Ik hoop dat er op dit moment een tyfoon over Aruba raastquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als Brondby wint wil ik het echt niet missen.![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:43 schreef TheVulture het volgende:
NEE NIET CHARISTEAS!!!
want rosenberg heeft heel veel kansen gehad?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:43 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Want Rosenberg laat vandaag wel veel zien?
Ik heb Charisteas nog nooit een bal goed zien raken dus ik geef de voorkeur aan Rosenberg jaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:43 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Want Rosenberg laat vandaag wel veel zien?
Tja je moet toch iets proberen, er staat veel op het spel.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:45 schreef OreO het volgende:
[..]
want rosenberg heeft heel veel kansen gehad?
Kun je perfect aan zien dat het eigenlijk een linkermiddenvelder is en geen back...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:46 schreef VoreG het volgende:
Emmanuelson de linksachter loopt continu in de spits....
Tifoquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:47 schreef Zwansen het volgende:
hangt er nu een spandoek vrijheid voor fipo?
heeft ie gezien van Lee, hij kan t alleen niet zo goedquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:46 schreef VoreG het volgende:
Emmanuelson de linksachter loopt continu in de spits....
Ik heb liever Babel in de spits en Rosales op links momenteel.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb Charisteas nog nooit een bal goed zien raken dus ik geef de voorkeur aan Rosenberg ja
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:47 schreef Zwansen het volgende:
hangt er nu een spandoek vrijheid voor fipo?
Ja maar charisteas gaat dit seizoen minimaal 20 goals maken heeft ie gezegdquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb Charisteas nog nooit een bal goed zien raken dus ik geef de voorkeur aan Rosenberg ja
Ja inderdaad daar hadden wij een tijd terug geen last van tegen AC Milanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu zou Bronby in de extra tijd 1-2 moeten scoren
Weten ze ook wat PSV en AZ is overkomen....
Op de Playstation ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:48 schreef erikh het volgende:
[..]
Ja maar charisteas gaat dit seizoen minimaal 20 goals maken heeft ie gezegd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |