Kijk, dat is nou een goed ideequote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:37 schreef HuHu het volgende:
Ik denk dat ik dan ook even tijdelijk "homo" wordt en me laat opsluiten in zo'n kuuroord voor een "genezing".
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Nu is er geen maatschappelijke noodzaak daarvoor want homo's zijn natuurlijk o.k. op zich!, maar mocht de overheid ooit besluiten dat het percentage homo's omlaag moet zou het volgens mij best werken om "kuuroorden" op te zetten ,waarin de lekkerste meiden zich constant aanbieden aan de "homo's" en dan verplicht minstens een jaar "kuren".
join the army!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:40 schreef DrazTic het volgende:
ok serieus. Denk je ook dat je vanzelf zou gaan pijpen als je een jaar in een hok met allemaal kerels zou zitten? Na een paar maand wordt zo'n piemel toch wel verleidelijk he![]()
Ik wil niet heel vervelend zijn, maar dat komt vele malen vaker voor dan je denkt, denk aan gevangenissen, oorlogssituatie's e.d. waar mannen met elkaar op een hoop zitten(en dan heb ik het nog niet eens over de verkrachtingen).quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:40 schreef DrazTic het volgende:
ok serieus. Denk je ook dat je vanzelf zou gaan pijpen als je een jaar in een hok met allemaal kerels zou zitten? Na een paar maand wordt zo'n piemel toch wel verleidelijk he![]()
Ik zit zo als ik half september terug ben zes weken aan boord van een schip met alleen maar kerels. En echt, de gedachte komt niet bij me op!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:39 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik wil niet heel vervelend zijn, maar dat komt vele malen vaker voor dan je denkt, denk aan gevangenissen, oorlogssituatie's e.d. waar mannen met elkaar op een hoop zitten(en dan heb ik het nog niet eens over de verkrachtingen).
Ontkenningsfase.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zit zo als ik half september terug ben zes weken aan boord van een schip met alleen maar kerels. En echt, de gedachte komt niet bij me op!
Toch gebeurt het wel, vooral als het echt om een langere tijd gaat, 6 weken is nog wel te doen, maar als we het over maanden/jaren gaan hebben schijnt het toch vaak een ander verhaal te worden...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zit zo als ik half september terug ben zes weken aan boord van een schip met alleen maar kerels. En echt, de gedachte komt niet bij me op!
Die gozer is fucked.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Toch gebeurt het wel, vooral als het echt om een langere tijd gaat, 6 weken is nog wel te doen, maar als we het over maanden/jaren gaan hebben schijnt het toch vaak een ander verhaal te worden...
Jij slikt ook alles wat ook maar een beetje in de richting van "homoseksualiteit is aangeleerd gedrag" komt hequote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:02 schreef Tarak het volgende:
Ik denk dat je gelijk hebt BHFH!!
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:37 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Wordt tijd dat je ontmaagd wordt door 9 Matrozen BHFH!!!
OF:OK, ik ben nog een Fok! n00b. Wat is BHFH?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:02 schreef Tarak het volgende:
Ik denk dat je gelijk hebt BHFH!!
Zie TSquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:56 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
OF:OK, ik ben nog een Fok! n00b. Wat is BHFH?
OT: Ik laat me tijdelijk wel opsluiten daar.![]()
In die situaties heeft het volgens mij eerder te maken met vernedering en respect afdwingen, dan met sexuele lusten.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:39 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik wil niet heel vervelend zijn, maar dat komt vele malen vaker voor dan je denkt, denk aan gevangenissen, oorlogssituatie's e.d. waar mannen met elkaar op een hoop zitten(en dan heb ik het nog niet eens over de verkrachtingen).
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik vroeg me wel eens af, vaak is het zo dat mensen die denken dat ze homo zijn ,gerelateerd aan het feit dat ze door de meiden wel als vriend worden gezien, maar niet als sex-parner. Ik denk dat homo's gevormd worden door de meiden waarmee ze omgaan, of zijn omgegaan in hun jeugd (zie het vaak vrouwlijke gedrag)
Het is vaak zo dat de juiste meiden niet ontmoet worden en dan onder het motto, "je moet toch wat" men homo wordt. Ik denk dat als je een homo met allemaal lekkere en gewillige meiden samenzet voor een periode dat de homo soms vanzelf weer hetero wordt. Nu is er geen maatschappelijke noodzaak daarvoor want homo's zijn natuurlijk o.k. op zich!, maar mocht de overheid ooit besluiten dat het percentage homo's omlaag moet zou het volgens mij best werken om "kuuroorden" op te zetten ,waarin de lekkerste meiden zich constant aanbieden aan de "homo's" en dan verplicht minstens een jaar "kuren".
Natuurlijk geldt dat niet voor allemaal, maar ik ben ervan overtuigd dat je minstens 50% kan overtuigen! wie kan hier meer input over geven??
Hehe, ok. Die had ik moeten zien.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zie TS
Ik snap de hype rondom BHFH niet echt....wat is er gaande? Waarom is dit typisch 'een BHFH topic'. Als ik een topic start is mijn topic toch ook een typische DeHovenier topic
Je moet eens op een onderzeeer gaan varen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zei verkrachtingen daargelaten, maar veel mannen gaan homosexuele relatie's aan(vrijwillig) als ze echt langere tijd met elkaar opgescheept zitten.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:11 schreef DrazTic het volgende:
[..]
In die situaties heeft het volgens mij eerder te maken met vernedering en respect afdwingen, dan met sexuele lusten.
Hierkomen, nu!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:31 schreef marlieske het volgende:
.....
Hetero, Homo, Lesbisch ik heb er geen problemen mee hoor, laat iedereen lekker doen waar die zin in heeft, ik hoef toch nergens verplicht aan mee te doen.
'fatsoenlijk' en 'nuecken' gaan zowieso moeilijk samen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:45 schreef SeLang het volgende:
Maar wat BHFH zegt klopt wel
Kijk maar naar al die vrouwen die voor een bepaald percentage bi zijn...
dat komt doordat de meeste mannen een te kleine lul hebben en niet fatsoenlijk kunnen nuecken.
Hadden ze daar dan niet het plunderen/verkrachen voor uitgevonden?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik zei verkrachtingen daargelaten, maar veel mannen gaan homosexuele relatie's aan(vrijwillig) als ze echt langere tijd met elkaar opgescheept zitten.
Zo was dat vroeger ook heel normaal als de mannen op krijgspad gingen, dat ging vaak om maanden of zelfs jaren en strijdmakkers waren vaak heel wat meer dan alleen strijdmakkers
de anaalriddersquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik zei verkrachtingen daargelaten, maar veel mannen gaan homosexuele relatie's aan(vrijwillig) als ze echt langere tijd met elkaar opgescheept zitten.
Zo was dat vroeger ook heel normaal als de mannen op krijgspad gingen, dat ging vaak om maanden of zelfs jaren en strijdmakkers waren vaak heel wat meer dan alleen strijdmakkers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |