Er veranderd niet superveel, ze moeten nog steeds scoren.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:14 schreef -Hans- het volgende:
Alles of niets
Ja, dat wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:15 schreef Superheld het volgende:
[..]
Er veranderd niet superveel, ze moeten nog steeds scoren.![]()
zo, niet normaalquote:
Voor welke club ben je nu weer?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Een Feyenoord mislukkeling die Ajax de nek omdoet. Zou een mooie krantenkop morgenvroeg opleveren.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:19 schreef rubbereend het volgende:
zat VoreG wat te lang op de wc?
Ajax - PSV 0-4 vorig jaar, daar speelde ajax ook erg beroerdquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:18 schreef erikh het volgende:
Ik kan me weinig ajax wedstrijden herinneren die zo slecht waren zeg
Die scheidsrechter is anders ook zwaar klote hoor, elke keer haalt hij Ajax uit zijn spel.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:17 schreef golfer het volgende:
Zat er al een tijdje in dat doelpunt.
Ajax heeft het aan zichzelf te danken, veel te veel balverlies.
Volgens mij kon Escude er niks aan doen en was hij de enige die nog wel op stond te letten achterin.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap ook nog steeds niet dat Escude aanvoerder is. Het is de zwakste schakel achterin....
Helaas lijkt het erop dat ik nog gelijk ga krijgen ook, ik zie een ajax dat zo speelt echt niet die 1-0 achterstand goed makenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:57 schreef erikh het volgende:
Ajax gaat het verprutsen vanavond.
Sorry ik ben echt ajax fan maar ik heb echt het gevoel dat ze onderuit gaan vanavond. Heb ook niet het idee dat Blind de juiste coach is voor Ajax, hij heeft de hele zomer gehad, een deel van het vorige seizoen en bijna geen spelers die weg zijn gegaan maar toch speelt ajax niet lekker. Ik hoop echt dat ze winnen maar heb er niet veel vertrouwen in eigenlijk
Tegen de verhouding in? Brondby heeft meer kansen gehad dan Ajax. Dat het met holle-knolle-knotsen voetbal is, dat doet er niet toe. Kan me geen kans van Ajax herinneren...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die scheidsrechter is anders ook zwaar klote hoor, elke keer haalt hij Ajax uit zijn spel.
Vreselijk irritant natuurlijk. En Brondby kan echt verschrikkelijk goed counteren, elke keer als Ajax de bal kwijtraakt krijgen ze een levensgrote kans. Brondby wordt erg overschat, ze zijn best een goed team.
De achterstand is natuurlijk tegen de verhouding in, Ajax wil te veel naar voren toe, terwijl zij juist genoeg hadden aan een 0-0. Beetje domme strategie van Blind.
Op 0-0 kan je niet spelen, dat is te riskant tegen een counterploeg met lengte voorin, dus terecht dat Ajax probeerde aan te vallen, alleen kwamen er vrijwel geen passes vanaf het middenveld bij de aanvallers terecht en was er veel te veel onnodig balverlies op het middenveld.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:20 schreef Shreyas het volgende:
Ajax wil te veel naar voren toe, terwijl zij juist genoeg hadden aan een 0-0. Beetje domme strategie van Blind.
kijk, iemand die het begrijpt...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:19 schreef appelsientje het volgende:
Zucht
Ajax moet gewoon winnen... al is het alleen maar om de eufa punten ....
Boukhari en Maduro is zowiezo een veels te licht middenveld.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Op 0-0 kan je niet spelen, dat is te riskant tegen een counterploeg met lengte voorin, dus terecht dat Ajax probeerde aan te vallen, alleen kwamen er vrijwel geen passes vanaf het middenveld bij de aanvallers terecht en was er veel te veel onnodig balverlies op het middenveld.
En waar ligt nou het probleem?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
kijk, iemand die het begrijpt...
het was echt tergend slecht gewoon...iedereen stond wel op z'n positie...maar verder deden ze echt helemaal niks...geen beweging...geen acties...niks...en tot overmaat van ramp laat je je dan ook nog uitcounteren door een ploeg die niet goed kan voetballen![]()
Escudé (erg traag) en Grygera vallen niet mee...elke bal die naar voren vliegt laten ze hun man lopen, die vervolgens bijna altijd kan uithalen of koppen op goal...
Juichen voor ajax, stumper.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:24 schreef appelsientje het volgende:
En ik moet ook zeggen dat ik gewoon de PIT mis bij Ajax om te winnen.. het lijkt allemaal zo slap te gaan..
Ach het komt goed in de 2e helft
op deze manier kan ajax beter in het Eufacup toernooi komen om punten te halen, als ze blijven spelen halen ze 0 punten in de CLquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:19 schreef appelsientje het volgende:
Zucht
Ajax moet gewoon winnen... al is het alleen maar om de eufa punten ....
Oké, dan kan ik dus nu alvast de TV uitzetten.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:25 schreef Ixnay het volgende:
Ze worden in de tweede helft beter en rond de 60ste minuut wordt het verdiend 1-1, ze blijven beter spelen dan de Denen en er komen een aantal kansen op 2-1 maar er wordt niet gescoord, rond de 88ste minuut denken ze dat het gebeurd is en maakt Elmander een hele lullige 1-2.
Omdat SQD geblesseerd is.quote:
Ja daar zit misschien ook wel wat in...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op deze manier kan ajax beter in het Eufacup toernooi komen om punten te halen, als ze blijven spelen halen ze 0 punten in de CL
Vind ik sowieso de beste optie momenteel, maar helaas ziet blind dit nietquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Omdat SQD geblesseerd is.
Maar idd, Galasek zou beter zijn en dan Maduro terugschuiven.
Nee hoor, dan liggen we er na 1 ronde uit. Wanneer we de CL halen hebben we tenminste nog 6 wedstrijden de kans -o-quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op deze manier kan ajax beter in het Eufacup toernooi komen om punten te halen, als ze blijven spelen halen ze 0 punten in de CL
Heitinga is niet in vorm. Gooi De Jong of Maduro naar achter en Galasek erinquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:26 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
SQD geblesseerd?
En wie hebben we anders?![]()
ja, dat is zo...maar dat is gewoon een beetje inherent en het lastige aan het systeem wat ze spelenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:25 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
En waar ligt nou het probleem?
Ze kunnen die bal gewoon niet kwijt
Dat denk ik niet, Ajax kan in de CL altijd spelen als de ''underdog'' en dat ligt hun veel beter.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:
goed puntquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:28 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Heitinga is niet in vorm. Gooi De Jong of Maduro naar achter en Galasek erin
Dat ben ik met je eens ja. Boukhari is niveau Vitesse/NAC/FC Utrech, die gast heeft niets te zoeken bij een topclub als Ajax.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:28 schreef twi het volgende:
Nou, ik hoop dat 't snel 3-1 wordt, en dat Boukhari z'n poten breekt. Liever dat op die positie niemand speelt, dan Boukhari...
Beetje slecht spelen zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:28 schreef DeeBee het volgende:
[..]
ja, dat is zo...maar dat is gewoon een beetje inherent en het lastige aan het systeem wat ze spelendat werkt alleen bij hoog baltempo en vrij lopen/bewegende spelers...dat zijn de twee grootste problemen, net als er niet echt bevlieging was bij de spelers, beetje...eehm...laffe boel
![]()
Nu al?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:30 schreef feyenoord-dude het volgende:
Ik wacht op de eerste Ajacied die roept dat Blind op moet rotten.
Lekker binnengewerkt die bal. Wat een fouten bij Ajax achterin zeg. Ik denk dat ze echt tekort komen voor de CL. Ze kunnen zich beter een afstraffing in de CL besparen.quote:
Doe geen moeite, je mist niks...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:33 schreef heiden6 het volgende:
Is dit ergens op internet te bekijken? Ik zit momenteel op Aruba, en op ESPN Deportes wordt om vier uur alleen Villareal uitgezonden.
en beter is er op dit moment niet in Amsterdamquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:35 schreef OreO het volgende:
die escude en gryg lijken erg traag
quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:38 schreef popolon het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Babelttttttt
Heeft je familie dat jongen ?? wat sneu voor jequote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:38 schreef FrankyMcG het volgende:
piep
pas op voor die spin, die neemt je te grazenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:38 schreef VoreG het volgende:
pfff wat valt er veel van je af zo... stuk opgeluchter
Welkom bij Ajax!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:39 schreef TheVulture het volgende:
Het is wel kutpubliek eigenlijk, geen mensen die als een man achter het elftal gaan staan, nu hoor je ze in een keer weer maar als de ploeg het echt nodig heeft
*pets*quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
pas op voor die spin, die neemt je te grazen![]()
LoL is van Gelder niet eens Ajacied...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:40 schreef popolon het volgende:
Kut die Van Gelder, ik zit hier boven op 't dak man.
Madurrrooooooo
Ehquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
LoL is van Gelder niet eens Ajacied...
Beide knieen welteverstaanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:41 schreef pekel het volgende:
Boukhari.... Kan iemand alsjeblieft hem door z'n knieen schieten ofzo?
Jack van Gelder is niet de commentator...quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:42 schreef tong80 het volgende:
Ik verwacht nog wel een hattrick van Rosenberg.
[afbeelding]
Zolang 'ie maar niet meer op een Nederlands voetbalveld staat.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:42 schreef T1andonly het volgende:
in het gezicht ook goed?
Op de Radio wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jack van Gelder is niet de commentator...
2-2quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:43 schreef kingmob het volgende:
1-1 ajax door 2-2 verlenging?
Ik ben vergeten wat de eerste wdestrijd was
Klopt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:43 schreef kingmob het volgende:
1-1 ajax door 2-2 verlenging?
Ik ben vergeten wat de eerste wdestrijd was
Want Rosenberg laat vandaag wel veel zien?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:43 schreef TheVulture het volgende:
NEE NIET CHARISTEAS!!!
Het gaat hier over de TV jaquote:
Als Brondby wint wil ik het echt niet missen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Doe geen moeite, je mist niks...
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik hoop dat er op dit moment een tyfoon over Aruba raastquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als Brondby wint wil ik het echt niet missen.![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:43 schreef TheVulture het volgende:
NEE NIET CHARISTEAS!!!
want rosenberg heeft heel veel kansen gehad?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:43 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Want Rosenberg laat vandaag wel veel zien?
Ik heb Charisteas nog nooit een bal goed zien raken dus ik geef de voorkeur aan Rosenberg jaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:43 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Want Rosenberg laat vandaag wel veel zien?
Tja je moet toch iets proberen, er staat veel op het spel.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:45 schreef OreO het volgende:
[..]
want rosenberg heeft heel veel kansen gehad?
Kun je perfect aan zien dat het eigenlijk een linkermiddenvelder is en geen back...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:46 schreef VoreG het volgende:
Emmanuelson de linksachter loopt continu in de spits....
Tifoquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:47 schreef Zwansen het volgende:
hangt er nu een spandoek vrijheid voor fipo?
heeft ie gezien van Lee, hij kan t alleen niet zo goedquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:46 schreef VoreG het volgende:
Emmanuelson de linksachter loopt continu in de spits....
Ik heb liever Babel in de spits en Rosales op links momenteel.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb Charisteas nog nooit een bal goed zien raken dus ik geef de voorkeur aan Rosenberg ja
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:47 schreef Zwansen het volgende:
hangt er nu een spandoek vrijheid voor fipo?
Ja maar charisteas gaat dit seizoen minimaal 20 goals maken heeft ie gezegdquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb Charisteas nog nooit een bal goed zien raken dus ik geef de voorkeur aan Rosenberg ja
Ja inderdaad daar hadden wij een tijd terug geen last van tegen AC Milanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu zou Bronby in de extra tijd 1-2 moeten scoren
Weten ze ook wat PSV en AZ is overkomen....
Op de Playstation ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:48 schreef erikh het volgende:
[..]
Ja maar charisteas gaat dit seizoen minimaal 20 goals maken heeft ie gezegd![]()
Dat was maar de kwartfinale... Dat telt niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja inderdaad daar hadden wij een tijd terug geen last van tegen AC Milan
ga maar weer je hokje in..
FC Thun gaat ook de CL in hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:48 schreef gimme.shelter het volgende:
Beide elftallen hebben imo niks te zoeken in de CL. Wat een gepruts....
Alsof we in de laatste minuut niet genaaid werden door Thomasson 2 jaar geleden. Nu weer in je mandje.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu zou Bronby in de extra tijd 1-2 moeten scoren
Weten ze ook wat PSV en AZ is overkomen....
Dat was na 2 poule fases en wij waren door en PSV had maar een verlengingquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat was maar de kwartfinale... Dat telt niet.
stressquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:50 schreef gimme.shelter het volgende:
Sneijder..hij wordt nu al kaal!!
Je vergeet Artmedia Petrzalka.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
FC Thun gaat ook de CL in hoor
ja en Aad de Mos was een garantie voor suc6quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:48 schreef erikh het volgende:
[..]
Ja maar charisteas gaat dit seizoen minimaal 20 goals maken heeft ie gezegd![]()
Ja raar dat ie toch nog 30 nwedstrijden voor Ajax heeft gespeeld.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja en Aad de Mos was een garantie voor suc6
onderschat die niet hoorquote:
Urby en Orby moet gewoon op het middenveld spelenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:52 schreef Cheiron het volgende:
Urby heeft soms toch wel leuke rushes. Als hij nou verdedigend wat beter werd en wat scherper ging passen zou het mooi zijn
Hij hoort gewon op het middenveld. Hoef je ook geen keuze meer te maken tussen sneijder en boukhariquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:52 schreef Cheiron het volgende:
Urby heeft soms toch wel leuke rushes. Als hij nou verdedigend wat beter werd en wat scherper ging passen zou het mooi zijn
Altijd welquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:54 schreef erikh het volgende:
Trabelsi wel de beste aan ajax kant trouwens
Wanneer niet, de beste speler without a doubt!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:54 schreef erikh het volgende:
Dat is ie eigenlijk al constant een jaar.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:54 schreef erikh het volgende:
maar dat is ie al jarenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:54 schreef erikh het volgende:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:55 schreef OreO het volgende:
hij lijkt trouwens wel erg veel op starving marvin
Hij zette bijna de wedstrijd naar zijn handquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Het wordt tijd dat Wesley eens opstaat en de kar trekt...
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij zette bijna de wedstrijd naar zijn hand
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij zette bijna de wedstrijd naar zijn hand
Volgens mij welquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:58 schreef Zwansen het volgende:
Niet strafschopwaardig denk ik... Mogen ze daar geen indirecte vrije trap voor geven?
de Uefa is al jaren één grote mafia bendequote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Daar wordt doorgaans gewoon een pingel voor gegeven. Kennelijk heeft de KNVB-maffia ook Europees wat invloed.
Euro-Jodenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Daar wordt doorgaans gewoon een pingel voor gegeven. Kennelijk heeft de KNVB-maffia ook Europees wat invloed.
Ik schijt altijd mn broek vol bij een terugspeelbal...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Vonk op de een of andere manier ook niet overtuigend...
Ja laten we lekker gaan verdedigenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:02 schreef golfer het volgende:
Blind, gooi Galasek er nu maar bij voor De Jong als controlerende middenvelder.
Dat bedoel ik ja... dat gaat nog een keer flink misquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik schijt altijd mn broek vol bij een terugspeelbal...
hij is blindquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:02 schreef golfer het volgende:
Blind, gooi Galasek er nu maar bij voor De Jong als controlerende middenvelder.
je o werkt weerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vanmiddag in de Albert Hein toen ik een gezinspak luiers kocht :quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
- Ja en Vonk keeptquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanmiddag in de Albert Hein toen ik een gezinspak luiers kocht :
'Meneer u heeft geen kinderen, speelt Ajax soms vanavond ?'
is ook lastig hoor ik netquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanmiddag in de Albert Hein toen ik een gezinspak luiers kocht :
'Meneer u heeft geen kinderen, speelt Ajax soms vanavond ?'
nog niet fitquote:
ik ben er nog niet gerust op...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:06 schreef gimme.shelter het volgende:
AJAX gaat het wel redden. Het is niet best, maar alla...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |