Ehm, PSV speelde toen wel nog met Vogel, van Bommel en Park en was al super op elkaar ingespeeld.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:51 schreef ErikT het volgende:
[..]
PSV heeft Milan vorig jaar thuis anders helemaal weggespeeld. Toegegeven, Milan speelde 4-5-1 ipv hun vertrouwde 4-4-2, maar toch. T kan echt wel tegen Milan. 1 punt moet toch zeker te doen zijn.
Fons zou het zo gewild hebben.....quote:
Appels, peren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:07 schreef DivineJester het volgende:
Als Heracles een punt kan pakken zou ik me niet teveel illusies maken mbt Milan.
Komend weekend begint de competitie daarquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:23 schreef DIJK het volgende:
Jammer dat we niet mogen beginnen tegen Milan. De competitie is nog niet begonnen in Italie wel?
Als er in de media geen namen worden genoemd wil dat niet betekenen dat PSV niet bezig is om een andere linksback aan te trekken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:46 schreef The_M het volgende:
Lee gaat dus na het weekendPSV zal dan toch ook al wel in gesprek zijn met een opvolger? Ik heb nog geen namen gehoord in de media en dat is vreemd, want anders moeten ze binnen 2 dagen een nieuwe linksback vinden, dat is onmogelijk
![]()
Dat is wel te begrijpen, die hadden in plaats van PSV, Chelsea of Juventus kunnen treffen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:54 schreef Dylan Dog het volgende:Bij Schalke zijn ze dolblij trouwens, toch wel apart.
Hij kon natuurlijk niet uitblijven hèquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:11 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Fons zou het zo gewild hebben.....
Whahahahahaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:11 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Fons zou het zo gewild hebben.....
en daarna met 10M winst doorverkopenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:31 schreef JustJunior het volgende:
Jezus, wat een loting zeg![]()
Je moet Schalke thuis en Fener thuis gewoon winnen. Dan kan je misschien in de andere wedstrijden gelijkspelletjes wegslepen ofzoHet treffen met Milan zit ook lekker in het midden, als ze nog volop meedoen. Ik zie het niet zitten dit jaar
Hoe zit het eigenlijk met die Argentijn die op proef is (Carrizo), gaat die een contract krijgen? Opzich speelt hij wel op een positie die nog niet erg sterk vertegenwoordigd is, maar als Vaÿrinnen fit is zal hij wel gewoon daar spelen.
Ik heb echt geen idee wie er voor linksback wordt gehaald. Guus kennende, en gezien we nog niets horen, zal het wel een Zuid-Amerikaans talentje zijn ofzo. Die kan je dan weer fijn een maand of wat de tijd geven om te wennen
Linksback. Een van de betere linksback (Lee) levert ook maar 3 miljoen opquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:56 schreef komrad het volgende:
[..]
en daarna met 10M winst doorverkopen![]()
Mede doordat hij een clausule in zijn contract heeft. Dat is dus niet te vergelijken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:09 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Linksback. Een van de betere linksback (Lee) levert ook maar 3 miljoen op
Hij is geblesseerd geraakt en eerder teruggegaan dan gepland.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:34 schreef Suijk het volgende:
Heb ik eigenlijk niks meer van gehoord, wat is daar toen mee gedaan/gebeurd?
Is mooi kut dan, wanneer hij ook naar Monaco had kunnen gaan voor 5 miljoen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zowel het AD als de Telegraaf melden dat Lee na zondag weg zal gaan, voor waarschijnlijk 3 miljoen.
LCV en linksbackquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:09 schreef Djekko het volgende:
[..]
Granqvist speelt toch vaker als rechtercentrale verdediger? En vrijwel nooit als back?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |