ik ben jou en WD niet, ik kan het niet als ik bezoek heb,quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:00 schreef Semisane het volgende:
[..]
Emoties zijn zooooo overschat...je kan prima uit de voeten met sex alleen hoor kug.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik ben jou en WD niet, ik kan het niet als ik bezoek heb,
Rikkert? Ja joh!quote:
je doet het altijd alleen zonder bezoek? man man man je mist wel wat hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
aaaaah het prinsesje komt voor zijn vriendje opquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:15 schreef petre86 het volgende:
[..]
je doet het altijd alleen zonder bezoek? man man man je mist wel wat hoor
rikkert ? die met dat vettige lange haar die gisteren verwijfd op de bank ging zitten... nee hoor...quote:
die jongen die nu al een uur bezig is aan een raadsel....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:19 schreef Waxxer het volgende:
Wie is er nu eigenlijk de homo in dat BB-huis?
Zit toch diep bij je he.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
In onze "vriendschap" is hij het prinsesje niet hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
aaaaah het prinsesje komt voor zijn vriendje op
snoezig
hoe kom je op die stream?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:24 schreef Cybart het volgende:
menno is best cute.... niet op die foto, maar op de stream wel
Ik hou het gewoon bij menno, voorop gesteld dat een echte hunk ontbreekt in het huisquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:19 schreef creno het volgende:
[..]
rikkert ? die met dat vettige lange haar die gisteren verwijfd op de bank ging zitten... nee hoor...
mijn favorietjes zijn Roel (zeker na de badjas-scene gisteren, zie je hem wel, zie je hem niet) en Menno (de armen doen het hem)
http://www.talpa.tv/bigbrother.htmlquote:
er komt nog een EXquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:27 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik hou het gewoon bij menno, voorop gesteld dat een echte hunk ontbreekt in het huis
quote:
ex van een bewonerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
wie dan?
wat is anders een ex?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |