wat zij zegtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:13 schreef -Trinity- het volgende:
Ah, dus hier was PUB SC gebleven!
idd, helemaal mee eens,quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:55 schreef spenky het volgende:
marrokanen komen helemaal niet bij de kassa!!!
erg sterkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:54 schreef bier89 het volgende:
Waarom hadden de douchen in de concentratiekampen 11 gaatjes?
de joden hadden maar 10 vingers![]()
Ik maar denken dat ik hoog zatquote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:58 schreef Knoekie het volgende:
Dagcijfers van Woensdag 24 Augustus 2005 (00:00 - 23:59)
1. Knoekie 274
2. Ynske 265
3. Molluck 260
4. Dr_Flash 252
![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
http://uncyclopedia.org/wiki/German
German is the language of Germany and Austria, in earlier times also France, Poland, and the western part of the Soviet Union. It is often spoken by German Shepherds. Unlike other Germanic languages, it can be spoken using the standard human vocal apparatus and needs relatively few larynx mutilations before one is able to pronounce all the major sounds.
Most Germans love to listen to techno music and try very hard to find "ze arc".
[edit]
Some useful German Phrases
Hello..............................Mein Haus oder dein? Pron.:Mine House oh-dair dine
What's your name?..............Namen sind nicht wichtig. Pron.:Narmen zint niCHt viCHtig
Pleased to meet you............Wie viel? Pron.:Vee Feel
What are your hobbies?.........Ist 69 ok oder magst du lieber was Exotisches? Pron.:Ist 69 ok oh-dair margst doo leeber was exohtisches
My favourite animals are dogs..Kann mein Hund mitmachen? Pron.:Karn mine hoont mitmarCHen
Cheque please......................Schreib' mir mal deinen Namen auf, du geile Sau Pron.: Schribe meer marl dine-ehn Narmen orf doo gile-eh sow
Elftor, a celebre elf, noticed that the Germans speaking always sounds evil and even if they're just talking about the weather, it seems they want to kill all the jews and invade Czechoslovakia using their Nazi-Todestruppen.
Parodie op wikipediaquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
"duits"
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:47 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ey Spenkyboy![]()
![]()
![]()
Open jij vanavond een topic?
whoeiiiquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:53 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Oh, dat wordt weer genieten vanavond.![]()
![]()
![]()
Eens.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:38 schreef Chriz2k het volgende:
Christiaan is raar.
Ik vind hem zo'n olvarit-kereltje.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:38 schreef Chriz2k het volgende:
Christiaan is raar.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:01 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Oh....wát een topmokkel was dat zeg.
Kunnen we haar weer samen gaan versieren.
mark zou jij er niet 1 uur zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:55 schreef spenky het volgende:
[..]jaaa word wel wat... daalk gaan we daten
![]()
staan we daar met ze 2-en
![]()
maar ik moet gaan ooi
En rem jij s even voor christiaa... ik bedoel, jamaisquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:45 schreef -Mo- het volgende:
Ik ben pauper.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:46 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ik vind hem zo'n olvarit-kereltje.
Ik kan nou al niet meer wachten.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:55 schreef spenky het volgende:
[..]jaaa word wel wat... daalk gaan we daten
![]()
staan we daar met ze 2-en
![]()
maar ik moet gaan ooi
Nee. Wie ben jij nu weer dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
En rem jij s even voor christiaa... ik bedoel, jamais
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |