Ik vind het niet echt conspiracy eigenlijk. Gewoon wat feitjes en wie 1+1 kan doen hoeft niet meer te kijken.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:19 schreef HenriOsewoudt het volgende:
katja goes conspiracy,
'hij slaat een fotograaf voor z'n bek'quote:Op woensdag 2 november 2005 21:23 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt conspiracy eigenlijk. Gewoon wat feitjes en wie 1+1 kan doen hoeft niet meer te kijken.
Wat lul je nou? Dat kijkt het toch veel lekkerder weg.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:25 schreef 0 het volgende:
[..]
'hij slaat een fotograaf voor z'n bek'
Totaal irrelevant.
en zo zitten er telkens stukjes tussen.
*mompelt iets van populistische riooljournalistiek.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:29 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Dat kijkt het toch veel lekkerder weg.
*Mompelt iets als stel je niet zo aan en kijk dan niet*quote:Op woensdag 2 november 2005 21:30 schreef 0 het volgende:
[..]
*mompelt iets van populistische riooljournalistiek.
Je bedoelt haar toon?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vind het een beetje irritant ingesproken door katja.
jaquote:Op woensdag 2 november 2005 21:53 schreef 0 het volgende:
[..]
Je bedoelt haar toon?
Dat stoort me ook, maar ik vind het ook wel begrijpelijk.
Net zo als een radicaal-islamitische trainingsvideo?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ja
maar ook het feit dat het er deels zo vanaf druipt dat het opgelezen is, en dan weer zo opgewonden, radicaal bijna
Als informant zou hij natuurlijk geen held meer zijn voor zijn achterban.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:00 schreef yozd het volgende:
Ik heb alleen het laatste stukje gezien... maar ehm.. waarom zegt Mohammed zelf dan niks?
ach, ik vond het gewoon erg irritant, da's allesquote:Op woensdag 2 november 2005 21:59 schreef 0 het volgende:
[..]
Net zo als een radicaal-islamitische trainingsvideo?
Is ze met haar tieten aan het zwaaien?quote:Op donderdag 3 november 2005 00:50 schreef arjanus het volgende:
Hoe denken jullie hierover als je het programma gezien hebt. Het is nog steeds bezig trouwens denk ik.
Snel kijken dan!quote:Op donderdag 3 november 2005 00:57 schreef ixio het volgende:
[..]
Is ze met haar tieten aan het zwaaien?
Heerlijk, mag nog wel een tandje cynischer.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:50 schreef arjanus het volgende:
Wat een vreselijke irritante toon heeft die Katja Schuurman.
Cynisch? Volgens mij is zij, als goede bekende van Van Gogh, uiterst serieus hoor.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:21 schreef What het volgende:
[..]
Heerlijk, mag nog wel een tandje cynischer.
niet als je de pvda en gl 'ontdekt'...quote:Op donderdag 3 november 2005 01:50 schreef TheVotary het volgende:
Geitenneuker B. als informant van de AIVD dat zou toch wat zijn....
maar wel logisch gezien het feit dat het vandaag een theo-herdenk dag was. of mogen mensen nu ineens niet meer boos zijn op het gebeurde?quote:Op donderdag 3 november 2005 02:05 schreef MaJo het volgende:
Ik werd vooral gek van haar stem en dat toontje. Ze heeft echt een hele lelijke intonatie, geen goede voiceover stem. Over de inhoud kan ik weinig zeggen, werd nogal door haar afgeleid... En echt onjectief kun je haar ook niet noemen als goede vriendin van Theo. Nee, journalistiek niet echt goed wat mij betreft...
Daar leek het wel op jahquote:Op donderdag 3 november 2005 01:50 schreef TheVotary het volgende:
Geitenneuker Bouyeri als informant van de AIVD dat zou toch wat zijn....
Niet objectief...volgens mij kan men dat van heel veel dingen op tv of in de krant zeggen. Volgens mij bestaat er geen objectieve journalistiek.quote:Op donderdag 3 november 2005 02:05 schreef MaJo het volgende:
Ik werd vooral gek van haar stem en dat toontje. Ze heeft echt een hele lelijke intonatie, geen goede voiceover stem. Over de inhoud kan ik weinig zeggen, werd nogal door haar afgeleid... En echt onjectief kun je haar ook niet noemen als goede vriendin van Theo. Nee, journalistiek niet echt goed wat mij betreft...
Dat denk ik ook, anders zou 't wel vrij inhoudsloos kunnen zijn. (spits, metro..., maar wel gratis!)quote:Op donderdag 3 november 2005 02:13 schreef wonko het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat er geen objectieve journalistiek.
Mijn hemel je opent een klaagtopic over iets wat je niet eens gekeken hebt?quote:Op donderdag 3 november 2005 11:29 schreef arjanus het volgende:
Ik heb het qua inhoud niet gevolgd. Kan iemand uitleggen waarom ze denkt dat Mohammed B een informant van de aivd was?
En wat voor gevolgen zou dat hebben volgens haar?
Misschien op de BNN-site of uitzendinggemist of tvopjepc.nl?quote:Op donderdag 3 november 2005 21:57 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
Heeft iemand deze "reportage" toevallig als media file?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |