nu wel!!! daar was jij!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:16 schreef Sunjammer het volgende:
Zo, is het hier nog een beetje (on)gezellig?
OKAY !quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:20 schreef Sunjammer het volgende:
*gaar is*
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:20 schreef creno het volgende:
[..]
OKAY !
ALLEMAAL AAN TAFEL, Sunjammer is gaar !
geen liefhebbersquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:22 schreef Waxxer het volgende:
Zoooo.... welog geupdate voor de liefhebbers.... En nog steeds geen Internet thuis...
Drie weken al..
Daar zat ik toch al?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
shove it lard-ass
allemaal op block!
laat mij lekker wapperen en springen en dansenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wappertypjes die vooral met zichzelf bezig zijn, interesseert het inderdaad niet..
de mijne heeft de 3de overleefd, en die vierde staat er al weer aan te komen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:39 schreef Cybart het volgende:
het word vanavond weer zuipen
mn pa heeft een 5de ontslaggolf op zn werk overleefd
kijkt in glazen bol....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik wil SEX! SEX!
maar eigenlijk meer een behoefte naar complexe emoties
zaterdag moet ik werkenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:57 schreef creno het volgende:
[..]
kijkt in glazen bol....
oei...
zaterdag is positief gekleurd![]()
en toch geeft mijn galzen bol een positieve kleur, maar ja dat hoeft natuurlijk niet over de sex, of specifiek over zaterdag te gaan, kan ook het algehele weekend zijn en je totale gevoelensquote:
Emoties zijn zooooo overschat...je kan prima uit de voeten met sex alleen hoor kug.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik wil SEX! SEX!
maar eigenlijk meer een behoefte naar complexe emoties
Rikkert? Nee joh!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:44 schreef LuQas het volgende:
Rikkert![]()
![]()
Roel![]()
![]()
Kut, mijn tentamen ging kut
in de efteling toch?quote:
"hé mag ik mijn oude vissekom terug?"quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:00 schreef creno het volgende:
[..]
en toch geeft mijn galzen bol een positieve kleur, maar ja dat hoeft natuurlijk niet over de sex, of specifiek over zaterdag te gaan, kan ook het algehele weekend zijn en je totale gevoelens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |