quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:55 schreef Geartsjuh het volgende:
Sorry nokwanda, ik durfde niet zo goed. En ik wist ook niet wat ik dan in de OP moest zetten..
Wel lief dat ik je extra stofzuiger mag lenen!
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:58 schreef Enyalius het volgende:
ja en niet alleen maar stof denk ik...
Als iemand zich aanbied.... graagquote:mischien dat we een designated topic starter moeten hebben die coz's OP kan copy/pasten
quote:
OMG WERTNERSquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Oeps.... foute smiley in dit geval
![]()
maar is wel waar. Ben ook gek op Werthers Echte. En daar bijt ik niet op.
[..]
Als iemand zich aanbied.... graag
is het niet goed genoeg?
Uhm..... WIL ik dat wel lezen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
euh... ja. Zie pag. 6 van het vorige ouwehoertopic en de linkjes van Iteejer.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:02 schreef Enyalius het volgende:
[..]
OMG WERTNERS![]()
ik wist dat er een reden moest zijn waarom ik je aardig vond
JAquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:05 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Uhm..... WIL ik dat wel lezen?![]()
ik heb hoge eisen dat weet je tochquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat ik gewoon ontzettend leuk ben enzo was niet voldoende?
Nou ja..... 90´s.... ik ben van de 70´s.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:07 schreef Enyalius het volgende:
[..]
ik heb hoge eisen dat weet je toch
dat hele aardig en leuk zijn is zooo 90's![]()
je moet tegenwoordig wat extra's bieden wil je de concurentie voorblijven![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:22 schreef Enyalius het volgende:
uhu dat bedoel ik...
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:58 schreef Enyalius het volgende:
ja en niet alleen maar stof denk ik...
mischien dat we een designated topic starter moeten hebben die coz's OP kan copy/pasten
deligeer die taak maar naar Mirage die heeft genoeg geduld om Nok nok iets bij te brengen op computer gebiedquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:12 schreef coz het volgende:
[..].. of we leren nokwanda copy pasten .. wat is makkelijker ?
Volgens mij ga je voor de tien gecopy/paste OP´s met een slotjequote:
Zou best kunnen. Maar dan mot ze wel een keer naar Nimwegen komme *insert plat nimweegs accentje*quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:14 schreef Enyalius het volgende:
[..]
deligeer die taak maar naar Mirage die heeft genoeg geduld om Nok nok iets bij te brengen op computer gebied
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:16 schreef ChOas het volgende:
Het was geen one-liner, het was een doodsverwensing![]()
Dit was trouwens ERG cool, voor het eerst van mijn leven zag ik een topic UIT my active topics verdwijnen!
(Bovenuit dan, he)
indien er geen posts meer in een topic staan verdwijnt hij uit de myATquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:20 schreef Mirage het volgende:dus als ik je post delete dan verdwijnt hij uit je AT ?
Dat wist ik niet eens![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:21 schreef coz het volgende:
[..]
indien er geen posts meer in een topic staan verdwijnt hij uit de myAT
lees de tvp bug is opgelost![]()
Dat ligt zeker in de planning.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Maar dan mot ze wel een keer naar Nimwegen komme *insert plat nimweegs accentje*
Neah, geen ban, dank je. En ik heb al mijn doodsverwensingen hier in truth (2, misschien 3) nog altijd zonder ban kunnen doorstaanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:20 schreef Mirage het volgende:
[..]
wil jij een ban ?
Ik meende dat ik het heel subtiel omschreven had![]()
dus als ik je post delete dan verdwijnt hij uit je AT ?
Dat wist ik niet eens![]()
Mirage, heb je msn?quote:
Of google talk ??quote:
De senseo staat immer klaarquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:24 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dat ligt zeker in de planning.
Dan brand ik zelf die cdtjes wel even, dan leer ik je quoten en dan gaan we samen een kofietje drinken![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:23 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
nou dan mot je maar verplicht je bookmarks gaan gebruiken hè
* cozquote:
doh .. zie usericoonquote:
senseoquote:
google talk is nog niet al te lang het nieuwste aanwinstje van de instant messaging familiequote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:31 schreef Mirage het volgende:nee ik heb geen msn... en google talk ?
dat ken ik nog niet
![]()
Ik ben meer een muts van de mail en de irc![]()
en mailen mag áááááltijd.
je hebt alleen kans dat ik gelijk op de grote del knop druk als ik je naam zie![]()
Go and meet the babe.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:33 schreef Mirage het volgende:
[..]
senseo![]()
[zenuwmode]ik moet over 15 minuutjes weg voor die echo... ik heb een heel raar zenuwachtig gevoel. [zenuwmode]
Volgens mij ben ik het wel eens VOLKOMEN met je oneens geweest! (of eens, kan ook)quote:
nu nergens, moet zo naar de echo-mevrouwquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:35 schreef Piro het volgende:
Waar kan ik je op irc vinden Mirage?
dat hebben meer mensen met mij .. ik denk eens , het blijft vaak altijd lang stil als ik in een topic eens mijn bek opentrekquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:40 schreef ChOas het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik het wel eens VOLKOMEN met je oneens geweest! (of eens, kan ook)
xchoasx@gmail.com
Gebeurd wel vaker de laatste tijdquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:06 schreef coz het volgende:
toen was het spontaan druk op ieeercee en zit er niemand meer in de slowchat![]()
meer voorbereidingquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:14 schreef Enyalius het volgende:
uhuh de voorbereiding is het halve werk of zoiets
quote:<CoZ> waarom heet gij trouwens nokwanda1 ?
<nokwanda1> omdat ik eruit geflikkerd werd, zoals gewoonlijk
[snip] uitleg [/snip]
* nokwanda1 is now known as nokwanda
quote:
Gaat nu over op slaapchatquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:00 schreef coz het volgende:
komt wel goed , maar doen we maar niet in de slowchat![]()
- Auto's zijn een mooi vervoermiddelquote:Op donderdag 25 augustus 2005 07:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik voel me lekker veilig in mijn eigen wereld. Mijn fantasie wereld. Weet je dat het prettig is als je vlucht van de werkelijkheidVluchten op een veilige manier. Sommigen zullen beweren van, ach je bent een watje die de werkelijkheid niet onder ogen durft te komen.
Dat is helemaal niet zo. Ik durf de werkelijkheid wel onder ogen te komen maar dat is tegen mijn principesGeef mij maar mijn fantasie wereld waar ik er heilig in geloof dat sprookjes bestaan en uitkomen.
De werkelijkheid, wat is de werkelijkheid? Ik kijk nu naar buiten en zie een grijze wereld, er staan auto's langs de weg in de straat rechts van mij. Auto's, depressieve auto's die wachten totdat mensen op deze grauwe dag naar het werk gaan. En vervolgens komen de mensen thuis. En dan gaan ze weer. En dan komen ze weer thuis. En dan gaan ze weer. Enzovoort enzovoort. Wederom die herhaling. De heenreis, de terugreis, dag in dag uit. 5 dagen werken, weekend, 5 dagen werken, weekend. 52 weken, 12 maanden en 365 dagen plus 24 uur 60 minuten en een miezerige 60 seconden.
Buiten is geen kip op straat nu. Alsof de mensen allemaal liggen te slapen nog.
Auto's zijn gebrek aan beter.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 07:38 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
- Auto's zijn een mooi vervoermiddel
- Auto's hebben geen gevoelens.
- Mensen willen geld verdienen, zou je ook eens kunnen proberen.
- Zelfs slaap heb je nodig.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:08 schreef Mirage het volgende:
Jaaa, ik leef nog hoor
Heerlijk in coma gelegen, klein uurtje terug mijn zoon aangekeed, manlief brengt hem naar school... en zit nu tussen de dames "van mij" koffie te drinken.
Ik had hem net even aan de telefoon, hij zette me op de speaker..ze zijn knotsgek, het zijn een stelletje feeksen maar ze zijn ook superlief !
En nu krijg ik zo warme broodjes van ed bakker![]()
![]()
De baby !
Ik ben niet schijnzwanger![]()
Ik heb een piepklein vol blaasje gezien.
Ik heb een kloppend hartje gezien.
Ik heb een heleboel beweging gezien.
Alleen het meten van die man ?
Het beebje ging telkens tegendraads doen als hij een meting wilde verrichten.
Ik geloof dat hij 5 ? verschillende dingen heeft gemeten.
De éne kwam uit op 13 weken nog iets, de ander 14 weken nog iets, en de lengte van de baby op 16 weken nog iets... enz.... als ik goed heb opgelet en het goed heb begrepen.
Hij heeft ervan gemaakt dat hij denkt dat ik 14 weken en 3 dagen zwanger ben.
Ik heb dus in totaal "maar" 1 "echte" menstruatie gehad tijdens mijn zwangerschap![]()
Dat is al vooruitgang![]()
Het hartje liep letterlijk als een trein !!![]()
Nu pas heb ik het gevoel dat ik achterover kan gaan zitten ( niet letterlijk want dan wordt ik gek) en gewoon zwanger kan en mag zijn.
Nu ik het kindje gezien heb, gezien heb dat op het eerste gezicht alles prima lijkt.. het kleintje ronddanst in mijn buik en ik écht zwanger ben.
Ik geloof dat gisteravond het kwartje pas echt goed en helemaal gevallen is.
Snik, ik ben een emo-bundel![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Proficiat Mirage!!!!!
Heel vreemd, sinds de gemberthee de meeste misselijkheid weg heeft gehaald.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
whehehe.... Dat je zwanger bent weet je nu echt zeker.....al het gekots was niet overtuigend genoeg.
Maar he...... warme broodjes???? Hou je die inmiddels weer binnen?![]()
Ja !quote:Ik moest echt lachen.... een piepklein vol blaasje gezien? Maar niet wat eronder zit? Zal ook nog wel te vroeg zijn.
ik zie het helemaal voor me !quote:Zou ook een emo-bundel zijn als ik jou was hoor.Mijn vriendin vroeg me ooit of ik bij de bevalling van haar kindje wilde zijn. Ik heb gezegd: doe maar nie...... aan mij heb je niks. Ik sta alleen maar te snotteren en te blubberen. Is het eerste wat het arme kind ziet een roodogige snotter tante. Ben de dag na de bevalling naar haar toe gegaan.... en ja hoor....... een grote blubberzooi. Je kon me zo opvegen.
Wat mooi Mirage!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:08 schreef Mirage het volgende:
Nu pas heb ik het gevoel dat ik achterover kan gaan zitten ( niet letterlijk want dan wordt ik gek) en gewoon zwanger kan en mag zijn.
Nu ik het kindje gezien heb, gezien heb dat op het eerste gezicht alles prima lijkt.. het kleintje ronddanst in mijn buik en ik écht zwanger ben.
Ik geloof dat gisteravond het kwartje pas echt goed en helemaal gevallen is.
minder dan een maand geleden, want met het winti feest wist ik het nog niet en dat is geloof ik ongeveer een maand geleden geweest.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:30 schreef vamperotica het volgende:
Mirage...Wat geweldig!! Mooi om te zien blijft dat toch, zo'n echo.....
Maar met hoeveel weken was je er voorjezelf uit dat je zwanger was dan?
Als er een smiley was die zo'n grote glimlach heeft dat de lach aan weerszijden bijna buiten de wangen steekt, dan zou die hier op z'n plaats zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:51 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Wat mooi Mirage!Nogmaals gefeliciteerd!
Geniet van je zwangerschap, zo ver dat mogelijk is!
Gaat vast helemaal goed lopen die zwangerschapquote:
je wilt het echt heel erg weten, he!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:03 schreef Mirage het volgende:
Dat wordt dus een 3d echo aanvragen over een paar weekjes !![]()
In het beschreven geval staat de vriendin zo dichtbij dat het haast een deel van mezelf is. Wel een ander maar gevoelsmatig heel close. In zo´n geval kan ik de emotie alleen loskoppelen als er werkelijk gevaar is en ik in actie moet komen. Maar op het emotionele vlak voel ik haar dingen zo sterk dat ik meega in de emotie op een moment als een bevalling. Ik voelde haar weeen ook terwijl ik gewoon thuis was.quote:ik zie het helemaal voor me !![]()
alhoewel, als het zaken zijn die voornamelijk een ander aangaan (lees als iemand anders heeft mij even nodig ), dan ben ik ijskoud. Zodra de boel achter de rug is...... dan ga ik zitten janken en krijg ik de adrenaline rush![]()
Mooie band hebben jullie, het is ontzettend intiem om op die manier letterlijk met elkaar "mee te voelen".quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:59 schreef nokwanda het volgende:
In het beschreven geval staat de vriendin zo dichtbij dat het haast een deel van mezelf is. Wel een ander maar gevoelsmatig heel close. In zo´n geval kan ik de emotie alleen loskoppelen als er werkelijk gevaar is en ik in actie moet komen. Maar op het emotionele vlak voel ik haar dingen zo sterk dat ik meega in de emotie op een moment als een bevalling. Ik voelde haar weeen ook terwijl ik gewoon thuis was.
Dat is ook mooi. Ik had zo twee vriendinnen met wie ik dat had. Wat er met de andere gebeurd is heb ik al wel eens gepost hier. In een droomtopic geloof ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:56 schreef Mirage het volgende:
[..]
Mooie band hebben jullie, het is ontzettend intiem om op die manier letterlijk met elkaar "mee te voelen".
![]()
kloptquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat is ook mooi. Ik had zo twee vriendinnen met wie ik dat had. Wat er met de andere gebeurd is heb ik al wel eens gepost hier. In een droomtopic geloof ik.
En ik heb het je ook wel eens verteld als ik me niet vergis.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:23 schreef nokwanda het volgende:
Zat net ongeveer tot aan mijn ellebogen onder de verf.
Heb een zooi lampekappen ingeslagen. Vandaag twee grote voor hanglampen. Die moeten beschilderd worden maar eerst moeten ze een laag witte verf hebben voor ik echt aan de slag kan.
Ik had dus niet alleen de kappen maar ook mezelf maar meegeschilderd.
Nu wissel ik het fokken en het schilderen af omdat het preciese geschilder nogal vermoeiend is om erg lang achter elkaar te doen. Zit ik hier met een lampekap op schoot te F5ven ieder half uur of zo![]()
Ziet er niet uit
Ik verf normaal gesproken alleen mijn haar en handen als ik bezig ben.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:23 schreef nokwanda het volgende:
Zat net ongeveer tot aan mijn ellebogen onder de verf.
Dat heb ik dus ook altijd.. Vooral plafond schilderen is iets wat ik niet kan zonder mezelf van een andere kleur te voorzien.quote:Heb een zooi lampekappen ingeslagen. Vandaag twee grote voor hanglampen. Die moeten beschilderd worden maar eerst moeten ze een laag witte verf hebben voor ik echt aan de slag kan.
Ik had dus niet alleen de kappen maar ook mezelf maar meegeschilderd.
quote:Nu wissel ik het fokken en het schilderen af omdat het preciese geschilder nogal vermoeiend is om erg lang achter elkaar te doen. Zit ik hier met een lampekap op schoot te F5ven ieder half uur of zo![]()
Ik kan me er iets bij voorstellen.quote:Ziet er niet uit
Nee, dat toetsenbord valt mee. Ik ben zuinig op mijn compje.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:33 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik wil niet weten hoe jouw toetsenbord eruit ziet !
Wat voor materiaal zijn de lampenkappen ?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik verf normaal gesproken alleen mijn haar en handen als ik bezig ben.![]()
[..]
Dat heb ik dus ook altijd.. Vooral plafond schilderen is iets wat ik niet kan zonder mezelf van een andere kleur te voorzien.
[..]
[..]
Ik kan me er iets bij voorstellen.
Inderdaad ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vind het een schoolvoorbeeld van "lekker vies".
Ik verzucht net dat ik wel een teringhekel heb aan het prepareren van doeken en ander te beschilderen spullen. Ik hou echt van schilderen maar dat prepareren.....quote:
Wat is het vervelende aan de werk? Is het een secuur ingewikkeld werk, of is het iets anders?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik verzucht net dat ik wel een teringhekel heb aan het prepareren van doeken en ander te beschilderen spullen. Ik hou echt van schilderen maar dat prepareren.....![]()
Dus de berekeningen van t echomeneertje/mevrouwtje kloppen wel een beetje met jouw gevoel?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
minder dan een maand geleden, want met het winti feest wist ik het nog niet en dat is geloof ik ongeveer een maand geleden geweest.
Maar exacte data ? Zwangerschapskwaaltje hè![]()
Gewoon grote vlakken witten. En dan meestal lastig materiaal zodat het ook niet even snel gaat. Gewoon lastig. Niet creatief. Heb ik al het idee in mijn hoofd van wat het moet worden maar dan moet ik dat dus eerst doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat is het vervelende aan de werk? Is het een secuur ingewikkeld werk, of is het iets anders?
Ben je nou klaar?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:14 schreef vamperotica het volgende:
En ik kan geen verf meer zien! Ook al waren het hier vooral vlakken die een kleurtje moesten krijgen....
Kom uit je hoekje, of roep vanuit je hoekje en vertel...... wat is het probleemquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:41 schreef Enyalius het volgende:
* Enyalius gaat rustig in een hoekje zitten en voelt zich extreem kut vandaag
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:25 schreef Enyalius het volgende:
lastig besluit gemaakt.
ongeveer 15 mensen in 1x uit me leven getrapt.
ff opruimen wat zogenaamde vrienden en liefdes betreft. normaal gesproken hoor je je goed te voelen bij zoiets dus ik snap mijn gevoel niet
En juist als je heel lang alles gaat zitten overdenken ga je hechten aan een bepaalde visie en kun je haast niet anders meer.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:34 schreef Enyalius het volgende:
zuiver. normaal ben ik vrij impulsief maar dit keer ben ik 1 maand bezig geweest om alles te overdenken. maarja...het zal allemaal wel. moet het nu gewoon accepteren en die emoties verdwijnen vanzelf wel.
Maybe you ought to be just that...... fucked upquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:38 schreef Enyalius het volgende:
merk wel dat als ik aan iemand op het werk denk dat ik kalm word. maar ja zij is ook lief. jammer genoeg ben ik te verlegen naar haar toe![]()
ugh ik ben zo fucked up lately
* coz meeleeftquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:57 schreef Enyalius het volgende:
assertief ben ik overal en altijd...tot ik een meid tegen kom die ik leuk vind. dan klap ik helemaal dicht :S
Ow, moeten wij maar meeten. Je vindt me vast niet leuk, dus gaat helemaal goed komen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:57 schreef Enyalius het volgende:
assertief ben ik overal en altijd...tot ik een meid tegen kom die ik leuk vind. dan klap ik helemaal dicht :S
Maar misschien ook welquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ow, moeten wij maar meeten. Je vindt me vast niet leuk, dus gaat helemaal goed komen.
nee, nog laaaaang niet! Ben van de week ook nog ff door mn rug gegaan! Loopt weer gesmeerd hier allemaal!quote:
Voel je je al weer wat beter vandaag?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:41 schreef Enyalius het volgende:
* Enyalius gaat rustig in een hoekje zitten en voelt zich extreem kut vandaag
Ga naar het Solse Gat. Daar is stilte niet ergquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als we elkaar dan leuk vinden zou het inhouden dat we allebei verlegen en stil worden.
Het is wel origineel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ga naar het Solse Gat. Daar is stilte niet erg
na de laatste meet wel jaquote:
ksnap em ook nietquote:
Heb ook best veel met jou gekletst.... en jij met Myxnijnquote:
Misschien ook wel ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb ook best veel met jou gekletst.... en jij met Myxnijn
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb ook best veel met jou gekletst.... en jij met Myxnijn
Dus......quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:36 schreef Mirage het volgende:
[..]
kennismaken en herkennismaken![]()
ow en roddelen natuurlijk, dat kan als je uit een dorp komt en een oude "dorpsgenootje" tegenkomen.![]()
quote:
ik heb ontdekt dat als je in het weekend een festival hebtquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:42 schreef RSH11 het volgende:
Ik heb ontdekt dat als je te lang in bed blijft, je dan extra moe bent. Daarom voel ik me zo kut de afgelopen weken
Omdat een jongeling zoals jij wat actiever moet zijn en andere dingen te doen heeft dan de hele dag achter de comp zitten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:03 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik heb gemerkt dat als ik de hele dag achter de computer zit mijn moeder boos wordt :S ik snap echt niet waarom
Waar het schilderen betreft heb ik wat twijfels over de accuratesse. Ben bang dat niet alle witte puntjes worden weggewerkt en dat niet alle randjes even netjes zullen zijn. Voor minimal art echter........ geen slecht planquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:15 schreef vamperotica het volgende:
En anders heb ikhier nog wel wat leuks voor je om te doen!
En je denkt dat mijn schilderwerk er beter uit ziet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Waar het schilderen betreft heb ik wat twijfels over de accuratesse. Ben bang dat niet alle witte puntjes worden weggewerkt en dat niet alle randjes even netjes zullen zijn. Voor minimal art echter........ geen slecht plan
Euhhh.... ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:23 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En je denkt dat mijn schilderwerk er beter uit ziet?
[14.gif] prima .. het staat in de fok wiki .. volg OP link (uit vorige topicquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:01 schreef Electro-Worm het volgende:
Ey Coz mag ik ook in de OP staan![]()
Irish Coffee vind ik ook wel drinkbaar hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:18 schreef nokwanda het volgende:
oew.... whiskey![]()
Maar dan puur, niet on the rocks en zeker niet in de koffie![]()
Plan A schijnt redelijk te werken, maar 10 uurse werkdagen vermoeid me fysiek heel erg. geen idee hoe lang ik dit vol ga houden. elke keer als ik weer gedachtes of herinneringen onbewust oproep druk ik ze weg door naar wat meiden te kijken die daar rondlopen en een praatje te maken met sommige.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Voel je je al weer wat beter vandaag?
Sommige beslissingen voelen zo klote, maar zijn zo goed!En dat geldt andersom ook!
En op sommige beslissingen kom je later terug.......
heb het al gelezen en al beantwoordquote:
Ik snap he-le-maal wat je bedoeldquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:36 schreef Mirage het volgende:
Hij is schattig...![]()
Misschien moet ik toch maar een exta "nut" voor hem verzinnen..![]()
Ik stop meestal wel als mijn glazen zich gaan dupliceren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:35 schreef Enyalius het volgende:
whiskey is lekker. de beste soort drank dat er is, mits je het juiste merk hebt en dat is niet die goedkope troep Johny walker. je kunt je er letterlijk aan dood drinken zo lekker...![]()
Ze zeuren gewoon net zo goed.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:34 schreef Mirage het volgende:
Nou nou, het is niet snel goed hè
Als je afhankelijk bent van een vent dan zien ze je als blok aan je been en onnuttig, is er werkelijk niets te noemen waar je ze voor nodig hebt is het ook niet goed.... voelen ze zich opeens "lullig"
Glenn Fiddishquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik stop meestal wel als mijn glazen zich gaan dupliceren.
Er zijn alleen heel veel soorten. Ik doe er vaak ook lang over om een flesje uit te zoeken als ik het zelf in huis haal.
Die vind ik ook wel goed drinkbaar, maar was die naam niet net iets anders?quote:
Datzelfde heb ik ook wel.. Ik koop niet vaak, en het staat lang, maar in goed gezelschap gaat het hard.quote:Stewards Cream of the barley
Maar de Grouse is een leuk niet het allerduurste alternatief
Als het maar niet Johny Walker is.
Naar het schijnt is de whiskey van de Aldi in duitsland ook niet slecht. Moet ik es proberen.
Ik koop het niet vaak. En als ik het doe staat ie soms ook errug lang. Maar in goed gezelschap....mm
Vast wel.... mijn spelling is bagger. Tis laat. Het moest Glennfiddish zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die vind ik ook wel goed drinkbaar, maar was die naam niet net iets anders?
quote:[..]
Datzelfde heb ik ook wel.. Ik koop niet vaak, en het staat lang, maar in goed gezelschap gaat het hard.Johnny Walker is zeker niet mijn favoriet.
Ik ben nog steeds niet helemaal overtuigd..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vast wel.... mijn spelling is bagger. Tis laat. Het moest Glennfiddish zijn
[..]
De T van truth, baaj..... de truth...quote:
Plan A... Tis weekend nu... Neem heerlijk ff wat tijd voor jezelf...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:28 schreef Enyalius het volgende:
[..]
Plan A schijnt redelijk te werken, maar 10 uurse werkdagen vermoeid me fysiek heel erg. geen idee hoe lang ik dit vol ga houden. elke keer als ik weer gedachtes of herinneringen onbewust oproep druk ik ze weg door naar wat meiden te kijken die daar rondlopen en een praatje te maken met sommige.
Plan B: ik zit sterk te denken om een simpel ritueel uit te gaan voeren. het is geschreven om emoties te "wissen". oorspronkelijk bedoeld om over liefdesverdriet heen te komen zonder weken te spenderen met loslaten. mischien werkt het ook om dit soort dingen los te laten.
moet zeggen dat het erg goed werkt. heb het een aantal anderen aangeboden en die waren zeer tevreden met de uitkomst. en het is heel simpel en kort qua tijd te doen.
Plan C is om al mijn gaves uit te gaan zetten en een simpele ziel in de maatschappij te worden. een "normaal" iemand. geen geesten en entiteiten meer zien, niet meer in staat zijn astraal te reizen en toegang te hebben tot enorm veel informatie...helemaal niks meer. dat zou mijn leven een stuk makkelijker moeten maken.
in kort ik begin het gewoon zat te worden
weet je...dat vind ik nu ook van vrouwen in mijn leven. het is leuk om er 1 in de beurt te hebben, maar nuttig zijn ze nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:34 schreef Mirage het volgende:
Nou nou, het is niet snel goed hè
Als je afhankelijk bent van een vent dan zien ze je als blok aan je been en onnuttig, is er werkelijk niets te noemen waar je ze voor nodig hebt is het ook niet goed.... voelen ze zich opeens "lullig"
Het ís toch gewoon zo ?
Ik heb geen vent nodig. De enige reden dat ik een vent om mij heen heb is omdat ik verliefd werd.
En in het kader van de liefde vind ik het heerlijk om bij mijn verzameling "gezelligheid en liefde" nòg iemand te hebben. Lekker samen van elkaar houden en keutelen.
Dát is de enige reden.
Maar zonder ? Ik zou mij prima redden.
{knip}...
En hoe ben jij dan op deze wereld gekomen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:22 schreef Enyalius het volgende:
[..]
weet je...dat vind ik nu ook van vrouwen in mijn leven. het is leuk om er 1 in de beurt te hebben, maar nuttig zijn ze niet
Hoe dan ook zou je het zonder baarmoeder niet gered hebben. En dan dat gedoe om je eruit te krijgenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:41 schreef Enyalius het volgende:
vraag ik mezelf ook af
maar mijn ouders leerden snel van hun fout. me vader had zich erna meteen gesterriliseerd
maar dat is het hele punt !quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:22 schreef Enyalius het volgende:
[..]
weet je...dat vind ik nu ook van vrouwen in mijn leven. het is leuk om er 1 in de beurt te hebben, maar nuttig zijn ze niet
dacht het niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En innige dankbaarheid en een mate van verering is dus op zijn plaats![]()
mannelijke trots. we willen nuttig en lui tegelijker tijd zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:47 schreef Mirage het volgende:
[..]
maar dat is het hele punt !
Hij hóeft van mij niet nuttig te zijn.
Hij maakt er zelf een problem van
![]()
Ja juist.... mannen moeten er gewoon zijn. Voor dat kleine beetje extra om van te houden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:47 schreef Mirage het volgende:
[..]
maar dat is het hele punt !
Hij hóeft van mij niet nuttig te zijn.
Hij maakt er zelf een problem van
![]()
Dan toch moeder en vrouw.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:51 schreef Enyalius het volgende:
[..]
dacht het niet.
de enige moeder die ik heb is Gaia
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja juist.... mannen moeten er gewoon zijn. Voor dat kleine beetje extra om van te houden.
heb ooit eens tegen iemand gezegd (een sereiuze troonpretendent): Ik heb je niet nodig. Ik kan het best alleen.
Die is gelijk nooit meer terug gekomen.
quote:Ik zag het probleem niet. Leek me juist wel makkelijk om niet perse nodig te zijn en er gewoon te mogen zijn.
Dan ga je je wel afvragen wie nou eigenlijk het sterke geslacht is![]()
Wat nouquote:
Nooit echt over nagedacht eigenlijk. Ik ga er gewoon vanuit.quote:[..]
we wisten het altijd al
Eigenlijk niet......quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:15 schreef Enyalius het volgende:
het is een nutteloze discussie. in feite heb je elkaar helemaal niet nodig
* valt om van de honger*quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:27 schreef Oversight het volgende:
Ik was onderweg om warme broodjes te halen schat,.....
ik kwam een internetcafe tegen......
...en werd even afgeleid.
Broodjes komen er NU aan hoor poepie......
..en Nokwanda niet zeuren...... als je niet HIER bent krijg je ook geen warme broodjes!
owww.... btw..... HIER was op dat moment het internetcafe, toch ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:27 schreef Oversight het volgende:
Ik was onderweg om warme broodjes te halen schat,.....
ik kwam een internetcafe tegen......
...en werd even afgeleid.
Broodjes komen er NU aan hoor poepie......
..en Nokwanda niet zeuren...... als je niet HIER bent krijg je ook geen warme broodjes!
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:46 schreef Mirage het volgende:
Hij is helemaal niet meer aardig...
ik denk dat hij niet meer aardig gaat zijn totdat ik een nut voor hem gevonden heb...
wat hij misschien vergeet is dat hij van mij helemaal niet aardig hóeft te zijn...
*schouders ophaalt*
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]ooooo, trouble in paradise....
Wie heeft er nou eigenlijk last van wiens hormonen?![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:21 schreef Oversight het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk......
Ik heb last van háár hormomen,.....
Zij niet..... nee
quote:badkamerspiegel heeft ze óók geen last meer van.....
Owww,... ennuu we zullen vanaaf even kijken wie er "geen nut" heeft als je een massage wil... pffffff
quote:mompelt nog iets over lichten uitdoen en afspraken daarover
Wat was haar deel van de deal dan? En was de deal eenzijdig of mutual?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:47 schreef Oversight het volgende:en die lichten..... NOU ?
5 weken IEDER licht uitgedaan achter mijn kont,... en haar stuk van de deal ?
pfffff
De deal was mutual, maar hij heeft zich er níet aan gehouden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat was haar deel van de deal dan? En was de deal eenzijdig of mutual?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:24 schreef Mirage het volgende:
[..]
De deal was mutual, maar hij heeft zich er níet aan gehouden.
Hij denkt dat als ik achter hem aan loop en de lampen uitdoe dat hetzelfde is als "de lampen achter je reet uitdoen"
En mijn deel van de deal ?![]()
volwassen ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik leer hier erg veel van. Ik heb nog nooit samengewoond met een volwassen man dus ik weet dat soort singen niet. Ik had er al geen romantisch idee van en nu al helemaal niet meer.
Fijn.... dat realisme
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:55 schreef Mirage het volgende:
[..]
volwassen ?laat je niet foppen door zijn leeftijd..... 34 jaar my ass
maar romantisch....![]()
zucht.. dat zijn wij ook wel hoor.
Tussen het gekibbel door
Het is allemaal heel liefdevol bedoeld.
Net bijvoorbeeld, hij vroeg wat het betekende als onze kat hem over zijn neus likte....
ik heb lekker geantwoord: "dat betekent dat hij je neus vies vindt ! "
Dat klinkt misschien onaardig, maar het is heel liefdevol bedoeld.
Ik probeer te voorkomen dat hij naast zijn schoenen gaat lopen.
![]()
kon je niet even in het gras gaan liggen en een astrale reis naar huismaken ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:39 schreef Enyalius het volgende:
pfew mijn hele arse doet zeer van al dat gezit op zo'n fietszadel.
heb weer aangetoont totaal geen gevoel voor richting te hebben. de route was zo simpel maar nee...ik ging van het begin al verkeerd en ging Hendrik-ido-ambacht in, daarna naar ridderkerk en toen ik bij alblasserdam zat dacht ik: "hey laat ik es omdraaien". toen alle bordjes aangehouden die richting rotterdam gingen. ik dacht slim te zijn, maar het pakte anders uit.
ik ging weer ridderkerk in, naar rotterdam en ging daar de borden beverwaard aanhouden. kwam ik bij keizerswaard uit..."huh?". nou ja toen zei me gids ga hier naar binnen er is een boekhandel met een boek die ik daar voor je heb neergelegd. dus heb een boekje gekocht.
aangezien ik dus niet wist hoe ik moest komen waar ik wilde zijn dacht maar naar huis te gaan. op de terug weg kwam ik eindelijk mayo tegen. daarna simpelweg de rechte route naar huis aangehouden...dat ging een stuk sneller
toch zo'n 5-6 uur op de fiets bezig geweest...das minder
het motto...ga nooit ergens met mij heen tenzij je graag verdwaald
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:39 schreef Enyalius het volgende:
het motto...ga nooit ergens met mij heen tenzij je graag verdwaald verschrikkelijk veel pijn in je reet wilt krijgen![]()
Dwz dat de tarotlegging van vrijdag en jouw tripje naar het Solse gat wat saaier worden dat verwacht. Bad timing.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:52 schreef Enyalius het volgende:
zat ik wel aan te denken ja. maar ik wil voorlopig zo min mogelijk met mijn gaves doen.
maar op zich hoef je niet stil te liggen om astraal te gaan. ik kan het ook doen terwijl ik met een andere aardse activiteit bezig ben. multitaskingkan iedereen overigens.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:53 schreef BaajGuardian het volgende:
ik denk dat mirage stiekem met mij wil trouwen , maar dat kan toch helemaal niet (echo)
oversight is minstens net zo tof als mij , dus je hoeft niet met mij te trouwen hoor mirage
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:55 schreef Enyalius het volgende:
dream on baaj
* Enyalius slijpt al wat zwaarden om aan oversight te overhandigen als ie voorbij rent achter baaj aan
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:08 schreef vamperotica het volgende:
Ik ga me hier gewoon NIET mee bemoeien....
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:44 schreef Alicey het volgende:
Oversight wat ben je heerlijk actief.
Je hebt er handigheid in gekregen zo te zien.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:46 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ik moet tegenwoordig al mijn plannen binnen 10 minuten uitvoeren....
Kun je niet nog een computer neerzetten?quote:Dan moet ik weer uitloggen omdat Mirage wil inloggen......
Ik weet dat je dat niet zou durven.quote:Ik kijk natuurlijk nóoit onder haar account of er activiteit in mijn topics is...
schat, jij redt het nog niet om binnen 10 minuten je kont af te vegen !quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:46 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ik moet tegenwoordig al mijn plannen binnen 10 minuten uitvoeren....
Zoals ik al eerder heb gezegd.... maak je zaakjes eens af en stop niet halverwege...quote:Dan moet ik weer uitloggen omdat Mirage wil inloggen......
Natuurlijk overwicht heet dat....quote:Ik kijk natuurlijk nóoit onder haar account of er activiteit in mijn topics is...
Je hebt mail.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
schat, jij redt het nog niet om binnen 10 minuten je kont af te vegen !
[..]
Zoals ik al eerder heb gezegd.... maak je zaakjes eens af en stop niet halverwege...
We hebben nu 3 werkende en goed "ingerichtte" computers, waarvan 1 laptop voor jou.
het enige dat je nog moet halen os een stuk kabel en 2 stekkertjes...
je neemt een kleurenschemaatje (of het komt er vast weer o neer dat ík dat doe) en maakt je kabel.
vervolgens plug je beide stekkertjes in de gaatjes waar ze in passen en je hebt ( zo goed als dan) verbinding.
[..]
Natuurlijk overwicht heet dat....
natuurljke hormonen
Tot wat? Be specificquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:29 schreef Oversight het volgende:
[..]
ik moet er al over lezen, erg genoeg....
en Nokwanda doet aan "aanzetten tot"
oke okequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:08 schreef Enyalius het volgende:
mail met Anti-harmonica als attachment zo dat Oversight weer een beetje meer rust krijgt
Nou make up of niet... make out doen we zowieso wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:24 schreef Enyalius het volgende:
i love the kissing en make out...uhm make up part
* Enyalius gets out the camera
als je in dubio zit moetje júist lief doenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:25 schreef Alicey het volgende:
* Alicey zit nog in dubio of ze lief zal zijn of niet.
bit omdat ze een bit in hebben?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:28 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou make up of niet... make out doen we zowieso wel.
Die hormónen... soms is hij bang dat ik hem met huid en haar verslind.
en weet je.. terecht !
Die bitspinkhanen hebben het nog niet zo gek bekeken.
Daar zit natuurlijk wel iets in.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:29 schreef Mirage het volgende:
[..]
als je in dubio zit moetje júist lief doen
mocht je dan later beslissen dat je toch niet lief wilt doen, komt de rest dubbel zo hard ( onverwacht) aan !
Hij zit op de wc te poepen...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
bit omdat ze een bit in hebben?
Maar doe maar even lief tegen Oversight. Mag vanavond wel.![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:31 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hij zit op de wc te poepen...
We gaan zo samen evenop de bank hangen![]()
Ooooo wat ben je erg!!!!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:29 schreef Mirage het volgende:
[..]
als je in dubio zit moetje júist lief doen
mocht je dan later beslissen dat je toch niet lief wilt doen, komt de rest dubbel zo hard ( onverwacht) aan !
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:57schreef Mirage het volgende:
schat, jij redt het nog niet om binnen 10 minuten je kont af te vegen !
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:31schreef Mirage het volgende:
Hij zit op de wc te poepen...
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:51 schreef coz het volgende:
wat een pleur onvolgbare R&P zooi hier![]()
![]()
ga eens wat liever doen allemaal![]()
[..]
[..]![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:28 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou make up of niet... make out doen we zowieso wel.
Die hormónen... soms is hij bang dat ik hem met huid en haar verslind.
Wat dat betreft zou hebreeuws makkelijker zijn. Dan schrijf je van rechts naar links, dus kun je eerst je zin doen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:19 schreef coz het volgende:
[afbeelding] smilies voor je zin is best okay ..mits je eerst nadenkt over wat je zin is , anders moet je alsnog klooien
maar dat is bijna altijd wel handig *onz uitgezonderd
Uhm...... Dat ben ik inmiddels vergetenquote:
mijn hebreeuws is echter helaas net zo roestig als mijn spijkerschriftquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat dat betreft zou hebreeuws makkelijker zijn. Dan schrijf je van rechts naar links, dus kun je eerst je zin doen.
Leg je spijkerschrift een nachtje in de cola. Dat schijnt te helpenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:58 schreef coz het volgende:
[..]
mijn hebreeuws is echter helaas net zo roestig als mijn spijkerschrift![]()
Ik ben er ook al een tijdje uit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:58 schreef coz het volgende:
[..]
mijn hebreeuws is echter helaas net zo roestig als mijn spijkerschrift![]()
Ik zal proberen er aan te denken Mirage. Ik sla snel aan de slow chat inderdaad.quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:20 schreef nokwanda het volgende:
Alicey schreef in kaartpluk #4:
Interessant toch zo'n meta-slow-chat slow-chat?quote:Ik ook. Maar dat zet ik dan daar maar niet meer neer want anders gaan we slowchatten over het slowchatten.![]()
Dat speelt inderdaad ook mee.. Maar ook de kans dat je van on-topic geleidelijk aan naar off-topic gaat is er..quote:Het gekke is dat je dan in dat topic zit over een ontopic iets... het kaarttrekken en de uitkomst van die kaart, en dat je dan even een huishoudelijke mededeling wilt doen (welterusten bijv.)
Als je dan naar ouwehoer moet verhuizen , alleen om die mededeling te doen, kun je ervanuit gaan dat de andere persoon met wie je op dat ogenblik poste aan het uitwisselen bent niet onmiddelijk naar ouwehoer zal gaan kijken om te zien dat je inmiddels pleitte bent omdat dat dan de plek is om die persoon welterusten te wensen.
Dan lijkt goeiedag zeggen in zo´n geval waarbij je eik haast met z´n tweeen in zo´n topic zit me wel zo netjes. Anders is het voor mij net zoiets als weglopen uit een gesprek.
Dus het ontstaan van slowchat is niet de opzet maar.... je snapt het dilemma![]()
roestig was een behoorlijke understatement ...quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:20 schreef Enyalius het volgende:
hehe coz ik heb hetzelfde probleem met Sanskriet
quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:23 schreef Mirage het volgende:![]()
Helemaal mee eens hoor nokwanda, dat zijn ook van die kleine dingen
Maar we ( ik zeg we want ik heb die neiging ook) dwalen makkelijk af na een lezing.
Eerst wordt er een kaart gelegd, vervolgens wordt er feedback gegeven/bevestiging van de kaartlegging... dan wordt er naar de achtergrond gevraag... dat bv met het werk te maken heeft.. en opeens hebben we het over de zus van de collega van je buurman... ofzo![]()
Ik vraag alleen of we er iets op letten... prefentief enzo....
hoe was dat ook alweer ?
"voorkomen is beter dan genenezen"
quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:56 schreef coz het volgende:
hoe weet je dat zo zeker dan als het alleen daar te krijgen is
Vraag me idd af welk ingredient dat is. Zal het es proberen uit te zoeken. Toevallig dat ik nu bij een Nigeriaanse op bezoek ga. Zal de verf eens meenemen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:29 schreef coz het volgende:
oh dat had ik best gedacht![]()
maar denk toch dat het allebei ruikt naar een zelfde ingredient .. en niet dat er nigeriaanse zeep in je verf zit![]()
Wat klink je grof zo. Waarom doe je dat dan niet lekker in feedback.quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:56 schreef BaajGuardian het volgende:
sodemieter op posts van mij te editten , als je een post niet bevalt verwijder em dan compleet
maar dat kan heel leuk zijn. Veel plezier. Je zult het zo druk hebben dat je geen tijd hebt om ons te missen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:41 schreef RSH11 het volgende:
Morgen intreeweek. Een week zonder TRU
Ik ga jullie missen hoor!
quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:41 schreef RSH11 het volgende:
Morgen intreeweek. Een week zonder TRU
Ik ga jullie missen hoor!
quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:56 schreef coz het volgende:
morgen solicitatie in rotterdam om 9 uur
lekker als je in twente woont![]()
ik sta 5am naast me bedjeheb geen auto enzo
![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 04:56 schreef coz het volgende:
ook nog veel te lang tv gekeken en achter pv gezeten ...lekkkkkkker 3 uur slaap![]()
*pakt punteslijper*quote:Op maandag 29 augustus 2005 03:29 schreef Oversight het volgende:
[..]
aanzetten tot Husby-bashing...., op z'n minst....
Maar ik vergééf je,.... zo blijf ik scherp.
Jouw eigen post vormt de aanleiding, hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2005 03:14 schreef BaajGuardian het volgende:
ik kan eht verschil niet meer zien tussen dit topic en feedback , en ik vind het grof als mensen mijn posts gaan editten , verwijder de post of blijf eraf.
Dat vind ik heel erg rot voor je, echt. Ik zou willen dat het je gewoon lekker voor de wind ging.quote:Op maandag 29 augustus 2005 07:51 schreef BaajGuardian het volgende:
maak daar maar maand van.
quote:
Ochtendgymnastiek?quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Diesmiley geeft me iedere keer een beeld van jou aan de ochtendgymnastiek terwijl je goeiemorgen fokt.
je bent hoogstens een geamuseerde toeschouwerquote:Op maandag 29 augustus 2005 05:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
*pakt punteslijper*
Zolang het bij goedmoedig husby bashing blijft...vind je het het stiekem ook wel lekker. Bovendien heeft ze me daarbij echt niet nodig..... ze is er goed in. De aanzet is niet nodig. Ik vorm ook geen aanleiding
Gelukkig wel, ja.quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:48 schreef Mirage het volgende:
[..]
je bent hoogstens een geamuseerde toeschouwer
uvegotmail
Hey, Scorp.... daar ben je weer.quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:08 schreef UncleScorp het volgende:
omg zo terug aan het werk na 3 weken verlof![]()
Ik schrijf het altijd met kleine letters, zo is volgens mij zijn username ook.quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:27 schreef Electro-Worm het volgende:
Ff een tussendoorvraagje, iteejer schrijf je toch met een hoofdletter?
Bad bad bhad Iteejer
Hoop dat je op school ook zo´n taalpurist zult zijnquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:27 schreef Electro-Worm het volgende:
Ff een tussendoorvraagje, iteejer schrijf je toch met een hoofdletter?
Bad bad bhad Iteejer
Ik bedoel dat je op school maar op JOUW hoofdletters moet gaan lettenquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:51 schreef Electro-Worm het volgende:
Hoe bedoel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |