quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:55 schreef Geartsjuh het volgende:
Sorry nokwanda, ik durfde niet zo goed. En ik wist ook niet wat ik dan in de OP moest zetten..
Wel lief dat ik je extra stofzuiger mag lenen!
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:58 schreef Enyalius het volgende:
ja en niet alleen maar stof denk ik...
Als iemand zich aanbied.... graagquote:mischien dat we een designated topic starter moeten hebben die coz's OP kan copy/pasten
quote:
OMG WERTNERSquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Oeps.... foute smiley in dit geval
![]()
maar is wel waar. Ben ook gek op Werthers Echte. En daar bijt ik niet op.
[..]
Als iemand zich aanbied.... graag
is het niet goed genoeg?
Uhm..... WIL ik dat wel lezen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
euh... ja. Zie pag. 6 van het vorige ouwehoertopic en de linkjes van Iteejer.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:02 schreef Enyalius het volgende:
[..]
OMG WERTNERS![]()
ik wist dat er een reden moest zijn waarom ik je aardig vond
JAquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:05 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Uhm..... WIL ik dat wel lezen?![]()
ik heb hoge eisen dat weet je tochquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat ik gewoon ontzettend leuk ben enzo was niet voldoende?
Nou ja..... 90´s.... ik ben van de 70´s.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:07 schreef Enyalius het volgende:
[..]
ik heb hoge eisen dat weet je toch
dat hele aardig en leuk zijn is zooo 90's![]()
je moet tegenwoordig wat extra's bieden wil je de concurentie voorblijven![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:22 schreef Enyalius het volgende:
uhu dat bedoel ik...
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:58 schreef Enyalius het volgende:
ja en niet alleen maar stof denk ik...
mischien dat we een designated topic starter moeten hebben die coz's OP kan copy/pasten
deligeer die taak maar naar Mirage die heeft genoeg geduld om Nok nok iets bij te brengen op computer gebiedquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:12 schreef coz het volgende:
[..].. of we leren nokwanda copy pasten .. wat is makkelijker ?
Volgens mij ga je voor de tien gecopy/paste OP´s met een slotjequote:
Zou best kunnen. Maar dan mot ze wel een keer naar Nimwegen komme *insert plat nimweegs accentje*quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:14 schreef Enyalius het volgende:
[..]
deligeer die taak maar naar Mirage die heeft genoeg geduld om Nok nok iets bij te brengen op computer gebied
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:16 schreef ChOas het volgende:
Het was geen one-liner, het was een doodsverwensing![]()
Dit was trouwens ERG cool, voor het eerst van mijn leven zag ik een topic UIT my active topics verdwijnen!
(Bovenuit dan, he)
indien er geen posts meer in een topic staan verdwijnt hij uit de myATquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:20 schreef Mirage het volgende:dus als ik je post delete dan verdwijnt hij uit je AT ?
Dat wist ik niet eens![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:21 schreef coz het volgende:
[..]
indien er geen posts meer in een topic staan verdwijnt hij uit de myAT
lees de tvp bug is opgelost![]()
Dat ligt zeker in de planning.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Maar dan mot ze wel een keer naar Nimwegen komme *insert plat nimweegs accentje*
Neah, geen ban, dank je. En ik heb al mijn doodsverwensingen hier in truth (2, misschien 3) nog altijd zonder ban kunnen doorstaanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:20 schreef Mirage het volgende:
[..]
wil jij een ban ?
Ik meende dat ik het heel subtiel omschreven had![]()
dus als ik je post delete dan verdwijnt hij uit je AT ?
Dat wist ik niet eens![]()
Mirage, heb je msn?quote:
Of google talk ??quote:
De senseo staat immer klaarquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:24 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dat ligt zeker in de planning.
Dan brand ik zelf die cdtjes wel even, dan leer ik je quoten en dan gaan we samen een kofietje drinken![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:23 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
nou dan mot je maar verplicht je bookmarks gaan gebruiken hè
* cozquote:
doh .. zie usericoonquote:
senseoquote:
google talk is nog niet al te lang het nieuwste aanwinstje van de instant messaging familiequote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:31 schreef Mirage het volgende:nee ik heb geen msn... en google talk ?
dat ken ik nog niet
![]()
Ik ben meer een muts van de mail en de irc![]()
en mailen mag áááááltijd.
je hebt alleen kans dat ik gelijk op de grote del knop druk als ik je naam zie![]()
Go and meet the babe.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:33 schreef Mirage het volgende:
[..]
senseo![]()
[zenuwmode]ik moet over 15 minuutjes weg voor die echo... ik heb een heel raar zenuwachtig gevoel. [zenuwmode]
Volgens mij ben ik het wel eens VOLKOMEN met je oneens geweest! (of eens, kan ook)quote:
nu nergens, moet zo naar de echo-mevrouwquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:35 schreef Piro het volgende:
Waar kan ik je op irc vinden Mirage?
dat hebben meer mensen met mij .. ik denk eens , het blijft vaak altijd lang stil als ik in een topic eens mijn bek opentrekquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:40 schreef ChOas het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik het wel eens VOLKOMEN met je oneens geweest! (of eens, kan ook)
xchoasx@gmail.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |