En ik ken Brace niet...is dat nie een gelukje voor mij.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:37 schreef TehRockstar het volgende:
God, ik haat Brace

is menno die kwabbige met die krulharen? Of is menno die enne die de hele tijd in de camera kijkt?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:24 schreef Cybart het volgende:
Menno ligt in bad[te zien op camera 4]

quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
ach ze zijn allemaal zo bleek/wit als lakens... nee wacht die ene met die niet-egale zwembroek (met het blauw) heeft een redelijk figuur.

nee, niet die kwabbige...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
is menno die kwabbige met die krulharen? Of is menno die enne die de hele tijd in de camera kijkt?

die ene met het redelijke figuurquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, niet die kwabbige...
menno heeft nu een oranje badjas aan en een pilsje in zn hand

quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:25 schreef Andyvie het volgende:
Ik vind het nog steeds allemaal erge hockeytypes hoor

Mijn humeur is kut vandaagquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb een redelijk opgeruimd humeur vandaag. Zal dat lang duren?

Dirk ookquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:56 schreef creno het volgende:
de bewoners wilde een homo erin(ik had me aangemeld)

Zeker voor je wat met R kreeg? Of kan jij wel drie maanden zonder je vriendje?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:56 schreef creno het volgende:
de bewoners wilde een homo erin(ik had me aangemeld)

Door het onweer? Daardoor raakte ik net al m'n verbindingen kwijtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:04 schreef Blubberzwijn het volgende:
de stroom viel uiten ik had niet gesaved
![]()

Gutegut..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:04 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Door het onweer? Daardoor raakte ik net al m'n verbindingen kwijt

Wat is Veenendaal toch een kutdorp he?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:04 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Door het onweer? Daardoor raakte ik net al m'n verbindingen kwijt

Als homo spreek ik liever van een klotendorp...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat is Veenendaal toch een kutdorp he?![]()

Blijft al het slechte weer ook boven Veenendaal hangen? Of is 't niet zo erg als verderop?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:07 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Als homo spreek ik liever van een klotendorp...

Ik woon hemelsbreed zo'n 500 meter van SJ vandaan en ik wist niet eens dat het onweerdequote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Blijft al het slechte weer ook boven Veenendaal hangen? Of is 't niet zo erg als verderop?

Zouden ze ook met Replique werken?quote:Op dit moment is het erg druk op GAY.NL. Om de snelheid van de site te bevorderen is het op dit moment alleen voor GOLD Members mogelijk om naar profielen te zoeken. Zodra het weer minder druk is zetten wij de zoekmogelijkheid weer voor iedereen open.

quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zouden ze ook met Replique werken?.

quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zouden ze ook met Replique werken?.

Voor iets anders is dat land ook niet geschikt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:20 schreef TehRockstar het volgende:
Yeah, morgen in Belgïe heel den dag in het bad zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |