abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 september 2005 @ 22:06:48 #1
15958 steenz
Natalies konijntje
pi_30955638
Nochnoi Dozor (Nightwatch)
- Bekijk de trailer!

In het Russische NIGHT WATCH (NOCHNOI DOZOR) strtijden twee partijen – Licht en Duisternis - al jaren op gespannen voet met elkaar. Tijdens een bloedig gevecht sluiten ze een wapenstilstand die duizenden jaren zal standhouden. Maar wanneer het bestand wordt geschonden, krijgt Anton in het hedendaagse coole Moskou de opdracht de donkere vampiers te traceren die voor de boosdoeners worden gehouden. Anton behoort tot The Others, een ras dat bovennatuurlijke krachten bezit.

NIGHT WATCH zorgde in eigen land voor een stormloop op de bioscopen en groeide in korte tijd uit tot de best bezochte film ooit, die zich qua techniek en special effects moeiteloos kan meten met THE MATRIX en BLADE. Night Watch is de eerste film van een trilogie van de hand van Timur Bekmambetov en gebaseerd op de boeken van schrijver Sergei Lukyanenko.

Quinten Tarantino, die we natuurlijk allemaal kennen, zei over de film:
"Just after we've lived through Lord of the Rings and we can't even imagine another movie spellbinding us, along comes Timur Bekmambetov's fantasy masterpiece. Like Ridley Scott, Timur is an astonishing visionary and NIGHT WATCH is an epic of extraordinary power."

Prijsvraag
Vanaf volgende week maandag (3 oktober) loopt er op de FOK!frontpage een hele leuk prijsvraag, waarin je vele goodies van de film kunt winnen. Denk bijv. aan exclusieve Night Watch wodka shot glaasjes, of een Spider doll zoals die in de film langskomen!

Vergeet dus niet volgende week de Frontpage te checken voor de prijsvraag (dit topic zal tegen die tijd geupdate worden).

Edit: de prijsvraag staat online!

Materiaal
Ter ere van deze actie hebben we ook een grote verzameling aan materiaal over deze echte underground film. Omdat het zó veel is, hebben we niet alles in één keer online gezet. Kijk dus snel hier onder wat je binnenkort nog kunt verwachten:

De komende twee weken online:
  • De internationale trailer, echt de moeite van het bekijken waard! In 320x180 of in 480x270!
  • De echte originele 'Eye Popping' trailers in 480x270!

Tot en met maandag de 3e online:
  • Een coole internationale featurette in 480x270!

Vanaf maandag de 3e tot en met maandag de 10e online:
  • Een interview van 4.30 minuut met de regisseur Timur Bekmambetov
  • Een interview van 7.50 minuut met de producers Anatoly Maximov & Konstantin Ernst

Verder hebben we nog de volgende coole extratjes:
  • Wallpapers!
    1280x960 - 1024x768
    800x600
    1280x960 - 1024x768
    800x600
    1280x960 - 1024x768
    800x600

• Een prachtige Night Watch e-card!

• Check ook eens deze coole musicvideo van Feeder!

Dus... houd dit topic in de gaten voor de updates met interviews en vanwege de prijsvraag op de FP! Uiteraard mag er in dit topic ook over de film en over alle andere dingen waar je normaal over kunt posten in FTR gediscussieerd worden, graag zelfs!

Edit: Interviews toegevoegd! Enjoy, en vergeet de prijsvraag niet!

Edit 11/10: Alvast wat materiaal offline gehaald, wegens succes staat er toch nog het een en ander!

[ Bericht 2% gewijzigd door steenz op 11-10-2005 16:41:04 ]
  • “There is a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot.” -- Steven Wright
    “Trying is the first step towards failure.” -- Homer J. Simpson
      dinsdag 27 september 2005 @ 00:36:30 #2
    52543 Timo20
    RODA JC FOREVER!!
    pi_30960336
    Heb de trailer al een aantal keer in de bios gezien en dat zag er erg goed uit. Ben benieuwd of ie m`n verwachtingen kan waarmaken
      dinsdag 27 september 2005 @ 07:25:05 #3
    11449 Ash
    It's a trick. Get an axe!
    pi_30963262
    Ja deze heb ik op DVD m'n eerste Regio 5 DVD.
    Was wel een aardige film, ben benieuwd naar de vervolgdelen.
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection
    pi_30963394
    Ik hoor er verschillende dingen over. Sommige mensen vinden de film helemaal geweldig, terwijl een deel van de groep de bioscoop uitloopt.
      dinsdag 27 september 2005 @ 08:00:14 #5
    15958 steenz
    Natalies konijntje
    pi_30963460
    quote:
    Op dinsdag 27 september 2005 07:50 schreef boskov het volgende:
    Ik hoor er verschillende dingen over. Sommige mensen vinden de film helemaal geweldig, terwijl een deel van de groep de bioscoop uitloopt.
    Ik heb nog niemand gehoord die is weggelopen, maar de meningen zijn inderdaad wel een beetje verdeeld. Het is ws. een film voor echte fans van het genre of zoiets. Lijkt mij persoonlijk in ieder geval geweldig als ik die trailer zo zie , maar ik weet zo ook al een paar mensen die hem niks zouden vinden
    “There is a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot.” -- Steven Wright
      zondag 2 oktober 2005 @ 15:09:14 #6
    15958 steenz
    Natalies konijntje
    pi_31115408
    Vanaf morgen (om 01.00 uur 's ochtends) zal over deze film een prijsvraag lopen op de FP

De inhoud van dit topic zal dan ook aangepast worden, dus vergeet niet terug te kijken
    “There is a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot.” -- Steven Wright
      maandag 3 oktober 2005 @ 11:31:36 #7
    15958 steenz
    Natalies konijntje
    pi_31140185
    Topic geupdate met de interviews en een linkje naar de prijsvraag op de FP!
    pi_31144634
    Lijkt wel een beetje op het verhaal van 'Underworld'.
      maandag 3 oktober 2005 @ 15:06:52 #9
    29440 ajay
    Professor in de idioterie
    pi_31145886
    Ok, maar heeft iemand dan een beetje kritische review? Ik bedoel dan niet aan de ene kant de meningen van fans en aan de andere kant de zuurpruimen die elke niet-Hollywood-productie afkraken. Zit er bijvoorbeeld diepgang in? Is er een concrete verhaallijn, is de spanning goed te noemen, zitten er geen onoverkomelijke discrepanties in?

Ik hoop iig niet dat het lijkt op underworld, want dat verhaal vond ik zeker niet goed. Er zat wel wat aardige actie in, maar het voelde zo gerushed aan, weinig diepgang (karakterontwikkeling) en vrij inconsistent verhaal. Het einde was ook relatief snel en abrupt, in vergelijking met een vrij saai middenstuk.

Verder vind ik het wel van veel lef getuigen om vergelijkingen met LOTR te maken. Ik weet wel dat deze de trilogie to beat is van tegenwoordig, maar dat schept ook een zekere verwachting. Helemaal als het een vergelijkbare genre is, want anders kun je het net zo goed gaan vergelijken met elke willekeurige trilogie (Back to the Future, the Godfather).
    Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen!
      maandag 3 oktober 2005 @ 15:22:01 #10
    99672 HV
    Ik moest bellen,
    pi_31146299
    De trailer ziet er in ieder geval veelbelovend uit .
    want de klop doet het niet.
      maandag 3 oktober 2005 @ 15:24:54 #11
    102277 DirtyDude
    gewoon realistisch
    pi_31146380
    Ja lijkt me echt super vette film, wil er zeker keertje heen

Mooie review en info ook.
      maandag 3 oktober 2005 @ 16:06:54 #12
    15958 steenz
    Natalies konijntje
    pi_31147449
    quote:
    Op maandag 3 oktober 2005 15:24 schreef DirtyDude het volgende:
    Ja lijkt me echt super vette film, wil er zeker keertje heen

Mooie review en info ook.
    Een review is dit niet hoor, maar de info en het materiaal zijn inderdaad zeer interessant!
      maandag 3 oktober 2005 @ 17:49:19 #13
    52543 Timo20
    RODA JC FOREVER!!
    pi_31149945
    prijsvraag ingevuld
      maandag 3 oktober 2005 @ 17:54:45 #14
    39838 spenky
    ja, zit je dan
    pi_31150076
    prijsvraag meegedaan

lijkt me opzich wel een leuke film.. ben zelf nooit zo met dit genre.. maar dit lijkt me tog wel wat!
    Wie niet waagt doet niet...
    Fotoboekje
    :)
      maandag 3 oktober 2005 @ 20:41:08 #15
    48067 neo2000
    Asking the important questions
    pi_31155159
    * neo2000 prijsvraag meedoet .. Let it rip!
    Common sense is my super power. What's yours?
    Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
      maandag 3 oktober 2005 @ 20:41:47 #16
    48067 neo2000
    pi_31155187
    Doh.. Dubbel :|
    Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
    pi_31155537
    Heb deze film al gezien, zo'n maandje terug... Hij is geweldig
    Ik vind alleen de cover wel heel zielig eruit zien.
    =)
      maandag 3 oktober 2005 @ 21:00:41 #18
    18079 neok
    all the way
    pi_31155800
    Ah, in Nederland pas donderdag. Ik heb 'm vorige zaterdag in Metropolis gezien En ik ga zeker de 2 volgende delen kijken. Super koele film, vooral de taal (russisch) waar er hier en daar toch een shit en fuck te horen is Hier in Belgie in de kranten geklasseerd als horror trouwens. Probeer je vriendin maar eens te overtuigen "zin om wat russische horror te kijken deze avond schat?" Valt overigens wel mee
    Buenos dias Tristeza
      maandag 3 oktober 2005 @ 21:48:25 #19
    48067 neo2000
    pi_31157536
    quote:
    Probeer je vriendin maar eens te overtuigen "zin om wat russische horror te kijken deze avond schat?
    Gaat helemaal goed komen, zeker in de kinepolis in Antwerpen.. Enige bios hier in de buurt waar men nog normaal kan doen..
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 01:04:57 #20
    24399 TechXP
    www.biteback.be
    pi_31164171
    Ziet er goed uit!
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 01:38:28 #21
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_31164833
    Wordt deze film nog een beetje redelijk uitgebracht in Nederland of moet ik weer naar een grote stad om hem te kijken?

Laat maar, bios.nl weet het nu wel. Amsterdam, Ede, Rotterdam, Den Haag, Tilburg, Zoetermeer *zucht*
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_31166521
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 01:38 schreef wonderer het volgende:
    Laat maar, bios.nl weet het nu wel. Amsterdam, Ede, Rotterdam, Den Haag, Tilburg, Zoetermeer *zucht*
    Nope. Da's een andere film met dezelfde titel.
    Deze draait alleen maar in Scheveningen, Vlissingen & Zoetermeer.
    I feel like lettin' my freak flag fly
    Johnny Depp snapt het tenminste
    Inside Hippy
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 12:02:19 #23
    52543 Timo20
    RODA JC FOREVER!!
    pi_31170399
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 08:55 schreef Malawi het volgende:

[..]

had ook niet anders verwacht hier in Nederland, eerlijk gezegd
    In Nederland gaat men toch niet naar films wanneer ze niet in `t Engels zijn
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 13:02:32 #24
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_31172138
    quote:

[..]

Nou, lekker dan...
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_31175106
    quote:

[..]

Hoe kom je daaaar nou bij?!?!? ik ga vrij vaak naar Pathe de Kuip in R'dam en heb de trailer voor deze film al 3x gezien, plus de hele buitenkant van de bios is beplakt met posters voor deze film.. dus hij is zeker weten wel in R'dam te zien!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')