ik ben jou en WD niet, ik kan het niet als ik bezoek heb,quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:00 schreef Semisane het volgende:
[..]
Emoties zijn zooooo overschat...je kan prima uit de voeten met sex alleen hoor kug.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik ben jou en WD niet, ik kan het niet als ik bezoek heb,
Rikkert? Ja joh!quote:
je doet het altijd alleen zonder bezoek? man man man je mist wel wat hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
aaaaah het prinsesje komt voor zijn vriendje opquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:15 schreef petre86 het volgende:
[..]
je doet het altijd alleen zonder bezoek? man man man je mist wel wat hoor
rikkert ? die met dat vettige lange haar die gisteren verwijfd op de bank ging zitten... nee hoor...quote:
die jongen die nu al een uur bezig is aan een raadsel....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:19 schreef Waxxer het volgende:
Wie is er nu eigenlijk de homo in dat BB-huis?
Zit toch diep bij je he.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
In onze "vriendschap" is hij het prinsesje niet hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
aaaaah het prinsesje komt voor zijn vriendje op
snoezig
hoe kom je op die stream?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:24 schreef Cybart het volgende:
menno is best cute.... niet op die foto, maar op de stream wel
Ik hou het gewoon bij menno, voorop gesteld dat een echte hunk ontbreekt in het huisquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:19 schreef creno het volgende:
[..]
rikkert ? die met dat vettige lange haar die gisteren verwijfd op de bank ging zitten... nee hoor...
mijn favorietjes zijn Roel (zeker na de badjas-scene gisteren, zie je hem wel, zie je hem niet) en Menno (de armen doen het hem)
http://www.talpa.tv/bigbrother.htmlquote:
er komt nog een EXquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:27 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik hou het gewoon bij menno, voorop gesteld dat een echte hunk ontbreekt in het huis
quote:
ex van een bewonerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
wie dan?
wat is anders een ex?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
die jongen die nu al een uur bezig is aan een raadsel....
Die moet nog komen, namelijk zondag op Talpaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar WIE is dat dan? Want de hele intro-hype is aan me voorbij gegaan door andere bezigheden...
Dus de nichtbenoeming is gebaseerd op gaydarvaardigheden?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:35 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Die moet nog komen, namelijk zondag op Talpa![]()
Insellegenze menssen gaan ook niet hondert daagen in een BB-hius zitten....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
jezus wat een stel debielen
aapje aapje aapje aapje olifantje??
Briljant die gozer.quote:
Lekker op tijdquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:08 schreef TehRockstar het volgende:
Hm, ik ga maar eens proberen te slapen
Bikkelquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:18 schreef TehRockstar het volgende:
Jup, nachtje doorgehaald en net klaar met klussen/verfen in mn zus dr nieuwe hui.s.
geen wonder dat je niet hebt geslapenquote:
cafeine vrij zekersquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:33 schreef TehRockstar het volgende:
Ik kan anders perfect slapen met koffie
Ook apart. Bij mij is het net andersomquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:43 schreef TehRockstar het volgende:
Nooit.
Als ik wakker wil blijven ga ik wel aan Den Thee.
Precies...als iemand een kut humeur heeft, dan moet het wel duidelijk zijn dat jij dat hebt veroorzaakt....kan je tenminste je echt trots gaan voelen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:45 schreef petre86 het volgende:
ik hou er niet van als anderen een kuthumeur hebben en ik niet weet of ik dat veroorzaakt heb.. krijg ik zelf ook zo'n kuthumeur van
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:13 schreef Semisane het volgende:
[..]
Precies...als iemand een kut humeur heeft, dan moet het wel duidelijk zijn dat jij dat hebt veroorzaakt....kan je tenminste je echt trots gaan voelen.Ik weet precies wat je bedoelt...al die onduidelijkheid is niet goed voor je humeur.
![]()
En ik ken Brace niet...is dat nie een gelukje voor mij.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:37 schreef TehRockstar het volgende:
God, ik haat Brace
is menno die kwabbige met die krulharen? Of is menno die enne die de hele tijd in de camera kijkt?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:24 schreef Cybart het volgende:
Menno ligt in bad[te zien op camera 4]
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
ach ze zijn allemaal zo bleek/wit als lakens... nee wacht die ene met die niet-egale zwembroek (met het blauw) heeft een redelijk figuur.
nee, niet die kwabbige...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
is menno die kwabbige met die krulharen? Of is menno die enne die de hele tijd in de camera kijkt?
die ene met het redelijke figuurquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, niet die kwabbige...
menno heeft nu een oranje badjas aan en een pilsje in zn hand
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:25 schreef Andyvie het volgende:
Ik vind het nog steeds allemaal erge hockeytypes hoor
Mijn humeur is kut vandaagquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb een redelijk opgeruimd humeur vandaag. Zal dat lang duren?
Dirk ookquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:56 schreef creno het volgende:
de bewoners wilde een homo erin(ik had me aangemeld)
Zeker voor je wat met R kreeg? Of kan jij wel drie maanden zonder je vriendje?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:56 schreef creno het volgende:
de bewoners wilde een homo erin(ik had me aangemeld)
Door het onweer? Daardoor raakte ik net al m'n verbindingen kwijtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:04 schreef Blubberzwijn het volgende:
de stroom viel uiten ik had niet gesaved
![]()
Gutegut..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:04 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Door het onweer? Daardoor raakte ik net al m'n verbindingen kwijt
Wat is Veenendaal toch een kutdorp he?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:04 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Door het onweer? Daardoor raakte ik net al m'n verbindingen kwijt
Als homo spreek ik liever van een klotendorp...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat is Veenendaal toch een kutdorp he?![]()
Blijft al het slechte weer ook boven Veenendaal hangen? Of is 't niet zo erg als verderop?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:07 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Als homo spreek ik liever van een klotendorp...
Ik woon hemelsbreed zo'n 500 meter van SJ vandaan en ik wist niet eens dat het onweerdequote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Blijft al het slechte weer ook boven Veenendaal hangen? Of is 't niet zo erg als verderop?
Zouden ze ook met Replique werken?quote:Op dit moment is het erg druk op GAY.NL. Om de snelheid van de site te bevorderen is het op dit moment alleen voor GOLD Members mogelijk om naar profielen te zoeken. Zodra het weer minder druk is zetten wij de zoekmogelijkheid weer voor iedereen open.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zouden ze ook met Replique werken?.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zouden ze ook met Replique werken?.
Voor iets anders is dat land ook niet geschikt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:20 schreef TehRockstar het volgende:
Yeah, morgen in Belgïe heel den dag in het bad zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |