Ik weet niet??? Net zo vaak als jij jarig bent?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:01 schreef Mike het volgende:
Hoe vaak is IR nou helemaal jarig?
Ikke ook nu hoor!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:34 schreef Sokolsky het volgende:
Mods, wyccie zat allemaal vieze plaatjes te posten in het FMT Slowchattopic. Mag dat wel?![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:34 schreef Sokolsky het volgende:
Mods, wyccie zat allemaal vieze plaatjes te posten in het FMT Slowchattopic. Mag dat wel?![]()
Het slijm druipt er met liters tegelijk vanafquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:37 schreef Sokolsky het volgende:
Nee, jij doet dat in het reguliere Triviatopic. Dat is niet erg.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het slijm druipt er met liters tegelijk vanaf
Dat is meer een vraag voor DIG. Maar probeer Gspot eens. Daarmee kun je detecteren welke codecs je nodig hebt. Maar niet voor warez gebruiken, hè, want dat is foei!quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:17 schreef ASSpirine het volgende:
Voor Joey afleveringen krijg ik een groene waas te zien tijdens de afleveringen, die niet weg gaan...
Welke codecs heb ik er voor nodig?
kheb momenteel nimo codec pack
Doe maarquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:05 schreef Chielus het volgende:
Hoi Mike, Gorro & SoK,
Ik was benieuwd of het niet weer eens tijd wordt voor de FTR-Awards? Ik weet eigenlijk niet of het een jaarlijks terug kerend iets is ofzo, maar goed. Indien het nodig is wil ik wel de organisatie op me nemen.
De nodige instanties werden ingelicht.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:34 schreef Sokolsky het volgende:
donequote:Op dinsdag 1 november 2005 17:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Doe maar.
Zolang er een categorie bij is voor beste nieuwe mod vind ik alles wel best.
Ja.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:25 schreef static het volgende:
Deze serie(s) hebben altijd in SHO gelopen: Herrie in de keuken
Mag die weer terug svp?
Nee.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:49 schreef Sai het volgende:
Mag dit topic svp sticky? Post hier je beste One-liners
Ik laat ze even samenvoegenquote:Op donderdag 3 november 2005 17:50 schreef NewOrder het volgende:
Prettig weekend ondanks alles.
programma bnn over T van Gogh
Dubbel. Bovenste was eerder en heeft de juiste titel.
Dat kan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:26 schreef Roi het volgende:
[The Daily Jensen 4] Herman, de nieuwe Bassie! Kan iemand de 3 in een 4 veranderen ?
[zeikmodus]quote:Op maandag 7 november 2005 05:00 schreef victorinox het volgende:
[zeikmodus]
Tim Burton's "Corpse Bride"
Het is "Corpse Bride"
[/zeikmodus]
Ik denk overigens dat het over dat liedje ging.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:44 schreef Svensational het volgende:
Gooische vrouwen
Gooi mijn post dan ook maar weg..
Ook die kan ze terughoren via Talpa.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:48 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik denk overigens dat het over dat liedje ging.
Ik zal mijn best doen. Maar ik kan niets belovenquote:Op woensdag 16 november 2005 19:09 schreef victorinox het volgende:
Deze is dubbel.
Kunnen ze samengevoegd worden?
The Descent
The Descent (2005)
Ja.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:18 schreef static het volgende:
Hoort dit: [MTV] The Trip International in FTR of SHO?
Meen me te herinneren dat we dit soort series (a la ER, PE, etc.) in SHO zouden volgen?
Of ben ik nu confuus?
Deze werkt iig heel redelijk: http://forumtools.phserver.net/search_lite/quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:21 schreef kinky_queen het volgende:
Klote search
Je mag zelf een nieuw topic aanmaken, als je maar wel wat informatie uit de OP overneemt en een linkje erbij doet van het vorige topic.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:02 schreef RuneRose het volgende:
Even een vraagje.![]()
Ik heb het Award topic volgemaakt, moet ik dan een nieuw topic daarvoor openen, of gaat dat nu anders en mag alleen chilus dat doen?![]()
Dat is strikt verboden. Banwaardig.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:02 schreef RuneRose het volgende:
Even een vraagje.![]()
Ik heb het Award topic volgemaakt, moet ik dan een nieuw topic daarvoor openen, of gaat dat nu anders en mag alleen chilus dat doen?![]()
Mmmmaar hij staat er al.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat is strikt verboden. Banwaardig.
*ban aanvraagt*quote:
Dat kunnen wij.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:48 schreef static het volgende:
Er is iets misgegaan met deze topictitel: "Nederland Versus De Wereld"
Kunnen jullie die even fixen?
Thanks.
Even aangepast.quote:Op maandag 28 november 2005 16:58 schreef FremantleDockers het volgende:
In FTR Tournaments staat Mulholland Dr. als duitse film. Lijkt me dat dat tournooi eerst nog even afgemaakt moet worden.
Aeon Fluxquote:Op maandag 5 december 2005 11:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is er al een Aeon Flux Topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |