The Trip International: vanaf woensdag 16 november, tussen 19.30 uur en 20 uur bij MTV. Herhalingen zijn te zien elke vrijdag, vanaf 18 november tussen 18.00 uur en 18.30 uur.quote:The Trip International
Bussum, 25 oktober 2005
In navolging van vier succesvolle seizoenen van The Trip met uitsluitend nationale kandidaten, is het tijd voor The Trip International. Met als verschil dat er nu niet 2 teams door Europa zullen trekken, maar wel liefst 6 teams met kandidaten afkomstig uit 6 verschillende landen. The Trip International is te zien vanaf woensdag 16 november, tussen 19.30 uur en 20 uur bij MTV.
De kandidaten worden in een onbekende plek met blinddoek afgezet en moeten zorgen zo snel mogelijk naar een ‘final destination’ te komen. Deze gehele reis moet worden volbracht zonder vervoermiddel, verblijfplaats en met maar 100 euro op zak voor de hele reis. De kandidaten leveren hun mobiele telefoons, creditcards en andere luxe apparatuur in en beginnen aan hun avontuur. Een verschil met de oorspronkelijke regels van The Trip, is dat de teams iedere dag een bepaalde plek of stad bereiken en het team dat hier het laatst arriveert, valt af. Ook Nederland wordt vertegenwoordigd in een van de 6 teams. Het team dat deze trip wint ontvangt 10.000 Euro!
Wie maar niet genoeg kan krijgen van deze superleuke show, kan op de website van MTV (www.mtv.nl/thetrip) terecht. Daar zullen korte videoclips te zien zijn met de highlights van de audities voor de show, een ‘meet the teams’ sectie, een kaart met de vooruitgang die de teams boeken, evenals een video en foto dagboek van de show.
The Trip International: vanaf woensdag 16 november, tussen 19.30 uur en 20 uur bij MTV. Herhalingen zijn te zien elke vrijdag, vanaf 18 november tussen 18.00 uur en 18.30 uur.quote:Nederlandse in internationale versie The Trip
BUSSUM (ANP) - Eva von der Assen uit Den Haag vertegenwoordigt Nederland in de internationale versie van The Trip. In het reisprogramma van MTV reizen dit keer zes deelnemers uit evenzoveel landen door Europa in de strijd om 10.000 euro. MTV zendt het programma vanaf woensdag uit.
De overige kandidaten komen uit Italië, Duitsland, Groot-Brittannië, Frankrijk en Spanje. Zij zijn onderverdeeld in drie teams. Zonder geld, mobiele telefoons en andere persoonlijke bezittingen moeten ze eerst uitvinden in welk land ze zijn en vervolgens de eindstreep, Ibiza, zien te halen.
the trip 1 ruleerde steffen en flip wat doen die lui eigenlijk tegenwoordig?quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:04 schreef Stansfield het volgende:
Ben benieuwd. Klinkt een beetje als peking expres. Hopelijk haalt het het niveau van the trip 1.
Steffen zie je voorbij komen in de clip van de partysquad. Ze deden allebei volgens mij een opleiding voor camera man of zoiets.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:03 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
the trip 1 ruleerde steffen en flip wat doen die lui eigenlijk tegenwoordig?
Zag Steffen net langs komen in De Nix Factor.. hij regisseerde een clip van een deelnemer.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:49 schreef Op-zicH het volgende:
[..]
Steffen zie je voorbij komen in de clip van de partysquad. Ze deden allebei volgens mij een opleiding voor camera man of zoiets.
Steffen regiseert videclip volgens mij. Zag hem bij de making of een videoclip van Krezip. Co presenteert bij jetix en de rest zou ik niet weten eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:03 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
the trip 1 ruleerde steffen en flip wat doen die lui eigenlijk tegenwoordig?
quote:
Een half uur wordt nu ook echt veel te kort..quote:Op woensdag 16 november 2005 20:46 schreef Zephyrus het volgende:
Ik vond hem eigenlijk wat minder![]()
Het is een beetje chaotisch en het feit dat ze nu werken met briefjes en een soort checkpoint. Het leukste van The Trip vond ik toch wel dat mensen geheel primitief van A naar B reizen en dan ook nog zonder cameraploeg erachteraan. Ik vind het nu een beetje op PE lijken, niet dat PE niet leuk is, maar The Trip is weer op zijn (oude) manier leuk.
Maar goed, misschien moet het nog wel komen. Ben benieuwd
Wat een mooi presentje!quote:Op woensdag 16 november 2005 20:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Een cadeautje voor SHO met een mooie
eromheen.
Kortom FTR -> SHO
Ja idd dat vind ik ook het slechtste wat ze nu doen. Dat haalt alle creativiteit eruit die wel in de trip 1 zat.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:14 schreef Proper_fucked het volgende:
Maar wordt het nou door een 3e persoon gefilmd? Dat vind ik vrij nep eigenlijk..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |