Boukhari en Maduro is zowiezo een veels te licht middenveld.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Op 0-0 kan je niet spelen, dat is te riskant tegen een counterploeg met lengte voorin, dus terecht dat Ajax probeerde aan te vallen, alleen kwamen er vrijwel geen passes vanaf het middenveld bij de aanvallers terecht en was er veel te veel onnodig balverlies op het middenveld.
En waar ligt nou het probleem?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
kijk, iemand die het begrijpt...
het was echt tergend slecht gewoon...iedereen stond wel op z'n positie...maar verder deden ze echt helemaal niks...geen beweging...geen acties...niks...en tot overmaat van ramp laat je je dan ook nog uitcounteren door een ploeg die niet goed kan voetballen![]()
Escudé (erg traag) en Grygera vallen niet mee...elke bal die naar voren vliegt laten ze hun man lopen, die vervolgens bijna altijd kan uithalen of koppen op goal...
Juichen voor ajax, stumper.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:24 schreef appelsientje het volgende:
En ik moet ook zeggen dat ik gewoon de PIT mis bij Ajax om te winnen.. het lijkt allemaal zo slap te gaan..
Ach het komt goed in de 2e helft
op deze manier kan ajax beter in het Eufacup toernooi komen om punten te halen, als ze blijven spelen halen ze 0 punten in de CLquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:19 schreef appelsientje het volgende:
Zucht
Ajax moet gewoon winnen... al is het alleen maar om de eufa punten ....
Oké, dan kan ik dus nu alvast de TV uitzetten.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:25 schreef Ixnay het volgende:
Ze worden in de tweede helft beter en rond de 60ste minuut wordt het verdiend 1-1, ze blijven beter spelen dan de Denen en er komen een aantal kansen op 2-1 maar er wordt niet gescoord, rond de 88ste minuut denken ze dat het gebeurd is en maakt Elmander een hele lullige 1-2.
Omdat SQD geblesseerd is.quote:
Ja daar zit misschien ook wel wat in...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op deze manier kan ajax beter in het Eufacup toernooi komen om punten te halen, als ze blijven spelen halen ze 0 punten in de CL
Vind ik sowieso de beste optie momenteel, maar helaas ziet blind dit nietquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Omdat SQD geblesseerd is.
Maar idd, Galasek zou beter zijn en dan Maduro terugschuiven.
Nee hoor, dan liggen we er na 1 ronde uit. Wanneer we de CL halen hebben we tenminste nog 6 wedstrijden de kans -o-quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op deze manier kan ajax beter in het Eufacup toernooi komen om punten te halen, als ze blijven spelen halen ze 0 punten in de CL
Heitinga is niet in vorm. Gooi De Jong of Maduro naar achter en Galasek erinquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:26 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
SQD geblesseerd?
En wie hebben we anders?![]()
ja, dat is zo...maar dat is gewoon een beetje inherent en het lastige aan het systeem wat ze spelenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:25 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
En waar ligt nou het probleem?
Ze kunnen die bal gewoon niet kwijt
Dat denk ik niet, Ajax kan in de CL altijd spelen als de ''underdog'' en dat ligt hun veel beter.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |