![]() | ![]() | ![]() |
1280x960 - 1024x768 800x600 | 1280x960 - 1024x768 800x600 | 1280x960 - 1024x768 800x600 |
Ik heb nog niemand gehoord die is weggelopen, maar de meningen zijn inderdaad wel een beetje verdeeld. Het is ws. een film voor echte fans van het genre of zoiets. Lijkt mij persoonlijk in ieder geval geweldig als ik die trailer zo ziequote:Op dinsdag 27 september 2005 07:50 schreef boskov het volgende:
Ik hoor er verschillende dingen over. Sommige mensen vinden de film helemaal geweldig, terwijl een deel van de groep de bioscoop uitloopt.
Een review is dit niet hoor, maar de info en het materiaal zijn inderdaad zeer interessant!quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:24 schreef DirtyDude het volgende:
Ja lijkt me echt super vette film, wil er zeker keertje heen![]()
Mooie review en info ook.
Gaat helemaal goed komen, zeker in de kinepolis in Antwerpen..quote:Probeer je vriendin maar eens te overtuigen "zin om wat russische horror te kijken deze avond schat?
Nope. Da's een andere film met dezelfde titel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:38 schreef wonderer het volgende:
Laat maar, bios.nl weet het nu wel. Amsterdam, Ede, Rotterdam, Den Haag, Tilburg, Zoetermeer *zucht*
had ook niet anders verwacht hier in Nederland, eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:55 schreef Malawi het volgende:
[..]
Nope. Da's een andere film met dezelfde titel.
Deze draait alleen maar in Scheveningen, Vlissingen & Zoetermeer.![]()
Nou, lekker dan...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:55 schreef Malawi het volgende:
[..]
Hoe kom je daaaar nou bij?!?!? ik ga vrij vaak naar Pathe de Kuip in R'dam en heb de trailer voor deze film al 3x gezien, plus de hele buitenkant van de bios is beplakt met posters voor deze film.. dus hij is zeker weten wel in R'dam te zien!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:55 schreef Malawi het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |