liegenaarquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:04 schreef DiabloSam het volgende:
Kakkerlakken!! Ajax wint toch wel!!![]()
Je weet dat Feyenoord al een jaar of wat uit Rotterdam komt?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:16 schreef Knoekie het volgende:
Feyenoord Amsterdam!!!!!!!
THNX!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:23 schreef golfer het volgende:
TT aangepast
Omdat Franky het wilde.quote:
ik vind die van Franky mooierquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat Franky het wilde.
Oh en dit nostalgielogo had ook wel in de OP gemogen
[afbeelding]
Mag ie van mij, zolang Rosenberg er 6 tegenover inschiet.quote:
En dan Kalou nog 2 keerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Mag ie van mij, zolang Rosenberg er 6 tegenover inschiet.
Die breekt in de 3de minuut zijn benen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Mag ie van mij, zolang Rosenberg er 6 tegenover inschiet.
En zeker niet uit amsterdam!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:25 schreef DeTolk het volgende:
Mensen die van voetbal houden komen niet uit Rotterdam!
Nee, geef me dan maar die Rotterdammers die wekenlang Kalou gebroken benen en ander ongemak toewensen en spelers op een open dag uitfluiten om vervolgens twee wedstrijden later weer halleluja en hossana te roepen over diezelfde spelers.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hahaha wat een gloriehuinters daar in Amsterdam. Als ze achter staan gaan ze in plek van hun team toezingen hun team uitfluiten. En als ze voor komen te staan gaan ze opeens weer zingen, kansloze gloriehunters daar![]()
Over die tifo actie nog niet te spreken, lekker orgineel telkens die vlaggetjes![]()
Toen de spelers het veld op kwamen werden ze ook lekker toegezongen zeg, ik kon ieder woord van het lied dat afgespeeld werd in 'Neerlands grootste poel des verderfs' duidenlijk verstaan.
Ajaks supporters![]()
Hè vervelend nou!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:25 schreef DeTolk het volgende:
Mensen die van voetbal houden komen niet uit Rotterdam!
Over Kalou is echt geen halleluja en hossana geroepen hoor. Maar tijdens wedstrijden zelf behoor je je spelers te steunen, en je hoort ze NOOIT uit te fluiten. Maar met deze post geef je wel weer haarfijn aan hoe de gemiddelde Ajacied denkt er niks van snapt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, geef me dan maar die Rotterdammers die wekenlang Kalou gebroken benen en ander ongemak toewensen en spelers op een open dag uitfluiten om vervolgens twee wedstrijden later weer halleluja en hossana te roepen over diezelfde spelers.
Die zijn pas consequent met het juichen en achter de spelers blijven staan.![]()
Tifo actie van 410 was juist erg origineel, al die vlaggetjes met Game Over en die spookjes van Pac-Manquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hahaha wat een gloriehuinters daar in Amsterdam. Als ze achter staan gaan ze in plek van hun team toezingen hun team uitfluiten. En als ze voor komen te staan gaan ze opeens weer zingen, kansloze gloriehunters daar![]()
Over die tifo actie nog niet te spreken, lekker orgineel telkens die vlaggetjes![]()
Toen de spelers het veld op kwamen werden ze ook lekker toegezongen zeg, ik kon ieder woord van het lied dat afgespeeld werd in 'Neerlands grootste poel des verderfs' duidenlijk verstaan.
Ajaks supporters![]()
Kalou wordt nog steeds uitgefloten hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, geef me dan maar die Rotterdammers die wekenlang Kalou gebroken benen en ander ongemak toewensen en spelers op een open dag uitfluiten om vervolgens twee wedstrijden later weer halleluja en hossana te roepen over diezelfde spelers.
Die zijn pas consequent met het juichen en achter de spelers blijven staan.![]()
Dat betekent niet dat je een gloriehunter bent als je Kalou uitfluit! Kalou flirt openlijk met de concurent, dan is het niet meer dan normaal dat je uitgefloten word. Eigen schuld dikke bult. Hij is tijdens de opendag uitgefloten en tijdens een oefenwedstrijd en toen is het opgehouden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet als 'ie een mooie actie maakt of stoort. De eerste wedstrijd werd 'ie de eerste helft uitgefloten, de tweede helft toegejuicht.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:07 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Kalou wordt nog steeds uitgefloten hoor.
Daar heb je gelijk in, maar waarom nog steeds die achterlijke blije vlaggetjes?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:03 schreef twi het volgende:
[..]
Tifo actie van 410 was juist erg origineel, al die vlaggetjes met Game Over en die spookjes van Pac-Man
Oja gloriehunters vinden die dingen nog steeds leukquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar waarom nog steeds die achterlijke blije vlaggetjes?
Ach, da's een soort Champions League traditie he. Ik vind 't wel wat hebben.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Daar heb je gelijk in, maar waarom nog steeds die achterlijke blije vlaggetjes?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik durf er eigenlijk wel om te wedden dat die huilende kut vlaggetjes Feyenoorders er Zondag ook weer liggen...
En Anderlecht is ook een concurrent? Jullie spelen toch geen CL?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat je een gloriehunter bent als je Kalou uitfluit! Kalou flirt openlijk met de concurent, dan is het niet meer dan normaal dat je uitgefloten word. Eigen schuld dikke bult. Hij is tijdens de opendag uitgefloten en tijdens een oefenwedstrijd en toen is het opgehouden.
Als ik de verdediging van Ajax de laatste weken zie, dan zie ik niet eens zoveel verschil meer met die van onsquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:27 schreef twi het volgende:
Een Feyenoorder die de verdediging van Ajax bekritiseerd![]()
jij gaat zondag ook nietquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ajaks supporters![]()
Dit zegt meer iets over jou intelligentie dan over Kalou hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat je een gloriehunter bent als je Kalou uitfluit! Kalou flirt openlijk met de concurent, dan is het niet meer dan normaal dat je uitgefloten word. Eigen schuld dikke bult. Hij is tijdens de opendag uitgefloten en tijdens een oefenwedstrijd en toen is het opgehouden.
Moreno mag van zijn vader niet zo laat in een echte stad rondlopen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Zo een grote mond en zondag niet gaan? Dat kan toch bijna niet....
knap dat je dat weetquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:15 schreef Luni het volgende:
[..]
En jij kent ajax alleen van je PS2![]()
Cart_man hoe was jou oude signature ook al weer?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Moreno mag van zijn vader niet zo laat in een echte stad rondlopen.![]()
Ik schat Feyenoord zwakker in dan Brondby. Ik geef toe dat Feyenoord voorin gevaarlijker is, ze hebben 2 fantastische spitsen, maar de rest van het team is matig. In vergelijking met de Denen zijn ze vooral fysiek zwakker en bovendien is de verdediging van Feyenoord ook een stuk rommeliger dan dat van Brondby. Echter zal de verdediging van Ajax echt scherp moeten zijn, de hele wedstrijd, want ze worden er zo uitgelopen door het spitsenduo van Feyenoord, dat ook nog eens dodelijk is in de afronding. Zoiets als vandaag, toen Elmander de 0-1 maakte, mag natuurlijk nooit gebeuren zondag.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hopelijk spelen we zondag beter dan vandaag
Al zijn wij uiteraard nog steeds beste
Als Feyenoord zo speelt als tegen NAC en Ajax zo speelt als tegen RBC, dan wordt het 2-2quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:16 schreef Catch22- het volgende:
laten we reeel zijn, als Ajax zo speelde als in de 2e helft tegen Brondby, dan maken de dokwerkers geen kans..
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:17 schreef ma_jojo het volgende:
Feyenoord wint.
En terecht. Als een speler zo een transfer forceerd zoals Goor deed dan ben je Feyenoord onwaardig.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:04 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
En Anderlecht is ook een concurrent? Jullie spelen toch geen CL?
"Kankerbelg, kankerlul", haha wat een mongolen lopen daar rond zeg! Sorry dat ik het zeg
Ook wel frappant al die haat jegens Bart Goor: iedere Feyenoord-supporter beweert nu dat hij blij is met het vertrek van Bart Goor, maar je bent de échte stereotype IQ-loze havenarbeider die 's zondags Feyenoord bezoekt, als je dit ook serieus meent. Wanneer de transfer van Timmy Simons (naar Feyenoord welteverstaan) gewoon was doorgegaan, was Bart Goor nooit negatief in de aandacht gekomen en was het voor iedereen de favoriete Feyenoorder, ná Dirk Kuijt, zogenaamd omdat hij zo'n geweldige instelling en mentaliteit heeft/had. Maar waarom zou je het hem kwalijk nemen??? Als er dingen beloofd worden die men simpelweg niet na wilt komen, weet je dat je te maken hebt met een amateuristische vereniging en zou ik persoonlijk ook liever met RSC Anderlecht strijden om de landstitel en in de CL, terwijl bij Feyenoord de play-offs het hoogst haalbare zullen zijn...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 06:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En terecht. Als een speler zo een transfer forceerd zoals Goor deed dan ben je Feyenoord onwaardig.
amsterdam, de stad van coke en pillen waar vrouwen zich vrouwelijk gedragen en mannen ook.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:32 schreef Luni het volgende:
[..]
Cart_man hoe was jou oude signature ook al weer?
Jij hebt een lijntje binnen Feijenoord?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:46 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Ook wel frappant al die haat jegens Bart Goor: iedere Feyenoord-supporter beweert nu dat hij blij is met het vertrek van Bart Goor, maar je bent de échte stereotype IQ-loze havenarbeider die 's zondags Feyenoord bezoekt, als je dit ook serieus meent. Wanneer de transfer van Timmy Simons (naar Feyenoord welteverstaan) gewoon was doorgegaan, was Bart Goor nooit negatief in de aandacht gekomen en was het voor iedereen de favoriete Feyenoorder, ná Dirk Kuijt, zogenaamd omdat hij zo'n geweldige instelling en mentaliteit heeft/had. Maar waarom zou je het hem kwalijk nemen??? Als er dingen beloofd worden die men simpelweg niet na wilt komen, weet je dat je te maken hebt met een amateuristische vereniging en zou ik persoonlijk ook liever met RSC Anderlecht strijden om de landstitel en in de CL, terwijl bij Feyenoord de play-offs het hoogst haalbare zullen zijn...
Nope, maar dit is wat hij aangeeft in de meerdere interviews vóór en ná zijn vertrekt...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jij hebt een lijntje binnen Feijenoord?
Als Feyenoord de onderhandelingen met Club Brugge sneller had afgerond (Timmy Simons wilde namelijk wel degelijk naar de Kuip komen) en niet zo moeilijk deed over zo'n klein verschil in vraag en aanbod, dan hadden jullie nu twee ervaren Belgisch internationals gehad, met een uitstekende mentaiteit. Nu geen één en missen jullie een leiderstype, zeker als Dirk Kuijt ook nog eens vertrekt...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:17 schreef Cart_man het volgende:
Nadat psv had aangeklopt, wilde Simons zelf niet meer naar Feijenoord. Vind niet dat je Feijenoord daar iets kan verwijten.
Het vertrek van Goor is een gemis voor Feijenoord en het is te hopen dat er vervanging voor komt voor de transferdeadline. De manier waarop Goor is weggegaan is treurig te noemen, al kan ik er niet zo mee zitten. Hij heeft het over zichzelf afgeroepen door zo te handelen. Geen enkele speler is heilig.
Dat van Kuijt vrees ik ook. Las vanmorgen in de krant dat Liverpool en Newcastle (of Everton, weet het niet zeker) zondag in de arena zitten en proberen na de wedstrijd met hem om de tafel te zitten.
Kuijt weg wordt de nekslag voor Feijenoord. Denk ook niet dat het hem in dank wordt afgenomen door veel supporters. Hij heeft immers te kennen gegeven dat hij 'zeker nog een seizoen blijft'.
Maar heb het al eerder gezegd. Woorden betekenen tegenwoordig niks meer in de voetballerij. En Kuijt en clubliefde is ook bullshit, hij heeft de juiste mentaliteit en weet wat het publiek van hem wil zien, daarom wordt en werd hij op handen gedragen bij respectievelijk Feijenoord en Utrecht.
Weet wel zeker dat het Liverpool moet zijn. Geloof ook wel dat het Kuijts gewenste droomclub is.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:29 schreef P0RN0STAR het volgende:
Ik verwacht dat het Liverpool wordt, Rafa Benitez is lyrisch over Dirk Kuijt en hemelt hem in elk interview op, daarnaast laat men Michael Owen zomaar naar een andere club gaan en is ook Milan Baros eerder deze week verkocht. Als Dirk Kuijt écht in verband met de Klassieker nog wacht met bekend maken, vind ik dat wel klassen, dat voorkomt een hoop onrust binnen de selectie...
Best wel mooie carrière-planning van Dirk Kuijt: FC Utrecht, Feyenoord en Liverpool...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:55 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Weet wel zeker dat het Liverpool moet zijn. Geloof ook wel dat het Kuijts gewenste droomclub is.
Dat hij het voor zich houdt tot na de klassieker is wel netjes ja. Denk alleen niet dat het de rust binnen de selectie ten goede komt wanneer Kuijt na de klassieker bekent maakt te vertrekken.
Nee ik ben niet blij met de manier waarop Goor weg is gegaan. Feyenoord heeft hem in Duitsland van de bank af gehaald en hij speelde hier altijd en ook goed. Als een club door financiele redene die beloofde versterking niet kan halen dan moet je je erbij neer leggen en niet gaan lopen zeuren want daar word de club niet beter van. Hij wilde perse weg en hij heeft het zo gespeeld dat zijn positie binnen Feyenoord onhoudbaar werd. Als je zulke dingen doet dan kan je spreekkoren en geroep bij de trainingen verwachten. Moeten we dat allemaal dan maar goed vinden dan? Goor gaf zelf ook toe in de VI dat hij dat wel had verwacht en dat hij het best begrijpt dat het Feyenoor publiek hem uitkotste. Je speelt graag voor Feyenoord of niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:46 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Ook wel frappant al die haat jegens Bart Goor: iedere Feyenoord-supporter beweert nu dat hij blij is met het vertrek van Bart Goor, maar je bent de échte stereotype IQ-loze havenarbeider die 's zondags Feyenoord bezoekt, als je dit ook serieus meent. Wanneer de transfer van Timmy Simons (naar Feyenoord welteverstaan) gewoon was doorgegaan, was Bart Goor nooit negatief in de aandacht gekomen en was het voor iedereen de favoriete Feyenoorder, ná Dirk Kuijt, zogenaamd omdat hij zo'n geweldige instelling en mentaliteit heeft/had. Maar waarom zou je het hem kwalijk nemen??? Als er dingen beloofd worden die men simpelweg niet na wilt komen, weet je dat je te maken hebt met een amateuristische vereniging en zou ik persoonlijk ook liever met RSC Anderlecht strijden om de landstitel en in de CL, terwijl bij Feyenoord de play-offs het hoogst haalbare zullen zijn...
Je kan achteraf alleen goed zien wie er gelijk heeft gehad. Goor speelt Champions League voetbal bij een team wat favoriet is voor het kampioenschap, en streeft dus zijn ambities na.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zorg dan op een normale manier dat je die transfer krijgt en niet met moddergegooi in de media.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:28 schreef twi het volgende:
[..]
Je kan achteraf alleen goed zien wie er gelijk heeft gehad. Goor speelt Champions League voetbal bij een team wat favoriet is voor het kampioenschap, en streeft dus zijn ambities na.
Terecht dat hij ook werd uitgeflotenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:40 schreef twi het volgende:
Zo schandalig is 't echt niet wat 'ie heeft gezegd hoor. Wat Kalou heeft gezegd is vele malen erger.
Inderdaad, maar om de een of andere reden is Kalou nog redelijk gespaard gebleven door het Legioen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:40 schreef twi het volgende:
Zo schandalig is 't echt niet wat 'ie heeft gezegd hoor. Wat Kalou heeft gezegd is vele malen erger.
Maar Anderlecht wordt toch 4e in de eerste ronde.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:28 schreef twi het volgende:
[..]
Je kan achteraf alleen goed zien wie er gelijk heeft gehad. Goor speelt Champions League voetbal bij een team wat favoriet is voor het kampioenschap, en streeft dus zijn ambities na.
Ah,Nostradamus is opgestaanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:17 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Maar Anderlecht wordt toch 4e in de eerste ronde.
Da's nog altijd beter dan 4e in de nationale competitie, toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:17 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Nee hoor Anderlecht wordt minstens derde. Ze hebben een heel sterke ploeg.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:17 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Als Goor gebleven was en Feyenoord de kans had gegeven, dan had ie zelf mee kunnen helpen om komend seizoen geen 4e in de eredivisie te wordenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:19 schreef Suijk het volgende:
[..]
Da's nog altijd beter dan 4e in de nationale competitie, toch?
Jij wou beweren dat het Belgische voetbal zo geweldig is op dit moment?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ah,Nostradamus is opgestaan
Ik heb ook nergerns "kankerblanke", "rot op naar je eigen land, aap" danwel "flikker op muskusratvreter" gehoord voor Goor.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:57 schreef twi het volgende:
Ik heb nergens "kankerneger" of "rot op naar je eigen land, aap" danwel "flikker op bananenvreter" gehoord richting Kalou anders
Lach me een ongeluk.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:23 schreef the_legend_killer het volgende:
deze topics zijn altijd zo leuk !
Waar zijn de rellen dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dit topic zou wel eens mee kunnen doen bij de top 10 fok rellen
De beeldspraakquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:58 schreef Schanulleke het volgende:
Feijenoord is een vlekje dat zondag weggepoetst gaat worden door het altijd mooieAjax
![]()
relquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zie ook geen rel hoor ?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan sla ik je nu op je gezicht.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Er kan zo een grote rel ontstaan
Kliene rellentjes zijn er genoeg
Gooi ik je een fles whiskey naar je kopquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dan sla ik je nu op je gezicht.
Is het nu een rel?
Ik begrijp je overigens wel hoor. Deze topics zijn in het verleden vaak uit de hand gelopen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Er kan zo een grote rel ontstaan
Kliene rellentjes zijn er genoeg
Hoop dat hij dan een tegenstander meeneemt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:52 schreef jpzegthallo het volgende:
Als Bosschaart speelt gaat hij rood pakken, ik weet het zeker.
Zit je de DVD van vorig jaar te bekijken ofzoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik denk 3-2 voor Ajax
De eerste helft is saai en niet het vermelden waard
In de tweede helft opent Kalou na rust de score. Nog geen 10 minuten later maakt De Jong 1-1. Ajax drukt en verdient een 2e doelpunt maar die valt aan feyenoords kant. Dirk Kuijt scoort het onverdiende doelpunt. Twee minuten voor tijd maakt Grygera echter de verdiende gelijkmaker op prachtige wijze. En dan, in de laatste seconde van blessuretijd: Maduro met een bal in de kruising!
Wow wat een scenario zou dat zijn!!
Klopt, op een of andere manier is Ajax in de Kuip vaak sterker tegen Feyenoord dan in de Arena. Dit jaar zou het best eens een 2-2 of 1-1 gelijkspel kunnen worden. Hoewel het klasseverschil tussen Feyenoord en Ajax wel erg groot is (Ajax doet mee voor de titel en Feyenoord voor een UEFA-CUP ticket) heeft Feyenoord natuurlijk altijd nog de individuele kwaliteiten van hun 2 spitsen, dus zeker van een overwinning ben ik niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Hoezo vorig jaar was het toch 1-1
Fout. Feyenoord had aan het begin van de onderhandelingen al 3.5 miljoen geboden en Brugge wou niet verkopen. Maar 1 maand later ging Simons voor 3.6 naar p$v. Yeah right dat het aan Feyenoord lag, Simons deed gewoon achter de schermen zaken met die NSB'er uit eindhoeruh.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:29 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Als Feyenoord de onderhandelingen met Club Brugge sneller had afgerond (Timmy Simons wilde namelijk wel degelijk naar de Kuip komen) en niet zo moeilijk deed over zo'n klein verschil in vraag en aanbod,
Waar haal je dat nou weer vandaan? Het is een nieuw seizoen en ajaks heeft nog GEEN ENE FUCK laten zien.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, op een of andere manier is Ajax in de Kuip vaak sterker tegen Feyenoord dan in de Arena. Dit jaar zou het best eens een 2-2 of 1-1 gelijkspel kunnen worden. Hoewel het klasseverschil tussen Feyenoord en Ajax wel erg groot is (Ajax doet mee voor de titel en Feyenoord voor een UEFA-CUP ticket) heeft Feyenoord natuurlijk altijd nog de individuele kwaliteiten van hun 2 spitsen, dus zeker van een overwinning ben ik niet.
De laatste jaren misschien. Omdat er van de laatste 5 jaar 4 keer is gelijkgespeeld. Daarvoor was het 3-0, 4-0 en 6-0...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, op een of andere manier is Ajax in de Kuip vaak sterker tegen Feyenoord dan in de Arena
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
(Ajax doet mee voor de titel en Feyenoord voor een UEFA-CUP ticket)
dat jullie nou geen ambitie hebben maakt ons nog niet arrogant hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:23 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Waar haal je dat nou weer vandaan? Het is een nieuw seizoen en ajaks heeft nog GEEN ENE FUCK laten zien.
Wat een arrogant pleurisvolk is t toch![]()
zeg dat in de winterstop ofzo...
JC-schaalquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:23 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Waar haal je dat nou weer vandaan? Het is een nieuw seizoen en ajaks heeft nog GEEN ENE FUCK laten zien.
Dat is ook niet de arrogantiequote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat jullie nou geen ambitie hebben maakt ons nog niet arrogant hoor
Lekker boeiend. Tot hu toe heeft hij nog niks laten zien bij pisvlek.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:22 schreef Kaap het volgende:
[..]
Fout. Feyenoord had aan het begin van de onderhandelingen al 3.5 miljoen geboden en Brugge wou niet verkopen. Maar 1 maand later ging Simons voor 3.6 naar p$v. Yeah right dat het aan Feyenoord lag, Simons deed gewoon achter de schermen zaken met die NSB'er uit eindhoeruh.
Ben ik het niet mee eens. Ajax heeft in de JCS goed gespeeld tegen PSV, ook de tweede helft van Ajax-Brondby was redelijk goed. Het was geen fantastisch voetbal, maar goed genoeg om een club als Feyenoord mee te verslaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:23 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
zeg dat in de winterstop ofzo...
Echt wel, dat hij kan spelen als een natte krantquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Tot hu toe heeft hij nog niks laten zien bij pisvlek.
Laat ik dan de ultieme dooddoener maar weer eens gebruiken:quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Ajax heeft in de JCS goed gespeeld tegen PSV, ook de tweede helft van Ajax-Brondby was redelijk goed. Het was geen fantastisch voetbal, maar goed genoeg om een club als Feyenoord mee te verslaan.
En wat heeft Feyenoord dan laten zien? Oh ja, wacht, ze hebben gewonnen van degradatiekandidaat Sparta, en ze speelde in de voorbereiding 2-2 gelijk tegen Schijndel (who the fuck is Schijndel)![]()
Ik snap eigenlijk niet waarom er nog mensen zijn die denken dat Feyenoord beter is dan Ajax. Ze werden afgelopen seizoen 4e. Zijn de afgelopen 5 jaar altijd nummer 3 geweest onder Ajax en PSV. Sinds 1970 stelt het geen reet meer voor in Europa (UEFA cup is niet te vergelijken met de CL). In de afgelopen 21 jaar werd maarliefst 3 keer de titel gepakt.![]()
Zeg ik dan dat Feyenoord beter is dan ajaks?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Ajax heeft in de JCS goed gespeeld tegen PSV, ook de tweede helft van Ajax-Brondby was redelijk goed. Het was geen fantastisch voetbal, maar goed genoeg om een club als Feyenoord mee te verslaan.
En wat heeft Feyenoord dan laten zien? Oh ja, wacht, ze hebben gewonnen van degradatiekandidaat Sparta, en ze speelde in de voorbereiding 2-2 gelijk tegen Schijndel (who the fuck is Schijndel)![]()
Ik snap eigenlijk niet waarom er nog mensen zijn die denken dat Feyenoord beter is dan Ajax. Ze werden afgelopen seizoen 4e. Zijn de afgelopen 5 jaar altijd nummer 3 geweest onder Ajax en PSV. Sinds 1970 stelt het geen reet meer voor in Europa (UEFA cup is niet te vergelijken met de CL). In de afgelopen 21 jaar werd maarliefst 3 keer de titel gepakt.![]()
Ja, dat was de wedstrijd Feyenoord-Schijndel ook blijkbaar.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
Laat ik dan de ultieme dooddoener maar weer eens gebruiken:
'Dit is een wedstrijd op zich'
Feijenoord gaat niks dichtgooien.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Feyenoord zal wel alles dichtgooien, zal erg lastig worden voor Ajax. Maar uiteindelijk komt Ajax er wel doorheen denkik
Als Feyenoord hem zou pakken, is het seizoen al geslaagdquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:58 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Niks laten zien dus.
Dorus, wat moet je avatar voorstellen. Vrede? Slechte keuze...
Zal wel nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Feyenoord zal wel alles dichtgooien, zal erg lastig worden voor Ajax. Maar uiteindelijk komt Ajax er wel doorheen denkik
Dat kan je niet weten zeiksnolquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:19 schreef Dorus_ het volgende:
En het leuke is dat Feyenoord maar 3 keer in de laatste 21 jaar de titel heeft gepakt en dat er nog steeds vele honderdduizenden mensen supporter zijn van Feyenoord. Ajaks had met die cijfers niet eens meer bestaan man...
Waarom arrogant? Als jij denkt dat Feyenoord over een club als Veendam kan heen walsen dan ben je toch ook niet arrogant? Als jij denkt dat Feyenoord beter is dan Sparta ben je toch ook niet arrogant.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:15 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Zeg ik dan dat Feyenoord beter is dan ajaks?
Daar ga jij juist mee de fout in ei. Daarom ben jij arrogant.
Nogmaals mijn post lezen. Als we zo spelen tegen Feyenoord dan is dat voldoende voor de drie punten. Dat zegt trouwens al genoeg over jullie standaarden, dat is sinds 1970 alleen maar gedaald.quote:En de tweede helft van ajaks - brondby redelijk goed? Juzes, jullie standaarden zijn in de loop der jaren ook wel gedaald zeg.
Doe nou niet alsof jullie een briljante voorbereiding hebben gespeeld want daar zaten ook een paar draken van wedstrijden tussen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, dat was de wedstrijd Feyenoord-Schijndel ook blijkbaar.![]()
Schanulleke - Een kop vol zaagsel!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:58 schreef Schanulleke het volgende:
Feijenoord is een vlekje dat zondag weggepoetst gaat worden door het altijd mooieAjax
![]()
Dat van jullie daalt inmiddels ook, al sinds 1995quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:21 schreef Shreyas het volgende:
Dat zegt trouwens al genoeg over jullie standaarden, dat is sinds 1970 alleen maar gedaald.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:23 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Schanulleke - Een kop vol zaagsel!
En toch hebben we vanaf 1995 meer titels gepakt dan Feyenoord, grappig.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:23 schreef Kaap het volgende:
[..]
Dat van jullie daalt inmiddels ook, al sinds 1995Sindsdien heb ik geen enkele selectie meer gezien die zich daarmee kan meten.
Even een rectificatie: Feyenoord is in de laatste 30 jaar maar 3 keer kampioen geworden. Nog erger dus. Maar je hebt wel gelijk, denk ik. Er zijn nogsteeds heel veel Feyenoordsupporters in Nederland. En nogsteeds heeft niet eentje van die honderdduizenden mij uit kunnen leggen waarom. Ze spelen de afgelopen 10 jaar zeer slecht, pakken amper prijzen en in Europa zijn ze niets meer sinds 1970, met uitzondering van 2002. En tot de dag van vandaag zijn er mensen die besluiten voor Feyenoord te zijn (en ja, er zijn genoeg mensen die er BEWUST voor kiezen, het is niet zo dat het ze overkomt ofzo, wat bij ook veel supporters het geval blijkt te zijn).quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:19 schreef Dorus_ het volgende:
En het leuke is dat Feyenoord maar 3 keer in de laatste 21 jaar de titel heeft gepakt en dat er nog steeds vele honderdduizenden mensen supporter zijn van Feyenoord. Ajaks had met die cijfers niet eens meer bestaan man...
Het is voornamelijk het hekel hebben aan Ajax, dat men voor Feyenoord kiest, blijkt uit de praktijkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Even een rectificatie: Feyenoord is in de laatste 30 jaar maar 3 keer kampioen geworden. Nog erger dus. Maar je hebt wel gelijk, denk ik. Er zijn nogsteeds heel veel Feyenoordsupporters in Nederland. En nogsteeds heeft niet eentje van die honderdduizenden mij uit kunnen leggen waarom. Ze spelen de afgelopen 10 jaar zeer slecht, pakken amper prijzen en in Europa zijn ze niets meer sinds 1970, met uitzondering van 2002. En tot de dag van vandaag zijn er mensen die besluiten voor Feyenoord te zijn (en ja, er zijn genoeg mensen die er BEWUST voor kiezen, het is niet zo dat het ze overkomt ofzo, wat bij ook veel supporters het geval blijkt te zijn).
Inderdaad, sinds 1995 hebben we al meer titels gepakt dan Feyenoord in de afgelopen 30 jaarquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:23 schreef Kaap het volgende:
[..]
Dat van jullie daalt inmiddels ook, al sinds 1995Sindsdien heb ik geen enkele selectie meer gezien die zich daarmee kan meten.
Jij snapt er echt geen hol van he...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom arrogant? Als jij denkt dat Feyenoord over een club als Veendam kan heen walsen dan ben je toch ook niet arrogant? Als jij denkt dat Feyenoord beter is dan Sparta ben je toch ook niet arrogant.
Feyenoord is geen topclub meer en Ajax nog wel, ik snap niet wat er zo arrogant aan is om die conclusie te trekken.
[..]
Nogmaals mijn post lezen. Als we zo spelen tegen Feyenoord dan is dat voldoende voor de drie punten. Dat zegt trouwens al genoeg over jullie standaarden, dat is sinds 1970 alleen maar gedaald.
Waarom zijn ze dan niet voor PSV? Die club speelt veel beter, wint relatief vaak van Ajax en speelt praktisch ieder jaar in de Champions League.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:25 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Het is voornamelijk het hekel hebben aan Ajax, dat men voor Feyenoord kiest, blijkt uit de praktijk
Hahaha! Wat een onzin kraam je uit man!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:25 schreef ThomasBerge het volgende:
Het is voornamelijk het hekel hebben aan Ajax, dat men voor Feyenoord kiest, blijkt uit de praktijk
Omdat Feyenoord traditiegetrouw de aartsvijand van Ajax is.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom zijn ze dan niet voor PSV? Die club speelt veel beter, wint relatief vaak van Ajax en speelt praktisch ieder jaar in de Champions League.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:24 schreef Shreyas het volgende:
. Maar je hebt wel gelijk, denk ik. Er zijn nogsteeds heel veel Feyenoordsupporters in Nederland. En nogsteeds heeft niet eentje van die honderdduizenden mij uit kunnen leggen waarom. Ze spelen de afgelopen 10 jaar zeer slecht, pakken amper prijzen en in Europa zijn ze niets meer sinds 1970, met uitzondering van 2002. En tot de dag van vandaag zijn er mensen die besluiten voor Feyenoord te zijn (en ja, er zijn genoeg mensen die er BEWUST voor kiezen, het is niet zo dat het ze overkomt ofzo, wat bij ook veel supporters het geval blijkt te zijn).
Oke, dat mag jij vinden, ik ben gewoon realistisch. Ik vergelijk Feyenoord helemaal niet met Veendam, ik geef juist aan dat ik Feyenoorders NIET arrogant vind als ze denken over Veendam heen te kunnen walsen, want wellicht kan Feyenoord dat ook. By the way, ook Gullit zei vorig jaar (in een interview) dat Feyenoord eigenlijk geen topclub meer is.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:26 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Jij snapt er echt geen hol van he...
Feyenoord vergelijken met veendam, zeggen dat Feyenoord geent topclub is. En nog zie jij niet wat daar arrogant aan is: jij bent zo'n mooi voorbeeld van arrogantie![]()
De arrogantie druipt gewoon van die post af![]()
3 wedstrijden gespeeld.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:23 schreef Dorus_ het volgende:
Dacht ik al maar dat maakt het alleen maar mooier.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Even een rectificatie: Feyenoord is in de laatste 30 jaar maar 3 keer kampioen geworden. Nog erger dus. Maar je hebt wel gelijk, denk ik. Er zijn nogsteeds heel veel Feyenoordsupporters in Nederland. En nogsteeds heeft niet eentje van die honderdduizenden mij uit kunnen leggen waarom. Ze spelen de afgelopen 10 jaar zeer slecht, pakken amper prijzen en in Europa zijn ze niets meer sinds 1970, met uitzondering van 2002. En tot de dag van vandaag zijn er mensen die besluiten voor Feyenoord te zijn (en ja, er zijn genoeg mensen die er BEWUST voor kiezen, het is niet zo dat het ze overkomt ofzo, wat bij ook veel supporters het geval blijkt te zijn).
Dat bedoel ik dus. Iedereen die antwoord probeerde te geven op mijn vraag waarom mensen voor Feyenoord zijn, waren Ajax-supporter. De echte Feyenoord-fan hier ontwijkt mijn vraagt gewoon of post een domme reactie die nergens opslaat.quote:
Ik snap ook niet waarom er nog mensen naar de Kuip gaan. Tis toch allang duidelijk dat het mooiste voetbal in a'dam wordt gespeeld?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Iedereen die antwoord probeerde te geven op mijn vraag waarom mensen voor Feyenoord zijn, waren Ajax-supporter. De echte Feyenoord-fan hier ontwijkt mijn vraagt gewoon of post een domme reactie die nergens opslaat.
Gelukkig, eindelijk een Feyenoord-fan die gewoon een antwoord kan gevenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:31 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Dacht ik al maar dat maakt het alleen maar mooier.
Dat is nou juist waarom veel supporters voor Feyenoord zijn, niet omdat ze veel prijzen pakken maar omdat je het mee krijgt van je ouders etc. Maar dat zul jij wel nooit begrijpen.
Waarom ik voor Feyenoord ben? Ik kwam al in de kuip toen mn vader me nog moest dragen, dan ben je gewoon voor Feyenoord, al hadden ze sindsdien helemaal niets meer behaald...
Het is gewoon een gevoel dat in je zit, daarom valt het ook niet uit te leggen. Ik zou niet weten waarom ik voor Feyenoord ben. Als je ongeveer 2 jaar oud bent en je komt sindsdien regelmatig in de kuip hoe kan je het dan in je hoofd halen voior een andere club te zijn? Voor mij is dat simpelweg niet mogelijk... En dan komt daar de Kuip nog bij, de spelers etc.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gelukkig, eindelijk een Feyenoord-fan die gewoon een antwoord kan geven![]()
De tweede reden snap ik echter niet. Bij mij thuis is ook iedereen voor PSV, je kijkt toch eerder naar de club zelf dan naar je ouders.
Bovendien dacht ik dat kinderen/jongeren juist in opstand komen tegen hun ouders en juist doen wat hun ouders niet doen.
Dit begrijp ik juist heel goed. Het gevoel dat in je zit is hetgeen dat je Feyenoordsupporter maakt. Ik geloof ook best dat dat bij heel veel Feyenoordfans het geval is. Daar is ook niets mis mee, integendeel.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:38 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Het is gewoon een gevoel dat in je zit, daarom valt het ook niet uit te leggen. Ik zou niet weten waarom ik voor Feyenoord ben. Als je ongeveer 2 jaar oud bent en je komt sindsdien regelmatig in de kuip hoe kan je het dan in je hoofd halen voior een andere club te zijn? Voor mij is dat simpelweg niet mogelijk... En dan komt daar de Kuip nog bij, de spelers etc.
Maar dit brengt maar weer eens mooi het verschil tussen een Feyenoordsupporter en een ajakssupporter in beeld.
OK.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:31 schreef Shreyas het volgende:
dat bedoel ik dus. Iedereen die antwoord probeerde te geven op mijn vraag waarom mensen voor Feyenoord zijn, waren Ajax-supporter. De echte Feyenoord-fan hier ontwijkt mijn vraagt gewoon of post een domme reactie die nergens opslaat.
Ja hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:41 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
OK.
Mijn eerste voetbalherinnering................ Marco van Basten en (in mindere mate) Ruud Gullit op het EK in 1988. Vooral de eerst genoemde was voor mij een fantastische speler.
Daarna begon ik ook het competitievoetbal te volgen, en zag ik stoere mannen verdedigen bij Feyenoord, ik zag Kiprich ronddwarrelen, en ik wist meteen DIT is mijn club. Na mijn eerste bezoek aan de Kuip werd dit bevestigd.
Niemand uit mijn familie is voor Feyenoord, het was gewoon DIE club!
Zo goed?
Hehe, je laat wel merken dat je Ajacied bent. Ajacieden kiezen voor Ajax. De overige supporters kiezen niet, maar die weten het.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tuurlijk joh.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:25 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Nogmaals: je kiest niet voor welke club je wordt, dat ben je gewoon. Of het wordt bepaald door je omgeving. Of 't is gewoon een gevoel wat je hebt (wat een dooddoenerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom zijn ze dan niet voor PSV? Die club speelt veel beter, wint relatief vaak van Ajax en speelt praktisch ieder jaar in de Champions League.
Gullit zei ook dat Paauwe vorig jaar november dicht tegen het Oranje niveau zat.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oke, dat mag jij vinden, ik ben gewoon realistisch. Ik vergelijk Feyenoord helemaal niet met Veendam, ik geef juist aan dat ik Feyenoorders NIET arrogant vind als ze denken over Veendam heen te kunnen walsen, want wellicht kan Feyenoord dat ook. By the way, ook Gullit zei vorig jaar (in een interview) dat Feyenoord eigenlijk geen topclub meer is.
Rare band met je ouders heb jij. Ik denk dat jij voor Ajax bent geworden omdat je een moeilijke jeugd hebt gehad!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gelukkig, eindelijk een Feyenoord-fan die gewoon een antwoord kan geven![]()
De tweede reden snap ik echter niet. Bij mij thuis is ook iedereen voor PSV, je kijkt toch eerder naar de club zelf dan naar je ouders.
Bovendien dacht ik dat kinderen/jongeren juist in opstand komen tegen hun ouders en juist doen wat hun ouders niet doen.
Lul niet man, bij je geboorte staat echt niet op je reet geschreven voor welke club je bent. IEDEREEN kiest voor een club, ook de Feyenoordfans. Alleen sommige kiezen emotioneel, sommige rationeel, sommige uit een sociaal oogpunt en andere combineren de voorgaande dingen. Maar het slaat nergens op dat je het 'gewoon bent'quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:45 schreef TC03 het volgende:
Hehe, je laat wel merken dat je Ajacied bent. Ajacieden worden Ajax supporters, Feyenoorders zijn het...
[
Nogmaals: je kiest niet voor welke club je wordt, dat ben je gewoon. Of het wordt bepaald door je omgeving.
Ik snap je conclusie niet helemaal, je lult weer eens over dingen waar je helemaal niets van afweet. Maar iedereen weet dat er heel veel kinderen/jongeren zijn die zich afzetten tegen hun ouders, daar heeft een moeilijke jeugd niets mee te maken. Dat ligt eerder genetisch.quote:Rare band met je ouders heb jij. Ik denk dat jij voor Ajax bent geworden omdat je een moeilijke jeugd hebt gehad!![]()
Oké, laat ik het dan zo zeggen: je gaat toch niet een lijstje af in de eredivsie: dit is wel een mooi club, deze club is bagger, hmm, deze is wel leuk, ik denk dat ik voor deze club ga zijn!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Lul niet man, bij je geboorte staat echt niet op je reet geschreven voor welke club je bent. IEDEREEN kiest voor een club, ook de Feyenoordfans. Alleen sommige kiezen emotioneel, sommige rationeel, sommige uit een sociaal oogpunt en andere combineren de voorgaande dingen. Maar het slaat nergens op dat je het 'gewoon bent'
Anders ga je er even serieus op in.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:51 schreef Shreyas het volgende:
Ik snap je conclusie niet helemaal, je lult weer eens over dingen waar je helemaal niets van afweet. Maar iedereen weet dat er heel veel kinderen/jongeren zijn die zich afzetten tegen hun ouders, daar heeft een moeilijke jeugd niets mee te maken. Dat ligt eerder genetisch.
Nou, ik kan je 1 ding vertellen: ik zou echt mijn god niet weten wanneer ik voor Feyenoord heb gekozen! Dat was ik dus gewoon welquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Lul niet man, bij je geboorte staat echt niet op je reet geschreven voor welke club je bent. IEDEREEN kiest voor een club, ook de Feyenoordfans. Alleen sommige kiezen emotioneel, sommige rationeel, sommige uit een sociaal oogpunt en andere combineren de voorgaande dingen. Maar het slaat nergens op dat je het 'gewoon bent'
Als mijn kinderen later voor ajax zijn, dan hebben ze idd een hele moeilijke jeugd!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:51 schreef Shreyas het volgende:
Maar iedereen weet dat er heel veel kinderen/jongeren zijn die zich afzetten tegen hun ouders, daar heeft een moeilijke jeugd niets mee te maken. Dat ligt eerder genetisch.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:53 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Als mijn kinderen later voor ajax zijn, dan hebben ze idd een hele moeilijke jeugd!![]()
Kijk, als je het zo verwoordt ben ik het er wel mee eens.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oké, laat ik het dan zo zeggen: je gaat toch niet een lijstje af in de eredivsie: dit is wel een mooi club, deze club is bagger, hmm, deze is wel leuk, ik denk dat ik voor deze club ga zijn!. Je kiest wel voor een club, maar niet bewust.
Je hebt altijd een keuze.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:53 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Nou, ik kan je 1 ding vertellen: ik zou echt mijn god niet weten wanneer ik voor Feyenoord heb gekozen! Dat was ik dus gewoon wel![]()
Dit is nou juist waarom jij geen drol snapt van Feyenoorders waarschijnlijk.
Nah mijn kinderen moeten het zelf weten. Alleen mocht Feyenoord vervolgens van ajax verliezen en hun zijn voor ajax, ik sta niet voor mezelf in na de wedstrijd.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:53 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Als mijn kinderen later voor ajax zijn, dan hebben ze idd een hele moeilijke jeugd!![]()
Owh, das niks ik haal haar morgen wel even op voor een uurtje of wat.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:37 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Vriendenprijsje voor jou. ¤100 voor een uur.
Alleen cash natuurlijk...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:39 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Owh, das niks ik haal haar morgen wel even op voor een uurtje of wat.
accepteer je creditcard?
Hilarisch! Helemaal zelf bedacht?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:23 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Schanulleke - Een kop vol zaagsel!
Nee, wij zijn voor Feyenoord omdat dat de mooiste club ter wereld isquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:28 schreef VoreG het volgende:
Ik denk dat veel mensen voor Feyenoord zijn omdat ze voetbal willen zien waar gewerkt wordt, en misschien ook mdat ze bij het Legioen willen hren
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:08 schreef Staanplaats het volgende:
Ik vind dat alle ajacieden moeten gaan douchen!
we raken elkaar niet kwijt, we zitten overalquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:15 schreef Staanplaats het volgende:
Kunnen we elkaar tenminste niet uit het oog verliezen hè, zouden jullie ook es moeten doen!
meen je niet! op vakantie, of voor het voetbalquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:16 schreef Staanplaats het volgende:
Blablabla...heerlijk weer het internet geouwehoer. Jammer dat ik in Barcelona zit over een paar uurtjes, had het allemaal niet willen missen!
Net kakkelakken zeg!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
we raken elkaar niet kwijt, we zitten overal
Interesseert jou dat dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
meen je niet! op vakantie, of voor het voetbal
je moet der gaan wonen johquote:
om 00u CET en geen herhalingen. Ik dacht dat BVN de rechten niet meer had miv dit seizoen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:05 schreef heiden6 het volgende:
Hier op Aruba is deze wedstrijd overigens live op t.v. te volgen op ESPN Deportes, wat gewoon in het standaard kabelpakket zit. Elke week is er een wedstrijd. De samenvattingen zijn, in de goede volgorde en zonder reclame, te zien op BVN t.v.. Dat is het enige wat ik ga missen als ik maandag weer in Nederland ben.
Het wordt hier live uitgezonden, dus dat is om 6:25 's ochtends lokale tijd. voor Ajax - Feyenoord heb ik dat natuurlijk wel over. Of het herhaald wordt weet ik niet, Heracles - PSV werd wel herhaald en van Sparta - Feyenoord weet ik het ook niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:11 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
om 00u CET en geen herhalingen. Ik dacht dat BVN de rechten niet meer had miv dit seizoen?
Ik bedoelde BVN. Loop me vaak te irriteren op vakantie als er 20 moffenzenders zijn en ik moet wachten op wedstrijdbeelden omdat eerst belgenlingo of de rijdende rechter moet worden uitgezonden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het wordt hier live uitgezonden, dus dat is om 6:25 's ochtends lokale tijd. voor Ajax - Feyenoord heb ik dat natuurlijk wel over. Of het herhaald wordt weet ik niet, Heracles - PSV werd wel herhaald en van Sparta - Feyenoord weet ik het ook niet.
Dat hebben ze wel goed geregeld voor die buitenlandersquote:BVN heeft kunnen regelen dat men de samenvattingen toch mag uitzenden.
Ik vind het wel bizar dat men dat hier allemaal prima kan volgen, maar je in Nederland zelf zwaar genaaid wordt.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:08 schreef Staanplaats het volgende:
Ik vind dat alle ajacieden moeten gaan douchen!
Ben jij de tweede die heeft gestemd???quote:
Ik heb even gekeken, maar kreeg kotsneigingen. Jij bent 100% het type arrogante vul een ziekte in jood. Beetje jammer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:39 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Ben jij de tweede die heeft gestemd???![]()
Geweldig is dat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:05 schreef heiden6 het volgende:
Hier op Aruba is deze wedstrijd overigens live op t.v. te volgen op ESPN Deportes, wat gewoon in het standaard kabelpakket zit. Elke week is er een wedstrijd.
M'n ouders houden niet van voetbal - ik wel en als Amsterdammer ga je niet voor een andere club zijn dan Ajax.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oké, laat ik het dan zo zeggen: je gaat toch niet een lijstje af in de eredivsie: dit is wel een mooi club, deze club is bagger, hmm, deze is wel leuk, ik denk dat ik voor deze club ga zijn!. Je kiest wel voor een club, maar niet bewust. Tenzij je uit een anti-voetbal sociale omgeving komt. Maar dan hou je meestal sowieso niet van voetbal.
Och gut wat een trieste site zeg. 1 optie in de poll! Wat orgineeeeel! Adverteren met ajax - kakkerlakken, wooooeeeeehoooo wat orgineel, volwassen en stoer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:03 schreef P0RN0STAR het volgende:
Mensen, stem nog even op mijn poll (linksboven) voor komende zondag!![]()
Bijna net zo stoer als al die sufkutten die 020 blijven roepen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:11 schreef Kaap het volgende:
[..]
Och gut wat een trieste site zeg. 1 optie in de poll! Wat orgineeeeel! Adverteren met ajax - kakkerlakken, wooooeeeeehoooo wat orgineel, volwassen en stoer.
En zelfs nog zo'n shirt gaan aanschaffenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Bijna net zo stoer als al die sufkutten die 020 blijven roepen.
Of die randdebielen die de israelische vlag blijven voeren en de davidster associeren met ajax.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Bijna net zo stoer als al die sufkutten die 020 blijven roepen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:44 schreef Cart_man het volgende:
Joss Stone = hoer!
even de aandacht van dat suffe gelul afbrengen
Ik ben inderdaad ook benieuwd of de oudere Koeman met een tactische verrassing voor de boeg komt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:54 schreef P0RN0STAR het volgende:
Ik denk dat Feyenoord het vooral moeilijk gaat krijgen op het middenveld, zeker als Trabelsi mee opkomt en zodoende het middenveld versterkt. Feyenoord speelt zonder échte linksbuiten en linkshalf, Kalou komt wel vanaf rechts de laatste weken en op het middenveld zal Pardo wel vanaf links komen, maar feitelijk heeft Trabelsi geen tegenstander. Als Feyenoord dan ook nog eens Sneijder, de Jong, Maduro en Pienaar/Rosáles moet afstoppen, zal de gehele verdediging plus middenveld achteruit lopen en wordt de beste aanval van NL maar moeilijk bereikt. Of Erwin Koeman moet een (nare) verrassing in petto hebben...
Geloof niet dat we Bouazoun al gekocht hebben om Maduro zijn been te breken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:54 schreef P0RN0STAR het volgende:Of Erwin Koeman moet een (nare) verrassing in petto hebben...
Rachid Bouaouzan zou zelfs technisch gezien voor Feyenoord een versterking zijn, vergeet zijn verleden!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:36 schreef Kaap het volgende:
[..]
Geloof niet dat we Bouazoun al gekocht hebben om Maduro zijn been te breken.
Aaah en burgemeestertje staat zeker zelf op 410 te zingen: joduuuuuh joduuuuh en bommen op rotterdam.quote:Spreekkoren
De burgemeester van Amsterdam laat nadrukkelijk weten dat direct zal worden opgetreden tegen kwetsende spreekkoren. Indien Feyenoord-supporters zich hier op weg naar of in De Amsterdam Arena schuldig aan maken zal hij niet schromen te besluiten alle supporters terug te sturen.
Cohen, tja...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:03 schreef Kaap het volgende:
[..]
Aaah en burgemeestertje staat zeker zelf op 410 te zingen: joduuuuuh joduuuuh en bommen op rotterdam.
Verder nog "Rotte'dam is kut, Rotte'dam is klote!" en "Het zijn maar kutkakkerlakken!" komt goed, met Cohen, een echte Jood verloochent zijn afkomst niet!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:03 schreef Kaap het volgende:
[..]
Aaah en burgemeestertje staat zeker zelf op 410 te zingen: joduuuuuh joduuuuh en bommen op rotterdam.
Jaja we weten dat je een echte internet hooligan bent met een hele objectieve ajax fansite. Wist je trouwens al dat voetbal met een bal gespeeld wordt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:10 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Verder nog "Rotte'dam is kut, Rotte'dam is klote!" en "Het zijn maar kutkakkerlakken!" komt goed, met Cohen, een echte Jood verloochent zijn afkomst niet!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:13 schreef Cart_man het volgende:
Dat liedje van Franky vond ik wel leuk. Mag van mij gezongen worden zondag.
Hahaha, maak je niet zo druk om die web-log! de internet-hooligan hang ik al helemaal niet uit, jij noemt twee songs en ik noem er twee, puur om aan te geven hoe onschuldig ze zijn...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:11 schreef Kaap het volgende:
[..]
Jaja we weten dat je een echte internet hooligan bent met een hele objectieve ajax fansite. Wist je trouwens al dat voetbal met een bal gespeeld wordt?
Aktie reaktie knulquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:15 schreef P0RN0STAR het volgende:
Op Lunatic News valt te lezen dat er hele originele shirts te koop zijn...![]()
Maar soms zijn ze er niet...........quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:20 schreef Cart_man het volgende:
IN-TER-NET HOO-LI-GANS!!!
Wat moet je eigenlijk met een broodje ham op de dam?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:14 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]![]()
Loop ik laatst over de Dam.....
Daarover gesproken, de Feyenoord-supporters hanteren al enige tijd "ROT-TER-DAM HOO-LI-GANS", maar tegenwoordig heeft iedere andere club dat overgenomen. Ik was bij de rellen tussen FC Utrecht en RSCA (let wel, slechts als toeschouwer) en daar was het: "U-TE-REG HOO-LI-GANS" en ook bij Ajax - p$v om de JC-schaal was het weer raak, ditmaal: "AM-STER-DAM HOO-LI-GANS" echt creatief is de gemiddelde supporter dus niet...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:20 schreef Cart_man het volgende:
Pas maar op anders krijg je een virtuele baksteen naar je kop geslingerdquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:20 schreef Cart_man het volgende:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:25 schreef Doc het volgende:
Wat moet je eigenlijk met een broodje ham op de dam?
Waarom eet je je broodjes ham niet in Rotterdam?
Zijn de broodjes ham in Amsterdam gewoon beter?
Broodjes ham zijn trouwens voor een echte jood helemaal niet interessant!
Is dat een nieuwe uitvinding, ham die kosher is?quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:28 schreef Doc het volgende:
Is dat een nieuwe uitvinding, ham die kosher is?![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:31 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik heb ook Halal baconreepjes....
Uiteraard, daarmee loop ik in een der coupletten over Spangen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:33 schreef Doc het volgende:
Geweldig! Komen die in een van de volgende coupletten voor? Ik hoop het wel!
Heb nog even geduld. Zondagavond komt het er vast wel van.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:48 schreef Suijk het volgende:
Waar is de tijd dat Cart_man nog banwaardige opmerkingen plaatste...
Ik heb alvast eem temp ban aangevraagd voor mezelf mocht Feyenoord verliezenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:49 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Heb nog even geduld. Zondagavond komt het er vast wel van.
Inderdaad want dan hebben jullie voor de verandering weer eens een keer verloren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:49 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Heb nog even geduld. Zondagavond komt het er vast wel van.
Nee, ik reageer me dan meestal af op mensen gekleed in wit-rood-wit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Zondagavond zit je in een hoekje te huilen omdat jullie weer verloren hebben
je broertje zeker zielepootquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:53 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, ik reageer me dan meestal af op mensen gekleed in wit-rood-wit.![]()
Jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:56 schreef F1Bas het volgende:
Wanneer hebben jullie trouwens de laatste keer gewoon in de ArenA? Was dat die 3-4?
Dat denk ik ook. Het gaat sowieso de laatste jaren in de Arena vrij gelijk op. Maar natuurlijk hoop ik dat Ajax nu ook eens thuis wint van Feyenoord.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:08 schreef Dorus_ het volgende:
1-1 zou het best eens kunnen worden denk ik.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:11 schreef Rekkie het volgende:
2005 - 2006 Ajax - Feyenoord 0 - 8
Ik wist dat kakkerlakken graag in het verleden spitten, maar dit is toch wel erg overdrevenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:38 schreef Dorus_ het volgende:
Doe mij maar de 9-5 voor Feyenoord op 28 augustus (toevallig?) 1960
![]()
Het enige verschil is dat er nu bij Ajax thuis wordt gespeeld.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:38 schreef Dorus_ het volgende:
Doe mij maar de 9-5 voor Feyenoord op 28 augustus (toevallig?) 1960
![]()
Dan moet je toch eens je bril op zetten, want de laatse jaren zie ik maar weining verschil tussen beide ploegen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:45 schreef twi het volgende:
Ik vind eigenlijk dat we het verschil wat we de laatste paar jaar op 't veld zien eindelijk eens uitgedrukt moet worden in een uitslag. 4-0 bijvoorbeeld.
Dat jullie blij zijn met een gelijkspel.......quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:46 schreef twi het volgende:
[..]
En wat een mooie maandag gaat het worden voor alle Ajacieden
Blij met een gelijkspel? We zijn geen Feyenoorders hoor....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:47 schreef Rekkie het volgende:
Dat jullie blij zijn met een gelijkspel.......
Ben alleen blij met winst...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:49 schreef twi het volgende:
[..]
Blij met een gelijkspel? We zijn geen Feyenoorders hoor....
Waarom zijn jullie maandag dan zo blij als het toch een gelijkspel wordt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:49 schreef twi het volgende:
[..]
Creativiteit is je niet bekend he?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:49 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, we winnen zelfs meer van Feyenoord in de Kuip, dan dat Feyenoord van ons wint in hun eigen stadion. Op zich dan al een lachwekkende opmerking dat wij blij zullen zijn wanneer we thuis niet verliezen van zo'n subtopperquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie maandag dan zo blij als het toch een gelijkspel wordt?
Oh want jullie hebben niet verloren van Feyenoord, dat is het!
Het was een vraag.... maar goed!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:54 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, we winnen zelfs meer van Feyenoord in de Kuip, dan dat Feyenoord van ons wint in hun eigen stadion. Op zich dan al een lachwekkende opmerking dat wij blij zullen zijn wanneer we thuis niet verliezen van zo'n subtopper
O ja je moet stil zijn als je niet naar het stadion kanquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:58 schreef feyenoord-dude het volgende:
Jij hebt wel een grote bek voor iemand die altijd de wedstrijden van z'n club via de radio of teletekst volgt, Twi.
Och och, we kunnen 't sportief niet winnen, dus gaan we maar persoonlijk wordenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:58 schreef feyenoord-dude het volgende:
Jij hebt wel een grote bek voor iemand die altijd de wedstrijden van z'n club via de radio of teletekst volgt, Twi.
Tuurlijk niet maar als ajax speelt zie je hem altijd posten hier met een grote bek over Feyenoord.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
O ja je moet stil zijn als je niet naar het stadion kan
Twi is er altijdquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:03 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Tuurlijk niet maar als ajax speelt zie je hem altijd posten hier.
Nee via canal+/versatel/fok zekerquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:00 schreef twi het volgende:
[..]
Och och, we kunnen 't sportief niet winnen, dus gaan we maar persoonlijk wordenAltijd sterk, die Feyenoorders
Ik volg wedstrijden trouwens nooit via radio of teletekst
![]()
Tja, daar draag jij toch ook niet echt aan bij.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:04 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Nee via canal+/versatel/fok zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |