Eind september?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:53 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Kom jij een biertje drinken in de stad?
Ja. registreren en je abbo nummer doorgeven. Kan je er zo bij.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Doen ze goed
Ik heb een abbo op het nrc kan ik die digitale versie dan ook bekijken?
Ik heb ook een account op de site. Ik zal eens kijken.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:56 schreef George-Butters het volgende:
Ja. registreren en je abbo nummer doorgeven. Kan je er zo bij.
Zo viel het mij op dat er vaker gebruikt wordt gemaakt van 'meer' en 'meest'. Dus 'meer interessant' in plaats van 'interessanter'. Stond een tijdje geleden ook nog in de Elsevier.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:14 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zich versterkt. Constuctie die door verderfelijke Angelsaksische invloed aan het verdwijnen is, evenals ''wij herinneren ons hem.''
Ik heb het nog niet gelezen, maar met de inleidende tekst ben ik het in ieder geval wel eens: het kan vermakelijk zijn om de hubris zijn werk te zien doen, maar Europa is en bijft sterk verbonden met Amerika. We kunnen ons geen (te) zwak Amerika veroorloven, zeker niet omdat er geen andere supermachten zijn met zo'n humanistische en liberale visie.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:57 schreef George-Butters het volgende:
De NRC heeft goede artikelen vandaag!
[afbeelding]
Goeie artikelen inderdaadquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:57 schreef George-Butters het volgende:
De NRC heeft goede artikelen vandaag!
[afbeelding]
Que-ce que la fromage?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:08 schreef Johan_de_With het volgende:
18;52 <tvlxd; en dit is ter publicatie; Johan komt niet>
"En wat vind jij ervan?" Vraagt de ene commentator aan de andere...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Goeie artikelen inderdaad. Kan NSE nog wat van leren.
ach, het komt wel goed met de EUquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:22 schreef MrX1982 het volgende:
Interessant artikel over de VS.
Alleen is het Britse rijk definitief ingestort na WOII. Nadat het dus wankelde na de boerenoorlog en weer wankelde na WOI en toen pas definitief viel na WOII. Tussen het wankelen en het in een storten zat toch nog wel 40 jaar.
Volkomen mee eens dat Europa de VS moet ondersteunen. Helaas blijft Europa Europa![]()
De EU tekent haar eigen doodvonnis met de eventuele komst van Turkije.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:23 schreef zakjapannertje het volgende:
ach, het komt wel goed met de EU
Precies, het Europa dat bijna geheel tot de NAVO behoort, het Europa waarvan minstens de helft van het aantal landen in Irak en Afghanistan zat of zit, het Europa dat de grootste en belangrijkste bondgenoot is in de War on Terror, ja, dat blijft toch altijd nog Europa.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:22 schreef MrX1982 het volgende:
Volkomen mee eens dat Europa de VS moet ondersteunen. Helaas blijft Europa Europa![]()
Dat valt dus inderdaad te lezen in het artikel.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:22 schreef MrX1982 het volgende:
Alleen is het Britse rijk definitief ingestort na WOII. Nadat het dus wankelde na de boerenoorlog en weer wankelde na WOI en toen pas definitief viel na WOII. Tussen het wankelen en het in een storten zat toch nog wel 40 jaar.
Hmm de twee belangrijkste landen van de EU hebben het zwaar laten afweten.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:29 schreef Monidique het volgende:
Precies, het Europa dat bijna geheel tot de NAVO behoort, het Europa waarvan minstens de helft van het aantal landen in Irak en Afghanistan zat of zit, het Europa dat de grootste en belangrijkste bondgenoot is in de War on Terror, ja, dat blijft toch altijd nog Europa.
Ja ik was nog aan het lezen toen ik mijn post al had gedaanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:30 schreef Monidique het volgende:
Dat valt dus inderdaad te lezen in het artikel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |