Ik iig. niet.quote:Op zondag 18 september 2005 19:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Neuh, daar gaat het me niet om, vraag me alleen af waarom jullie dat weggehaald hebben:')?
Nee, toen was jij noh hen mod denk ikquote:
Omdat het toen nieuw was, dacht ik dat het wel handig wasquote:Op zondag 18 september 2005 20:11 schreef Mike het volgende:
Ik heb het ook niet weggehaald. Hoewel het verder weinig toevoegt, natuurlijk.
Volgens mij was ik even onduidelijk. Die laatste opmerking sloeg niet op Joey, maar op het nieuwe TV seizoen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:03 schreef Mike het volgende:
Titel is aangepast.
Een nieuw topic lijkt me niet echt nodig.
Ah, ok. Ik denk dat het een beetje laat is voor zo'n topic, want over bijna elke nieuwe serie is al wel wat (Reunion, Weeds, Prison Break, Invasion, Rome, Supernatural, Surface, Over There)quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:05 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Volgens mij was ik even onduidelijk. Die laatste opmerking sloeg niet op Joey, maar op het nieuwe TV seizoen.
Okay, en bedankt voor het aanpassen van de TT.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:09 schreef Mike het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik denk dat het een beetje laat is voor zo'n topic, want over bijna elke nieuwe serie is al wel wat (Reunion, Weeds, Prison Break, Invasion, Rome, Supernatural, Surface, Over There)
En mocht een nieuwe serie een succes worden, dan komt er toch een apart topic van.
Done.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:01 schreef static het volgende:
Mag in deze titel: Las Vegas Seizoen 3 America [incl. spoilers] misschien iets van [spoiler] komen te staan?
Als je een beetje ongelukkig klikt zit je meteen in de volgende serie.
quote:
donequote:Op vrijdag 23 september 2005 23:34 schreef Stretto het volgende:
Zou een modje de OP van Lost (USA) Deel 8 kunnen wijzigen in het volgende: http://www.ibrahimovic.org/lost/op.txt
Tonks kan zijn bericht niet meer editten en hopelijk kan een mod ons helpen
Nee ik lees FB topicsquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Euh ja....
Dat heb ik weer op een briljante wijze gedelegeerd.
Doe mij ook dezelfde vraagquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:20 schreef kinky_queen het volgende:
Kunnen mensen met een PSV avatar gebanned worden a.u.b?
Geen slechte woorden over Philips Seymour Hoffman!!! Die gast acteert goedquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wie is PSV?
Philip Seymour Voffman?
Bang om voor een breezerslet of bacoboy uitgescholden te worden? Topic is allang dicht manquote:Op maandag 26 september 2005 21:14 schreef kinky_queen het volgende:
zou een mod de hoofdletters weg willen halen uit mijn naam:
Pauzeknop XXVII. Yeak, ik heb Kinky_Queen uitgeluld
quote:Op donderdag 29 september 2005 09:19 schreef victorinox het volgende:
Kan een moderator de spelfout uit de titel halen:
Filmassociatiespel *91*Veel posten,dan snel bij de 100
Vooruit dan.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:41 schreef __Saviour__ het volgende:
de post 24 (Season 4) op RTL 5 (deel 3, spoilervrij!) bevat een spoiler. graag spoilertags eromheen
Nee, dat kan niet. Helaas.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:50 schreef victorinox het volgende:
Over The Hedge met Bruce Willis
Kan de titel veranderd worden in:
Over the Hedge: Helaas niet met Jim Carrey maar gelukkig wel met Bruce Willis
haha...okay.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:50 schreef victorinox het volgende:
Over The Hedge:niet met Jim Carrey maar wel met Bruce Willis
Kan de titel veranderd worden in:
Over the Hedge: Helaas niet met Jim Carrey maar gelukkig wel met Bruce Willis
Ja, waarom ondermijn je mijnquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:54 schreef Mike het volgende:
[..]
edit:helaas pakt 'ie zo'n lange titel niet.
Belgen??? Gezag???quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, waarom ondermijn je mijngezag
niet even?
.
Maar...maar...ik had je post nog niet gezien toen ik 'm postte...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, waarom ondermijn je mijngezag
niet even?
.
Threshold: TV serie over Alien invasionquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:25 schreef Tiberius het volgende:
hallo, is er al een topic over de serie threshold? Ik kan er zo snel niet een vinden.
Gesloten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Doctor Who (deel 2) kan dicht... Doctor Who #2 - Back at the Christmas Invasion bestaat al een tijd.
Da's wel erg lang, hoor. Het is nu net zo lekker laadbaar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:35 schreef static het volgende:
Alo.
Kan de index misschien iets langer zijn dan ~6 dagen? Laten we zeggen 10 of 14?
Een post van afgelopen zondag stond er al niet meer in.
Zo goed?quote:Op maandag 17 oktober 2005 08:25 schreef Dizer het volgende:
Het Fantastische X-Files Topic!!!
Naam is nogal verwarrend omdat X-Files niet op tv komt. Kan er van deze naam iets van als:
"Het Grote X-Files Topic" of "The X-Files series"
gemaakt worden? Omdat het wel gewoon het x-files topic is geworden (na de op)
Maak er wat moois van
Thx!
In de meeste topics over series wordt ook na de uitzenddatum gepost. Als dat niet het geval is, dan heb je er waarschijnlijk nog zelf in gepost en staat 'ie in je MyAt.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:12 schreef static het volgende:
Maar 6 dagen is ook wel erg kort, speciaal omdat de meeste series éénmaal per week worden uitgezonden. Zou wel lekker zijn als je het topic met een simpele ctrl-f terug kunt vinden i.p.v. eerst met die scroll-bar te klooien.
Gulden middenweg: 8 dagen?
Deal?
U vraagt, wij draaien.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:12 schreef static het volgende:
Mag deze naar SHO? MTV reality-serie: HULK HOGAN & Family
Wachten tot het uitgezonden wordt of op dvd verschijnt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Hoe zou je er dan op een legale manier aan kunnen komen?
Ik ben zelf niet voor illegale praktijken met copyrights enzo, maar als je er niet legaal aan kunt komen... ja, dan ga ik als SP-fan wel overstag...
Sorry, dit had ik even niet gelezenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:25 schreef Mike het volgende:
Overigens is het natuurlijk duidelijk dat iedereen in dat topic de aflevering morgen downloadt. Maar het gaat erom dat het topic over de serie blijft gaan en dat het niet verzandt in een topic dat alleen maar gaat over downloaden.
Dat lijkt me meer een vraag voor het DIG-forum.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:08 schreef brokmann het volgende:
iets heel anders welk programma heb ik nodg om van een torrent file een file te maken die je kunt lezen of zien?
Misschien dat jij ergens anders een felicitatietopic kunt zien, maar ik zag niks. Nu moet ik ook heel eerlijk bekennen dat ik niet gezocht heb, want met de brakke kutgooglesearch kun je toch niks vinden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:30 schreef Mike het volgende:
Heel goed, dwerg, gewoon nog een topic.
Voor zover ik weet is het hier z'n eerste topic, maar er zijn minimaal nog 2 andere topics in andere fora. Uiteraard geldt: hoe meer topics, hoe beter. Hoe vaak is IR nou helemaal jarig?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:35 schreef dwerg het volgende:
[..]
Misschien dat jij ergens anders een felicitatietopic kunt zien, maar ik zag niks. Nu moet ik ook heel eerlijk bekennen dat ik niet gezocht heb, want met de brakke kutgooglesearch kun je toch niks vinden.
Ik weet niet??? Net zo vaak als jij jarig bent?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:01 schreef Mike het volgende:
Hoe vaak is IR nou helemaal jarig?
Ikke ook nu hoor!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:34 schreef Sokolsky het volgende:
Mods, wyccie zat allemaal vieze plaatjes te posten in het FMT Slowchattopic. Mag dat wel?![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:34 schreef Sokolsky het volgende:
Mods, wyccie zat allemaal vieze plaatjes te posten in het FMT Slowchattopic. Mag dat wel?![]()
Het slijm druipt er met liters tegelijk vanafquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:37 schreef Sokolsky het volgende:
Nee, jij doet dat in het reguliere Triviatopic. Dat is niet erg.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het slijm druipt er met liters tegelijk vanaf
Dat is meer een vraag voor DIG. Maar probeer Gspot eens. Daarmee kun je detecteren welke codecs je nodig hebt. Maar niet voor warez gebruiken, hè, want dat is foei!quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:17 schreef ASSpirine het volgende:
Voor Joey afleveringen krijg ik een groene waas te zien tijdens de afleveringen, die niet weg gaan...
Welke codecs heb ik er voor nodig?
kheb momenteel nimo codec pack
Doe maarquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:05 schreef Chielus het volgende:
Hoi Mike, Gorro & SoK,
Ik was benieuwd of het niet weer eens tijd wordt voor de FTR-Awards? Ik weet eigenlijk niet of het een jaarlijks terug kerend iets is ofzo, maar goed. Indien het nodig is wil ik wel de organisatie op me nemen.
De nodige instanties werden ingelicht.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:34 schreef Sokolsky het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |