abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29939833
Idd ik denk dat we met zo'n kop allemaal liggen te huilen van het lachen om die klunzige Grygera, of Heijtinga die het niveau van RKC op dit moment nog niet eens aan kan
pi_29940003
Nee, van Bahia worden we bang. Of Paauwe in de basis...ja graag!
Ali B...bibberen hoor.

Grow up.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  woensdag 24 augustus 2005 @ 23:27:49 #43
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29940011
Een Feyenoorder die de verdediging van Ajax bekritiseerd
pi_29940103
Van Bahia hoef je niet bang te worden nee. Maar Het verschil tussen Rosenberg en Bahia is kleiner dan het verschil Kuijt of Kalou en Grygera.
pi_29941515
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dat betekent niet dat je een gloriehunter bent als je Kalou uitfluit! Kalou flirt openlijk met de concurent, dan is het niet meer dan normaal dat je uitgefloten word. Eigen schuld dikke bult. Hij is tijdens de opendag uitgefloten en tijdens een oefenwedstrijd en toen is het opgehouden.
En Anderlecht is ook een concurrent? Jullie spelen toch geen CL?

"Kankerbelg, kankerlul", haha wat een mongolen lopen daar rond zeg! Sorry dat ik het zeg
Houd van een lijntje.
pi_29941587
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:27 schreef twi het volgende:
Een Feyenoorder die de verdediging van Ajax bekritiseerd
Als ik de verdediging van Ajax de laatste weken zie, dan zie ik niet eens zoveel verschil meer met die van ons
  donderdag 25 augustus 2005 @ 00:07:48 #47
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_29941641
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 22:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hahaha wat een gloriehuinters daar in Amsterdam. Als ze achter staan gaan ze in plek van hun team toezingen hun team uitfluiten. En als ze voor komen te staan gaan ze opeens weer zingen, kansloze gloriehunters daar
Over die tifo actie nog niet te spreken, lekker orgineel telkens die vlaggetjes
Toen de spelers het veld op kwamen werden ze ook lekker toegezongen zeg, ik kon ieder woord van het lied dat afgespeeld werd in 'Neerlands grootste poel des verderfs' duidenlijk verstaan.

Ajaks supporters
jij gaat zondag ook niet
Who the fuck is ajax ?
  donderdag 25 augustus 2005 @ 00:08:49 #48
67174 Dos37
Come on Twente
pi_29941672
laat ajax maar winnen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_29941681
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:07 schreef xboxps2 het volgende:

[..]

jij gaat zondag ook niet
Zo een grote mond en zondag niet gaan? Dat kan toch bijna niet....
Houd van een lijntje.
pi_29941898
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:07 schreef xboxps2 het volgende:

[..]

jij gaat zondag ook niet
En jij kent ajax alleen van je PS2
pi_29941978
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dat betekent niet dat je een gloriehunter bent als je Kalou uitfluit! Kalou flirt openlijk met de concurent, dan is het niet meer dan normaal dat je uitgefloten word. Eigen schuld dikke bult. Hij is tijdens de opendag uitgefloten en tijdens een oefenwedstrijd en toen is het opgehouden.
Dit zegt meer iets over jou intelligentie dan over Kalou hoor.
Koning.
pi_29941983
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:09 schreef Erwtensoep het volgende:

Zo een grote mond en zondag niet gaan? Dat kan toch bijna niet....
Moreno mag van zijn vader niet zo laat in een echte stad rondlopen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 25 augustus 2005 @ 00:29:21 #53
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_29942437
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:15 schreef Luni het volgende:

[..]

En jij kent ajax alleen van je PS2
knap dat je dat weet
Who the fuck is ajax ?
pi_29942535
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:17 schreef golfer het volgende:

[..]

Moreno mag van zijn vader niet zo laat in een echte stad rondlopen.
Cart_man hoe was jou oude signature ook al weer?
pi_29944650
Hopelijk spelen we zondag beter dan vandaag

Al zijn wij uiteraard nog steeds beste
pi_29944820
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 01:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hopelijk spelen we zondag beter dan vandaag

Al zijn wij uiteraard nog steeds beste
Ik schat Feyenoord zwakker in dan Brondby. Ik geef toe dat Feyenoord voorin gevaarlijker is, ze hebben 2 fantastische spitsen, maar de rest van het team is matig. In vergelijking met de Denen zijn ze vooral fysiek zwakker en bovendien is de verdediging van Feyenoord ook een stuk rommeliger dan dat van Brondby. Echter zal de verdediging van Ajax echt scherp moeten zijn, de hele wedstrijd, want ze worden er zo uitgelopen door het spitsenduo van Feyenoord, dat ook nog eens dodelijk is in de afronding. Zoiets als vandaag, toen Elmander de 0-1 maakte, mag natuurlijk nooit gebeuren zondag.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 02:16:10 #57
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_29945559
laten we reeel zijn, als Ajax zo speelde als in de 2e helft tegen Brondby, dan maken de dokwerkers geen kans..
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_29945572
Feyenoord wint.
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_29946198
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 02:16 schreef Catch22- het volgende:
laten we reeel zijn, als Ajax zo speelde als in de 2e helft tegen Brondby, dan maken de dokwerkers geen kans..
Als Feyenoord zo speelt als tegen NAC en Ajax zo speelt als tegen RBC, dan wordt het 2-2
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29946861
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 02:17 schreef ma_jojo het volgende:
Feyenoord wint.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_29946890
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:04 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

En Anderlecht is ook een concurrent? Jullie spelen toch geen CL?

"Kankerbelg, kankerlul", haha wat een mongolen lopen daar rond zeg! Sorry dat ik het zeg
En terecht. Als een speler zo een transfer forceerd zoals Goor deed dan ben je Feyenoord onwaardig.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 09:46:33 #62
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_29948176
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 06:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

En terecht. Als een speler zo een transfer forceerd zoals Goor deed dan ben je Feyenoord onwaardig.
Ook wel frappant al die haat jegens Bart Goor: iedere Feyenoord-supporter beweert nu dat hij blij is met het vertrek van Bart Goor, maar je bent de échte stereotype IQ-loze havenarbeider die 's zondags Feyenoord bezoekt, als je dit ook serieus meent. Wanneer de transfer van Timmy Simons (naar Feyenoord welteverstaan) gewoon was doorgegaan, was Bart Goor nooit negatief in de aandacht gekomen en was het voor iedereen de favoriete Feyenoorder, ná Dirk Kuijt, zogenaamd omdat hij zo'n geweldige instelling en mentaliteit heeft/had. Maar waarom zou je het hem kwalijk nemen??? Als er dingen beloofd worden die men simpelweg niet na wilt komen, weet je dat je te maken hebt met een amateuristische vereniging en zou ik persoonlijk ook liever met RSC Anderlecht strijden om de landstitel en in de CL, terwijl bij Feyenoord de play-offs het hoogst haalbare zullen zijn...
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
  donderdag 25 augustus 2005 @ 10:03:58 #63
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_29948453
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:32 schreef Luni het volgende:

[..]

Cart_man hoe was jou oude signature ook al weer?
amsterdam, de stad van coke en pillen waar vrouwen zich vrouwelijk gedragen en mannen ook.

Ofzoiets...

Dirk-Kuijt, je zet jezelf voor lul, stumper.
A.M.A.B
  donderdag 25 augustus 2005 @ 10:04:59 #64
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_29948474
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 09:46 schreef P0RN0STAR het volgende:

[..]

Ook wel frappant al die haat jegens Bart Goor: iedere Feyenoord-supporter beweert nu dat hij blij is met het vertrek van Bart Goor, maar je bent de échte stereotype IQ-loze havenarbeider die 's zondags Feyenoord bezoekt, als je dit ook serieus meent. Wanneer de transfer van Timmy Simons (naar Feyenoord welteverstaan) gewoon was doorgegaan, was Bart Goor nooit negatief in de aandacht gekomen en was het voor iedereen de favoriete Feyenoorder, ná Dirk Kuijt, zogenaamd omdat hij zo'n geweldige instelling en mentaliteit heeft/had. Maar waarom zou je het hem kwalijk nemen??? Als er dingen beloofd worden die men simpelweg niet na wilt komen, weet je dat je te maken hebt met een amateuristische vereniging en zou ik persoonlijk ook liever met RSC Anderlecht strijden om de landstitel en in de CL, terwijl bij Feyenoord de play-offs het hoogst haalbare zullen zijn...
Jij hebt een lijntje binnen Feijenoord?
A.M.A.B
  donderdag 25 augustus 2005 @ 10:10:16 #65
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_29948584
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 10:04 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Jij hebt een lijntje binnen Feijenoord?
Nope, maar dit is wat hij aangeeft in de meerdere interviews vóór en ná zijn vertrekt...

Feyenoord zou een ervaren leider halen, waardoor het gat met de top gedicht zou kunnen worden. Timmy Simons was deze beoogde aankoop en werd min of meer toegezegd aan Bart Goor, als je hem dan zó makkelijk laat gaan, vraag je om onrust binnen de groep...

Nog iets, wederom geen lijntje maar een hardnekkig gerucht uit supporterskringen van jouw cluppie: Dirk Kuijt heeft al getekend voor LFC, maar uit respect voor de supporters maakt hij zijn vertrek bekend, kort na de Klassieker. Transfer zal dus nog vóór 31 augustus 2005 plaatsvinden...
  donderdag 25 augustus 2005 @ 10:17:29 #66
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_29948706
Nadat psv had aangeklopt, wilde Simons zelf niet meer naar Feijenoord. Vind niet dat je Feijenoord daar iets kan verwijten.

Het vertrek van Goor is een gemis voor Feijenoord en het is te hopen dat er vervanging voor komt voor de transferdeadline. De manier waarop Goor is weggegaan is treurig te noemen, al kan ik er niet zo mee zitten. Hij heeft het over zichzelf afgeroepen door zo te handelen. Geen enkele speler is heilig.

Dat van Kuijt vrees ik ook. Las vanmorgen in de krant dat Liverpool en Newcastle (of Everton, weet het niet zeker) zondag in de arena zitten en proberen na de wedstrijd met hem om de tafel te zitten.

Kuijt weg wordt de nekslag voor Feijenoord. Denk ook niet dat het hem in dank wordt afgenomen door veel supporters. Hij heeft immers te kennen gegeven dat hij 'zeker nog een seizoen blijft'.

Maar heb het al eerder gezegd. Woorden betekenen tegenwoordig niks meer in de voetballerij. En Kuijt en clubliefde is ook bullshit, hij heeft de juiste mentaliteit en weet wat het publiek van hem wil zien, daarom wordt en werd hij op handen gedragen bij respectievelijk Feijenoord en Utrecht.
A.M.A.B
  donderdag 25 augustus 2005 @ 10:20:39 #67
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  donderdag 25 augustus 2005 @ 10:29:06 #68
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_29948967
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 10:17 schreef Cart_man het volgende:
Nadat psv had aangeklopt, wilde Simons zelf niet meer naar Feijenoord. Vind niet dat je Feijenoord daar iets kan verwijten.

Het vertrek van Goor is een gemis voor Feijenoord en het is te hopen dat er vervanging voor komt voor de transferdeadline. De manier waarop Goor is weggegaan is treurig te noemen, al kan ik er niet zo mee zitten. Hij heeft het over zichzelf afgeroepen door zo te handelen. Geen enkele speler is heilig.

Dat van Kuijt vrees ik ook. Las vanmorgen in de krant dat Liverpool en Newcastle (of Everton, weet het niet zeker) zondag in de arena zitten en proberen na de wedstrijd met hem om de tafel te zitten.

Kuijt weg wordt de nekslag voor Feijenoord. Denk ook niet dat het hem in dank wordt afgenomen door veel supporters. Hij heeft immers te kennen gegeven dat hij 'zeker nog een seizoen blijft'.

Maar heb het al eerder gezegd. Woorden betekenen tegenwoordig niks meer in de voetballerij. En Kuijt en clubliefde is ook bullshit, hij heeft de juiste mentaliteit en weet wat het publiek van hem wil zien, daarom wordt en werd hij op handen gedragen bij respectievelijk Feijenoord en Utrecht.
Als Feyenoord de onderhandelingen met Club Brugge sneller had afgerond (Timmy Simons wilde namelijk wel degelijk naar de Kuip komen) en niet zo moeilijk deed over zo'n klein verschil in vraag en aanbod, dan hadden jullie nu twee ervaren Belgisch internationals gehad, met een uitstekende mentaiteit. Nu geen één en missen jullie een leiderstype, zeker als Dirk Kuijt ook nog eens vertrekt...

Ik verwacht dat het Liverpool wordt, Rafa Benitez is lyrisch over Dirk Kuijt en hemelt hem in elk interview op, daarnaast laat men Michael Owen zomaar naar een andere club gaan en is ook Milan Baros eerder deze week verkocht. Als Dirk Kuijt écht in verband met de Klassieker nog wacht met bekend maken, vind ik dat wel klassen, dat voorkomt een hoop onrust binnen de selectie...
pi_29949125
Ik denk dat Kuijt gewoon nog een jaar blijft, ik weet niet waarom en het is ook nergens op gebasseerd maar ik zie m niet weggaan voor het WK.
Even geen signature.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 10:55:22 #70
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_29949550
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 10:29 schreef P0RN0STAR het volgende:
Ik verwacht dat het Liverpool wordt, Rafa Benitez is lyrisch over Dirk Kuijt en hemelt hem in elk interview op, daarnaast laat men Michael Owen zomaar naar een andere club gaan en is ook Milan Baros eerder deze week verkocht. Als Dirk Kuijt écht in verband met de Klassieker nog wacht met bekend maken, vind ik dat wel klassen, dat voorkomt een hoop onrust binnen de selectie...
Weet wel zeker dat het Liverpool moet zijn. Geloof ook wel dat het Kuijts gewenste droomclub is.
Dat hij het voor zich houdt tot na de klassieker is wel netjes ja. Denk alleen niet dat het de rust binnen de selectie ten goede komt wanneer Kuijt na de klassieker bekent maakt te vertrekken.
A.M.A.B
  donderdag 25 augustus 2005 @ 11:02:09 #71
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_29949702
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 10:55 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Weet wel zeker dat het Liverpool moet zijn. Geloof ook wel dat het Kuijts gewenste droomclub is.
Dat hij het voor zich houdt tot na de klassieker is wel netjes ja. Denk alleen niet dat het de rust binnen de selectie ten goede komt wanneer Kuijt na de klassieker bekent maakt te vertrekken.
Best wel mooie carrière-planning van Dirk Kuijt: FC Utrecht, Feyenoord en Liverpool...

Hij zou mooi afscheid kunnen nemen, door de winnende te scoren of een Ajacied neer te trappen, maar ik hoop op een zwaar teleurstelende wedstrijd van zijn (en Feyenoords) kant en maandag/dinsdag/woensdag het onverwachte nieuws dat hij vertrekt...

Zou Feyenoord al zo'n scenario klaar hebben staan??? Net als Ajax vorig seizoen met Zlatan/Koné???
  donderdag 25 augustus 2005 @ 11:04:33 #72
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_29949760
Zou op Huntelaar zijn geboden...wie weet..
A.M.A.B
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 augustus 2005 @ 11:05:32 #73
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29949785
Kuyt gaat dit seizoen niet naar LFC ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_29950342
Sparta Rotterdam
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 25 augustus 2005 @ 11:29:45 #75
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_29950415
EDIT;Doe maar niet,actie-reactie enzo

[ Bericht 90% gewijzigd door DutchGooner op 25-08-2005 12:13:41 ]
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  donderdag 25 augustus 2005 @ 11:39:17 #76
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_29950656
Nou nou zeg...ik moest een maand de hort op vanwege zo een tekst.

Ik wil de rest
A.M.A.B
  donderdag 25 augustus 2005 @ 12:10:19 #77
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_29951575
You got mail!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_29951854
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 09:46 schreef P0RN0STAR het volgende:

[..]

Nee ik ben niet blij met de manier waarop Goor weg is gegaan. Feyenoord heeft hem in Duitsland van de bank af gehaald en hij speelde hier altijd en ook goed. Als een club door financiele redene die beloofde versterking niet kan halen dan moet je je erbij neer leggen en niet gaan lopen zeuren want daar word de club niet beter van. Hij wilde perse weg en hij heeft het zo gespeeld dat zijn positie binnen Feyenoord onhoudbaar werd. Als je zulke dingen doet dan kan je spreekkoren en geroep bij de trainingen verwachten. Moeten we dat allemaal dan maar goed vinden dan? Goor gaf zelf ook toe in de VI dat hij dat wel had verwacht en dat hij het best begrijpt dat het Feyenoor publiek hem uitkotste. Je speelt graag voor Feyenoord of niet.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 12:20:37 #79
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_29951886
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 12:10 schreef FrankyMcG het volgende:
You got mail!
A.M.A.B
  donderdag 25 augustus 2005 @ 12:28:52 #80
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29952102
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 12:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Je kan achteraf alleen goed zien wie er gelijk heeft gehad. Goor speelt Champions League voetbal bij een team wat favoriet is voor het kampioenschap, en streeft dus zijn ambities na.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')