Niet zo negatief zeg.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Veel te zware loting, we zijn kansloos, meer dan een derde plek zie ik niet gebeuren, 4e lijkt me ook goed mogelijk.
Yupquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:19 schreef Suijk het volgende:
Die eerste 2 wedstrijden moet je gewoon winnen, dan ben je al mooi op weg.
Heb jij al kaarten geregeld voor Thun, Arsenal en Sparta?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
Geen fijne loting heren! Veel succes, in ieder geval 3 leuke thuisduels voor Bos en DD. De rest gaat nooit naar PSV toch?
Ik niet, ik ben dan ook slechts Ajax-aanhanger.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Heb jij al kaarten geregeld voor Thun, Arsenal en Sparta?
Pardon ??quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
Geen fijne loting heren! Veel succes, in ieder geval 3 leuke thuisduels voor Bos en DD. De rest gaat nooit naar PSV toch?
Hij komt er geloof ik al meer dan 13 jaar. Vaste seizoenskaarthouder.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:32 schreef methodmich het volgende:
Die weet niet eens hoe je Eindhoven schrijft man.
Zou idd mooi zijn als we daar van winnen!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:32 schreef FrankyMcG het volgende:
Pittige poule imho.
Op AC Milan moet natuurlijk wraak worden genomen voor afgelopen CL seizoen.
Schalke uit is ook een leuke pot voor de supporters (lekker dichtbij ook nog!)
En met die Turken weet je het nooit........
* Spideyman ongeveer 5x per jaar,quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
zie er het positieve van in, je kunt zien waar je staat, ervaring is meegenomen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:48 schreef appelsientje het volgende:
Had ik al gezegd dat het een kut loting is
ik zit er ook aan te denken idd, misschien meer fokkers interesse?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:48 schreef ErikT het volgende:
Enige goede aan deze loting is Schalke uit. Wellicht ga ik dat doen.
heel soms al het ff mee zitquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
Kan hij nog mooi meedoen tegen Rodaquote:'Young-Pyo Lee in ieder tot zondag PSV'er'
PSV's houding is verschoven van hevig dwarsliggen naar toegeven dat Young-Pyo Lee de komende dagen toch wel eens zou kunnen vertrekken. Coach Guus Hiddink sprak nogmaals met zijn Zuid-Koreaanse pupil en liet achteraf in bedekte termen doorschemeren dat een transfer eraan zit te komen.
'Er is nog niets definitiefs', vertelde Hiddink aan het ANP. 'Ik ga er voorlopig vanuit dat hij in ieder geval zondag nog met ons meespeelt.' Nadenken over een vervanger voor Lee, die hevig wordt begeerd door Tottenham Hotspur, heeft PSV ook al gedaan.
'Als er nog wat gebeurt, moeten ook wij wat doen. Binnen onze huidige selectie hebben we niet echt een opvolger in huis, al kunnen op die positie ook rechtsbenige spelers spelen. Dat er aan onze voetballers wordt getrokken, is de tol van het succes.'
Dat succes vorig seizoen kostte PSV onder meer al het vertrek van Mark van Bommel (Barcelona), Johann Vogel (AC Milan) en Ji-Sung Park (Manchester United). Lee wil koste wat kost net als Park ook naar het Premiership en probeert een overgang naar The Spurs er doorheen te drukken.
ehmquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
Weer inside info van Steef?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:27 schreef cultheld het volgende:
Granqvist is wellicht de beoogde opvolger van Lee.
Granqvist speelt toch vaker als rechtercentrale verdediger? En vrijwel nooit als back?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:27 schreef cultheld het volgende:
Granqvist is wellicht de beoogde opvolger van Lee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |