biodiesel helemaal niet schoon
[..].
Get a life..... een beetje POL-SC topics zitten doorspittenquote:
Jij hebt geen smaak! JULLIE ALLEMAAL NIET!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:55 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hmm boven haar borsten is het weinig soeps
Sorryquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:57 schreef RichardQuest het volgende:
Jij hebt geen smaak! JULLIE ALLEMAAL NIET!
KLOOTZAKKEN!
Zeker, maar gezien je leeftijd ben je betrekkelijk kansloos.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:04 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Sorry![]()
Maar Daphne is mooier
[afbeelding]
Ach waar is een man zonder illusiesquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zeker, maar gezien je leeftijd ben je betrekkelijk kansloos.
Na Jeroen Pauw moet ze het leed weer compenseren met een toyboy.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Zeker, maar gezien je leeftijd ben je betrekkelijk kansloos.
Wat een kutkneus is datquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:27 schreef MrX1982 het volgende:
Wessel van Diepen hoorde ik laatst op de radio
Het is dat ze mij niet kent, want anders.....
Raymond is er nog steeds, hoor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:57 schreef Mutant01 het volgende:
Zo, dat was weer een lekkere werkdag!
Raymond mag mijn aars likken. Doet ie tenminste wat nuttigs.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Raymond is er nog steeds, hoor.
Jij benadert het neo-barbarisme.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:03 schreef George-Butters het volgende:
schoonmaken
Ja, waarom zou ik daar aan twijfelen? Je kunt je overigens aardig vermaken met dit lapje tekst, mocht je daar behoefte aan hebben.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:02 schreef Johan_de_With het volgende:
(Zie je Wolffje, ik heb het nog in de vingers.)
Ik woon in het nieuwe gedeelte, erg gezellig hier hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:10 schreef MrX1982 het volgende:
Charlois![]()
![]()
Het zou me niet verbazen als Mutant01 daar woont![]()
Je kunt ook op safe spelen door iemand te kopen. Mocht je nog verlegen zijn om gezelschap.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:25 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ach waar is een man zonder illusies
Je woont echt in Charlois?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:14 schreef Mutant01 het volgende:
Ik woon in het nieuwe gedeelte, erg gezellig hier hoorOf ben jij zo'n schijtluis die bij elke neger die hij ziet zichzelf moet verschonen.
Zonder slipje that isquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:15 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Je kunt ook op safe spelen door iemand te kopen. Mocht je nog verlegen zijn om gezelschap.
Dan wonen ze hoogstwaarschijnlijk bij mij in de straatquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:18 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je woont echt in Charlois?![]()
Mijn opa&oma ook. De enige goede straat van Charlois en nee ik ben niet bang voor negers.
Ze wonen aan de vlietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:28 schreef Mutant01 het volgende:
Dan wonen ze hoogstwaarschijnlijk bij mij in de straatIk woon in de nieuwbouwhuizen
Welke kant is dat dan? Ik woon zelf aan de maaskant van Charloisquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan wonen ze hoogstwaarschijnlijk bij mij in de straatIk woon in de nieuwbouwhuizen
Maar Den Haag is een k- stad? (Zet een streepje in je schuttingtaal.)quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:46 schreef Chewie het volgende:
[..]
Welke kant is dat dan? Ik woon zelf aan de maaskant van Charlois
Jezus! Stel je voor dat we da in Nederland hadden gepompt.quote:In totaal heeft Nederland sinds 1949 minstens 70 miljard euro gespendeerd aan ontwikkelingshulp.
Het is alleen maar erger geworden. Zonder ontwikkelingshulp had je nu veel minder hongerige mondjes te voeden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:49 schreef sizzler het volgende:
[..]
Jezus! Stel je voor dat we da in Nederland hadden gepompt.![]()
Ik bedoel: Afrika is er toch niet op vooruit gegaan in die tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |