Ik vind het niet echt conspiracy eigenlijk. Gewoon wat feitjes en wie 1+1 kan doen hoeft niet meer te kijken.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:19 schreef HenriOsewoudt het volgende:
katja goes conspiracy,
'hij slaat een fotograaf voor z'n bek'quote:Op woensdag 2 november 2005 21:23 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt conspiracy eigenlijk. Gewoon wat feitjes en wie 1+1 kan doen hoeft niet meer te kijken.
Wat lul je nou? Dat kijkt het toch veel lekkerder weg.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:25 schreef 0 het volgende:
[..]
'hij slaat een fotograaf voor z'n bek'
Totaal irrelevant.
en zo zitten er telkens stukjes tussen.
*mompelt iets van populistische riooljournalistiek.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:29 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Dat kijkt het toch veel lekkerder weg.
*Mompelt iets als stel je niet zo aan en kijk dan niet*quote:Op woensdag 2 november 2005 21:30 schreef 0 het volgende:
[..]
*mompelt iets van populistische riooljournalistiek.
Je bedoelt haar toon?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vind het een beetje irritant ingesproken door katja.
jaquote:Op woensdag 2 november 2005 21:53 schreef 0 het volgende:
[..]
Je bedoelt haar toon?
Dat stoort me ook, maar ik vind het ook wel begrijpelijk.
Net zo als een radicaal-islamitische trainingsvideo?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ja
maar ook het feit dat het er deels zo vanaf druipt dat het opgelezen is, en dan weer zo opgewonden, radicaal bijna
Als informant zou hij natuurlijk geen held meer zijn voor zijn achterban.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:00 schreef yozd het volgende:
Ik heb alleen het laatste stukje gezien... maar ehm.. waarom zegt Mohammed zelf dan niks?
ach, ik vond het gewoon erg irritant, da's allesquote:Op woensdag 2 november 2005 21:59 schreef 0 het volgende:
[..]
Net zo als een radicaal-islamitische trainingsvideo?
Is ze met haar tieten aan het zwaaien?quote:Op donderdag 3 november 2005 00:50 schreef arjanus het volgende:
Hoe denken jullie hierover als je het programma gezien hebt. Het is nog steeds bezig trouwens denk ik.
Snel kijken dan!quote:Op donderdag 3 november 2005 00:57 schreef ixio het volgende:
[..]
Is ze met haar tieten aan het zwaaien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |