abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 november 2005 @ 14:37:31 #1
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_31866864
quote:
The Trip International

Bussum, 25 oktober 2005
In navolging van vier succesvolle seizoenen van The Trip met uitsluitend nationale kandidaten, is het tijd voor The Trip International. Met als verschil dat er nu niet 2 teams door Europa zullen trekken, maar wel liefst 6 teams met kandidaten afkomstig uit 6 verschillende landen. The Trip International is te zien vanaf woensdag 16 november, tussen 19.30 uur en 20 uur bij MTV.

De kandidaten worden in een onbekende plek met blinddoek afgezet en moeten zorgen zo snel mogelijk naar een ‘final destination’ te komen. Deze gehele reis moet worden volbracht zonder vervoermiddel, verblijfplaats en met maar 100 euro op zak voor de hele reis. De kandidaten leveren hun mobiele telefoons, creditcards en andere luxe apparatuur in en beginnen aan hun avontuur. Een verschil met de oorspronkelijke regels van The Trip, is dat de teams iedere dag een bepaalde plek of stad bereiken en het team dat hier het laatst arriveert, valt af. Ook Nederland wordt vertegenwoordigd in een van de 6 teams. Het team dat deze trip wint ontvangt 10.000 Euro!

Wie maar niet genoeg kan krijgen van deze superleuke show, kan op de website van MTV (www.mtv.nl/thetrip) terecht. Daar zullen korte videoclips te zien zijn met de highlights van de audities voor de show, een ‘meet the teams’ sectie, een kaart met de vooruitgang die de teams boeken, evenals een video en foto dagboek van de show.
The Trip International: vanaf woensdag 16 november, tussen 19.30 uur en 20 uur bij MTV. Herhalingen zijn te zien elke vrijdag, vanaf 18 november tussen 18.00 uur en 18.30 uur.

Ben benieuwd of het wat word..niemand overtreft Steffen en Flip
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_31866928
yea .. De 1e was geweldig! steffen & flip - co & rogier.. De laatste serie met die meiden vond ik wat minder...

Leuke opzet dit i.i.g., ben benieuwd..
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_31868463
6 teams Denk dat MTV zoveel niet aankan. Het word waarschijnlijk helemaal chaotisch omdat ze niet goed heen en weer zappen naar de verschillende teams... Ben benieuwd, maar denk niet dat het wat word
O+ BlaBlub O+
pi_31869015
"In navolging van vier succesvolle seizoenen van The Trip met uitsluitend nationale kandidaten"

eehm... 3 toch? Of ook nog 1 in het buitenland?
Seriously!?
  dinsdag 1 november 2005 @ 16:02:48 #5
130456 CrookedEye
Keizer der Plebs
pi_31869192
Steffen en Flip
"Veni, vidi, vici."
  dinsdag 1 november 2005 @ 17:15:22 #6
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_31871124
Ik dacht ook dat er maar 3 Trips waren

Al kom ik nu niet verder dan 2, die met Steffen, Flip, Co & Rogier en die met de tweeling en de modepopjes.
Ah, je had ook nog die met Arend ofzo, die door Afrika moesten gaan.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  dinsdag 15 november 2005 @ 14:18:03 #7
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_32285872
quote:
Nederlandse in internationale versie The Trip
BUSSUM (ANP) - Eva von der Assen uit Den Haag vertegenwoordigt Nederland in de internationale versie van The Trip. In het reisprogramma van MTV reizen dit keer zes deelnemers uit evenzoveel landen door Europa in de strijd om 10.000 euro. MTV zendt het programma vanaf woensdag uit.

De overige kandidaten komen uit Italië, Duitsland, Groot-Brittannië, Frankrijk en Spanje. Zij zijn onderverdeeld in drie teams. Zonder geld, mobiele telefoons en andere persoonlijke bezittingen moeten ze eerst uitvinden in welk land ze zijn en vervolgens de eindstreep, Ibiza, zien te halen.
The Trip International: vanaf woensdag 16 november, tussen 19.30 uur en 20 uur bij MTV. Herhalingen zijn te zien elke vrijdag, vanaf 18 november tussen 18.00 uur en 18.30 uur.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_32288587
Ben benieuwd. Klinkt een beetje als peking expres. Hopelijk haalt het het niveau van the trip 1.
  dinsdag 15 november 2005 @ 19:03:57 #9
130456 CrookedEye
Keizer der Plebs
pi_32293266
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 16:04 schreef Stansfield het volgende:
Ben benieuwd. Klinkt een beetje als peking expres. Hopelijk haalt het het niveau van the trip 1.
the trip 1 ruleerde steffen en flip wat doen die lui eigenlijk tegenwoordig?
"Veni, vidi, vici."
  dinsdag 15 november 2005 @ 19:49:19 #10
29907 Op-zicH
Ach ja, opzich
pi_32294620
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 19:03 schreef CrookedEye het volgende:

[..]

Steffen zie je voorbij komen in de clip van de partysquad. Ze deden allebei volgens mij een opleiding voor camera man of zoiets.
The trouble with ignorance is that it picks up confidence as it goes along.
pi_32297753
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 19:49 schreef Op-zicH het volgende:

[..]

Steffen zie je voorbij komen in de clip van de partysquad. Ze deden allebei volgens mij een opleiding voor camera man of zoiets.
Zag Steffen net langs komen in De Nix Factor.. hij regisseerde een clip van een deelnemer.

Jammer, zie hem liever voor de camera.. de pulpshow was geniaal. Dat zouden ze op DVD moeten gooien!
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
pi_32303008
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 19:03 schreef CrookedEye het volgende:

[..]

Steffen regiseert videclip volgens mij. Zag hem bij de making of een videoclip van Krezip. Co presenteert bij jetix en de rest zou ik niet weten eigenlijk.
pi_32322887
Het is begonnen. Ziet er tot nu toe lachen uit.
pi_32322911
Zo die alexandra uit engeland
pi_32323130
quote:
Op woensdag 16 november 2005 19:32 schreef Stansfield het volgende:
Zo die alexandra uit engeland

Ziet er leuk uit zo.. Maar wel 'commercieel' geworden volgens mij.. Maarja, ben benieuwd.. Ze filmen nog niet zelf trouwens, blijft dat zo?? hoop ik niet..

Die nederlandse en italiaan is wel leukste team denk ik.. Die duitser is ook wel rlxd volgens mij, die hadden ze bij die brit moeten zetten
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
pi_32325044
Ik vond hem eigenlijk wat minder

Het is een beetje chaotisch en het feit dat ze nu werken met briefjes en een soort checkpoint. Het leukste van The Trip vond ik toch wel dat mensen geheel primitief van A naar B reizen en dan ook nog zonder cameraploeg erachteraan. Ik vind het nu een beetje op PE lijken, niet dat PE niet leuk is, maar The Trip is weer op zijn (oude) manier leuk.

Maar goed, misschien moet het nog wel komen. Ben benieuwd
  woensdag 16 november 2005 @ 20:54:56 #17
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_32325295
Een cadeautje voor SHO met een mooie

eromheen.

Kortom FTR -> SHO
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_32325382
quote:
Op woensdag 16 november 2005 20:46 schreef Zephyrus het volgende:
Ik vond hem eigenlijk wat minder

Het is een beetje chaotisch en het feit dat ze nu werken met briefjes en een soort checkpoint. Het leukste van The Trip vond ik toch wel dat mensen geheel primitief van A naar B reizen en dan ook nog zonder cameraploeg erachteraan. Ik vind het nu een beetje op PE lijken, niet dat PE niet leuk is, maar The Trip is weer op zijn (oude) manier leuk.

Maar goed, misschien moet het nog wel komen. Ben benieuwd
Een half uur wordt nu ook echt veel te kort..
  woensdag 16 november 2005 @ 20:57:56 #19
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32325389
quote:
Op woensdag 16 november 2005 20:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Een cadeautje voor SHO met een mooie

eromheen.

Kortom FTR -> SHO
Wat een mooi presentje!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 16 november 2005 @ 20:57:56 #20
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_32325390
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_32590285
schopje.

Ben nu aflevering 2 aan het kijken. En het is best de moeite waard. Het haalt het niet bij de trip 1 maar ik denk dat geen enkele trip dat meer haalt.

Maar kijkt toch lekker weg zo op zaterdagochtend met een lichte kater.
pi_32590686
Vind het opzich wel leuk idd, maar de 1e blijft echt de beste..

Maar wordt het nou door een 3e persoon gefilmd? Dat vind ik vrij nep eigenlijk..
pi_32590734
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 11:14 schreef Proper_fucked het volgende:
Maar wordt het nou door een 3e persoon gefilmd? Dat vind ik vrij nep eigenlijk..
Ja idd dat vind ik ook het slechtste wat ze nu doen. Dat haalt alle creativiteit eruit die wel in de trip 1 zat.
pi_67752852
Al 1226 dagen niet gepost, maar ik ben toch benieuwd waar ik deze serie nog kan vinden. Is hij nog ergens te koop? Issie te downloaden?
pi_67753944
dit programma was echt zo tof heh
ze hebben t ook een keer mer 2x 2 meiden gedaan, maar toen werd t af en toe best gevaarlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')