en een goed nummer op je mp3spelertquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:05 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dingen gooien helpt niet echt. Eindje lopen in de nacht wel (bij mij).
Inderdaad ja, je leest zo vaak dat t bureau jeugdzorg weer s ergens 'toezicht' op n gezin hield waarna een of andere moord gebeurt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:04 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Het vervelende van sommige 'instanties' en mensen is, dat ze alleen maar "Wat vervelend nou." zeggen. En je tips geven dat je met je ouders moet gaan praten. Dat zijn nou juist de dingen die je niet wil horen als je in de problemen zit. Een halfuur lang "Ja, moeilijk is dat." en "Wat rot voor je." maakt je nog bozer dan je al bent. Vooral als het enige wat ze zeggen is "Misschien moet je toch nóg maar eens met je ouders gaan praten."
Dat erbij ja. Maarja, dan moet je wel naar buiten komen. Met een dwarse ouder wil dat niet echt vaak. "Jij gaat nergens meer heen!" Terwijl je net zo'n behoefte hebt aan afkoelen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
en een goed nummer op je mp3spelert![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nu je mod bent valt t wel weer mee![]()
In Muse - Time is running out kun je, het klinkt misschien raar, veel energie kwijtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
en een goed nummer op je mp3spelert![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:07 schreef Molluck het volgende:
jullie gaan hard vanavond de laatste twee dagen.
helpt ook niet nee.. heb al veel dingen kapot gekregen zoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:05 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dingen gooien helpt niet echt. Eindje lopen in de nacht wel (bij mij).
Ik ook niet. Mensen raden het je wel aan, maar ze weten vaak A. niet hoe het is om op jouw plek te zijn B. hoe kut al die instanties zijn, hoe onpersoonlijk en dat je je daarbij absoluut niet op je gemak voelt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:06 schreef Eix het volgende:
[..]
Inderdaad ja, je leest zo vaak dat t bureau jeugdzorg weer s ergens 'toezicht' op n gezin hield waarna een of andere moord gebeurt.![]()
Heb niet echt veel vertrouwen in die instanties om eerlijk te zijn.![]()
Wat was er mis met jouw naamtopic?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:08 schreef Chriz2k het volgende:
Christiaan heeft nog nooit, ik herhaal nooit, een topic geopend zonder fout(en) erin.
1 | [url=http://forum.fok.nl/topic/744816]134[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/744842]135[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/744913]136[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/744973]137[/url] |
Ik ken 'm, werkt goed. Intensief sporten ook, laat je bepaalde stoffen bij los waardoor je je beter voelt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
In Muse - Time is running out kun je, het klinkt misschien raar, veel energie kwijt
Waar?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wat was er mis met jouw naamtopic?
Ik weet dat ik er ooit een geopend hebquote:
Mja, maar als je gaat wandelen met in gedachten dat dit jouw oneindige wandeling is, en dat je niet meer naar huis gaat maar van mijn part naar de sterren toe loopt, koel je af, zakken de emoties, kan je beter relativeren en misschien de situatie beter aan.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
helpt ook niet nee.. heb al veel dingen kapot gekregen zo
maar wandelen.. tja.. dan moet je daarna toch weer terug naar huis, en dus naar de problemen
Ik? Tuurlijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
Bupa, jij hebt vast nog ergens de RUK smiley liggen hè?
O, heel simpel.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:07 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dat erbij ja. Maarja, dan moet je wel naar buiten komen. Met een dwarse ouder wil dat niet echt vaak. "Jij gaat nergens meer heen!" Terwijl je net zo'n behoefte hebt aan afkoelen.
http://forum.fok.nl/topic/745010quote:
Cool. Wanneer is de Fok!PyamaParty?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:45 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Die is aan de kant geschoven, kamer is vrij leeg. Passen zo'n 3 mensen, ook wel meer, maar dan wordt het krap.
Je hebt mensen die er laaiend over zijn. Ik niet. Alleen al omdat mensen er geld mee verdienen maakt het voor mij onpersoonlijk en moeilijk met ze te praten. Zij verdienen er geld mee, en zijn me naa 5 minuten vergeten. Je hebt juist behoefte aan een vriend(in), een knuffel, een aai over je rug, en gemeende woorden.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:10 schreef Wiwi101 het volgende:
Ik heb ook niets met die instanties hoor. Ik ben wel es naar een psych geweest ivm met me ouders, zijn nu ook gescheiden...nou dat moet ik helemaal niet hoor :S
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
Bupa, jij hebt vast nog ergens de RUK smiley liggen hè?
Jeugdzorgquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:06 schreef Eix het volgende:
[..]
Inderdaad ja, je leest zo vaak dat t bureau jeugdzorg weer s ergens 'toezicht' op n gezin hield waarna een of andere moord gebeurt.![]()
Heb niet echt veel vertrouwen in die instanties om eerlijk te zijn.![]()
Ik ben een keer door drie man tegengehouden toen ik naar buiten wilde rennen. Toen heb ik een avond niet meer gepraat en onder mijn bureau gezeten.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
O, heel simpel.
Trap staat toch wel in de hal?
Voordeur, BOEM, en dan gewoon een rondje om gaan.
Deed ik heel vaak, nam ik de wijlen hond mee en begon ik een ronde door de parkjes in de buurt.
Omdat mijn karma dat beaamtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:12 schreef Chriz2k het volgende:
Waarom Christiaan, waarom?
Vooruit dan maar.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Omdat mijn karma dat beaamt
OMG!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:12 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik ben een keer door drie man tegengehouden toen ik naar buiten wilde rennen. Toen heb ik een avond niet meer gepraat en onder mijn bureau gezeten.
JA precies, wil je je verhaal doen, maar zo iemand ken je niet en dan moet je tog ff janken ofzo. Nou heb ik niet echt fijngevoelige vrienden maarja.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:11 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Je hebt mensen die er laaiend over zijn. Ik niet. Alleen al omdat mensen er geld mee verdienen maakt het voor mij onpersoonlijk en moeilijk met ze te praten. Zij verdienen er geld mee, en zijn me naa 5 minuten vergeten. Je hebt juist behoefte aan een vriend(in), een knuffel, een aai over je rug, en gemeende woorden.
jij bent meer oldbie dan mij ja, okequote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
Je kunt mooi de newbie's onderscheiden door te zien wie ruksmiley's plaatst, en wie vulgaire animaties.
Ik was het zat. Altijd de pispaal, altijd de schuld krijgen, het gezeik moeten aanhoren. Wilde weg.quote:
dan ikquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
jij bent meer oldbie dan mij ja, oke![]()
Jezus. Daat laat je toch niet gebeuren?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:12 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik ben een keer door drie man tegengehouden toen ik naar buiten wilde rennen. Toen heb ik een avond niet meer gepraat en onder mijn bureau gezeten.
Ik herken niets in wat je zegt, het lijkt me zo ongelovelijk...,quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:14 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik was het zat. Altijd de pispaal, altijd de schuld krijgen, het gezeik moeten aanhoren. Wilde weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |