En ik ken Brace niet...is dat nie een gelukje voor mij.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:37 schreef TehRockstar het volgende:
God, ik haat Brace

is menno die kwabbige met die krulharen? Of is menno die enne die de hele tijd in de camera kijkt?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:24 schreef Cybart het volgende:
Menno ligt in bad[te zien op camera 4]

quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
ach ze zijn allemaal zo bleek/wit als lakens... nee wacht die ene met die niet-egale zwembroek (met het blauw) heeft een redelijk figuur.

nee, niet die kwabbige...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
is menno die kwabbige met die krulharen? Of is menno die enne die de hele tijd in de camera kijkt?

die ene met het redelijke figuurquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, niet die kwabbige...
menno heeft nu een oranje badjas aan en een pilsje in zn hand

quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:25 schreef Andyvie het volgende:
Ik vind het nog steeds allemaal erge hockeytypes hoor

Mijn humeur is kut vandaagquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb een redelijk opgeruimd humeur vandaag. Zal dat lang duren?

Dirk ookquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:56 schreef creno het volgende:
de bewoners wilde een homo erin(ik had me aangemeld)

Zeker voor je wat met R kreeg? Of kan jij wel drie maanden zonder je vriendje?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:56 schreef creno het volgende:
de bewoners wilde een homo erin(ik had me aangemeld)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |