quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:16 schreef ChOas het volgende:
Het was geen one-liner, het was een doodsverwensing![]()
Dit was trouwens ERG cool, voor het eerst van mijn leven zag ik een topic UIT my active topics verdwijnen!
(Bovenuit dan, he)
indien er geen posts meer in een topic staan verdwijnt hij uit de myATquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:20 schreef Mirage het volgende:dus als ik je post delete dan verdwijnt hij uit je AT ?
Dat wist ik niet eens![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:21 schreef coz het volgende:
[..]
indien er geen posts meer in een topic staan verdwijnt hij uit de myAT
lees de tvp bug is opgelost![]()
Dat ligt zeker in de planning.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Maar dan mot ze wel een keer naar Nimwegen komme *insert plat nimweegs accentje*
Neah, geen ban, dank je. En ik heb al mijn doodsverwensingen hier in truth (2, misschien 3) nog altijd zonder ban kunnen doorstaanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:20 schreef Mirage het volgende:
[..]
wil jij een ban ?
Ik meende dat ik het heel subtiel omschreven had![]()
dus als ik je post delete dan verdwijnt hij uit je AT ?
Dat wist ik niet eens![]()
Mirage, heb je msn?quote:
Of google talk ??quote:
De senseo staat immer klaarquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:24 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dat ligt zeker in de planning.
Dan brand ik zelf die cdtjes wel even, dan leer ik je quoten en dan gaan we samen een kofietje drinken![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:23 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
nou dan mot je maar verplicht je bookmarks gaan gebruiken hè
* cozquote:
doh .. zie usericoonquote:
senseoquote:
google talk is nog niet al te lang het nieuwste aanwinstje van de instant messaging familiequote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:31 schreef Mirage het volgende:nee ik heb geen msn... en google talk ?
dat ken ik nog niet
![]()
Ik ben meer een muts van de mail en de irc![]()
en mailen mag áááááltijd.
je hebt alleen kans dat ik gelijk op de grote del knop druk als ik je naam zie![]()
Go and meet the babe.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:33 schreef Mirage het volgende:
[..]
senseo![]()
[zenuwmode]ik moet over 15 minuutjes weg voor die echo... ik heb een heel raar zenuwachtig gevoel. [zenuwmode]
Volgens mij ben ik het wel eens VOLKOMEN met je oneens geweest! (of eens, kan ook)quote:
nu nergens, moet zo naar de echo-mevrouwquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:35 schreef Piro het volgende:
Waar kan ik je op irc vinden Mirage?
dat hebben meer mensen met mij .. ik denk eens , het blijft vaak altijd lang stil als ik in een topic eens mijn bek opentrekquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:40 schreef ChOas het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik het wel eens VOLKOMEN met je oneens geweest! (of eens, kan ook)
xchoasx@gmail.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |