quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik Mike Zonneveld...
ja maar niet datquote:
Die geef jij ook nooitquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:26 schreef cultheld het volgende:
Wat is je bron?
jawel, steefquote:
En toen f'noord dat deed inzake Kalou toen liep je me toch een partijtje te janken over hoe onrechtvaardig dat was van f'noord.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:39 schreef The_M het volgende:
OK het was te verwachten maar ik had stiekem nog hoop dat PSV dwars zou gaan liggen![]()
Daar heb je helemaal gelijk aan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En toen f'noord dat deed inzake Kalou toen liep je me toch een partijtje te janken over hoe onrechtvaardig dat was van f'noord..
Als 't al waar is zal 't wel om Southampton of Charlton gaan, denk ik. Eventueel Arsenal.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:25 schreef methodmich het volgende:
Bouma naar Engeland? Vraag me echt af bij wie.
He polyfan, ik zal je maar gelijk even de laatste opmerkingen van Steef doorgeven:quote:
2 dingen zijn wel zeker.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:44 schreef methodmich het volgende:
Spannend hoor. Onze Steef weer in de bocht. Heeft al veel goeds voorspeld dit seizoen.
Die geeft ie natuurlijk niet, want dan is ie gezien.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:47 schreef methodmich het volgende:
Benieuwd wat zijn echte naam is dan.
Vandaar dat er allemaal van die Zuid-Amerikaanse toppers bij f'noord lopen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:46 schreef cultheld het volgende:
Een scout van Feyenoord met veel verstand van de Zuid-Amerikaanse markt.
Die is vrij sterk eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vandaar dat er allemaal van die Zuid-Amerikaanse toppers bij f'noord lopen..
Dat ligt niet aan hem zegt ie. Hij weet genoeg goede spelers, maar Feyenoord heeft volgens hem de middelen en de contacten (lees: stellar group etc.) niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vandaar dat er allemaal van die Zuid-Amerikaanse toppers bij f'noord lopen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |