quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:44 schreef Cart_man het volgende:
Joss Stone = hoer!
even de aandacht van dat suffe gelul afbrengen
Ik ben inderdaad ook benieuwd of de oudere Koeman met een tactische verrassing voor de boeg komt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:54 schreef P0RN0STAR het volgende:
Ik denk dat Feyenoord het vooral moeilijk gaat krijgen op het middenveld, zeker als Trabelsi mee opkomt en zodoende het middenveld versterkt. Feyenoord speelt zonder échte linksbuiten en linkshalf, Kalou komt wel vanaf rechts de laatste weken en op het middenveld zal Pardo wel vanaf links komen, maar feitelijk heeft Trabelsi geen tegenstander. Als Feyenoord dan ook nog eens Sneijder, de Jong, Maduro en Pienaar/Rosáles moet afstoppen, zal de gehele verdediging plus middenveld achteruit lopen en wordt de beste aanval van NL maar moeilijk bereikt. Of Erwin Koeman moet een (nare) verrassing in petto hebben...
Geloof niet dat we Bouazoun al gekocht hebben om Maduro zijn been te breken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:54 schreef P0RN0STAR het volgende:Of Erwin Koeman moet een (nare) verrassing in petto hebben...
Rachid Bouaouzan zou zelfs technisch gezien voor Feyenoord een versterking zijn, vergeet zijn verleden!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:36 schreef Kaap het volgende:
[..]
Geloof niet dat we Bouazoun al gekocht hebben om Maduro zijn been te breken.
Aaah en burgemeestertje staat zeker zelf op 410 te zingen: joduuuuuh joduuuuh en bommen op rotterdam.quote:Spreekkoren
De burgemeester van Amsterdam laat nadrukkelijk weten dat direct zal worden opgetreden tegen kwetsende spreekkoren. Indien Feyenoord-supporters zich hier op weg naar of in De Amsterdam Arena schuldig aan maken zal hij niet schromen te besluiten alle supporters terug te sturen.
Cohen, tja...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:03 schreef Kaap het volgende:
[..]
Aaah en burgemeestertje staat zeker zelf op 410 te zingen: joduuuuuh joduuuuh en bommen op rotterdam.
Verder nog "Rotte'dam is kut, Rotte'dam is klote!" en "Het zijn maar kutkakkerlakken!" komt goed, met Cohen, een echte Jood verloochent zijn afkomst niet!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:03 schreef Kaap het volgende:
[..]
Aaah en burgemeestertje staat zeker zelf op 410 te zingen: joduuuuuh joduuuuh en bommen op rotterdam.
Jaja we weten dat je een echte internet hooligan bent met een hele objectieve ajax fansite. Wist je trouwens al dat voetbal met een bal gespeeld wordt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:10 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Verder nog "Rotte'dam is kut, Rotte'dam is klote!" en "Het zijn maar kutkakkerlakken!" komt goed, met Cohen, een echte Jood verloochent zijn afkomst niet!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:13 schreef Cart_man het volgende:
Dat liedje van Franky vond ik wel leuk. Mag van mij gezongen worden zondag.
Hahaha, maak je niet zo druk om die web-log! de internet-hooligan hang ik al helemaal niet uit, jij noemt twee songs en ik noem er twee, puur om aan te geven hoe onschuldig ze zijn...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:11 schreef Kaap het volgende:
[..]
Jaja we weten dat je een echte internet hooligan bent met een hele objectieve ajax fansite. Wist je trouwens al dat voetbal met een bal gespeeld wordt?
Aktie reaktie knulquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:15 schreef P0RN0STAR het volgende:
Op Lunatic News valt te lezen dat er hele originele shirts te koop zijn...![]()
Maar soms zijn ze er niet...........quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:20 schreef Cart_man het volgende:
IN-TER-NET HOO-LI-GANS!!!
Wat moet je eigenlijk met een broodje ham op de dam?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:14 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]![]()
Loop ik laatst over de Dam.....
Daarover gesproken, de Feyenoord-supporters hanteren al enige tijd "ROT-TER-DAM HOO-LI-GANS", maar tegenwoordig heeft iedere andere club dat overgenomen. Ik was bij de rellen tussen FC Utrecht en RSCA (let wel, slechts als toeschouwer) en daar was het: "U-TE-REG HOO-LI-GANS" en ook bij Ajax - p$v om de JC-schaal was het weer raak, ditmaal: "AM-STER-DAM HOO-LI-GANS" echt creatief is de gemiddelde supporter dus niet...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:20 schreef Cart_man het volgende:
Pas maar op anders krijg je een virtuele baksteen naar je kop geslingerdquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:20 schreef Cart_man het volgende:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:25 schreef Doc het volgende:
Wat moet je eigenlijk met een broodje ham op de dam?
Waarom eet je je broodjes ham niet in Rotterdam?
Zijn de broodjes ham in Amsterdam gewoon beter?
Broodjes ham zijn trouwens voor een echte jood helemaal niet interessant!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |