die zijn ook niet vies van een feestje.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:11 schreef methodmich het volgende:
DIJK man, jij bent toch van de harde kern potverdorie!
hoe groot is de kans om kaarten te verkrijgenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wil je extra hard juichen nu ik er niet bij ben ....
OK, dat is jammerquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat wil ik wel... maar
a) geld
b) alle leuke plekken zijn natuurlijk al lang weg voordat ik 1 kaart kan kopen..
En het juichen na een goal, zoveel emotie en temperamentquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:24 schreef rubbereend het volgende:Lee zal ik echt missen, wat een back, die rushes langs de linkerflank en oko als verdediger was hij de beste linksback in Nederland
OostFront!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:11 schreef methodmich het volgende:
DIJK man, jij bent toch van de harde kern potverdorie!
en zn scharenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:28 schreef The_M het volgende:
[..]
En het juichen na een goal, zoveel emotie en temperament![]()
Zal hem als persoon ook echt missen, maar vooral als voetballer![]()
![]()
Dat was inderdaad altijd leuk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en zn scharen
en het publiek als hij de bal was Lee Lee Lee Lee
Barreto en Carrizoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop nog op een vervanger
nee hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:01 schreef knep het volgende:
Schijnbaar worden hier alleen mensen tot de 'echte fans' gerekend als ze
hier dag in dag uit de VBL topics volspammen.
Inderdaad liever anti-ajax dan pr psv. Klassequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:09 schreef the_legend_killer het volgende:
De nieuwe avatar van Cultheld is geweldig![]()
Juist niet, anders had ik wel anderen genoemd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:01 schreef knep het volgende:
Schijnbaar worden hier alleen mensen tot de 'echte fans' gerekend als ze
hier dag in dag uit de VBL topics volspammen.
Ach ja, donderdag maar een PPtje halen en eens kijken of we naar Gelsenkirchen en Milaan kunnen.
Okay, er zijn natuurlijk ook nog categorieënquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Juist niet, anders had ik wel anderen genoemd.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik Mike Zonneveld...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |