Eind september?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:53 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Kom jij een biertje drinken in de stad?
Ja. registreren en je abbo nummer doorgeven. Kan je er zo bij.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Doen ze goed
Ik heb een abbo op het nrc kan ik die digitale versie dan ook bekijken?
Ik heb ook een account op de site. Ik zal eens kijken.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:56 schreef George-Butters het volgende:
Ja. registreren en je abbo nummer doorgeven. Kan je er zo bij.
Zo viel het mij op dat er vaker gebruikt wordt gemaakt van 'meer' en 'meest'. Dus 'meer interessant' in plaats van 'interessanter'. Stond een tijdje geleden ook nog in de Elsevier.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:14 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zich versterkt. Constuctie die door verderfelijke Angelsaksische invloed aan het verdwijnen is, evenals ''wij herinneren ons hem.''
Ik heb het nog niet gelezen, maar met de inleidende tekst ben ik het in ieder geval wel eens: het kan vermakelijk zijn om de hubris zijn werk te zien doen, maar Europa is en bijft sterk verbonden met Amerika. We kunnen ons geen (te) zwak Amerika veroorloven, zeker niet omdat er geen andere supermachten zijn met zo'n humanistische en liberale visie.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:57 schreef George-Butters het volgende:
De NRC heeft goede artikelen vandaag!
[afbeelding]
Goeie artikelen inderdaadquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:57 schreef George-Butters het volgende:
De NRC heeft goede artikelen vandaag!
[afbeelding]
Que-ce que la fromage?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:08 schreef Johan_de_With het volgende:
18;52 <tvlxd; en dit is ter publicatie; Johan komt niet>
"En wat vind jij ervan?" Vraagt de ene commentator aan de andere...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Goeie artikelen inderdaad. Kan NSE nog wat van leren.
ach, het komt wel goed met de EUquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:22 schreef MrX1982 het volgende:
Interessant artikel over de VS.
Alleen is het Britse rijk definitief ingestort na WOII. Nadat het dus wankelde na de boerenoorlog en weer wankelde na WOI en toen pas definitief viel na WOII. Tussen het wankelen en het in een storten zat toch nog wel 40 jaar.
Volkomen mee eens dat Europa de VS moet ondersteunen. Helaas blijft Europa Europa![]()
De EU tekent haar eigen doodvonnis met de eventuele komst van Turkije.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:23 schreef zakjapannertje het volgende:
ach, het komt wel goed met de EU
Precies, het Europa dat bijna geheel tot de NAVO behoort, het Europa waarvan minstens de helft van het aantal landen in Irak en Afghanistan zat of zit, het Europa dat de grootste en belangrijkste bondgenoot is in de War on Terror, ja, dat blijft toch altijd nog Europa.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:22 schreef MrX1982 het volgende:
Volkomen mee eens dat Europa de VS moet ondersteunen. Helaas blijft Europa Europa![]()
Dat valt dus inderdaad te lezen in het artikel.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:22 schreef MrX1982 het volgende:
Alleen is het Britse rijk definitief ingestort na WOII. Nadat het dus wankelde na de boerenoorlog en weer wankelde na WOI en toen pas definitief viel na WOII. Tussen het wankelen en het in een storten zat toch nog wel 40 jaar.
Hmm de twee belangrijkste landen van de EU hebben het zwaar laten afweten.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:29 schreef Monidique het volgende:
Precies, het Europa dat bijna geheel tot de NAVO behoort, het Europa waarvan minstens de helft van het aantal landen in Irak en Afghanistan zat of zit, het Europa dat de grootste en belangrijkste bondgenoot is in de War on Terror, ja, dat blijft toch altijd nog Europa.
Ja ik was nog aan het lezen toen ik mijn post al had gedaanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:30 schreef Monidique het volgende:
Dat valt dus inderdaad te lezen in het artikel.
er zaten wel degelijk Franse paratroopers in de bergen van Afghanistan te zoeken naar de Bin Laden groep hoor, helaas zonder succesquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hmm de twee belangrijkste landen van de EU hebben het zwaar laten afweten.
Notabene de twee meest oorlogszuchtige landen in de Europese geschiedenis. Duitsland en Frankrijk.
Ik zou niet weten waarom. Ze zitten in Afghanistan, ze berechten terroristen en ze steunden geen aggresieve oorlog waarvan de casus belli ongefundeerd was. Dat noem ik niet laten afweten.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hmm de twee belangrijkste landen van de EU hebben het zwaar laten afweten.
Notabene de twee meest oorlogszuchtige landen in de Europese geschiedenis. Duitsland en Frankrijk.
Wanneer ik op 5 september digitale zelfmoord bega, doe ik zulks met een gerust hart.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom. Ze zitten in Afghanistan, ze berechten terroristen en ze steunden geen aggresieve oorlog waarvan de casus belli ongefundeerd was. Dat noem ik niet laten afweten.
Afghanistan na de oorlogquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:34 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
er zaten wel degelijk Franse paratroopers in de bergen van Afghanistan te zoeken naar de Bin Laden groep hoor, helaas zonder succes
ga je er toch maar vantussen? Waarom op 5 september?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wanneer ik op 5 september digitale zelfmoord bega, doe ik zulks met een gerust hart.
Ach die WMD waren er idd niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:34 schreef Monidique het volgende:
Ik zou niet weten waarom. Ze zitten in Afghanistan, ze berechten terroristen en ze steunden geen aggresieve oorlog waarvan de casus belli ongefundeerd was. Dat noem ik niet laten afweten.
Krek.quote:
Dan komt Justitie over mijn omgangsregeling praten beginnen de colleges.quote:Waarom op 5 september?
Nou ja, dan gaat het expliciet over de motivaties en de gevolgen van de oorlog.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ach die WMD waren er idd niet.
Maar ik sta nog steeds achter de oorlog in Irak. Stabiliteit heeft die regio nodig en dat was niet mogelijk met Saddam.
Het is inderdaad essentieel om Amerika te helpen. We zijn het overigens niet verplicht, ik zou niet weten waarom we verplicht zijn de rotzooi die een ander land maakt, op te ruimen, maar we zouden oerstom en haast suïcidaal zijn als we Amerika niet hielpen.quote:Het is nu juist essentieel om de VS te steunen en te zorgen dat er rust komt in die regio. Europa is het verplicht aan de VS om te helpen.
Doe niet zo raar gek. Je blijft!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Krek.
[..]
Dan komt Justitie over mijn omgangsregeling praten beginnen de colleges.
De Amerikanen en haar bondgenoten hebben het wellicht onderschat en niet geheel legitiemen middelen gebruikt om tot een oorlog over te gaan. Het ontbreken van wmd. Maar nu terugtrekken is helemaal fataal voor die regio en geeft een volkomen verkeerd signaal af aan terroristen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:44 schreef Monidique het volgende:
Nou ja, dan gaat het expliciet over de motivaties en de gevolgen van de oorlog.
Zijn we het toch bijna eensquote:Het is inderdaad essentieel om Amerika te helpen. We zijn het overigens niet verplicht, ik zou niet weten waarom we verplicht zijn de rotzooi die een ander land maakt, op te ruimen, maar we zouden oerstom en haast suïcidaal zijn als we Amerika niet hielpen.
Als je colleges hebt, kun je toch wel online zijn af en toe, op ontspannende wijze?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wanneer ik op 5 september digitale zelfmoord bega, doe ik zulks met een gerust hart.
Ik zie dat je bij vlagen toch verstandig bent.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:44 schreef Monidique het volgende:
Het is inderdaad essentieel om Amerika te helpen. We zijn het overigens niet verplicht, ik zou niet weten waarom we verplicht zijn de rotzooi die een ander land maakt, op te ruimen, maar we zouden oerstom en haast suïcidaal zijn als we Amerika niet hielpen.
Daarom ga jij natuurlijk dit jaar niet studeren.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
Als je colleges hebt, kun je toch wel online zijn af en toe, op ontspannende wijze?
O, zo tel jij jarenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Krek.
[..]
Dan komt Justitie over mijn omgangsregeling praten beginnen de colleges.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:59 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Daarom ga jij natuurlijk dit jaar niet studeren.
I hear you Bro'quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:12 schreef George-Butters het volgende:
soms zou ik best wel eens ongesteld willen zijn.
lekker zeiken en verongelijkt zijn als iets je niet bevalt, rede verruilen voor onzinnige aantijgingen, waarom ook eigenlijk nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:15 schreef George-Butters het volgende:
[..]
gewoon even al je onreinheid lozen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:18 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
lekker zeiken en verongelijkt zijn als iets je niet bevalt, rede verruilen voor onzinnige aantijgingen, waarom ook eigenlijk niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |