Ik gezelligheid zoeken en dan ga jij slapenquote:
Alles weer heel bij je?quote:
trustequote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:41 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ga slaapjes doen
quote:
mwoah.. mag nog weer langskomen de komende weken..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik gezelligheid zoeken en dan ga jij slapen
Trusten
[..]
Alles weer heel bij je?
quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
mwoah.. mag nog weer langskomen de komende weken..
jij dan? kun je al voluit lachen?
jij bent ook lang bezig zegquote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej
[..]
Uitslagen waren niet helemaal zoals je hoopte?
Lachen gaat okay, alhoewel het allemaal wel gevoelig blijft
kan..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:53 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nah.. khad gewoon ff geen zin in![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:52 schreef petre86 het volgende:
[..]
jij bent ook lang bezig zeg
en naast de ribben.. gaat het met lachen wel goed?
tja de longarts wilde me niet meer, dus nu de cardio.. en die gaat me afbeulen met een fietstest
pupquote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik doe niets
Het gaat prima hier
We hebben een puppie
De medische molen draait dus volop
Ze is overdag zindelijkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:57 schreef petre86 het volgende:
[..]
pup
mag je achteraan dweilen?
ach zolang ie nog draait..
that's life.. niks aan te doen..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ze is overdag zindelijk
Blijft het een mallemolen
trusten maikequote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:59 schreef wonderer het volgende:
Arthur wacht maar ik ben te moe
Ga nu echt slapen, mensen die nachtmerries willen, moeten even in MyAT kijken.
Nee, Arthur blijft mooi hier, anders zorg ik dat ie geen handboeien meer kan zienquote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
trusten maike
arthur loopt niet weg toch? ( en als ie loopt loopt ie moeilijk dus haal je hem zo weer in)
Jouw instelling sleurt een ieder wel meequote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
that's life.. niks aan te doen..
gewoon positief blijvenen ik zit vanaf zaterdag a.s waarschijnlijk in enschede
aan sikkeneuren heb je niks toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:04 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jouw instelling sleurt een ieder wel mee
Vlakbij killswitch dus?
Ik ben slapen
Het leven met een pup valt niet mee
Trusten Peet
Ben ik met je eensquote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:09 schreef petre86 het volgende:
[..]
aan sikkeneuren heb je niks toch?sweet dreams en trusten PS
![]()
![]()
toch blijven lurken he?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ben ik met je eens
Kop op en positief blijven helpt je het best
Thanks Peet![]()
Ik moet toch herkenbaar blijven?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:13 schreef petre86 het volgende:
[..]
toch blijven lurken he?
typisch jou![]()
Mietjes zijn het, allemaalquote:
Die van mij werkt op diesel.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:19 schreef Great_Expectations het volgende:
Gelukkig heb ik een paraplu die op benzine werkt..
Dat is idd een tijd geleden. Verder alles goed? Ik zie je zo nu en dan in de RD langsschuiven.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:09 schreef LuQas het volgende:homo's!
Ik geloof dat ik de BB-ziekte weer te pakken heb. Roel (klokkenspel al uitgebreid in beeld geweest) en Rikkert zijn het lekkerste
En ik heb zometeen tentamen 'Historische klank en vormleer van het Grieks, in het bijzonder het Ionisch, het Attisch en de Homerische kunsttaal'Ik geloof niet dat ik er erg veel zin in heb...
<--- Dit maakte me op een vreemde manier behoorlijk vrolijk.....ik geloof dat het vandaag zo'n dag is dat de pijn van anderen mijn humeur ten goede komt.quote:En ik heb zometeen tentamen 'Historische klank en vormleer van het Grieks, in het bijzonder het Ionisch, het Attisch en de Homerische kunsttaal' Ik geloof niet dat ik er erg veel zin in heb...
Good luck!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:32 schreef LuQas het volgende:
O, iets in mij zegt me dat RD weleens Reguliersdwarsstraat zou kunnen betekenen. Dat is eng, ik weet namelijk helemaal niet hoe jij eruit ziet?
Ik ga naar mijn tentamen en daarna zum kapper![]()
@ Semisane, geniet ervan, dat zijn heerlijke dagen![]()
Succes.....bij beide.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:32 schreef LuQas het volgende:
Ik ga naar mijn tentamen en daarna zum kapper![]()
I know.quote:@ Semisane, geniet ervan, dat zijn heerlijke dagen![]()
Neequote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb een redelijk opgeruimd humeur vandaag. Zal dat lang duren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |