Jij belt regelmatig met Piet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:38 schreef cultheld het volgende:
Volgens Piet de Visser behoort Carrizo tot de categorie Messi
Dat zal wel meevallenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:39 schreef twi het volgende:
Inderdaad. Linksbacks zijn schaars, dus die leveren met een goed dichtgetimmerd contract aardig wat op.
Klinkt mooiquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:38 schreef cultheld het volgende:
Carrizo gaat zeker wel een contract krijgen. Een hele goede speler die nog eerder vandaag dan morgen een contract zou moeten krijgen. Volgens Piet de Visser behoort Carrizo tot de categorie Messi en als PSV hem nu niet contracteert, doet Corinthians of River dat wel en dan is ie binnen 2 jaar onbetaalbaar voor PSV.
Iedere dagquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
Geen fijne loting heren! Veel succes, in ieder geval 3 leuke thuisduels voor Bos en DD. De rest gaat nooit naar PSV toch?
dat hoorden we vorig jaar ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:11 schreef kamstra het volgende:
PSV gaat iig niet overwinteren dit jaar, daar geloof ik helemaal niks van...
Uefa Cup is de troostprijsquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:11 schreef kamstra het volgende:
PSV gaat iig niet overwinteren dit jaar, daar geloof ik helemaal niks van...
Dat klopt, lijkt me als psv'er toch best mooi om die dan te winnen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:38 schreef DIJK het volgende:
Uefa-finale is wel in Eindhoven niet? Mooie troostprijs dan :p
als we de CL dan toch niet winnen dan maar de Uefacup in eigen huisquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat klopt, lijkt me als psv'er toch best mooi om die dan te winnen.
die hadden we destijds al gewoon moeten pakken, wordt af en toe nog zwetend wakker van de goal van van Hooijdonk in de blessuretijdquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:52 schreef komrad het volgende:
idd ff feyenoord nadoen door in eigen stadion de uefa cup te pakken
En de voorzet van Elmander, de enige reden waarom ik die naam nooit zal vergetenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die hadden we destijds al gewoon moeten pakken, wordt af en toe nog zwetend wakker van de goal van van Hooijdonk in de blessuretijd
Wat ik ook echt niet snap is dat PSV zo'n gelimiteerde transfersom in dat conract heeft laten zettenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:57 schreef Toewan het volgende:
[..]
Is mooi kut dan, wanneer hij ook naar Monaco had kunnen gaan voor 5 miljoen.![]()
Maar ja, helaas, het vertrek zat er wel een beetje aan te komen. Maar ik ben iig blij dat de laatste wedstrijd thuis tegen Fenerbahce is en niet uit tegen Fenerbahce. In 2001 was de laatste wedstrijd uit tegen Galatasaray, en wat speelde PSV toen mat zeg. Alsof ze vooraf al dachten, het geeft niet wanneer we verliezen, we hebben de 3e plaats al.
ja k las tquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:58 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
zei ik ook al
waar is CC scan?
k vind t ook raar, misschien is typisch iets voor Korea, dat het daar gangbaar is ofzoquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:00 schreef The_M het volgende:
[..]
Wat ik ook echt niet snap is dat PSV zo'n gelimiteerde transfersom in dat conract heeft laten zettenIk denk dat Lee heel blij was toen hij naar PSV kon gaan en het lijkt me echt sterk dat hij niet was gekomen als die gelimiteerde transfersom niet in zijn contract had gestaan.....Snap er geen bal van
3 miljoen had minimaal 7 miljoen moeten zijn
![]()
wij gaan zoals gebruikelijk weer voor Oost onder en anders Oost bovenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:09 schreef ASSpirine het volgende:
ik ga voor 4 personen passe-partout moeten halen
allevier voor de BB plaatsen
dat wordt een duur grapje
Mensen met een supporters Clubcard (dus leden van de Supporters vereniging) kunnen kaarten met korting kopen op die dagen inderdaad.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:11 schreef ASSpirine het volgende:
wij moeten donderdag en vrijdag kopen zeker?
anders korting weg?
Idd !!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:00 schreef The_M het volgende:
[..]
Wat ik ook echt niet snap is dat PSV zo'n gelimiteerde transfersom in dat conract heeft laten zettenIk denk dat Lee heel blij was toen hij naar PSV kon gaan en het lijkt me echt sterk dat hij niet was gekomen als die gelimiteerde transfersom niet in zijn contract had gestaan.....Snap er geen bal van
3 miljoen had minimaal 7 miljoen moeten zijn
![]()
kzie het, dankjequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mensen met een supporters Clubcard (dus leden van de Supporters vereniging) kunnen kaarten met korting kopen op die dagen inderdaad.
Mocht je alleen een Clubcard hebben kun je alleen op vrijdag van de korting gebruik maken.
Typisch iets zaakwaarnemerigs natuurlijk. Die zijn er bij gebaat als spelers vaak worden verkocht, dat gaat natuurlijk beter met een kleinere transfersom.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k vind t ook raar, misschien is typisch iets voor Korea, dat het daar gangbaar is ofzo
Maar met een gelimiteerde transfersom is het percentage voor de zaakwaarnemer natuurlijk ook meteen gelimiteerd. Niet altijd voordelig lijkt me dan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:40 schreef Suijk het volgende:
Typisch iets zaakwaarnemerigs natuurlijk. Die zijn er bij gebaat als spelers vaak worden verkocht, dat gaat natuurlijk beter met een kleinere transfersom.
Bovendien was 3 miljoen voor Lee, toen hij naar psv kwam, natuurlijk ontzettend veel geld.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:11 schreef ASSpirine het volgende:
wij moeten donderdag en vrijdag kopen zeker?
anders korting weg?
Wil je extra hard juichen nu ik er niet bij ben ....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]k mag donderdag aangezien k lid ben van de supportersvereniging
Ga je ook niet 1 wedstrijd (Schalke thuis) ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wil je extra hard juichen nu ik er niet bij ben ....
neequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:48 schreef DeTolk het volgende:
Is die Kut Koreaan nou al weg?
Jij bent toch een NEC-fan? Alleen DD, DIJK, Bobu en Bos81 reken ik tot de echten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja k las ten MM vorig jaar nog maar zeggen dat er best wat Fok PSVers in t stadion zaten toen Appelsientje zo'n mooi overzichtje had gemaakt
mn CC van de supportersvereniging heb k gisteren al meegegeven aan een vriend van me die altijd de kaartjes regeleld. dus t duurt ff totdat de kaartjes binnen zijn
en ik dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jij bent toch een NEC-fan? Alleen DD, DIJK, Bobu en Bos81 reken ik tot de echten.
Diego Armando Maradona niet? Die gaat ook naar Milan uit en Schalke uit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jij bent toch een NEC-fan? Alleen DD, DIJK, Bobu en Bos81 reken ik tot de echten.
Zal best, maar die beste kerel komt hier niet meer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:48 schreef cultheld het volgende:
Diego Armando Maradona niet? Die gaat ook naar Milan uit en Schalke uit.
Dat is dan nog altijd Silvolde.quote:
Dat wil ik wel... maarquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ga je ook niet 1 wedstrijd (Schalke thuis) ?
Dan ben je nog in Nederland
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:03 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Stiekem is Mark een beetje voor Ajax, toch
Hokjesdenken is zo 2004.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:06 schreef methodmich het volgende:
Appelsientje reken ik tot de feestfans, die net zo graag bij het Muziekfeest Belle Perez fotograferen als dat ze PSV tegen amateurs zien pezen in de voorbereiding in de motregen.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:06 schreef methodmich het volgende:
Appelsientje reken ik tot de feestfans, die net zo graag bij het Muziekfeest Belle Perez fotograferen als dat ze PSV tegen amateurs zien pezen in de voorbereiding in de motregen.
Dijk is één van de 100?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:11 schreef methodmich het volgende:
DIJK man, jij bent toch van de harde kern potverdorie!
die zijn ook niet vies van een feestje.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:11 schreef methodmich het volgende:
hoe groot is de kans om kaarten te verkrijgenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wil je extra hard juichen nu ik er niet bij ben ....
OK, dat is jammerquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat wil ik wel... maar
a) geld
b) alle leuke plekken zijn natuurlijk al lang weg voordat ik 1 kaart kan kopen..
En het juichen na een goal, zoveel emotie en temperamentquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:24 schreef rubbereend het volgende:Lee zal ik echt missen, wat een back, die rushes langs de linkerflank en oko als verdediger was hij de beste linksback in Nederland
OostFront!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:11 schreef methodmich het volgende:
en zn scharenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:28 schreef The_M het volgende:
[..]
En het juichen na een goal, zoveel emotie en temperament![]()
Zal hem als persoon ook echt missen, maar vooral als voetballer![]()
![]()
Dat was inderdaad altijd leuk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en zn scharen
en het publiek als hij de bal was Lee Lee Lee Lee
Barreto en Carrizoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop nog op een vervanger
nee hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:01 schreef knep het volgende:
Schijnbaar worden hier alleen mensen tot de 'echte fans' gerekend als ze
hier dag in dag uit de VBL topics volspammen.
Inderdaad liever anti-ajax dan pr psv. Klassequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:09 schreef the_legend_killer het volgende:
De nieuwe avatar van Cultheld is geweldig![]()
Juist niet, anders had ik wel anderen genoemd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:01 schreef knep het volgende:
Schijnbaar worden hier alleen mensen tot de 'echte fans' gerekend als ze
hier dag in dag uit de VBL topics volspammen.
Ach ja, donderdag maar een PPtje halen en eens kijken of we naar Gelsenkirchen en Milaan kunnen.
Okay, er zijn natuurlijk ook nog categorieënquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Juist niet, anders had ik wel anderen genoemd.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik Mike Zonneveld...
ja maar niet datquote:
Die geef jij ook nooitquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:26 schreef cultheld het volgende:
Wat is je bron?
jawel, steefquote:
En toen f'noord dat deed inzake Kalou toen liep je me toch een partijtje te janken over hoe onrechtvaardig dat was van f'noord.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:39 schreef The_M het volgende:
OK het was te verwachten maar ik had stiekem nog hoop dat PSV dwars zou gaan liggen![]()
Daar heb je helemaal gelijk aan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En toen f'noord dat deed inzake Kalou toen liep je me toch een partijtje te janken over hoe onrechtvaardig dat was van f'noord..
Als 't al waar is zal 't wel om Southampton of Charlton gaan, denk ik. Eventueel Arsenal.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:25 schreef methodmich het volgende:
Bouma naar Engeland? Vraag me echt af bij wie.
He polyfan, ik zal je maar gelijk even de laatste opmerkingen van Steef doorgeven:quote:
2 dingen zijn wel zeker.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:44 schreef methodmich het volgende:
Spannend hoor. Onze Steef weer in de bocht. Heeft al veel goeds voorspeld dit seizoen.
Die geeft ie natuurlijk niet, want dan is ie gezien.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:47 schreef methodmich het volgende:
Benieuwd wat zijn echte naam is dan.
Vandaar dat er allemaal van die Zuid-Amerikaanse toppers bij f'noord lopen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:46 schreef cultheld het volgende:
Een scout van Feyenoord met veel verstand van de Zuid-Amerikaanse markt.
Die is vrij sterk eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vandaar dat er allemaal van die Zuid-Amerikaanse toppers bij f'noord lopen..
Dat ligt niet aan hem zegt ie. Hij weet genoeg goede spelers, maar Feyenoord heeft volgens hem de middelen en de contacten (lees: stellar group etc.) niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vandaar dat er allemaal van die Zuid-Amerikaanse toppers bij f'noord lopen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |