we raken elkaar niet kwijt, we zitten overalquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:15 schreef Staanplaats het volgende:
Kunnen we elkaar tenminste niet uit het oog verliezen hè, zouden jullie ook es moeten doen!
meen je niet! op vakantie, of voor het voetbalquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:16 schreef Staanplaats het volgende:
Blablabla...heerlijk weer het internet geouwehoer. Jammer dat ik in Barcelona zit over een paar uurtjes, had het allemaal niet willen missen!
Net kakkelakken zeg!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
we raken elkaar niet kwijt, we zitten overal
Interesseert jou dat dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
meen je niet! op vakantie, of voor het voetbal
je moet der gaan wonen johquote:
om 00u CET en geen herhalingen. Ik dacht dat BVN de rechten niet meer had miv dit seizoen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:05 schreef heiden6 het volgende:
Hier op Aruba is deze wedstrijd overigens live op t.v. te volgen op ESPN Deportes, wat gewoon in het standaard kabelpakket zit. Elke week is er een wedstrijd. De samenvattingen zijn, in de goede volgorde en zonder reclame, te zien op BVN t.v.. Dat is het enige wat ik ga missen als ik maandag weer in Nederland ben.
Het wordt hier live uitgezonden, dus dat is om 6:25 's ochtends lokale tijd. voor Ajax - Feyenoord heb ik dat natuurlijk wel over. Of het herhaald wordt weet ik niet, Heracles - PSV werd wel herhaald en van Sparta - Feyenoord weet ik het ook niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:11 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
om 00u CET en geen herhalingen. Ik dacht dat BVN de rechten niet meer had miv dit seizoen?
Ik bedoelde BVN. Loop me vaak te irriteren op vakantie als er 20 moffenzenders zijn en ik moet wachten op wedstrijdbeelden omdat eerst belgenlingo of de rijdende rechter moet worden uitgezonden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het wordt hier live uitgezonden, dus dat is om 6:25 's ochtends lokale tijd. voor Ajax - Feyenoord heb ik dat natuurlijk wel over. Of het herhaald wordt weet ik niet, Heracles - PSV werd wel herhaald en van Sparta - Feyenoord weet ik het ook niet.
Dat hebben ze wel goed geregeld voor die buitenlandersquote:BVN heeft kunnen regelen dat men de samenvattingen toch mag uitzenden.
Ik vind het wel bizar dat men dat hier allemaal prima kan volgen, maar je in Nederland zelf zwaar genaaid wordt.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:08 schreef Staanplaats het volgende:
Ik vind dat alle ajacieden moeten gaan douchen!
Ben jij de tweede die heeft gestemd???quote:
Ik heb even gekeken, maar kreeg kotsneigingen. Jij bent 100% het type arrogante vul een ziekte in jood. Beetje jammer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:39 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Ben jij de tweede die heeft gestemd???![]()
Geweldig is dat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:05 schreef heiden6 het volgende:
Hier op Aruba is deze wedstrijd overigens live op t.v. te volgen op ESPN Deportes, wat gewoon in het standaard kabelpakket zit. Elke week is er een wedstrijd.
M'n ouders houden niet van voetbal - ik wel en als Amsterdammer ga je niet voor een andere club zijn dan Ajax.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oké, laat ik het dan zo zeggen: je gaat toch niet een lijstje af in de eredivsie: dit is wel een mooi club, deze club is bagger, hmm, deze is wel leuk, ik denk dat ik voor deze club ga zijn!. Je kiest wel voor een club, maar niet bewust. Tenzij je uit een anti-voetbal sociale omgeving komt. Maar dan hou je meestal sowieso niet van voetbal.
Och gut wat een trieste site zeg. 1 optie in de poll! Wat orgineeeeel! Adverteren met ajax - kakkerlakken, wooooeeeeehoooo wat orgineel, volwassen en stoer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:03 schreef P0RN0STAR het volgende:
Mensen, stem nog even op mijn poll (linksboven) voor komende zondag!![]()
Bijna net zo stoer als al die sufkutten die 020 blijven roepen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:11 schreef Kaap het volgende:
[..]
Och gut wat een trieste site zeg. 1 optie in de poll! Wat orgineeeeel! Adverteren met ajax - kakkerlakken, wooooeeeeehoooo wat orgineel, volwassen en stoer.
En zelfs nog zo'n shirt gaan aanschaffenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Bijna net zo stoer als al die sufkutten die 020 blijven roepen.
Of die randdebielen die de israelische vlag blijven voeren en de davidster associeren met ajax.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Bijna net zo stoer als al die sufkutten die 020 blijven roepen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:44 schreef Cart_man het volgende:
Joss Stone = hoer!
even de aandacht van dat suffe gelul afbrengen
Ik ben inderdaad ook benieuwd of de oudere Koeman met een tactische verrassing voor de boeg komt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:54 schreef P0RN0STAR het volgende:
Ik denk dat Feyenoord het vooral moeilijk gaat krijgen op het middenveld, zeker als Trabelsi mee opkomt en zodoende het middenveld versterkt. Feyenoord speelt zonder échte linksbuiten en linkshalf, Kalou komt wel vanaf rechts de laatste weken en op het middenveld zal Pardo wel vanaf links komen, maar feitelijk heeft Trabelsi geen tegenstander. Als Feyenoord dan ook nog eens Sneijder, de Jong, Maduro en Pienaar/Rosáles moet afstoppen, zal de gehele verdediging plus middenveld achteruit lopen en wordt de beste aanval van NL maar moeilijk bereikt. Of Erwin Koeman moet een (nare) verrassing in petto hebben...
Geloof niet dat we Bouazoun al gekocht hebben om Maduro zijn been te breken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:54 schreef P0RN0STAR het volgende:Of Erwin Koeman moet een (nare) verrassing in petto hebben...
Rachid Bouaouzan zou zelfs technisch gezien voor Feyenoord een versterking zijn, vergeet zijn verleden!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:36 schreef Kaap het volgende:
[..]
Geloof niet dat we Bouazoun al gekocht hebben om Maduro zijn been te breken.
Aaah en burgemeestertje staat zeker zelf op 410 te zingen: joduuuuuh joduuuuh en bommen op rotterdam.quote:Spreekkoren
De burgemeester van Amsterdam laat nadrukkelijk weten dat direct zal worden opgetreden tegen kwetsende spreekkoren. Indien Feyenoord-supporters zich hier op weg naar of in De Amsterdam Arena schuldig aan maken zal hij niet schromen te besluiten alle supporters terug te sturen.
Cohen, tja...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:03 schreef Kaap het volgende:
[..]
Aaah en burgemeestertje staat zeker zelf op 410 te zingen: joduuuuuh joduuuuh en bommen op rotterdam.
Verder nog "Rotte'dam is kut, Rotte'dam is klote!" en "Het zijn maar kutkakkerlakken!" komt goed, met Cohen, een echte Jood verloochent zijn afkomst niet!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:03 schreef Kaap het volgende:
[..]
Aaah en burgemeestertje staat zeker zelf op 410 te zingen: joduuuuuh joduuuuh en bommen op rotterdam.
Jaja we weten dat je een echte internet hooligan bent met een hele objectieve ajax fansite. Wist je trouwens al dat voetbal met een bal gespeeld wordt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:10 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Verder nog "Rotte'dam is kut, Rotte'dam is klote!" en "Het zijn maar kutkakkerlakken!" komt goed, met Cohen, een echte Jood verloochent zijn afkomst niet!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:13 schreef Cart_man het volgende:
Dat liedje van Franky vond ik wel leuk. Mag van mij gezongen worden zondag.
Hahaha, maak je niet zo druk om die web-log! de internet-hooligan hang ik al helemaal niet uit, jij noemt twee songs en ik noem er twee, puur om aan te geven hoe onschuldig ze zijn...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:11 schreef Kaap het volgende:
[..]
Jaja we weten dat je een echte internet hooligan bent met een hele objectieve ajax fansite. Wist je trouwens al dat voetbal met een bal gespeeld wordt?
Aktie reaktie knulquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:15 schreef P0RN0STAR het volgende:
Op Lunatic News valt te lezen dat er hele originele shirts te koop zijn...![]()
Maar soms zijn ze er niet...........quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:20 schreef Cart_man het volgende:
IN-TER-NET HOO-LI-GANS!!!
Wat moet je eigenlijk met een broodje ham op de dam?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:14 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]![]()
Loop ik laatst over de Dam.....
Daarover gesproken, de Feyenoord-supporters hanteren al enige tijd "ROT-TER-DAM HOO-LI-GANS", maar tegenwoordig heeft iedere andere club dat overgenomen. Ik was bij de rellen tussen FC Utrecht en RSCA (let wel, slechts als toeschouwer) en daar was het: "U-TE-REG HOO-LI-GANS" en ook bij Ajax - p$v om de JC-schaal was het weer raak, ditmaal: "AM-STER-DAM HOO-LI-GANS" echt creatief is de gemiddelde supporter dus niet...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:20 schreef Cart_man het volgende:
Pas maar op anders krijg je een virtuele baksteen naar je kop geslingerdquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:20 schreef Cart_man het volgende:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:25 schreef Doc het volgende:
Wat moet je eigenlijk met een broodje ham op de dam?
Waarom eet je je broodjes ham niet in Rotterdam?
Zijn de broodjes ham in Amsterdam gewoon beter?
Broodjes ham zijn trouwens voor een echte jood helemaal niet interessant!
Is dat een nieuwe uitvinding, ham die kosher is?quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:28 schreef Doc het volgende:
Is dat een nieuwe uitvinding, ham die kosher is?![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:31 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik heb ook Halal baconreepjes....
Uiteraard, daarmee loop ik in een der coupletten over Spangen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:33 schreef Doc het volgende:
Geweldig! Komen die in een van de volgende coupletten voor? Ik hoop het wel!
Heb nog even geduld. Zondagavond komt het er vast wel van.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:48 schreef Suijk het volgende:
Waar is de tijd dat Cart_man nog banwaardige opmerkingen plaatste...
Ik heb alvast eem temp ban aangevraagd voor mezelf mocht Feyenoord verliezenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:49 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Heb nog even geduld. Zondagavond komt het er vast wel van.
Inderdaad want dan hebben jullie voor de verandering weer eens een keer verloren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:49 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Heb nog even geduld. Zondagavond komt het er vast wel van.
Nee, ik reageer me dan meestal af op mensen gekleed in wit-rood-wit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Zondagavond zit je in een hoekje te huilen omdat jullie weer verloren hebben
je broertje zeker zielepootquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:53 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, ik reageer me dan meestal af op mensen gekleed in wit-rood-wit.![]()
Jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:56 schreef F1Bas het volgende:
Wanneer hebben jullie trouwens de laatste keer gewoon in de ArenA? Was dat die 3-4?
Dat denk ik ook. Het gaat sowieso de laatste jaren in de Arena vrij gelijk op. Maar natuurlijk hoop ik dat Ajax nu ook eens thuis wint van Feyenoord.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:08 schreef Dorus_ het volgende:
1-1 zou het best eens kunnen worden denk ik.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:11 schreef Rekkie het volgende:
2005 - 2006 Ajax - Feyenoord 0 - 8
Ik wist dat kakkerlakken graag in het verleden spitten, maar dit is toch wel erg overdrevenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:38 schreef Dorus_ het volgende:
Doe mij maar de 9-5 voor Feyenoord op 28 augustus (toevallig?) 1960
![]()
Het enige verschil is dat er nu bij Ajax thuis wordt gespeeld.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:38 schreef Dorus_ het volgende:
Doe mij maar de 9-5 voor Feyenoord op 28 augustus (toevallig?) 1960
![]()
Dan moet je toch eens je bril op zetten, want de laatse jaren zie ik maar weining verschil tussen beide ploegen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:45 schreef twi het volgende:
Ik vind eigenlijk dat we het verschil wat we de laatste paar jaar op 't veld zien eindelijk eens uitgedrukt moet worden in een uitslag. 4-0 bijvoorbeeld.
Dat jullie blij zijn met een gelijkspel.......quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:46 schreef twi het volgende:
[..]
En wat een mooie maandag gaat het worden voor alle Ajacieden
Blij met een gelijkspel? We zijn geen Feyenoorders hoor....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:47 schreef Rekkie het volgende:
Dat jullie blij zijn met een gelijkspel.......
Ben alleen blij met winst...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:49 schreef twi het volgende:
[..]
Blij met een gelijkspel? We zijn geen Feyenoorders hoor....
Waarom zijn jullie maandag dan zo blij als het toch een gelijkspel wordt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:49 schreef twi het volgende:
[..]
Creativiteit is je niet bekend he?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:49 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, we winnen zelfs meer van Feyenoord in de Kuip, dan dat Feyenoord van ons wint in hun eigen stadion. Op zich dan al een lachwekkende opmerking dat wij blij zullen zijn wanneer we thuis niet verliezen van zo'n subtopperquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie maandag dan zo blij als het toch een gelijkspel wordt?
Oh want jullie hebben niet verloren van Feyenoord, dat is het!
Het was een vraag.... maar goed!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:54 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, we winnen zelfs meer van Feyenoord in de Kuip, dan dat Feyenoord van ons wint in hun eigen stadion. Op zich dan al een lachwekkende opmerking dat wij blij zullen zijn wanneer we thuis niet verliezen van zo'n subtopper
O ja je moet stil zijn als je niet naar het stadion kanquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:58 schreef feyenoord-dude het volgende:
Jij hebt wel een grote bek voor iemand die altijd de wedstrijden van z'n club via de radio of teletekst volgt, Twi.
Och och, we kunnen 't sportief niet winnen, dus gaan we maar persoonlijk wordenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:58 schreef feyenoord-dude het volgende:
Jij hebt wel een grote bek voor iemand die altijd de wedstrijden van z'n club via de radio of teletekst volgt, Twi.
Tuurlijk niet maar als ajax speelt zie je hem altijd posten hier met een grote bek over Feyenoord.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
O ja je moet stil zijn als je niet naar het stadion kan
Twi is er altijdquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:03 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Tuurlijk niet maar als ajax speelt zie je hem altijd posten hier.
Nee via canal+/versatel/fok zekerquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:00 schreef twi het volgende:
[..]
Och och, we kunnen 't sportief niet winnen, dus gaan we maar persoonlijk wordenAltijd sterk, die Feyenoorders
Ik volg wedstrijden trouwens nooit via radio of teletekst
![]()
Tja, daar draag jij toch ook niet echt aan bij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |