Is dat een nieuwe uitvinding, ham die kosher is?quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:28 schreef Doc het volgende:
Is dat een nieuwe uitvinding, ham die kosher is?![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:31 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik heb ook Halal baconreepjes....
Uiteraard, daarmee loop ik in een der coupletten over Spangen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:33 schreef Doc het volgende:
Geweldig! Komen die in een van de volgende coupletten voor? Ik hoop het wel!
Heb nog even geduld. Zondagavond komt het er vast wel van.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:48 schreef Suijk het volgende:
Waar is de tijd dat Cart_man nog banwaardige opmerkingen plaatste...
Ik heb alvast eem temp ban aangevraagd voor mezelf mocht Feyenoord verliezenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:49 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Heb nog even geduld. Zondagavond komt het er vast wel van.
Inderdaad want dan hebben jullie voor de verandering weer eens een keer verloren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:49 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Heb nog even geduld. Zondagavond komt het er vast wel van.
Nee, ik reageer me dan meestal af op mensen gekleed in wit-rood-wit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Zondagavond zit je in een hoekje te huilen omdat jullie weer verloren hebben
je broertje zeker zielepootquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:53 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, ik reageer me dan meestal af op mensen gekleed in wit-rood-wit.![]()
Jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:56 schreef F1Bas het volgende:
Wanneer hebben jullie trouwens de laatste keer gewoon in de ArenA? Was dat die 3-4?
Dat denk ik ook. Het gaat sowieso de laatste jaren in de Arena vrij gelijk op. Maar natuurlijk hoop ik dat Ajax nu ook eens thuis wint van Feyenoord.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:08 schreef Dorus_ het volgende:
1-1 zou het best eens kunnen worden denk ik.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:11 schreef Rekkie het volgende:
2005 - 2006 Ajax - Feyenoord 0 - 8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |