quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik begrijp best wat je bedoel hoormaar ik ben jaren geleden mijn intresse voor auto's verloren omdat die dingen nog meer geld op slurpen dan een motor
![]()
en door op een motor te rijden krijg ik gewoon een grotere kick dan dat ik ooit met een auto gehad heb![]()
So truequote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:13 schreef Rausdouwer het volgende:
Ja auto's zijn inderdaad gaaf
totdat je een motor hebt.![]()
![]()
Niet dat autorijden dan zo afschuwelijk is, maar toch zeker minder leuk. Als ik nu ergens heen moet rijden, probeer ik dat met mooi weer te doen, zodat ik met de motor kan gaan.![]()
ZZR250 is vollop kut manquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:17 schreef hicham het volgende:
En nu wil ik niks meer horen over auto's in dit jubileumtopic
[afbeelding]
ZZR250 voor yup
of deze![]()
[afbeelding]
Dat jasje had best iets verder open mogen staanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:17 schreef hicham het volgende:
of deze![]()
Dat zal wel verklaren waarom ik zo veel vrouwen in de google search tegenkom, die hebben daar toch geen verstand van op de Fok!MC vrouwen na dan, voordat ik ruzie krijgquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:19 schreef Makster het volgende:
[..]
ZZR250 is vollop kut manStuur voor geen meter, geen reet vermogen en ziet er niet uit
Die laatste is wel wat beter opzich![]()
Nee poepmongolenquote:
ik begrijp best wat je bedoel hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En noem eens een motor op die in 2005 verkocht wordt die nog exact hetzelfde ontwerp heeft als in 1991.![]()
![]()
[..]
De soort emotie die jij niet kan volgen blijkbaar.![]()
Die vind je ook niet in een Fiesta, laat staan in een BX.
Behalve .. euh Fulcrum dan.![]()
Ik had vanmiddag begrepen dat raus d'r PC naar vuistlengte afstand van jouw laptop had verschoven tochquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dat jasje had best iets verder open mogen staan![]()
![]()
Een goede fotograaf maakt zelfs Big Brother Kelly nog lekker doen overkomenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:21 schreef Rausdouwer het volgende:
Ziet er helemaal niet verkeerd uit zo'n ZZR250
Ah de kenner.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:21 schreef Makster het volgende:
[..]
Nee poepmongolen
ZZR250 is wel een 2 cylinder2 in lijn wel te verstaan dus niet eens een lekkere roffel die je wel hebt bij de meeste V twins
ZZR is echt RUK, heb er ooit is opgereden en dacht ff dat ik vroeger op mijn puch maxi sneller was![]()
Nou wat meer beweging zou me zeker goed doenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Hey, zo dik is fulcrum nou ook weer niet dat je hem in het meervoud moet aanspreken
Haha, naar dat minimotormuisje mag ie best kijken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag begrepen dat raus d'r PC naar vuistlengte afstand van jouw laptop had verschoven tochIs het wel zo verstandig dat hier te posten dan
quote:
lmaoquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:26 schreef Rausdouwer het volgende:
Ondertussen kijk ik naar de echte stoere motorbikkels. ZONDER jasje wel te verstaan.![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat zal wel verklaren waarom ik zo veel vrouwen in de google search tegenkom, die hebben daar toch geen verstand van op de Fok!MC vrouwen na dan, voordat ik ruzie krijg
[afbeelding]
[afbeelding]
En een wheelie lukt ook nog wel
zo hey, das een leuke copy pastequote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
Site NavigatieFOK!frontpageFOK!forumFOK!weblogFOK!gamesFOK!fotoboekFOK!sport- Formule 1- Voetbal- Wielrennen- Tour de FranceDeveloper CentralFOK!wikiB&H Archive#fok chat
Je bent ingelogd als Mercy_symbol. Logout | Wijzig profiel | Opties | Reset cookie | Bookmarks | FAQ & Policy | Active Topics | My Active Topics | Online users | Zoeken Index / Planes, Trains & Automobiles / Reageer op: Fok Motorclub [SC Deel 300] Jubileum Motor topic Username: Mercy_symbol (klik hier om onder een andere naam te posten)
Posticon:
Preview: quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat zal wel verklaren waarom ik zo veel vrouwen in de google search tegenkom, die hebben daar toch geen verstand van op de Fok!MC vrouwen na dan, voordat ik ruzie krijg
[afbeelding]
[afbeelding]
En een wheelie lukt ook nog wel
Deze afbeelding is 1017 * 554 pixels en 73KB groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de FAQ als je niet weet hoe dat moet.
Opmaak:
Je bericht:
[..]
een wheely op blote voeten![]()
![]()
Wou net zeggen, zijn armen zijn langer dus die kan beter uithalenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:26 schreef Rausdouwer het volgende:
O ja ik zit nu op diezelfde afstand he?![]()
In deeltje 300 moet je iets speciaals doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:28 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
zo hey, das een leuke copy paste![]()
ik geniet van pijnquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag begrepen dat raus d'r PC naar vuistlengte afstand van jouw laptop had verschoven tochIs het wel zo verstandig dat hier te posten dan
Blijf je die icon van je veranderen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:28 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
zo hey, das een leuke copy paste![]()
Misschien is 3x scheepsrechtquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Blijf je die icon van je veranderen?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dat jasje had best iets verder open mogen staan![]()
![]()
Mja, ik begrijp je idee ook wel, been there, done that.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik begrijp best wat je bedoel hoormaar ik ben jaren geleden mijn intresse voor auto's verloren omdat die dingen nog meer geld op slurpen dan een motor
![]()
en door op een motor te rijden krijg ik gewoon een grotere kick dan dat ik ooit met een auto gehad heb![]()
IK ga ook voor plaatje nummer 2.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:17 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
ZZR250 voor yup
of deze![]()
[afbeelding]
Ik heb geen leuke avitorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Blijf je die icon van je veranderen?
Ik had het plaatje door hoorquote:
Jawel, je hebt nog aan ons gevraagd welke wij het beste vonden. Waarom heb je die niet gedaan?quote:
Asfalt niet, wel gras gehapt, mocht je dat gemist hebbenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat is er mis met je iets lichter gemaakte knee down pic.![]()
![]()
Toch niet het asfalt gekust ofzo.![]()
Effe over auto'squote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:17 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
ZZR250 voor yup
of deze![]()
[afbeelding]
Had ik toch ook al gezegdquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:48 schreef yup het volgende:
[..]
Effe over auto's
Als het plenst is het toch fucking handig dat die auto voor je deur staat
Jij bent nog een vagere editslet dan Pepijn. Er stond hier net een langere reply met 2 quotesquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:49 schreef Fulcrum_X het volgende:
ah deze is tof.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij bent nog een vagere editslet dan Pepijn. Er stond hier net een langere reply met 2 quotes
En je icon had je ook weer verandert naar die misvormde fotoAccepteer die pleepothouding gewoon en zet dat als icon. Zo ziet iedereen je namelijk zitten als je langsrijdt, en niet alleen op de foto
Is dat een bekende stuntrijder.quote:
Waarom zie ik je dan nooit in het keldertje?quote:
Hmmm beter de 400cc/600cc dus ? Die is wel 4 cylinder inlijn + heeft heel wat meer trekkracht...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:21 schreef Makster het volgende:
[..]
Nee poepmongolen
ZZR250 is wel een 2 cylinder2 in lijn wel te verstaan dus niet eens een lekkere roffel die je wel hebt bij de meeste V twins
ZZR is echt RUK, heb er ooit is opgereden en dacht ff dat ik vroeger op mijn puch maxi sneller was![]()
Maar een 4 cylinder haalt zijn power bij hoge toeren.. laat dat nou net iets minder zijn met 25kw. Een 2 cylinder trekt beter in de lage toeren, en heb je dus iets minder last van de 25kw kitquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:19 schreef yup het volgende:
[..]
Hmmm beter de 400cc/600cc dus ? Die is wel 4 cylinder inlijn + heeft heel wat meer trekkracht...
Of is de ZZR helemaal ruk
Negeer dat allemaal maar, wordt gezegd door mensen die wel volvermogen mogen rijden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:19 schreef yup het volgende:
[..]
Hmmm beter de 400cc/600cc dus ? Die is wel 4 cylinder inlijn + heeft heel wat meer trekkracht...
Of is de ZZR helemaal ruk
Hij's sowiezo kicken hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
over zo'n 8.000 km maak ik een langere
![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:22 schreef hollander172 het volgende:
Als beginnersbrommer maakt het geen reet uit wat je neemt, die 2 jaar rij je vol en dan komt er toch weer een andere. (als je het al volhoudt) De meesten wisselen na een jaar al van motor dus.......
Kijk gewoon wat bij je budget past en de rest is bijzaak, met elke motor kan je ervaring op doen.
Yep, maar de rijbewijs is nog ver. Dus ik heb genoeg tijd om na te denken hierover.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Negeer dat allemaal maar, wordt gezegd door mensen die wel volvermogen mogen rijden.![]()
Als beginnersbrommer maakt het geen reet uit wat je neemt, die 2 jaar rij je vol en dan komt er toch weer een andere. (als je het al volhoudt) De meesten wisselen na een jaar al van motor dus.......
Kijk gewoon wat bij je budget past en de rest is bijzaak, met elke motor kan je ervaring op doen.
OK, ik zeg niks.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:17 schreef hicham het volgende:
Voldoet deze post wel aan onze smiley policy?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:voor een 1e niet slecht vond ik zelf
maar nu ik hem zo zie wel een beetje kort
![]()
boeie
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:49 schreef worldpimber het volgende:
Niet zo snel lijers, ik moet nog ff het vorige topic bijlezen
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:41 schreef Patrick281 het volgende:
Voldoet deze post wel aan onze smiley policy?![]()
![]()
altijd al willen doenquote:Maar waarom dan juist nu de eerste, en waar was je dan door geinspireerd om het te doen.
Zo ken ik je helemaal niet.![]()
Arnhemmers influence?![]()
![]()
Adobe Photoshop Centraal Station 2... euh, ik bedoel Creative Suite 2quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hicham met welk proggie ontleed je het filmpje naar afbeeldingen?
o okiequote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Adobe Photoshop Centraal Station 2... euh, ik bedoel Creative Suite 2
En om precies te zijn het programma Adobe Imageready dat daarbij zit![]()
Welke versie is dat dan.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:55 schreef hicham het volgende:
En om precies te zijn het programma Adobe Imageready dat daarbij zit![]()
You fucking poser.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik was ook alleen bij de valkenier...dan doe je het toch minder snel
heb nooit toegang gevraagdquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waarom zie ik je dan nooit in het keldertje?
quote:
ach jaquote:Ik zou het juist liever alleen proberen.![]()
meetingsquote:Maar aangezien ik alleen woon-werk rij en toerritjes met anderen samen komt het er sowiezo nooit van.![]()
quote:Btw, u got mail.![]()
OMG, heb je nog echt toestemming gevraagd om in dat forum te mogen komen ook?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:18 schreef hollander172 het volgende:
Waarom zie ik je dan nooit in het keldertje?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Negeer dat allemaal maar, wordt gezegd door mensen die wel volvermogen mogen rijden.![]()
De Amerikaanse BXquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
OK, ik zeg niks.![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[..]
altijd al willen doenmaar toen mijn achterband op mijn 400 werd vervangen had ik er niet aan gedacht, ik was ook alleen bij de valkenier...dan doe je het toch minder snel
Hij was alleen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik was er ook bij, had het voor je kunnen filmen
quote:
rechtermuisknop en opslaan kiezenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij was alleen.![]()
![]()
Are'u nobody?![]()
[..]
![]()
Ahhh ach zo, moet hem nog bekijken, staat op het bureaublad elders.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:23 schreef worldpimber het volgende:
Ik vond het ook wel opvallend dat ze zo lang zo zatDacht ze soms dat je een foto ging maken
![]()
Hebben ze 'ingang' nu weggesoeptquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ahhh ach zo, moet hem nog bekijken, staat op het bureaublad elders.![]()
Check dit dan.http://www.ariemolenaarmotors.nl/supermotard/Team.htm
![]()
[afbeelding]
Ahh, kicken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
rechtermuisknop en opslaan kiezen
Geluid niet nodig![]()
hahahahahahahahahaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:31 schreef worldpimber het volgende:
En wat valt er te zien, ik zie 3 brommertjes![]()
dat naar achteren toe was het gemakkelijks, gewoon via de achteruitkijk spiegelquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ahh, kicken.![]()
Moest gisteren ook denken bij de foto's achterom dat je ondertussen wel goed op het rijden zelf moet letten.![]()
En mobiel bellen is niet toegestaan, en mobiel filmen ook vast niet.![]()
Maar vooral blijven doorgaan zo.Pics, filmpjes, altijd leuk.
![]()
[..]
hahahahahahahahaha
![]()
![]()
De enige overeenkomst is het kunstof.quote:
Snap je wel, die fiero is ook echtquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mja, ik begrijp je idee ook wel, been there, done that.![]()
En het is niet te vergelijken met een motor, daar is het dan ook een auto voor.![]()
Maar iedere keer als ik weer in de Fiero zit, dan verbaas ik mijzelf weer, en dan heb ik toch een glimlach op mijn gezicht die ik niet kan onderdrukken, het gevoel als je achter het stuur zonder bekrachtiging zit is geweldig.![]()
Die lage zithouding, die wegligging, die V6.![]()
Mega balls of fire.![]()
Ik heb vorig jaar veel naar de Beemer en de Fiero staan kijken, en de Fiero staat mij het dichtste aan het hart.Meer ook dan de CR of de KLX.
En ga eens een potje rammen met de motor, dan lig je zo in het ziekenhuis.
Even gek doen met de auto geeft je ook een kick, en kort de macht over het stuur kwijt zijn (en die grens ligt bij de Fiero erg hoog) resulteert niet meteen in een R.I.P.![]()
Ja, met een auto kan je echt veel gekkere dingen doen dan met een motor.![]()
Van A naar B kunnen we allemaal .. hoewel als je de statistieken ziet.
![]()
De eerste post van Hollander waar ik het 100% niet mee eens ben. Zo een ZZR stuurt ZO ruk, heeft nul power en komt echt NIET voorruit. Het is echt serieus een stink dingquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ach een motor is geen auto hoor, je hoeft niet erg te sturenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:01 schreef Makster het volgende:
[..]
De eerste post van Hollander waar ik het 100% niet mee eens ben. Zo een ZZR stuurt ZO ruk, heeft nul power en komt echt NIET voorruit. Het is echt serieus een stink ding![]()
Koop dan inderdaad een gecastereerde 600 die WEL stuurt dan heb je nog wat lol verder![]()
Het vermogen is allemaal gelijk... 25kWquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:06 schreef yup het volgende:
Allemaal thx voor de (zinnige) reactie
In principe maakt het voor mij niks uit, maar als de 250 (of zelfs de 400) echt zo weinig vermogen heeft, haal ik liever gelijk wat snellers. Hoef geen raket, maar het moet wel een beetje vooruit komen...
Dat zo ie zo maar voorruit komen ga je toch altijd even snel met een 25 kw. Waar je je meer op moet gaan richten (in mijn optiek) is het stuur gedrag, daar kan je het onderscheid in maken. Zelf zou ik gaan voor een ZXR400, een VFR400 of een RVF400. Echt leuke en snelle stuurfietsjes die er puik uitzienquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:06 schreef yup het volgende:
Allemaal thx voor de (zinnige) reactie
In principe maakt het voor mij niks uit, maar als de 250 (of zelfs de 400) echt zo weinig vermogen heeft, haal ik liever gelijk wat snellers. Hoef geen raket, maar het moet wel een beetje vooruit komen...
Kan al best een tijd volgens mij, met CS1 kon dat ook. Versie 8.0 was dat ofzoquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Welke versie is dat dan.
Ik loop achter merk ik.![]()
Ik moet toegeven, als ik het geld had was ik ook voor een ZXR400 gegaanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:11 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat zo ie zo maar voorruit komen ga je toch altijd even snel met een 25 kw. Waar je je meer op moet gaan richten (in mijn optiek) is het stuur gedrag, daar kan je het onderscheid in maken. Zelf zou ik gaan voor een ZXR400, een VFR400 of een RVF400. Echt leuke en snelle stuurfietsjes die er puik uitzien
W8 ff wat lul ikquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:11 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat zo ie zo maar voorruit komen ga je toch altijd even snel met een 25 kw. Waar je je meer op moet gaan richten (in mijn optiek) is het stuur gedrag, daar kan je het onderscheid in maken. Zelf zou ik gaan voor een ZXR400, een VFR400 of een RVF400. Echt leuke en snelle stuurfietsjes die er puik uitzien
GS is ook niet te vergelijken met die ZZR250. GS blinkt op alle punten uitquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik moet toegeven, als ik het geld had was ik ook voor een ZXR400 gegaan![]()
Niet dat ik niet blij ben met mijn GS500, dat zeker niet. Maar mis het sportieve uiterlijk wel een beetje![]()
Wat ik wel grappig vind, is dat ik heel vaak lees van mensen die een GS500 gehad hebben maar nu een supersport rijden, dat ze hun GS toch een beetje missen en er nog eentje bij willen kopen voor de fun![]()
o.a. Raus![]()
De eerste fiets blijft het meeste hangen, dat is het gewoon.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wat ik wel grappig vind, is dat ik heel vaak lees van mensen die een GS500 gehad hebben maar nu een supersport rijden, dat ze hun GS toch een beetje missen en er nog eentje bij willen kopen voor de fun![]()
o.a. Raus![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow ja, ik was xo'n beetje pitten en had de compie net uitgezet.
Moest nog even wat opzoeken.![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De eerste fiets blijft het meeste hangen, dat is het gewoon.![]()
Dat heb jij nou met je auto.![]()
En dat blijft ook altijd zo hangen kan ik je zeggen.![]()
Trusten dan maarquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:28 schreef Patrick281 het volgende:
Ow ja, ik was xo'n beetje pitten en had de compie net uitgezet.
![]()
Moet ook maar eens een SM-etje proberen denk ikquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:18 schreef Makster het volgende:
[..]
W8 ff wat lul ik![]()
![]()
Koop een SM das pas leuk spulVooral een lichte 2 takt, 25 kw op paper maar blazen als een aap
![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De eerste fiets blijft het meeste hangen, dat is het gewoon.![]()
Dat heb jij nou met je auto.![]()
En dat blijft ook altijd zo hangen kan ik je zeggen.
Wat was jou eerste auto ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow ja, ik was xo'n beetje pitten en had de compie net uitgezet.
![]()
En slaapseDat zal zeker geen verkeerd plan zijn schat ik zo inquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Moet ook maar eens een SM-etje proberen denk ik![]()
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Kun je daar als newbie een beetje makkelijk wheelies op maken?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:35 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat zal zeker geen verkeerd plan zijn schat ik zo in
Okeequote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:31 schreef yup het volgende:
[..]
Yep, maar de rijbewijs is nog ver. Dus ik heb genoeg tijd om na te denken hierover.
Dan begint de fun pas.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
heb nooit toegang gevraagdna 4 weken pijn is het eventjes wel genoeg
![]()
Vast wel, gewoon vol gas en koppeling los laten. Gaat vast goed komenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Kun je daar als newbie een beetje makkelijk wheelies op maken?![]()
Morgen alquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Okeeik geef maar 1 keer goedbedoeld advies.
![]()
Morgen rellen.Moet lukken als die stinkvis ook een beetje meewerkt.
Heb geen toestemming gevraagd maar gekregen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:11 schreef worldpimber het volgende:
OMG, heb je nog echt toestemming gevraagd om in dat forum te mogen komen ook?Post dat Knorrertje geval daar nou nog steeds? Mij werd beloofd dat ik er nooit meer in mocht omdat ik er zo fel op tegen was.
Wat jij wil vriendquote:Wat een onzin.
Cool.. kan ik vast wel even oefenen op jouw SM bij de volgende meetingquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:49 schreef Makster het volgende:
[..]
Vast wel, gewoon vol gas en koppeling los laten. Gaat vast goed komen![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Morgen rellen.Moet lukken als die stinkvis ook een beetje meewerkt.
Schijnt heel moeilijk te zijn hoorde ik van mijn KD leraarquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:52 schreef hicham het volgende:
Fulcrum, met een GS zal je ongetwijfeld ook wel wheelies kunnen maken. Alleen moet je dan wat meer kloten met je koppeling. Ik wil het wel proberen anders voor je![]()
Vrijdag bij 2 huizen kijken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:49 schreef Makster het volgende:
Morgen alDaar is de vrijdag toch voor
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Vrijdag bij 2 huizen kijken.Geen tijd om te rellen, morgen heb ik overigens maar tot een uur of 12 's middags.
Er waren er veel meer op tegen, het idee dat mevrouwtje (manlief is Adminquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:51 schreef hollander172 het volgende:
Heb geen toestemming gevraagd maar gekregen.![]()
Je moet je onderdelen gewoon eerder vervangen, het is maar de keuze die je zelf maaktquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:53 schreef Fulcrum_X het volgende:
En ik heb eigenlijk ook geen zin om mijn koppeling te verneuken![]()
België ja volgens mij. Dat lelijke verticaal langwerpige huis vond ik iig typisch belgisch.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:57 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Ik ben vrijdag ook vrij![]()
Nogmaals, waar staan die stulpjesbelgie?
Pijn is fijnquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:05 schreef Makster het volgende:
Mensen ik ben pitten en me voorbereiden op helse spierpijn
Adios guapa's :w
Ciao amigoquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:05 schreef Makster het volgende:
Zo heb ik Peppo ook een keer zien gaan ergens lang geleden in Chaam op een gele Bimota![]()
Dat ging ook maar net goed
Mensen ik ben pitten en me voorbereiden op helse spierpijn
Adios guapa's :w
Ga je ook weg? Lijkt wel of iedereen steeds vroeger weg gaatquote:
Oja maar ze was ook niet meer op MSN (en haar avatar ging ineens offlinequote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
kan ook binnen kom groeten zijn hoor
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:41 schreef worldpimber het volgende:
Waarom niet deze?
[afbeelding]
Moet hicham alleen nog een 7.33 seconden klokje derin bouwen
Was een andere icon (kijk nu maarquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:41 schreef worldpimber het volgende:
Waarom niet deze?
[afbeelding]
Omdat Hicham al het filmpje had gemaakt. Alle eer dus naar Hicham.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:41 schreef worldpimber het volgende:
Waarom niet deze?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:48 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Omdat Hicham al het filmpje had gemaakt. Alle eer dus naar Hicham.![]()
Fantastisch, bedankt joh!![]()
![]()
Hij gaat iets sneller dan normaal omdat er wat frames uit zijn gelaten. Anders wordt 't bestand te groot. Je kunt dan wel de tijd per frame vertragen maar dan wordt het een slowmotion-achtige iconquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:50 schreef worldpimber het volgende:Maar issie versneld ofzo want ik zie een hoofdje heen en weer stuiteren
![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:03 schreef hicham het volgende:
Kon het niet laten om nog ff snel deze te maken
[afbeelding]
Te weinig groenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:03 schreef hicham het volgende:
Kon het niet laten om nog ff snel deze te maken
[afbeelding]
toen jij er eindelijkquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik was er ook bij, had het voor je kunnen filmen
Ze zien er ook nog best leuk uit. Maar 25kw komt niet zo vaak voor bij die dingen, heb er geen een op 25 kw kunnen vindenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:11 schreef Makster het volgende:
[..]
Dit is ook zeker waar... Maar het gaat wel om een tijd van 2 jaar he... 2 jaar is niet niksquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heb geen toestemming gevraagd maar gekregen.![]()
Waarom ben jij daar nou weer op tegen?Leef en laat leven wordt ook een moslim bijgebracht.
![]()
[..]
Wat jij wil vriender is maar een marginaal verschil tussen gecastreerde brommers en dat is de manier waarop het vermogen afgegeven wordt. Dat en het feit dat de meesten niet langer dan een seizoen (of misschien 2) met hun brommer doen deed mij dat advies geven.
Scheelt hem ook nog eens een bom duiten die hij later kan besteden bij de aankoop van een bike zonder handicap.![]()
Lommel en Opoeteren in dit geval maar je kan ook op www.immoweb.be kijken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:57 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Ik ben vrijdag ook vrij![]()
Nogmaals, waar staan die stulpjesbelgie?
I know, en wat een gelul is dat........quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:59 schreef worldpimber het volgende:
Er waren er veel meer op tegen, het idee dat mevrouwtje (manlief is Admin)een eigen forum kreeg omdat het geheel elders kennelijk niet erg op gang kwam. En er vervolgens een inteelt clubje van maken
Weet niet meer precies waar het om ging, maar die tijden waren wel flink leuker dan de vrijdagmidagen hier
Het is pas donderdag vandaag.quote:Hmm, Lars terug en de vrijdagmiddag is terug (zullen we morgen zien tenminste)
I know maar de huidige tendens van 25Kw rijders is kijken naar goedkope fietsjes en uiteindelijk een (te) dure kopen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 07:20 schreef yup het volgende:
Dit is ook zeker waar... Maar het gaat wel om een tijd van 2 jaar he... 2 jaar is niet niks
Als mijn bandit tegen die tijd nog leeft moet ik er maar een ragbike van makenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
I know maar de huidige tendens van 25Kw rijders is kijken naar goedkope fietsjes en uiteindelijk een (te) dure kopen.
Er zijn er maar bitter weinig die na hun 25Kw periode de begrenzing eruit halen en verder rijden.![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:16 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Gefeliciteerd met het jubileum!
300 topics! Een mooie mijlpaal.
Op naar de volgende 300![]()
@Mercy: Jammer dat je een naaimachine hebt gekocht joh.
Had beter een echte brommer kunnen kopen. Een Z750, Z1000 of een ZX9R oid.
Ik heb nog geen vastomlijnd plan, suggesties zijn welkom.quote:
He Luc! Leuk je weer eens terug te zien hier!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:16 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Wat houdt je tegen?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:21 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Ik lees zo af en toe de V&A topics door.
Dan kom ik wel eens ff kijken bij de MC maar verder eigenlijk niet meer sinds de grote Riet-rel.
Dus, zo heel af en toe.
Misschien kun je iets doen met worldpimber bashen ofzo?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen vastomlijnd plan, suggesties zijn welkom.![]()
Een oud model Ford Escort, gifgroen, automaatquote:
Maar die vertrokken toen ook op hun achterwiel.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:03 schreef worldpimber het volgende:
Mij lukt wheelieën ook niet, alleen toen we met z'n 3en (Pepijn, Hicham en ik) voor een stoplicht wilden racen knalde die spontaan omhoogJe weet wel, zo een blunder waarbij je benen spontaan een eigen leven gaan leiden. Auto achter me zal wel hebben zitten gniffelen
en Hicham en Pepijn waren al lang ver weg
![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:22 schreef hicham het volgende:
Misschien kun je iets doen met worldpimber bashen ofzo?
Wegflikkeren en een nieuw servies laten kopen, dat zal hem leren.quote:De afwas staat namelijk al 3 dagen te wachten en we zijn bijna door de schone bekers heenDie eikel laat het maar staan en ik weiger het te doen want het is zijn beurt
![]()
Die auto achter ons zal wel hebben gedacht dat de supersport ons finaal d'ruit zou trekken, mooi nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar die vertrokken toen ook op hun achterwiel.![]()
Hij is net thuis en heeft de PC aangezet, snel bashen dan leest ie het tijdens het bijlezenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]Goed idee alleen wordt die lummel pas zo laat wakker.
[..]
Wegflikkeren en een nieuw servies laten kopen, dat zal hem leren.![]()
Doe maar een opzetje @ MSN.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:28 schreef hicham het volgende:
Hij is net thuis en heeft de PC aangezet, snel bashen dan leest ie het tijdens het bijlezen
En er is al 1 beker gesneuveld dus een aanzet voor nieuw servies is al gemaakt
Houd je bek lul, je kan toch ook gewoon wat later komenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:10 schreef hicham het volgende:
Ik heb een afspraak op zaterdag om 11 uur om bandjes te vervangen dus als jullie in de middag afspreken zo rond 13:00 denk ik wel dat ik kan komen![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:18 schreef hollander172 het volgende:
Ik heb nog geen vastomlijnd plan, suggesties zijn welkom.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moest er even uit, sorry. Maar dan moet het slachtoffer natuurlijk wel zelf even melden![]()
En jij ook.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Houd je bek lul, je kan toch ook gewoon wat later komen
Laat wakkerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:25 schreef hollander172 het volgende:Goed idee alleen wordt die lummel pas zo laat wakker.
Ik moet nu meteen eigenlijk langs de motorzaak, dus ik laat hicahm nog ff stinken met de afwas en ga vanvond bij me broer eten denk ikquote:
Welke Telegraaf bezorg je dan pas na 12:00?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Laat wakkerElke dag vroeg op, alleen mag pas FokMC'en als ik terug kom van werk
Volgens mij past dat niet in zo'n maagdelijk moslimkontje.....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik moet nu meteen eigenlijk langs de motorzaak, dus ik laat hicahm nog ff stinken met de afwas en ga vanvond bij me broer eten denk ikBoeiuh, dat hij nou de hele dag thuiszit. Laat hem die afwas in ze reet stoppe
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Welke Telegraaf bezorg je dan pas na 12:00?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Volgens mij past dat niet in zo'n maagdelijk moslimkontje.....Ervaring mee?
![]()
Ik heb vakantie, dan mag ik lekker veel thuis zittenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik moet nu meteen eigenlijk langs de motorzaak, dus ik laat hicahm nog ff stinken met de afwas en ga vanvond bij me broer eten denk ikBoeiuh, dat hij nou de hele dag thuiszit. Laat hem die afwas in ze reet stoppe
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]BwoehahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moest er even uit, sorry. Maar dan moet het slachtoffer natuurlijk wel zelf even melden
Hoe heeft ie dat voor elkaar gekregen
Ik denk dat ik voortaan maar niet op de sleutel ga staan als ik de bout in mijn achteras vastdraai![]()
Vandaar dat er een heel servies in past.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:48 schreef hicham het volgende:
Ik heb vakantie, dan mag ik lekker veel thuis zittenDat jij nou een te dure motor hebt gekocht waardoor je nu wat geld te kort komt en je het zweet uit je bilnaadje moet werken
![]()
quote:Bwoehahahaha
Hoe heeft ie dat voor elkaar gekregen
Ik denk dat ik voortaan maar niet op de sleutel ga staan als ik de bout in mijn achteras vastdraai
.......en toen moest ie een bocht nemen.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:28 schreef hicham het volgende:
Die auto achter ons zal wel hebben gedacht dat de supersport ons finaal d'ruit zou trekken, mooi niet![]()
Sturen gaat met behulp van pneumatiek oid, tenzij je het over de lange wielbasis hadquote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:59 schreef hollander172 het volgende:
[..]
.......en toen moest ie een bocht nemen.![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:08 schreef Patrick281 het volgende:
Met een groepje rijden rules eigenlijk wel.![]()
quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Met een groepje rijden rules eigenlijk wel.![]()
aldus de Fok!MC mongool ...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jammer dat er geen mongolen in FokMC zitten![]()
![]()
Wheeliënd over de snelweg ofzo.
![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Sturen gaat met behulp van pneumatiek oid, tenzij je het over de lange wielbasis had
Jammer dat de 2 van M-F hadden afgezegd voor de stuntelmeet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:13 schreef worldpimber het volgende:Vooral als er in die groep een paar mongolen zitten.
Aso, maar toch leuk
Jammer dat er geen mongolen in FokMC zitten![]()
![]()
Wheeliënd over de snelweg ofzo.
![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:16 schreef hicham het volgende:
Met een motorscooter mag je niet mee, dat weet je heH?![]()
Leuk als je systeem het halverwege een toertocht begeeft.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:08 schreef hicham het volgende:
Sturen gaat met behulp van pneumatiek oid, tenzij je het over de lange wielbasis had
Mijn favo bijlees forum: hierzoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:31 schreef Patrick281 het volgende:
Waar heb je dat van Riet gezienen inderdaad wel knap zeg.
![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Leuk als je systeem het halverwege een toertocht begeeft.![]()
![]()
En ja Amerika, lange rechte wegen.
Ik denk niet dat veel staten van die afslagen of klaverbladen kennen zoals wij die hebben.
Duitsland is trouwens helemaal gek qua scherpe afritten.![]()
![]()
Wat moet jij nou op een Suzuki forum.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:36 schreef worldpimber het volgende:
Mijn favo bijlees forum: hierzo
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:37 schreef worldpimber het volgende:
Wat een tyfus kkgezeikInstalleert MSN zomaar MSN 4.7a op me PC
![]()
![]()
![]()
Er is een update bschikbaar ammehoela
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:16 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Z750/1000 is erg gaaf, maar vind de CBR toch nog wel gaver.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik had een ZX9R als 2e op mijn lijstje staan
maar het model wat ik eigenlijk wilde was nog veel te duur ent zoals Z750 of de Z1000
dus daar blijf ik nog even over dromen
![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moest er even uit, sorry. Maar dan moet het slachtoffer natuurlijk wel zelf even melden![]()
straks rijd ie zich nog dood
![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:35 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Mijn nieuwe avatar![]()
keep your thumbs up![]()
Valt me mee dat Luc geen TL1000 of SP1-2 opteerde.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
maar het model wat ik eigenlijk wilde was nog veel te duur ent zoals Z750 of de Z1000
![]()
Er komt nog niet echt iets concreets uit he? Ik kan dan wel met je mee rijden (denk ik). Meeten zal ik waarschijnlijk niet volhouden, dus ik denk dat ik alleen naar Nieuwleusden ga en dan weer terug. Maar ik bekijk dat zaterdag definitief even.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:10 schreef hicham het volgende:
Hojjjj
Kan iemand even zeggen wat de plannen zijn voor aanstaande zaterdagRB had het over ten kate motoren en een onafgereden route. Worldpimber ging daar op in en verder is nog niets duidelijk
Ik heb een afspraak op zaterdag om 11 uur om bandjes te vervangen dus als jullie in de middag afspreken zo rond 13:00 denk ik wel dat ik kan komen![]()
Het is ff wachten op RB wat hij wilt doen denk ik,, maar die is nog niet online geweest de afgelopen 2/3 dagenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:54 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Er komt nog niet echt iets concreets uit he? Ik kan dan wel met je mee rijden (denk ik). Meeten zal ik waarschijnlijk niet volhouden, dus ik denk dat ik alleen naar Nieuwleusden ga en dan weer terug. Maar ik bekijk dat zaterdag definitief even.
Het is net alsof je iets van plan bent met dat knikken.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:35 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Mijn nieuwe avatar![]()
keep your thumbs up![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Valt me mee dat Luc geen TL1000 of SP1-2 opteerde.![]()
Maar ja voorlopig hoef je uiteraard niet meer van een andere motor te dromen.
Die Blade is meer dan mooi zat.![]()
En zo te horen van een oud vrouwtje mannetje geweest.![]()
Ze komt toch bijna alleen in de Fok!MC als ik zo even op haar naam klik en soms in SEXquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het is net alsof je iets van plan bent met dat knikken.![]()
Ziet er wel eng bruut uit.![]()
![]()
Dat je hand van het stuur gaat zal een ander overigens niet opvallen die het originele filmpje niet kent.
Misschien kan die wat lichter Hicham.![]()
iew, ik ga toch geen users stalken waar ze posten.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:09 schreef hicham het volgende:
Ze komt toch bijna alleen in de Fok!MC als ik zo even op haar naam klik en soms in SEX
quote:
Ik stalk ook nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
iew, ik ga toch geen users stalken waar ze posten.![]()
![]()
Ik moet eerlijk zeggen, een kawa hedde ge niet gestaanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
Met dat pak zeker niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen, een kawa hedde ge niet gestaan
Zeker niet een groene
Klopt, en msn gaat ook nog eens automatisch aan zonder dat ik ook maar ergens een MSN icoontje zie dat ik ook kan MSNen?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En anders mag je niet eens doorgaan heb ik wel meegemaakt.
![]()
![]()
![]()
Ik ontken dat ik hem toch heb aangemoedigdquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Met dat pak zeker niet.
"is vloekt"
Je herkent het zinnetje niet he?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik ontken dat ik hem toch heb aangemoedigd
Jawel hoor, maar je herinnerde me er ook meteen aan dat de DVD hierzo al meer dan een maand ligtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je herkent het zinnetje niet he?
Moest meteen Najib denken.![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:38 schreef worldpimber het volgende:
Interessant topic
Gok *hier* wanneer stinky en BE gaan scheiden
quote:Ach, met een supersport/naked/tourder is de kans het grootste dat je in de berm of in de vangrail ligt denk ik.
Met een SM is de kans levensgroot om in werkelijk alles te plakken wat maar te raken is.
Zo van: hmm, leuke rotonde, kijken of ie rechtdoor kan....
*BONKK, AAAAAUAWWWWWW"
Blijkt er een betonnen paal in te staan (nee, is me nog niet overkomen).
ws zou ik niet eens raar opkijken als ik een opvouwen SM ergens in een bouwput zie liggen ofzo
Ben zelf ook al een keer (meerdere keren eigenlijk) bijna met ~100 het kanaal ingereden of tegen een dikke boom geklapt.....
Krijg je met scherpe bochten en wegbanden waar je dan niet zo bijster hard mee kan remmen op zand.....
Mensen die een SM kopen omdat het veiliger zou zijn zijn knettergek, dat werkt nog geen week, dan ga je zo erg trappen dat het niet gezond meer is, het gaat alleen minder hard.
Echt prachtig dat stukje over die homo in de moskee.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar je herinnerde me er ook meteen aan dat de DVD hierzo al meer dan een maand ligtHels vergeten weer terug te geven
![]()
Er Beejquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:51 schreef RB het volgende:
S`morgens
Kom gistermiddag thuis, ff bijlezen not ligt m`n verbinding eruitk*t @slome
![]()
Hele avond/nacht maar F5en niks nada noppes en modem met oranje lampjes![]()
Kijk ik vonmorgen weer zitten jullie in nummer 300![]()
Beginnen jullie zomaar aan een jubileum topic zonder mij
Tevens tvp met een![]()
Ik wilt naar nieuwleusenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Het is ff wachten op RB wat hij wilt doen denk ik,, maar die is nog niet online geweest de afgelopen 2/3 dagenWat betreft je knie zien we zaterdag dan wel, en de meet zie ik wat mij betreft ook wel zaterdag. Voor mij maakt het niet veel uit namelijk, als ik toch al op de motor zit
ik had uiteraard er ook 2 gevonden die rood warenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen, een kawa hedde ge niet gestaan
Zeker niet een groene
De enige die veel kan switchen in motoren is Pepijn, daar krijg je nooit een vast beeld van![]()
Mooiquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:03 schreef RB het volgende:
[..]
Ik wilt naar nieuwleusen![]()
Is voor mij 50 min rijdenZelf ga ik er niet al telaat heen, wil er tegen 12 uur zijn.
en in de rij gaan staan voor een testbank ritje
![]()
hoopende dat er niet al teveel file is voor een testbank rit![]()
Als jullie daar tegen 1 uur zijn is dat mooi zat dacht ik zelf![]()
Il b tHeRe wHeN YoU 4rEquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:03 schreef RB het volgende:
[..]
Ik wilt naar nieuwleusen![]()
Is voor mij 50 min rijdenZelf ga ik er niet al telaat heen, wil er tegen 12 uur zijn.
en in de rij gaan staan voor een testbank ritje
![]()
hoopende dat er niet al teveel file is voor een testbank rit![]()
Als jullie daar tegen 1 uur zijn is dat mooi zat dacht ik zelf![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Il b tHeRe wHeN YoU 4rEJe z3gT HeT MaR
Extra oordopjesquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:11 schreef hicham het volgende:
[..]
MooiDan kom ik gewoon die kant op en komen we elkaar vanzelf wel tegen. Wil er wel bij zijn als je op de testbank gaat met die dempers van jou, mogen ze wel extra oordopjes bestellen voor de aanwezige mensen
![]()
Nu nog ff kijken wie er nog meer komen. ZX-7R / OPM, bwt, worldpimber
jij ging Afgelopen meet toch ook al platter dan 50.9 graden ?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:39 schreef worldpimber het volgende:
Ok nummer 4 dan: Bij Horeon las ik in een of ander motorblad over Pilot Powers: Tot 50,9 graden (hoek) grip bij droog weer en 41,6 bij nat weer.Er zijn mensen die platter gaan toch of niet
Of is er een ruime marge genomen om rechtszaken te voorkomen
Alhoewel. weet niet in hoeverre mijn werk deze zaterdag uitloopt. Maar als je een vaste tijd hebt even melden. 11 uur ofzo?quote:
Phuuuuquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
[..]
jij ging Afgelopen meet toch ook al platter dan 50.9 graden ?![]()
![]()
ik denk niet dat het goed voor je motor is omdat vaker te doen![]()
Bij de proefrit met de CR ging ik al zo asociaal rijden dat ik van mijzelf schrok, auto's die te langzaam op een rotonde afkomen over de verkeerde baan inhalen, ongeveer met 100 door de bebouwde kom.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:40 schreef hicham het volgende:
Ik kwam nog een quote tegen op een ander forum over SM's![]()
![]()
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Zo rond 12 uur daar zei hijquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Alhoewel. weet niet in hoeverre mijn werk deze zaterdag uitloopt. Maar als je een vaste tijd hebt even melden. 11 uur ofzo?![]()
Deze smilertquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
PhuuuuNou komen de smilies zelfs voor de quote
Maar nee, hij ging zelfs niet erg platBleef netjes staan tegen de stammen op de grond
![]()
![]()
Lijkt me ook niet echt goed voor je kappen om dat vaker te doen![]()
Ik ben er tegen 12 uurquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Zo rond 12 uur daar zei hij
deze post gemaakt met goedkeuring van worldpimber die nu achter me staat![]()
Wees er anders ff trots op johquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bij de proefrit met de CR ging ik al zo asociaal rijden dat ik van mijzelf schrok, auto's die te langzaam op een rotonde afkomen over de verkeerde baan inhalen, ongeveer met 100 door de bebouwde kom.![]()
![]()
![]()
![]()
Half gas met de CR is ook niet grappig rijden, gaan met die banaan.![]()
Om 11 uur heb ik een afspraak staan maar het kan uitlopen tot 11.30. En dan moet de velg nog van de motor af en de banden vervangen wordenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:28 schreef RB het volgende:
[..]
Ik ben er tegen 12 uur![]()
Je moest toch eerst nog nieuw rubber laten monteren in St oedenrode of zoiets met een afspraak om 11:30?
en van St oedenrode naar nieuwleusen is het 1 1/2 uur rijden of zoiets![]()
Moet iemand wel een route hebbenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:31 schreef hicham het volgende:
Maar maak je daar maar niet te druk om verder, we gaan toch ook nog even toeren of niet?
Ik hoorde iets over een onafgereden routequote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Moet iemand wel een route hebben
De zwarte kousen routequote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over een onafgereden route
Oh ja, dat was toen ondeugend weg moestquote:
En wat moet ik met die melding.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:08 schreef Makster het volgende:
Ik mocht gisteren trouwens ff 356 Euro aftikken bij Nol![]()
Ziet er best recht uit die routequote:
Je had die remklauwen toch al binnenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:08 schreef Makster het volgende:
Pep, mooie ondertitel op MF![]()
Ik mocht gisteren trouwens ff 356 Euro aftikken bij Nol![]()
Houd je muil, Rietje.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En wat moet ik met die melding.![]()
![]()
Speciaal voor jouquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Ziet er best recht uit die route![]()
[..]
Jij denkt ook aan allesquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:29 schreef RB het volgende:
[..]
Speciaal voor jouomdat je dab nieuwe bandje hebt
![]()
Zei de hardcore Jostie MC'erquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik lach me eigen rot om die Jostie MC hier![]()
![]()
Hoi, Rietje.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik lach me eigen rot om die Jostie MC hier![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:44 schreef hollander172 het volgende:Net weer een baantje aangeboden gekregen.
Start pas volgende week donderdag maar okee ik heb weer wat.
LARS!!11111 GRIJp jeE KaNssssSss !!! nU heT nog KanNNN!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Geen grappen met de Almachtige he
er staat a.s zaterdag een advertentie in de krantquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:44 schreef hollander172 het volgende:Net weer een baantje aangeboden gekregen.
Start pas volgende week donderdag maar okee ik heb weer wat.