Kijk, dat is nou een goed ideequote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:37 schreef HuHu het volgende:
Ik denk dat ik dan ook even tijdelijk "homo" wordt en me laat opsluiten in zo'n kuuroord voor een "genezing".
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Nu is er geen maatschappelijke noodzaak daarvoor want homo's zijn natuurlijk o.k. op zich!, maar mocht de overheid ooit besluiten dat het percentage homo's omlaag moet zou het volgens mij best werken om "kuuroorden" op te zetten ,waarin de lekkerste meiden zich constant aanbieden aan de "homo's" en dan verplicht minstens een jaar "kuren".
join the army!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:40 schreef DrazTic het volgende:
ok serieus. Denk je ook dat je vanzelf zou gaan pijpen als je een jaar in een hok met allemaal kerels zou zitten? Na een paar maand wordt zo'n piemel toch wel verleidelijk he![]()
Ik wil niet heel vervelend zijn, maar dat komt vele malen vaker voor dan je denkt, denk aan gevangenissen, oorlogssituatie's e.d. waar mannen met elkaar op een hoop zitten(en dan heb ik het nog niet eens over de verkrachtingen).quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:40 schreef DrazTic het volgende:
ok serieus. Denk je ook dat je vanzelf zou gaan pijpen als je een jaar in een hok met allemaal kerels zou zitten? Na een paar maand wordt zo'n piemel toch wel verleidelijk he![]()
Ik zit zo als ik half september terug ben zes weken aan boord van een schip met alleen maar kerels. En echt, de gedachte komt niet bij me op!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:39 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik wil niet heel vervelend zijn, maar dat komt vele malen vaker voor dan je denkt, denk aan gevangenissen, oorlogssituatie's e.d. waar mannen met elkaar op een hoop zitten(en dan heb ik het nog niet eens over de verkrachtingen).
Ontkenningsfase.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zit zo als ik half september terug ben zes weken aan boord van een schip met alleen maar kerels. En echt, de gedachte komt niet bij me op!
Toch gebeurt het wel, vooral als het echt om een langere tijd gaat, 6 weken is nog wel te doen, maar als we het over maanden/jaren gaan hebben schijnt het toch vaak een ander verhaal te worden...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zit zo als ik half september terug ben zes weken aan boord van een schip met alleen maar kerels. En echt, de gedachte komt niet bij me op!
Die gozer is fucked.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Toch gebeurt het wel, vooral als het echt om een langere tijd gaat, 6 weken is nog wel te doen, maar als we het over maanden/jaren gaan hebben schijnt het toch vaak een ander verhaal te worden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |