abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30034771
Lee dus weg, Bouma schijnt ook verkocht te zijn aan een Engelse club. Zal komende week wel allemaal naar buiten komen

Loting is goed klote, ik kwam thuis en toen werd net Fenerbace aan het rijtje toegevoegd Misschien idd wel naar Gelsenkirchen, daar ze we zo iig
pi_30034811
Wat is je bron?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_30035394
Bouma gaat ook weg ?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 27 augustus 2005 @ 18:59:56 #179
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30035492
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 15:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik Mike Zonneveld...
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_30035642
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 18:59 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Je moet toch wat he
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 27 augustus 2005 @ 19:07:21 #181
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30035687
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 19:05 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Je moet toch wat he
ja maar niet dat
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_30035750
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 18:26 schreef cultheld het volgende:
Wat is je bron?
Die geef jij ook nooit
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 27 augustus 2005 @ 19:12:30 #183
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30035802
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 19:10 schreef WooZ het volgende:

[..]

Die geef jij ook nooit
jawel, steef
DeLuna vindt me dik ;(
pi_30035929
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:39 schreef The_M het volgende:
OK het was te verwachten maar ik had stiekem nog hoop dat PSV dwars zou gaan liggen
En toen f'noord dat deed inzake Kalou toen liep je me toch een partijtje te janken over hoe onrechtvaardig dat was van f'noord. .
-
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 27 augustus 2005 @ 19:20:06 #185
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30035975
k vind eigenlijk nu wij Lee de ruimte geven die hij vraagt Feyenoord dat ook maar met Kalou moet doen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_30036116
Bouma naar Engeland? Vraag me echt af bij wie.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30036155
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 19:18 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

En toen f'noord dat deed inzake Kalou toen liep je me toch een partijtje te janken over hoe onrechtvaardig dat was van f'noord. .
Daar heb je helemaal gelijk aan.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_30036188
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 19:25 schreef methodmich het volgende:
Bouma naar Engeland? Vraag me echt af bij wie.
Als 't al waar is zal 't wel om Southampton of Charlton gaan, denk ik. Eventueel Arsenal.
pi_30036436
In Engeland heeft dus echt niemand er maar iets van gehoord, terwijl de kranten daar elk onzinnig gerucht melden.
www.thuisuiteten.nl
pi_30036444
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 19:12 schreef rubbereend het volgende:

[..]

jawel, steef
He polyfan, ik zal je maar gelijk even de laatste opmerkingen van Steef doorgeven:

-PSV huurt een betere voetballer dan Lee en koopt een middenvelder waar Guus hoopt aan te verdienen na 't WK.

-Ik ben zeer gecharmeerd van 'm. Een supertalent.

-Ik ben ook gecharmeerd van voetballers uit andere werelddelen hoor. En het waarom van een verhuurjaar naar PSV ligt zo gecompliceerd dat ik daar wel op terug kom als de deal maandag of dinsdag bekend wordt gemaakt.

-Speler is overal bekend. Maar zonder de juiste contacten/hulp is die jongen niet haalbaar.

- Ik zeg niks meer, maar het is (vooralsnog) niet Mikel. Die heeft nog problemen met de FIFA.
pi_30036646
Spannend hoor. Onze Steef weer in de bocht. Heeft al veel goeds voorspeld dit seizoen.
www.thuisuiteten.nl
pi_30036685
moeilijk om een plaatje van psv te vinden , cultheld
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_30036707
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 19:44 schreef methodmich het volgende:
Spannend hoor. Onze Steef weer in de bocht. Heeft al veel goeds voorspeld dit seizoen.
2 dingen zijn wel zeker.

1) Hij is een Feyenoord-scout
2) Hij heeft het al vaker goed dan fout gehad

http://www.ajaxtalk.nl (hier post hij) en ook op het feyenoord netwerk. Op beide fora is al bewezen dat hij is wie hij zegt te zijn: Een scout van Feyenoord met veel verstand van de Zuid-Amerikaanse markt.
pi_30036746
Benieuwd wat zijn echte naam is dan.
www.thuisuiteten.nl
pi_30036786
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 19:47 schreef methodmich het volgende:
Benieuwd wat zijn echte naam is dan.
Die geeft ie natuurlijk niet, want dan is ie gezien.
pi_30036805
Hij zit dus op een dun koordje, onze scout die zijn mond graag voorbij praat. Moet toch een eitje zijn voor Feyenoord om dat te achterhalen.
www.thuisuiteten.nl
pi_30036831
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 19:46 schreef cultheld het volgende:

Een scout van Feyenoord met veel verstand van de Zuid-Amerikaanse markt.
Vandaar dat er allemaal van die Zuid-Amerikaanse toppers bij f'noord lopen. .
-
pi_30036904
tvp
Nothing to see here, carry on
pi_30036912
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 19:51 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Die is vrij sterk eigenlijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_30036945
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 19:51 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat ligt niet aan hem zegt ie. Hij weet genoeg goede spelers, maar Feyenoord heeft volgens hem de middelen en de contacten (lees: stellar group etc.) niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')