De beeldspraakquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:58 schreef Schanulleke het volgende:
Feijenoord is een vlekje dat zondag weggepoetst gaat worden door het altijd mooieAjax
![]()
relquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dit topic zou wel eens mee kunnen doen bij de top 10 fok rellen
Ik zie ook geen rel hoor ?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dit topic zou wel eens mee kunnen doen bij de top 10 fok rellen
Dan sla ik je nu op je gezicht.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Er kan zo een grote rel ontstaan
Kliene rellentjes zijn er genoeg
Gooi ik je een fles whiskey naar je kopquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dan sla ik je nu op je gezicht.
Is het nu een rel?
Ik begrijp je overigens wel hoor. Deze topics zijn in het verleden vaak uit de hand gelopen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Er kan zo een grote rel ontstaan
Kliene rellentjes zijn er genoeg
Hoop dat hij dan een tegenstander meeneemt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:52 schreef jpzegthallo het volgende:
Als Bosschaart speelt gaat hij rood pakken, ik weet het zeker.
Zit je de DVD van vorig jaar te bekijken ofzoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik denk 3-2 voor Ajax
De eerste helft is saai en niet het vermelden waard
In de tweede helft opent Kalou na rust de score. Nog geen 10 minuten later maakt De Jong 1-1. Ajax drukt en verdient een 2e doelpunt maar die valt aan feyenoords kant. Dirk Kuijt scoort het onverdiende doelpunt. Twee minuten voor tijd maakt Grygera echter de verdiende gelijkmaker op prachtige wijze. En dan, in de laatste seconde van blessuretijd: Maduro met een bal in de kruising!
Wow wat een scenario zou dat zijn!!
Klopt, op een of andere manier is Ajax in de Kuip vaak sterker tegen Feyenoord dan in de Arena. Dit jaar zou het best eens een 2-2 of 1-1 gelijkspel kunnen worden. Hoewel het klasseverschil tussen Feyenoord en Ajax wel erg groot is (Ajax doet mee voor de titel en Feyenoord voor een UEFA-CUP ticket) heeft Feyenoord natuurlijk altijd nog de individuele kwaliteiten van hun 2 spitsen, dus zeker van een overwinning ben ik niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Hoezo vorig jaar was het toch 1-1
Fout. Feyenoord had aan het begin van de onderhandelingen al 3.5 miljoen geboden en Brugge wou niet verkopen. Maar 1 maand later ging Simons voor 3.6 naar p$v. Yeah right dat het aan Feyenoord lag, Simons deed gewoon achter de schermen zaken met die NSB'er uit eindhoeruh.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:29 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Als Feyenoord de onderhandelingen met Club Brugge sneller had afgerond (Timmy Simons wilde namelijk wel degelijk naar de Kuip komen) en niet zo moeilijk deed over zo'n klein verschil in vraag en aanbod,
Waar haal je dat nou weer vandaan? Het is een nieuw seizoen en ajaks heeft nog GEEN ENE FUCK laten zien.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, op een of andere manier is Ajax in de Kuip vaak sterker tegen Feyenoord dan in de Arena. Dit jaar zou het best eens een 2-2 of 1-1 gelijkspel kunnen worden. Hoewel het klasseverschil tussen Feyenoord en Ajax wel erg groot is (Ajax doet mee voor de titel en Feyenoord voor een UEFA-CUP ticket) heeft Feyenoord natuurlijk altijd nog de individuele kwaliteiten van hun 2 spitsen, dus zeker van een overwinning ben ik niet.
De laatste jaren misschien. Omdat er van de laatste 5 jaar 4 keer is gelijkgespeeld. Daarvoor was het 3-0, 4-0 en 6-0...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, op een of andere manier is Ajax in de Kuip vaak sterker tegen Feyenoord dan in de Arena
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
(Ajax doet mee voor de titel en Feyenoord voor een UEFA-CUP ticket)
dat jullie nou geen ambitie hebben maakt ons nog niet arrogant hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:23 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Waar haal je dat nou weer vandaan? Het is een nieuw seizoen en ajaks heeft nog GEEN ENE FUCK laten zien.
Wat een arrogant pleurisvolk is t toch![]()
zeg dat in de winterstop ofzo...
JC-schaalquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:23 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Waar haal je dat nou weer vandaan? Het is een nieuw seizoen en ajaks heeft nog GEEN ENE FUCK laten zien.
Dat is ook niet de arrogantiequote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat jullie nou geen ambitie hebben maakt ons nog niet arrogant hoor
Lekker boeiend. Tot hu toe heeft hij nog niks laten zien bij pisvlek.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:22 schreef Kaap het volgende:
[..]
Fout. Feyenoord had aan het begin van de onderhandelingen al 3.5 miljoen geboden en Brugge wou niet verkopen. Maar 1 maand later ging Simons voor 3.6 naar p$v. Yeah right dat het aan Feyenoord lag, Simons deed gewoon achter de schermen zaken met die NSB'er uit eindhoeruh.
Ben ik het niet mee eens. Ajax heeft in de JCS goed gespeeld tegen PSV, ook de tweede helft van Ajax-Brondby was redelijk goed. Het was geen fantastisch voetbal, maar goed genoeg om een club als Feyenoord mee te verslaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:23 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
zeg dat in de winterstop ofzo...
Echt wel, dat hij kan spelen als een natte krantquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Tot hu toe heeft hij nog niks laten zien bij pisvlek.
Laat ik dan de ultieme dooddoener maar weer eens gebruiken:quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Ajax heeft in de JCS goed gespeeld tegen PSV, ook de tweede helft van Ajax-Brondby was redelijk goed. Het was geen fantastisch voetbal, maar goed genoeg om een club als Feyenoord mee te verslaan.
En wat heeft Feyenoord dan laten zien? Oh ja, wacht, ze hebben gewonnen van degradatiekandidaat Sparta, en ze speelde in de voorbereiding 2-2 gelijk tegen Schijndel (who the fuck is Schijndel)![]()
Ik snap eigenlijk niet waarom er nog mensen zijn die denken dat Feyenoord beter is dan Ajax. Ze werden afgelopen seizoen 4e. Zijn de afgelopen 5 jaar altijd nummer 3 geweest onder Ajax en PSV. Sinds 1970 stelt het geen reet meer voor in Europa (UEFA cup is niet te vergelijken met de CL). In de afgelopen 21 jaar werd maarliefst 3 keer de titel gepakt.![]()
Zeg ik dan dat Feyenoord beter is dan ajaks?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Ajax heeft in de JCS goed gespeeld tegen PSV, ook de tweede helft van Ajax-Brondby was redelijk goed. Het was geen fantastisch voetbal, maar goed genoeg om een club als Feyenoord mee te verslaan.
En wat heeft Feyenoord dan laten zien? Oh ja, wacht, ze hebben gewonnen van degradatiekandidaat Sparta, en ze speelde in de voorbereiding 2-2 gelijk tegen Schijndel (who the fuck is Schijndel)![]()
Ik snap eigenlijk niet waarom er nog mensen zijn die denken dat Feyenoord beter is dan Ajax. Ze werden afgelopen seizoen 4e. Zijn de afgelopen 5 jaar altijd nummer 3 geweest onder Ajax en PSV. Sinds 1970 stelt het geen reet meer voor in Europa (UEFA cup is niet te vergelijken met de CL). In de afgelopen 21 jaar werd maarliefst 3 keer de titel gepakt.![]()
Ja, dat was de wedstrijd Feyenoord-Schijndel ook blijkbaar.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
Laat ik dan de ultieme dooddoener maar weer eens gebruiken:
'Dit is een wedstrijd op zich'
Feijenoord gaat niks dichtgooien.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Feyenoord zal wel alles dichtgooien, zal erg lastig worden voor Ajax. Maar uiteindelijk komt Ajax er wel doorheen denkik
Als Feyenoord hem zou pakken, is het seizoen al geslaagdquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:58 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Niks laten zien dus.
Dorus, wat moet je avatar voorstellen. Vrede? Slechte keuze...
Zal wel nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Feyenoord zal wel alles dichtgooien, zal erg lastig worden voor Ajax. Maar uiteindelijk komt Ajax er wel doorheen denkik
Dat kan je niet weten zeiksnolquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:19 schreef Dorus_ het volgende:
En het leuke is dat Feyenoord maar 3 keer in de laatste 21 jaar de titel heeft gepakt en dat er nog steeds vele honderdduizenden mensen supporter zijn van Feyenoord. Ajaks had met die cijfers niet eens meer bestaan man...
Waarom arrogant? Als jij denkt dat Feyenoord over een club als Veendam kan heen walsen dan ben je toch ook niet arrogant? Als jij denkt dat Feyenoord beter is dan Sparta ben je toch ook niet arrogant.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:15 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Zeg ik dan dat Feyenoord beter is dan ajaks?
Daar ga jij juist mee de fout in ei. Daarom ben jij arrogant.
Nogmaals mijn post lezen. Als we zo spelen tegen Feyenoord dan is dat voldoende voor de drie punten. Dat zegt trouwens al genoeg over jullie standaarden, dat is sinds 1970 alleen maar gedaald.quote:En de tweede helft van ajaks - brondby redelijk goed? Juzes, jullie standaarden zijn in de loop der jaren ook wel gedaald zeg.
Doe nou niet alsof jullie een briljante voorbereiding hebben gespeeld want daar zaten ook een paar draken van wedstrijden tussen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, dat was de wedstrijd Feyenoord-Schijndel ook blijkbaar.![]()
Schanulleke - Een kop vol zaagsel!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:58 schreef Schanulleke het volgende:
Feijenoord is een vlekje dat zondag weggepoetst gaat worden door het altijd mooieAjax
![]()
Dat van jullie daalt inmiddels ook, al sinds 1995quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:21 schreef Shreyas het volgende:
Dat zegt trouwens al genoeg over jullie standaarden, dat is sinds 1970 alleen maar gedaald.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:23 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Schanulleke - Een kop vol zaagsel!
En toch hebben we vanaf 1995 meer titels gepakt dan Feyenoord, grappig.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:23 schreef Kaap het volgende:
[..]
Dat van jullie daalt inmiddels ook, al sinds 1995Sindsdien heb ik geen enkele selectie meer gezien die zich daarmee kan meten.
Even een rectificatie: Feyenoord is in de laatste 30 jaar maar 3 keer kampioen geworden. Nog erger dus. Maar je hebt wel gelijk, denk ik. Er zijn nogsteeds heel veel Feyenoordsupporters in Nederland. En nogsteeds heeft niet eentje van die honderdduizenden mij uit kunnen leggen waarom. Ze spelen de afgelopen 10 jaar zeer slecht, pakken amper prijzen en in Europa zijn ze niets meer sinds 1970, met uitzondering van 2002. En tot de dag van vandaag zijn er mensen die besluiten voor Feyenoord te zijn (en ja, er zijn genoeg mensen die er BEWUST voor kiezen, het is niet zo dat het ze overkomt ofzo, wat bij ook veel supporters het geval blijkt te zijn).quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:19 schreef Dorus_ het volgende:
En het leuke is dat Feyenoord maar 3 keer in de laatste 21 jaar de titel heeft gepakt en dat er nog steeds vele honderdduizenden mensen supporter zijn van Feyenoord. Ajaks had met die cijfers niet eens meer bestaan man...
Het is voornamelijk het hekel hebben aan Ajax, dat men voor Feyenoord kiest, blijkt uit de praktijkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Even een rectificatie: Feyenoord is in de laatste 30 jaar maar 3 keer kampioen geworden. Nog erger dus. Maar je hebt wel gelijk, denk ik. Er zijn nogsteeds heel veel Feyenoordsupporters in Nederland. En nogsteeds heeft niet eentje van die honderdduizenden mij uit kunnen leggen waarom. Ze spelen de afgelopen 10 jaar zeer slecht, pakken amper prijzen en in Europa zijn ze niets meer sinds 1970, met uitzondering van 2002. En tot de dag van vandaag zijn er mensen die besluiten voor Feyenoord te zijn (en ja, er zijn genoeg mensen die er BEWUST voor kiezen, het is niet zo dat het ze overkomt ofzo, wat bij ook veel supporters het geval blijkt te zijn).
Inderdaad, sinds 1995 hebben we al meer titels gepakt dan Feyenoord in de afgelopen 30 jaarquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:23 schreef Kaap het volgende:
[..]
Dat van jullie daalt inmiddels ook, al sinds 1995Sindsdien heb ik geen enkele selectie meer gezien die zich daarmee kan meten.
Jij snapt er echt geen hol van he...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom arrogant? Als jij denkt dat Feyenoord over een club als Veendam kan heen walsen dan ben je toch ook niet arrogant? Als jij denkt dat Feyenoord beter is dan Sparta ben je toch ook niet arrogant.
Feyenoord is geen topclub meer en Ajax nog wel, ik snap niet wat er zo arrogant aan is om die conclusie te trekken.
[..]
Nogmaals mijn post lezen. Als we zo spelen tegen Feyenoord dan is dat voldoende voor de drie punten. Dat zegt trouwens al genoeg over jullie standaarden, dat is sinds 1970 alleen maar gedaald.
Waarom zijn ze dan niet voor PSV? Die club speelt veel beter, wint relatief vaak van Ajax en speelt praktisch ieder jaar in de Champions League.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:25 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Het is voornamelijk het hekel hebben aan Ajax, dat men voor Feyenoord kiest, blijkt uit de praktijk
Hahaha! Wat een onzin kraam je uit man!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:25 schreef ThomasBerge het volgende:
Het is voornamelijk het hekel hebben aan Ajax, dat men voor Feyenoord kiest, blijkt uit de praktijk
Omdat Feyenoord traditiegetrouw de aartsvijand van Ajax is.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom zijn ze dan niet voor PSV? Die club speelt veel beter, wint relatief vaak van Ajax en speelt praktisch ieder jaar in de Champions League.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:24 schreef Shreyas het volgende:
. Maar je hebt wel gelijk, denk ik. Er zijn nogsteeds heel veel Feyenoordsupporters in Nederland. En nogsteeds heeft niet eentje van die honderdduizenden mij uit kunnen leggen waarom. Ze spelen de afgelopen 10 jaar zeer slecht, pakken amper prijzen en in Europa zijn ze niets meer sinds 1970, met uitzondering van 2002. En tot de dag van vandaag zijn er mensen die besluiten voor Feyenoord te zijn (en ja, er zijn genoeg mensen die er BEWUST voor kiezen, het is niet zo dat het ze overkomt ofzo, wat bij ook veel supporters het geval blijkt te zijn).
Oke, dat mag jij vinden, ik ben gewoon realistisch. Ik vergelijk Feyenoord helemaal niet met Veendam, ik geef juist aan dat ik Feyenoorders NIET arrogant vind als ze denken over Veendam heen te kunnen walsen, want wellicht kan Feyenoord dat ook. By the way, ook Gullit zei vorig jaar (in een interview) dat Feyenoord eigenlijk geen topclub meer is.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:26 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Jij snapt er echt geen hol van he...
Feyenoord vergelijken met veendam, zeggen dat Feyenoord geent topclub is. En nog zie jij niet wat daar arrogant aan is: jij bent zo'n mooi voorbeeld van arrogantie![]()
De arrogantie druipt gewoon van die post af![]()
3 wedstrijden gespeeld.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:23 schreef Dorus_ het volgende:
Dacht ik al maar dat maakt het alleen maar mooier.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Even een rectificatie: Feyenoord is in de laatste 30 jaar maar 3 keer kampioen geworden. Nog erger dus. Maar je hebt wel gelijk, denk ik. Er zijn nogsteeds heel veel Feyenoordsupporters in Nederland. En nogsteeds heeft niet eentje van die honderdduizenden mij uit kunnen leggen waarom. Ze spelen de afgelopen 10 jaar zeer slecht, pakken amper prijzen en in Europa zijn ze niets meer sinds 1970, met uitzondering van 2002. En tot de dag van vandaag zijn er mensen die besluiten voor Feyenoord te zijn (en ja, er zijn genoeg mensen die er BEWUST voor kiezen, het is niet zo dat het ze overkomt ofzo, wat bij ook veel supporters het geval blijkt te zijn).
Dat bedoel ik dus. Iedereen die antwoord probeerde te geven op mijn vraag waarom mensen voor Feyenoord zijn, waren Ajax-supporter. De echte Feyenoord-fan hier ontwijkt mijn vraagt gewoon of post een domme reactie die nergens opslaat.quote:
Ik snap ook niet waarom er nog mensen naar de Kuip gaan. Tis toch allang duidelijk dat het mooiste voetbal in a'dam wordt gespeeld?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Iedereen die antwoord probeerde te geven op mijn vraag waarom mensen voor Feyenoord zijn, waren Ajax-supporter. De echte Feyenoord-fan hier ontwijkt mijn vraagt gewoon of post een domme reactie die nergens opslaat.
Gelukkig, eindelijk een Feyenoord-fan die gewoon een antwoord kan gevenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:31 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Dacht ik al maar dat maakt het alleen maar mooier.
Dat is nou juist waarom veel supporters voor Feyenoord zijn, niet omdat ze veel prijzen pakken maar omdat je het mee krijgt van je ouders etc. Maar dat zul jij wel nooit begrijpen.
Waarom ik voor Feyenoord ben? Ik kwam al in de kuip toen mn vader me nog moest dragen, dan ben je gewoon voor Feyenoord, al hadden ze sindsdien helemaal niets meer behaald...
Het is gewoon een gevoel dat in je zit, daarom valt het ook niet uit te leggen. Ik zou niet weten waarom ik voor Feyenoord ben. Als je ongeveer 2 jaar oud bent en je komt sindsdien regelmatig in de kuip hoe kan je het dan in je hoofd halen voior een andere club te zijn? Voor mij is dat simpelweg niet mogelijk... En dan komt daar de Kuip nog bij, de spelers etc.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gelukkig, eindelijk een Feyenoord-fan die gewoon een antwoord kan geven![]()
De tweede reden snap ik echter niet. Bij mij thuis is ook iedereen voor PSV, je kijkt toch eerder naar de club zelf dan naar je ouders.
Bovendien dacht ik dat kinderen/jongeren juist in opstand komen tegen hun ouders en juist doen wat hun ouders niet doen.
Dit begrijp ik juist heel goed. Het gevoel dat in je zit is hetgeen dat je Feyenoordsupporter maakt. Ik geloof ook best dat dat bij heel veel Feyenoordfans het geval is. Daar is ook niets mis mee, integendeel.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:38 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Het is gewoon een gevoel dat in je zit, daarom valt het ook niet uit te leggen. Ik zou niet weten waarom ik voor Feyenoord ben. Als je ongeveer 2 jaar oud bent en je komt sindsdien regelmatig in de kuip hoe kan je het dan in je hoofd halen voior een andere club te zijn? Voor mij is dat simpelweg niet mogelijk... En dan komt daar de Kuip nog bij, de spelers etc.
Maar dit brengt maar weer eens mooi het verschil tussen een Feyenoordsupporter en een ajakssupporter in beeld.
OK.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:31 schreef Shreyas het volgende:
dat bedoel ik dus. Iedereen die antwoord probeerde te geven op mijn vraag waarom mensen voor Feyenoord zijn, waren Ajax-supporter. De echte Feyenoord-fan hier ontwijkt mijn vraagt gewoon of post een domme reactie die nergens opslaat.
Ja hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:41 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
OK.
Mijn eerste voetbalherinnering................ Marco van Basten en (in mindere mate) Ruud Gullit op het EK in 1988. Vooral de eerst genoemde was voor mij een fantastische speler.
Daarna begon ik ook het competitievoetbal te volgen, en zag ik stoere mannen verdedigen bij Feyenoord, ik zag Kiprich ronddwarrelen, en ik wist meteen DIT is mijn club. Na mijn eerste bezoek aan de Kuip werd dit bevestigd.
Niemand uit mijn familie is voor Feyenoord, het was gewoon DIE club!
Zo goed?
Hehe, je laat wel merken dat je Ajacied bent. Ajacieden kiezen voor Ajax. De overige supporters kiezen niet, maar die weten het.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tuurlijk joh.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:25 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Nogmaals: je kiest niet voor welke club je wordt, dat ben je gewoon. Of het wordt bepaald door je omgeving. Of 't is gewoon een gevoel wat je hebt (wat een dooddoenerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom zijn ze dan niet voor PSV? Die club speelt veel beter, wint relatief vaak van Ajax en speelt praktisch ieder jaar in de Champions League.
Gullit zei ook dat Paauwe vorig jaar november dicht tegen het Oranje niveau zat.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oke, dat mag jij vinden, ik ben gewoon realistisch. Ik vergelijk Feyenoord helemaal niet met Veendam, ik geef juist aan dat ik Feyenoorders NIET arrogant vind als ze denken over Veendam heen te kunnen walsen, want wellicht kan Feyenoord dat ook. By the way, ook Gullit zei vorig jaar (in een interview) dat Feyenoord eigenlijk geen topclub meer is.
Rare band met je ouders heb jij. Ik denk dat jij voor Ajax bent geworden omdat je een moeilijke jeugd hebt gehad!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gelukkig, eindelijk een Feyenoord-fan die gewoon een antwoord kan geven![]()
De tweede reden snap ik echter niet. Bij mij thuis is ook iedereen voor PSV, je kijkt toch eerder naar de club zelf dan naar je ouders.
Bovendien dacht ik dat kinderen/jongeren juist in opstand komen tegen hun ouders en juist doen wat hun ouders niet doen.
Lul niet man, bij je geboorte staat echt niet op je reet geschreven voor welke club je bent. IEDEREEN kiest voor een club, ook de Feyenoordfans. Alleen sommige kiezen emotioneel, sommige rationeel, sommige uit een sociaal oogpunt en andere combineren de voorgaande dingen. Maar het slaat nergens op dat je het 'gewoon bent'quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:45 schreef TC03 het volgende:
Hehe, je laat wel merken dat je Ajacied bent. Ajacieden worden Ajax supporters, Feyenoorders zijn het...
[
Nogmaals: je kiest niet voor welke club je wordt, dat ben je gewoon. Of het wordt bepaald door je omgeving.
Ik snap je conclusie niet helemaal, je lult weer eens over dingen waar je helemaal niets van afweet. Maar iedereen weet dat er heel veel kinderen/jongeren zijn die zich afzetten tegen hun ouders, daar heeft een moeilijke jeugd niets mee te maken. Dat ligt eerder genetisch.quote:Rare band met je ouders heb jij. Ik denk dat jij voor Ajax bent geworden omdat je een moeilijke jeugd hebt gehad!![]()
Oké, laat ik het dan zo zeggen: je gaat toch niet een lijstje af in de eredivsie: dit is wel een mooi club, deze club is bagger, hmm, deze is wel leuk, ik denk dat ik voor deze club ga zijn!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Lul niet man, bij je geboorte staat echt niet op je reet geschreven voor welke club je bent. IEDEREEN kiest voor een club, ook de Feyenoordfans. Alleen sommige kiezen emotioneel, sommige rationeel, sommige uit een sociaal oogpunt en andere combineren de voorgaande dingen. Maar het slaat nergens op dat je het 'gewoon bent'
Anders ga je er even serieus op in.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:51 schreef Shreyas het volgende:
Ik snap je conclusie niet helemaal, je lult weer eens over dingen waar je helemaal niets van afweet. Maar iedereen weet dat er heel veel kinderen/jongeren zijn die zich afzetten tegen hun ouders, daar heeft een moeilijke jeugd niets mee te maken. Dat ligt eerder genetisch.
Nou, ik kan je 1 ding vertellen: ik zou echt mijn god niet weten wanneer ik voor Feyenoord heb gekozen! Dat was ik dus gewoon welquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Lul niet man, bij je geboorte staat echt niet op je reet geschreven voor welke club je bent. IEDEREEN kiest voor een club, ook de Feyenoordfans. Alleen sommige kiezen emotioneel, sommige rationeel, sommige uit een sociaal oogpunt en andere combineren de voorgaande dingen. Maar het slaat nergens op dat je het 'gewoon bent'
Als mijn kinderen later voor ajax zijn, dan hebben ze idd een hele moeilijke jeugd!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:51 schreef Shreyas het volgende:
Maar iedereen weet dat er heel veel kinderen/jongeren zijn die zich afzetten tegen hun ouders, daar heeft een moeilijke jeugd niets mee te maken. Dat ligt eerder genetisch.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:53 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Als mijn kinderen later voor ajax zijn, dan hebben ze idd een hele moeilijke jeugd!![]()
Kijk, als je het zo verwoordt ben ik het er wel mee eens.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oké, laat ik het dan zo zeggen: je gaat toch niet een lijstje af in de eredivsie: dit is wel een mooi club, deze club is bagger, hmm, deze is wel leuk, ik denk dat ik voor deze club ga zijn!. Je kiest wel voor een club, maar niet bewust.
Je hebt altijd een keuze.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:53 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Nou, ik kan je 1 ding vertellen: ik zou echt mijn god niet weten wanneer ik voor Feyenoord heb gekozen! Dat was ik dus gewoon wel![]()
Dit is nou juist waarom jij geen drol snapt van Feyenoorders waarschijnlijk.
Nah mijn kinderen moeten het zelf weten. Alleen mocht Feyenoord vervolgens van ajax verliezen en hun zijn voor ajax, ik sta niet voor mezelf in na de wedstrijd.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:53 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Als mijn kinderen later voor ajax zijn, dan hebben ze idd een hele moeilijke jeugd!![]()
Owh, das niks ik haal haar morgen wel even op voor een uurtje of wat.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:37 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Vriendenprijsje voor jou. ¤100 voor een uur.
Alleen cash natuurlijk...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:39 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Owh, das niks ik haal haar morgen wel even op voor een uurtje of wat.
accepteer je creditcard?
Hilarisch! Helemaal zelf bedacht?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:23 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Schanulleke - Een kop vol zaagsel!
Nee, wij zijn voor Feyenoord omdat dat de mooiste club ter wereld isquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:28 schreef VoreG het volgende:
Ik denk dat veel mensen voor Feyenoord zijn omdat ze voetbal willen zien waar gewerkt wordt, en misschien ook mdat ze bij het Legioen willen hren
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:08 schreef Staanplaats het volgende:
Ik vind dat alle ajacieden moeten gaan douchen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |