quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:10 schreef cultheld het volgende:
Dat dan weer wel. Ik vind een nieuwe middenvelder eigenlijk belangrijker dan een nieuwe spits er bij. Barreto zou de ultieme haalbare versterking zijn voor PSV. Dan zal Carrizo ook wel een contract krijgen en dan moet het kunnen.
Niet zo negatief zeg.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Veel te zware loting, we zijn kansloos, meer dan een derde plek zie ik niet gebeuren, 4e lijkt me ook goed mogelijk.
Yupquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:19 schreef Suijk het volgende:
Die eerste 2 wedstrijden moet je gewoon winnen, dan ben je al mooi op weg.
Heb jij al kaarten geregeld voor Thun, Arsenal en Sparta?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
Geen fijne loting heren! Veel succes, in ieder geval 3 leuke thuisduels voor Bos en DD. De rest gaat nooit naar PSV toch?
Ik niet, ik ben dan ook slechts Ajax-aanhanger.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Heb jij al kaarten geregeld voor Thun, Arsenal en Sparta?
Pardon ??quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
Geen fijne loting heren! Veel succes, in ieder geval 3 leuke thuisduels voor Bos en DD. De rest gaat nooit naar PSV toch?
Hij komt er geloof ik al meer dan 13 jaar. Vaste seizoenskaarthouder.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:32 schreef methodmich het volgende:
Die weet niet eens hoe je Eindhoven schrijft man.
Zou idd mooi zijn als we daar van winnen!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:32 schreef FrankyMcG het volgende:
Pittige poule imho.
Op AC Milan moet natuurlijk wraak worden genomen voor afgelopen CL seizoen.
Schalke uit is ook een leuke pot voor de supporters (lekker dichtbij ook nog!)
En met die Turken weet je het nooit........
* Spideyman ongeveer 5x per jaar,quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |