Kok du flambee?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:58 schreef MaRySe het volgende:
Wat is een pyromaan in een restaurant?
een meneer die een restaurant in de hens gaat steken??quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:58 schreef MaRySe het volgende:
Wat is een pyromaan in een restaurant?
Tegen een leprapatiënt: Hou je handen thuis ja!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:59 schreef MaRySe het volgende:
wegrestaurant
hmm
Marokkanen en turken moppen zijn leuker.
ga tog slapen paupere tievus hondquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:00 schreef Knoekie het volgende:
IK KON DIT TOPic niet vinden.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:01 schreef spenky het volgende:
[..]
ga tog slapen paupere tievus hond![]()
Dan heeft den vuilnisman geen werk?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:03 schreef MaRySe het volgende:
Waarom mag je een Turk nooit te lang in een vuilnisbak laten zitten?
racistquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:03 schreef MaRySe het volgende:
Waarom mag je een Turk medelander nooit te lang in een vuilnisbak laten zitten?
Gaat ie behangen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:03 schreef MaRySe het volgende:
Waarom mag je een Turk medelander nooit te lang in een vuilnisbak laten zitten?
Het zou mijn fiets kunnen zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:06 schreef MaRySe het volgende:
Waarom is het niet erg als er een fiets van een Marokkaan medelander gejat wordt?
geeen ideequote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:05 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Gaat ie behangen.
Hoe heet een turkse vroedvrouw?
dan kan je ze voor weinig kopenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:06 schreef MaRySe het volgende:
Waarom is het niet erg als er een fiets van een Marokkaan medelander gejat wordt?
Turken discoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:09 schreef MaRySe het volgende:
Wat is een vuilnisbak onder een stoplicht ?
En discotheek voor turken.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:09 schreef MaRySe het volgende:
Wat is een vuilnisbak onder een stoplicht ?
als haar snor in de fik staatquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:11 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
En discotheek voor turken.
En wanneer mag je een turkse vrouw in het gezicht spugen?
te moeilijkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:12 schreef Duncan-Death het volgende:
Het is rood en vliegt door de 2e kamer.
Een Chinees?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:17 schreef Duncan-Death het volgende:
Tís geel en als je er op staat is het rood.
Kuiken?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:17 schreef Duncan-Death het volgende:
Tís geel en als je er op staat is het rood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat zegt een turk als die tegen de muur loopt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
maryse der avatar?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:20 schreef MaRySe het volgende:
Het is geel en als het in je oog zit ben je dood
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:20 schreef MaRySe het volgende:
Het is geel en als het in je oog zit ben je dood
Om eerder bij het brood te zijn dan de eendjesquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:17 schreef MaRySe het volgende:
Waarom heeft een turk altijd een speedboot bij zich?
ik ga ookquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:23 schreef spenky het volgende:
maar damesik ga lapie doen
dag knoek
ooooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:26 schreef MaRySe het volgende:
Wat gebeurt er als een Limburger naar Belgie verhuist?heuj!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Oké doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan je 'n kat laten blaffen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:30 schreef brainster het volgende:
Wat zijn slecht duits sprekende belgen?ga wieberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
![]()
Is dit een grap?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:23 schreef MaRySe het volgende:
Wat zegt een cafébaas als er een Fransman, een nederlander en een belg binnen komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuter mee!!
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:38 schreef BObNL het volgende:
hahaha![]()
Waarom mag je een turk niet langer dan 30 minuten in een vuilnisbak laten zittem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké doei.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:41 schreef MaRySe het volgende:
Die hadden we al gehadMaar blijft leuk
Wat is een turkse vrouw op een fiets?OjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuter mee!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuter mee!!
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:19 schreef sizzler het volgende:
Wat zegt een kakker als hij klaarkomt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
ja kost me ook veel moeite ze weer Boven te halenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:49 schreef Duncan-Death het volgende:
Wat een boel oude moppen zeg.
Doet me denken aan '88.
ik snap hem nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:49 schreef BObNL het volgende:
Wat is het verschil tussen een dode Turk en een dode egel? Bij de egel staan remsporen.
Nu heb je iedereen bang gemaaktquote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:04 schreef Duncan-Death het volgende:
Wat een kutmop.
Graag gedaanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:06 schreef MaRySe het volgende:
Ik heb een verjaarstopic!!
Het Maryse-is-bijna-jarig topic
Ik krijg honger van die taartquote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:06 schreef MaRySe het volgende:
Ik heb een verjaarstopic!!
Het Maryse-is-bijna-jarig topic
wat zij zegtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:13 schreef -Trinity- het volgende:
Ah, dus hier was PUB SC gebleven!
idd, helemaal mee eens,quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:55 schreef spenky het volgende:
marrokanen komen helemaal niet bij de kassa!!!
erg sterkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:54 schreef bier89 het volgende:
Waarom hadden de douchen in de concentratiekampen 11 gaatjes?
de joden hadden maar 10 vingers![]()
Ik maar denken dat ik hoog zatquote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:58 schreef Knoekie het volgende:
Dagcijfers van Woensdag 24 Augustus 2005 (00:00 - 23:59)
1. Knoekie 274
2. Ynske 265
3. Molluck 260
4. Dr_Flash 252
![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
http://uncyclopedia.org/wiki/German
German is the language of Germany and Austria, in earlier times also France, Poland, and the western part of the Soviet Union. It is often spoken by German Shepherds. Unlike other Germanic languages, it can be spoken using the standard human vocal apparatus and needs relatively few larynx mutilations before one is able to pronounce all the major sounds.
Most Germans love to listen to techno music and try very hard to find "ze arc".
[edit]
Some useful German Phrases
Hello..............................Mein Haus oder dein? Pron.:Mine House oh-dair dine
What's your name?..............Namen sind nicht wichtig. Pron.:Narmen zint niCHt viCHtig
Pleased to meet you............Wie viel? Pron.:Vee Feel
What are your hobbies?.........Ist 69 ok oder magst du lieber was Exotisches? Pron.:Ist 69 ok oh-dair margst doo leeber was exohtisches
My favourite animals are dogs..Kann mein Hund mitmachen? Pron.:Karn mine hoont mitmarCHen
Cheque please......................Schreib' mir mal deinen Namen auf, du geile Sau Pron.: Schribe meer marl dine-ehn Narmen orf doo gile-eh sow
Elftor, a celebre elf, noticed that the Germans speaking always sounds evil and even if they're just talking about the weather, it seems they want to kill all the jews and invade Czechoslovakia using their Nazi-Todestruppen.
Parodie op wikipediaquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
"duits"
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:47 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ey Spenkyboy![]()
![]()
![]()
Open jij vanavond een topic?
whoeiiiquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:53 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Oh, dat wordt weer genieten vanavond.![]()
![]()
![]()
Eens.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:38 schreef Chriz2k het volgende:
Christiaan is raar.
Ik vind hem zo'n olvarit-kereltje.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:38 schreef Chriz2k het volgende:
Christiaan is raar.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:01 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Oh....wát een topmokkel was dat zeg.
Kunnen we haar weer samen gaan versieren.
mark zou jij er niet 1 uur zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:55 schreef spenky het volgende:
[..]jaaa word wel wat... daalk gaan we daten
![]()
staan we daar met ze 2-en
![]()
maar ik moet gaan ooi
En rem jij s even voor christiaa... ik bedoel, jamaisquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:45 schreef -Mo- het volgende:
Ik ben pauper.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:46 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ik vind hem zo'n olvarit-kereltje.
Ik kan nou al niet meer wachten.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:55 schreef spenky het volgende:
[..]jaaa word wel wat... daalk gaan we daten
![]()
staan we daar met ze 2-en
![]()
maar ik moet gaan ooi
Nee. Wie ben jij nu weer dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
En rem jij s even voor christiaa... ik bedoel, jamais
ik ben de voorzitter van de christiaa... bedoel, jamai fanclubquote:
Kopje koffie>quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:07 schreef Chriz2k het volgende:
Ik sta te spacen gek.
Anti Jamai fanclub klinkt stukken beter, wat mij betreft stijg je licht in de hiërarchiequote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik ben de voorzitter van de christiaa... bedoel, jamai fanclub![]()
Oke oke...
Anti jamai fanclub
Koekje erbij?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:07 schreef Chriz2k het volgende:
Ik sta te spacen gek.
Als ik nou zeg dat ik je usericoon als posterformaat boven mijn bed heb handen, daal ik weer he?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:09 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Anti Jamai fanclub klinkt stukken beter, wat mij betreft stijg je licht in de Hiërarchie![]()
Nu al?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:12 schreef Chriz2k het volgende:
Bier.
warme kop thee....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:12 schreef Chriz2k het volgende:
Bier.
Ook lekker.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
warme kop thee....
* Renesite verkouden![]()
Can't blame ya for that onequote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als ik nou zeg dat ik je usericoon als posterformaat boven mijn bed heb handen, daal ik weer he?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
heb je al afscheid genomen van meneer lever![]()
Welk merk prefereert U?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:16 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan, doe mij er maar een
Eensquote:
Ik ben pontaan verkouden geworden.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:31 schreef Imberr het volgende:
heyygoeiemiddag ofzo hoewel t vandaag n grijze k*tdag is
germquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben pontaan verkouden geworden.
Met dit kk weerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Vanavond koopavondde stad in
Stom schaap, als je nou gewoon ff antwoord geeftquote:
watskeburt?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:50 schreef Molluck het volgende:
_ElMaikel_ mag gaan mailen en z'n gedrag uitleggen.
Sorry lammie.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Stom schaap, als je nou gewoon ff antwoord geeft.
nou vertel!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:54 schreef -Mo- het volgende:
[..]
!
Waarom hoor ik die uitspraak nog steeds?![]()
hij stuurde mij een fotoboekbrichiequote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:56 schreef Molluck het volgende:
Ja dat weet dus niemand, misschien ff in zijn postgeschiedenis kijken?
Jij bent echt een über-Loekie he. Zeg dan gewoon dat je het niet weet.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:56 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat jij het net zei.
slushpuppyquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
hij stuurde mij een fotoboekbrichie![]()
En wat stond er in?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
hij stuurde mij een fotoboekbrichie![]()
Waar gaf ik de impressie dat ik het antwoord weet?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij bent echt een über-Loekie he. Zeg dan gewoon dat je het niet weet. [afbeelding]
Alleen als je het écht wilt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:57 schreef Renesite het volgende:
[..]![]()
Jaaaa
We spelen hints!
goed.
hoeveel woorden?
mag ik een klinker kopen?
omg!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:02 schreef Imberr het volgende:
[..]
[..]
iets met een slushpuppy dus
We willen je klonen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:02 schreef Imberr het volgende:
[..]
volgens mij ben ik de enige vrouwelijke hier nu
maar hoii![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:02 schreef Imberr het volgende:
[..]
volgens mij ben ik de enige vrouwelijke hier nu
maar hoii![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij misdraagde zich.
GOEDE WOORD?
jeeeej!
Heb een drukke agenda, maar ik heb vanavond bij mij thuis tijdens een dinertje bij nacht wel tijd.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:03 schreef -Trinity- het volgende:
Wie leert mij boogschieten ?!
Mijn nederlands is bagger.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:04 schreef Molluck het volgende:
misdraagde?
Door te antwoorden.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:01 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Waar gaf ik de impressie dat ik het antwoord weet?![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
koop een lollie en vier het
[afbeelding]
Waar en hoe laat?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb een drukke agenda, maar ik heb vanavond bij mij thuis tijdens een dinertje bij nacht wel tijd.![]()
dragen, droeg, gedragen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:04 schreef Molluck het volgende:
misdraagde?
lolquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:14 schreef Knoekie het volgende:
Weet ik niet. Was Nederland 3 ofzo. Gingen ze vragen over telefoon
sjoernaal?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:14 schreef Knoekie het volgende:
Weet ik niet. Was Nederland 3 ofzo. Gingen ze vragen over telefoon
zemblaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:18 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Was iets Zembla's achtig. Ze wilde van een andere jongen ringtone horen![]()
mee enesquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:24 schreef Knoekie het volgende:
Wat een pauper tt trouwens.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:26 schreef Molluck het volgende:
ok
Hoi, ik ben Sven. Vriendje van Elmaikel en ik dacht dat jullie wel zouden weten waarom hij geband was.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:30 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dan interpreteer je het gewoon verkeerd.![]()
Wie bén jij eigenlijk?![]()
Kindquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:35 schreef Imberr het volgende:
uuhm.. t was eig de bedoeling dat jullie dan gingen zeggen:kind, wat léuk voor je!
![]()
![]()
Oh, okay.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Sven. Vriendje van Elmaikel en ik dacht dat jullie wel zouden weten waarom hij geband was.. Maar niet dus.
Kind, ik ben blij voor je.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:37 schreef Imberr het volgende:
[..]dat zeg ik altijd.. ook van: kind, doe normaal
![]()
![]()
Lammie, wat leuk voor je. Ik zal je rijkelijk belonen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:35 schreef Imberr het volgende:
uuhm.. t was eig de bedoeling dat jullie dan gingen zeggen:kind, wat léuk voor je!
![]()
![]()
HoMoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:37 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Lammie, wat leuk voor je. Ik zal je rijkelijk belonen.
quote:
Lammie?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:37 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Lammie, wat leuk voor je. Ik zal je rijkelijk belonen.
Ik vraag het hem zelf niet omdat ie dus niet kan antwoorden. Hij is geband weet je nog.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:36 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Oh, okay.![]()
Normaal zou ik vragen waarom je het hem zelf niet vraagt, aangezien het jouw vriendje is, maar Imberr zei net tegen me dan Maikel dat zelf ook niet wist
Ken je hem niet IRL?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vraag het hem zelf niet omdat ie dus niet kan antwoorden. Hij is geband weet je nog..
msn? mail?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vraag het hem zelf niet omdat ie dus niet kan antwoorden. Hij is geband weet je nog..
Je zei net dat je hét vriendje van Maikel bent....dan zou ik het niet meer dan logisch vinden dat jullie elkaar op msn hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
ff kieknquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:37 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Misschien ben je te redden en kunnen we een .
woning voor je vinden in de Randstad.
Ik heb al míjn Fok!-vriendjes op msnquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:44 schreef Svensational het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, gewoon FOK!-vriendje
Damn, jullie pubers zoeken overal wat achter..
Ik doe niet aan MSNquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:45 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik heb al míjn Fok!-vriendjes op msn![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:45 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik heb al míjn Fok!-vriendjes op msn![]()
Mailen doe ik wel aan jaquote:
Tegen wie heb je ehtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:47 schreef Molluck het volgende:
nee, zonde zeg
Nee.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:47 schreef Svensational het volgende:
Zeg, moesten hier niet moppen getapt worden??
Volgens MaRySe wel:quote:
quote:
heb gelijk wat lekkers te eten gepaktquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:49 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er blij mee bent, mien jong'n.![]()
Toen was ze nog jong en naïef.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:50 schreef Svensational het volgende:
Volgens MaRySe wel:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |