Voor welke club ben je nu weer?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Een Feyenoord mislukkeling die Ajax de nek omdoet. Zou een mooie krantenkop morgenvroeg opleveren.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:19 schreef rubbereend het volgende:
zat VoreG wat te lang op de wc?
Ajax - PSV 0-4 vorig jaar, daar speelde ajax ook erg beroerdquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:18 schreef erikh het volgende:
Ik kan me weinig ajax wedstrijden herinneren die zo slecht waren zeg
Die scheidsrechter is anders ook zwaar klote hoor, elke keer haalt hij Ajax uit zijn spel.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:17 schreef golfer het volgende:
Zat er al een tijdje in dat doelpunt.
Ajax heeft het aan zichzelf te danken, veel te veel balverlies.
Volgens mij kon Escude er niks aan doen en was hij de enige die nog wel op stond te letten achterin.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap ook nog steeds niet dat Escude aanvoerder is. Het is de zwakste schakel achterin....
Helaas lijkt het erop dat ik nog gelijk ga krijgen ook, ik zie een ajax dat zo speelt echt niet die 1-0 achterstand goed makenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:57 schreef erikh het volgende:
Ajax gaat het verprutsen vanavond.
Sorry ik ben echt ajax fan maar ik heb echt het gevoel dat ze onderuit gaan vanavond. Heb ook niet het idee dat Blind de juiste coach is voor Ajax, hij heeft de hele zomer gehad, een deel van het vorige seizoen en bijna geen spelers die weg zijn gegaan maar toch speelt ajax niet lekker. Ik hoop echt dat ze winnen maar heb er niet veel vertrouwen in eigenlijk
Tegen de verhouding in? Brondby heeft meer kansen gehad dan Ajax. Dat het met holle-knolle-knotsen voetbal is, dat doet er niet toe. Kan me geen kans van Ajax herinneren...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die scheidsrechter is anders ook zwaar klote hoor, elke keer haalt hij Ajax uit zijn spel.
Vreselijk irritant natuurlijk. En Brondby kan echt verschrikkelijk goed counteren, elke keer als Ajax de bal kwijtraakt krijgen ze een levensgrote kans. Brondby wordt erg overschat, ze zijn best een goed team.
De achterstand is natuurlijk tegen de verhouding in, Ajax wil te veel naar voren toe, terwijl zij juist genoeg hadden aan een 0-0. Beetje domme strategie van Blind.
Op 0-0 kan je niet spelen, dat is te riskant tegen een counterploeg met lengte voorin, dus terecht dat Ajax probeerde aan te vallen, alleen kwamen er vrijwel geen passes vanaf het middenveld bij de aanvallers terecht en was er veel te veel onnodig balverlies op het middenveld.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:20 schreef Shreyas het volgende:
Ajax wil te veel naar voren toe, terwijl zij juist genoeg hadden aan een 0-0. Beetje domme strategie van Blind.
kijk, iemand die het begrijpt...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:19 schreef appelsientje het volgende:
Zucht
Ajax moet gewoon winnen... al is het alleen maar om de eufa punten ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |