abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 december 2005 @ 10:55:08 #1
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_32829552

Links: IMDB Official Site
Trailer: Quicktime
Genre: Action / Comedy / Crime / Western
Plot:
quote:
In turn-of-the-century Mexico, two very different women become a bank-robbing duo in an effort to combat a ruthless enforcer terrorizing their town.
Regisseur:
Joachim Roenning
Espen Sandberg

Cast:
Penélope Cruz - Maria
Salma Hayek - Sara
Steve Zahn - Quentin Cooke
Joseph D. Reitman - Regulator

Bioscooprelease: 16-2-2005

Foto's:

Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_32830701
Domme chickflick...dat zie je nu al
pi_32830704
Mij lijkt het wel wat, ben benieuwd. Hoewel ze wel de 2 bimbo's bij elkaar gezocht hebben zeg, pfffffffff
  maandag 5 december 2005 @ 11:47:25 #4
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_32830712
Na het zien van de Trailer lijkt me dit wel een leuke film. Gewoon een lekkere wegkijker met mooie vrouwen!

Beetje ala de Zorro films.....ben benieuwd!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  maandag 5 december 2005 @ 11:49:06 #5
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_32830746
Offtopic@ dukkes: moet je meteen een mening geven? mag je hier tegenwoordig niet gewoon meer informatief iets neerzetten?

Ontopic: Ik vrees dat de makers teveel uitgaan van de aantrekkingskracht van deze 2 latino's waardoor het verhaal waarschijnlijk redelijk dun zal zijn.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_32830832
quote:
Op maandag 5 december 2005 11:49 schreef Chielus het volgende:
Offtopic@ dukkes: moet je meteen een mening geven? mag je hier tegenwoordig niet gewoon meer informatief iets neerzetten?

Ontopic: Ik vrees dat de makers teveel uitgaan van de aantrekkingskracht van deze 2 latino's waardoor het verhaal waarschijnlijk redelijk dun zal zijn.
Laats heb ik een topic gelezen, ook een soort van dit, zonder eigen reactie van de poster. Die ging dicht.

En zomaar iets neer plakken van IMDB ofzo kan iedereen. Ik wil hiermee niet iemand voor de schenen trappen, maar een reactie vind ik wel op zijn plaats.
en zomaar een reactie editten vind ik ook niet echt kunnen, geef dan gewoon even een kleine reden
  maandag 5 december 2005 @ 12:04:08 #7
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_32831065
quote:
Op maandag 5 december 2005 11:52 schreef duckes het volgende:

[..]

Laats heb ik een topic gelezen, ook een soort van dit, zonder eigen reactie van de poster. Die ging dicht.

En zomaar iets neer plakken van IMDB ofzo kan iedereen. Ik wil hiermee niet iemand voor de schenen trappen, maar een reactie vind ik wel op zijn plaats.
en zomaar een reactie editten vind ik ook niet echt kunnen, geef dan gewoon even een kleine reden
Ik kan me niet voorstellen dat dit in FRT is geweest. En zoals ik al zij sinds wanneer mag je niet meer informeren, moet je perse een persoonlijke reactie ergens op geven? Het topic is gewoon in 1x opgeschoond. Daar gaan ze echt niet bij elk berichtje een reden om geven
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')