zie er het positieve van in, je kunt zien waar je staat, ervaring is meegenomen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:48 schreef appelsientje het volgende:
Had ik al gezegd dat het een kut loting is
ik zit er ook aan te denken idd, misschien meer fokkers interesse?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:48 schreef ErikT het volgende:
Enige goede aan deze loting is Schalke uit. Wellicht ga ik dat doen.
heel soms al het ff mee zitquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
Geen fijne loting heren! Veel succes, in ieder geval 3 leuke thuisduels voor Bos en DD. De rest gaat nooit naar PSV toch?
Kan hij nog mooi meedoen tegen Rodaquote:'Young-Pyo Lee in ieder tot zondag PSV'er'
PSV's houding is verschoven van hevig dwarsliggen naar toegeven dat Young-Pyo Lee de komende dagen toch wel eens zou kunnen vertrekken. Coach Guus Hiddink sprak nogmaals met zijn Zuid-Koreaanse pupil en liet achteraf in bedekte termen doorschemeren dat een transfer eraan zit te komen.
'Er is nog niets definitiefs', vertelde Hiddink aan het ANP. 'Ik ga er voorlopig vanuit dat hij in ieder geval zondag nog met ons meespeelt.' Nadenken over een vervanger voor Lee, die hevig wordt begeerd door Tottenham Hotspur, heeft PSV ook al gedaan.
'Als er nog wat gebeurt, moeten ook wij wat doen. Binnen onze huidige selectie hebben we niet echt een opvolger in huis, al kunnen op die positie ook rechtsbenige spelers spelen. Dat er aan onze voetballers wordt getrokken, is de tol van het succes.'
Dat succes vorig seizoen kostte PSV onder meer al het vertrek van Mark van Bommel (Barcelona), Johann Vogel (AC Milan) en Ji-Sung Park (Manchester United). Lee wil koste wat kost net als Park ook naar het Premiership en probeert een overgang naar The Spurs er doorheen te drukken.
ehmquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
Geen fijne loting heren! Veel succes, in ieder geval 3 leuke thuisduels voor Bos en DD. De rest gaat nooit naar PSV toch?
Weer inside info van Steef?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:27 schreef cultheld het volgende:
Granqvist is wellicht de beoogde opvolger van Lee.
Granqvist speelt toch vaker als rechtercentrale verdediger? En vrijwel nooit als back?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:27 schreef cultheld het volgende:
Granqvist is wellicht de beoogde opvolger van Lee.
2e plek moet makkelijk kunnenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:05 schreef Flem het volgende:
Lastige loting, maar ook een interessante. Ik zet in op een derde plek.
Zou ik ook gewoon blijven doen, thuis winnen van Schalke is gewoon heel goed mogelijk, Feyenoord lukte dat vorig jaar ook. Dus waarom PSV niet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:37 schreef appelsientje het volgende:
Ach zou toch mooi zijn als we 2e worden
Ik blijf toch maar hopen....
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
Ja en dat moet zeker niet gebeuren!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:53 schreef DIJK het volgende:
Fener uit moeten we ook gewoon winnen. Anders krijgen we weer zo'n toeterende/vlaggenzwaaiende stoet turken door de buurt.
13 jaar.quote:PSV wil pleegouders Nicão baan geven
Bron: Eindhovensdagblad.nl
Vrijdag 26 augustus 2005 - EINDHOVEN – PSV zoekt naar een manier om het Braziliaanse supertalent Nicão aan zich te binden. De dertienjarige speler verblijft momenteel in Eindhoven voor een kennismakingsstage van een maand.
De ’Zwarte Maradona’ maakt een uitstekende indruk. Normaal gesproken komt hij pas over vijf jaar in aanmerking voor een tewerkstellingsvergunning. PSV wil de mogelijkheid onderzoeken om de pleegouders van Nicão een baan te bezorgen, zodat zij naar Nederland kunnen emigreren. Hun zoon kan dan als amateur (jeugdspeler) bij PSV aan de slag.
Het levensverhaal van Nicão is bizar. Hij groeide op als een zwaar ondervoed weeskind in Montes Claros, in de deelstaat Minas Gerais. Zijn oma voedde hem op. Vier jaar geleden werd hij per toeval ontdekt door zijn mentor Wanilton Cesar Silva. Nicão speelde op versleten voetbalschoenen die vijf maten te groot waren en werden opgevuld met kranten. Zijn talenten vielen meteen op, Nicão verkaste naar de voetbalschool van Mirassol. Daar, in de staat Sao Paulo, ontwikkelde hij zich tot een van de grootste talenten van Brazilië. De afgelopen drie jaar werd Nicão opgevoed door zijn pleegouders. Deze maand liep hij samen met zijn vriendje Dunginha stage bij PSV. Woensdag keren de twee terug naar Brazilië. In januari is een nieuwe stageperiode gepland. PSV bekijkt nu de mogelijkheden om Nicão al op jongere leeftijd vast te leggen.
PSV heeft Milan vorig jaar thuis anders helemaal weggespeeld. Toegegeven, Milan speelde 4-5-1 ipv hun vertrouwde 4-4-2, maar toch. T kan echt wel tegen Milan. 1 punt moet toch zeker te doen zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:08 schreef DivineJester het volgende:
Mits Hiddink de boel weer op de rails krijgt voor de 1e wedstrijd tegen Schalke dan is het zeker wel te doen, van zowel Schalke als Fenerbache moet PSV kunnen winnen, Milan lijkt me nog een stap te hoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |