Wat een kutkneus is datquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:27 schreef MrX1982 het volgende:
Wessel van Diepen hoorde ik laatst op de radio
Het is dat ze mij niet kent, want anders.....
Raymond is er nog steeds, hoor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:57 schreef Mutant01 het volgende:
Zo, dat was weer een lekkere werkdag!
Raymond mag mijn aars likken. Doet ie tenminste wat nuttigs.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Raymond is er nog steeds, hoor.
Jij benadert het neo-barbarisme.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:03 schreef George-Butters het volgende:
schoonmaken
Ja, waarom zou ik daar aan twijfelen? Je kunt je overigens aardig vermaken met dit lapje tekst, mocht je daar behoefte aan hebben.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:02 schreef Johan_de_With het volgende:
(Zie je Wolffje, ik heb het nog in de vingers.)
Ik woon in het nieuwe gedeelte, erg gezellig hier hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:10 schreef MrX1982 het volgende:
Charlois![]()
![]()
Het zou me niet verbazen als Mutant01 daar woont![]()
Je kunt ook op safe spelen door iemand te kopen. Mocht je nog verlegen zijn om gezelschap.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:25 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ach waar is een man zonder illusies
Je woont echt in Charlois?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:14 schreef Mutant01 het volgende:
Ik woon in het nieuwe gedeelte, erg gezellig hier hoorOf ben jij zo'n schijtluis die bij elke neger die hij ziet zichzelf moet verschonen.
Zonder slipje that isquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:15 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Je kunt ook op safe spelen door iemand te kopen. Mocht je nog verlegen zijn om gezelschap.
Dan wonen ze hoogstwaarschijnlijk bij mij in de straatquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:18 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je woont echt in Charlois?![]()
Mijn opa&oma ook. De enige goede straat van Charlois en nee ik ben niet bang voor negers.
Ze wonen aan de vlietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:28 schreef Mutant01 het volgende:
Dan wonen ze hoogstwaarschijnlijk bij mij in de straatIk woon in de nieuwbouwhuizen
Welke kant is dat dan? Ik woon zelf aan de maaskant van Charloisquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan wonen ze hoogstwaarschijnlijk bij mij in de straatIk woon in de nieuwbouwhuizen
Maar Den Haag is een k- stad? (Zet een streepje in je schuttingtaal.)quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:46 schreef Chewie het volgende:
[..]
Welke kant is dat dan? Ik woon zelf aan de maaskant van Charlois
Jezus! Stel je voor dat we da in Nederland hadden gepompt.quote:In totaal heeft Nederland sinds 1949 minstens 70 miljard euro gespendeerd aan ontwikkelingshulp.
Het is alleen maar erger geworden. Zonder ontwikkelingshulp had je nu veel minder hongerige mondjes te voeden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:49 schreef sizzler het volgende:
[..]
Jezus! Stel je voor dat we da in Nederland hadden gepompt.![]()
Ik bedoel: Afrika is er toch niet op vooruit gegaan in die tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |