quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moest er even uit, sorry. Maar dan moet het slachtoffer natuurlijk wel zelf even melden![]()
straks rijd ie zich nog dood
![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:35 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Mijn nieuwe avatar![]()
keep your thumbs up![]()
Valt me mee dat Luc geen TL1000 of SP1-2 opteerde.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik had een ZX9R als 2e op mijn lijstje staan
maar het model wat ik eigenlijk wilde was nog veel te duur ent zoals Z750 of de Z1000
dus daar blijf ik nog even over dromen
![]()
Er komt nog niet echt iets concreets uit he? Ik kan dan wel met je mee rijden (denk ik). Meeten zal ik waarschijnlijk niet volhouden, dus ik denk dat ik alleen naar Nieuwleusden ga en dan weer terug. Maar ik bekijk dat zaterdag definitief even.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:10 schreef hicham het volgende:
Hojjjj
Kan iemand even zeggen wat de plannen zijn voor aanstaande zaterdagRB had het over ten kate motoren en een onafgereden route. Worldpimber ging daar op in en verder is nog niets duidelijk
Ik heb een afspraak op zaterdag om 11 uur om bandjes te vervangen dus als jullie in de middag afspreken zo rond 13:00 denk ik wel dat ik kan komen![]()
Het is ff wachten op RB wat hij wilt doen denk ik,, maar die is nog niet online geweest de afgelopen 2/3 dagenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:54 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Er komt nog niet echt iets concreets uit he? Ik kan dan wel met je mee rijden (denk ik). Meeten zal ik waarschijnlijk niet volhouden, dus ik denk dat ik alleen naar Nieuwleusden ga en dan weer terug. Maar ik bekijk dat zaterdag definitief even.
Het is net alsof je iets van plan bent met dat knikken.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:35 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Mijn nieuwe avatar![]()
keep your thumbs up![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Valt me mee dat Luc geen TL1000 of SP1-2 opteerde.![]()
Maar ja voorlopig hoef je uiteraard niet meer van een andere motor te dromen.
Die Blade is meer dan mooi zat.![]()
En zo te horen van een oud vrouwtje mannetje geweest.![]()
Ze komt toch bijna alleen in de Fok!MC als ik zo even op haar naam klik en soms in SEXquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het is net alsof je iets van plan bent met dat knikken.![]()
Ziet er wel eng bruut uit.![]()
![]()
Dat je hand van het stuur gaat zal een ander overigens niet opvallen die het originele filmpje niet kent.
Misschien kan die wat lichter Hicham.![]()
iew, ik ga toch geen users stalken waar ze posten.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:09 schreef hicham het volgende:
Ze komt toch bijna alleen in de Fok!MC als ik zo even op haar naam klik en soms in SEX
quote:
Ik stalk ook nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
iew, ik ga toch geen users stalken waar ze posten.![]()
![]()
Ik moet eerlijk zeggen, een kawa hedde ge niet gestaanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik had een ZX9R als 2e op mijn lijstje staan
maar het model wat ik eigenlijk wilde was nog veel te duur ent zoals Z750 of de Z1000
dus daar blijf ik nog even over dromen
![]()
Met dat pak zeker niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen, een kawa hedde ge niet gestaan
Zeker niet een groene
Klopt, en msn gaat ook nog eens automatisch aan zonder dat ik ook maar ergens een MSN icoontje zie dat ik ook kan MSNen?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En anders mag je niet eens doorgaan heb ik wel meegemaakt.
![]()
![]()
![]()
Ik ontken dat ik hem toch heb aangemoedigdquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Met dat pak zeker niet.
"is vloekt"
Je herkent het zinnetje niet he?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik ontken dat ik hem toch heb aangemoedigd
Jawel hoor, maar je herinnerde me er ook meteen aan dat de DVD hierzo al meer dan een maand ligtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je herkent het zinnetje niet he?
Moest meteen Najib denken.![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:38 schreef worldpimber het volgende:
Interessant topic
Gok *hier* wanneer stinky en BE gaan scheiden
quote:Ach, met een supersport/naked/tourder is de kans het grootste dat je in de berm of in de vangrail ligt denk ik.
Met een SM is de kans levensgroot om in werkelijk alles te plakken wat maar te raken is.
Zo van: hmm, leuke rotonde, kijken of ie rechtdoor kan....
*BONKK, AAAAAUAWWWWWW"
Blijkt er een betonnen paal in te staan (nee, is me nog niet overkomen).
ws zou ik niet eens raar opkijken als ik een opvouwen SM ergens in een bouwput zie liggen ofzo
Ben zelf ook al een keer (meerdere keren eigenlijk) bijna met ~100 het kanaal ingereden of tegen een dikke boom geklapt.....
Krijg je met scherpe bochten en wegbanden waar je dan niet zo bijster hard mee kan remmen op zand.....
Mensen die een SM kopen omdat het veiliger zou zijn zijn knettergek, dat werkt nog geen week, dan ga je zo erg trappen dat het niet gezond meer is, het gaat alleen minder hard.
Echt prachtig dat stukje over die homo in de moskee.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar je herinnerde me er ook meteen aan dat de DVD hierzo al meer dan een maand ligtHels vergeten weer terug te geven
![]()
Er Beejquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:51 schreef RB het volgende:
S`morgens
Kom gistermiddag thuis, ff bijlezen not ligt m`n verbinding eruitk*t @slome
![]()
Hele avond/nacht maar F5en niks nada noppes en modem met oranje lampjes![]()
Kijk ik vonmorgen weer zitten jullie in nummer 300![]()
Beginnen jullie zomaar aan een jubileum topic zonder mij
Tevens tvp met een![]()
Ik wilt naar nieuwleusenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Het is ff wachten op RB wat hij wilt doen denk ik,, maar die is nog niet online geweest de afgelopen 2/3 dagenWat betreft je knie zien we zaterdag dan wel, en de meet zie ik wat mij betreft ook wel zaterdag. Voor mij maakt het niet veel uit namelijk, als ik toch al op de motor zit
ik had uiteraard er ook 2 gevonden die rood warenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen, een kawa hedde ge niet gestaan
Zeker niet een groene
De enige die veel kan switchen in motoren is Pepijn, daar krijg je nooit een vast beeld van![]()
Mooiquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:03 schreef RB het volgende:
[..]
Ik wilt naar nieuwleusen![]()
Is voor mij 50 min rijdenZelf ga ik er niet al telaat heen, wil er tegen 12 uur zijn.
en in de rij gaan staan voor een testbank ritje
![]()
hoopende dat er niet al teveel file is voor een testbank rit![]()
Als jullie daar tegen 1 uur zijn is dat mooi zat dacht ik zelf![]()
Il b tHeRe wHeN YoU 4rEquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:03 schreef RB het volgende:
[..]
Ik wilt naar nieuwleusen![]()
Is voor mij 50 min rijdenZelf ga ik er niet al telaat heen, wil er tegen 12 uur zijn.
en in de rij gaan staan voor een testbank ritje
![]()
hoopende dat er niet al teveel file is voor een testbank rit![]()
Als jullie daar tegen 1 uur zijn is dat mooi zat dacht ik zelf![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Il b tHeRe wHeN YoU 4rEJe z3gT HeT MaR
Extra oordopjesquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:11 schreef hicham het volgende:
[..]
MooiDan kom ik gewoon die kant op en komen we elkaar vanzelf wel tegen. Wil er wel bij zijn als je op de testbank gaat met die dempers van jou, mogen ze wel extra oordopjes bestellen voor de aanwezige mensen
![]()
Nu nog ff kijken wie er nog meer komen. ZX-7R / OPM, bwt, worldpimber
jij ging Afgelopen meet toch ook al platter dan 50.9 graden ?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:39 schreef worldpimber het volgende:
Ok nummer 4 dan: Bij Horeon las ik in een of ander motorblad over Pilot Powers: Tot 50,9 graden (hoek) grip bij droog weer en 41,6 bij nat weer.Er zijn mensen die platter gaan toch of niet
Of is er een ruime marge genomen om rechtszaken te voorkomen
Alhoewel. weet niet in hoeverre mijn werk deze zaterdag uitloopt. Maar als je een vaste tijd hebt even melden. 11 uur ofzo?quote:
Phuuuuquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
[..]
jij ging Afgelopen meet toch ook al platter dan 50.9 graden ?![]()
![]()
ik denk niet dat het goed voor je motor is omdat vaker te doen![]()
Bij de proefrit met de CR ging ik al zo asociaal rijden dat ik van mijzelf schrok, auto's die te langzaam op een rotonde afkomen over de verkeerde baan inhalen, ongeveer met 100 door de bebouwde kom.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:40 schreef hicham het volgende:
Ik kwam nog een quote tegen op een ander forum over SM's![]()
![]()
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Zo rond 12 uur daar zei hijquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Alhoewel. weet niet in hoeverre mijn werk deze zaterdag uitloopt. Maar als je een vaste tijd hebt even melden. 11 uur ofzo?![]()
Deze smilertquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
PhuuuuNou komen de smilies zelfs voor de quote
Maar nee, hij ging zelfs niet erg platBleef netjes staan tegen de stammen op de grond
![]()
![]()
Lijkt me ook niet echt goed voor je kappen om dat vaker te doen![]()
Ik ben er tegen 12 uurquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Zo rond 12 uur daar zei hij
deze post gemaakt met goedkeuring van worldpimber die nu achter me staat![]()
Wees er anders ff trots op johquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bij de proefrit met de CR ging ik al zo asociaal rijden dat ik van mijzelf schrok, auto's die te langzaam op een rotonde afkomen over de verkeerde baan inhalen, ongeveer met 100 door de bebouwde kom.![]()
![]()
![]()
![]()
Half gas met de CR is ook niet grappig rijden, gaan met die banaan.![]()
Om 11 uur heb ik een afspraak staan maar het kan uitlopen tot 11.30. En dan moet de velg nog van de motor af en de banden vervangen wordenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:28 schreef RB het volgende:
[..]
Ik ben er tegen 12 uur![]()
Je moest toch eerst nog nieuw rubber laten monteren in St oedenrode of zoiets met een afspraak om 11:30?
en van St oedenrode naar nieuwleusen is het 1 1/2 uur rijden of zoiets![]()
Moet iemand wel een route hebbenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:31 schreef hicham het volgende:
Maar maak je daar maar niet te druk om verder, we gaan toch ook nog even toeren of niet?
Ik hoorde iets over een onafgereden routequote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Moet iemand wel een route hebben
De zwarte kousen routequote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over een onafgereden route
Oh ja, dat was toen ondeugend weg moestquote:
En wat moet ik met die melding.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:08 schreef Makster het volgende:
Ik mocht gisteren trouwens ff 356 Euro aftikken bij Nol![]()
Ziet er best recht uit die routequote:
Je had die remklauwen toch al binnenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:08 schreef Makster het volgende:
Pep, mooie ondertitel op MF![]()
Ik mocht gisteren trouwens ff 356 Euro aftikken bij Nol![]()
Houd je muil, Rietje.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En wat moet ik met die melding.![]()
![]()
Speciaal voor jouquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Ziet er best recht uit die route![]()
[..]
Jij denkt ook aan allesquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:29 schreef RB het volgende:
[..]
Speciaal voor jouomdat je dab nieuwe bandje hebt
![]()
Zei de hardcore Jostie MC'erquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik lach me eigen rot om die Jostie MC hier![]()
![]()
Hoi, Rietje.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik lach me eigen rot om die Jostie MC hier![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:44 schreef hollander172 het volgende:Net weer een baantje aangeboden gekregen.
Start pas volgende week donderdag maar okee ik heb weer wat.
LARS!!11111 GRIJp jeE KaNssssSss !!! nU heT nog KanNNN!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Geen grappen met de Almachtige he
er staat a.s zaterdag een advertentie in de krantquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:44 schreef hollander172 het volgende:Net weer een baantje aangeboden gekregen.
Start pas volgende week donderdag maar okee ik heb weer wat.