quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:55 schreef Mirage het volgende:
[..]
volwassen ?laat je niet foppen door zijn leeftijd..... 34 jaar my ass
maar romantisch....![]()
zucht.. dat zijn wij ook wel hoor.
Tussen het gekibbel door
Het is allemaal heel liefdevol bedoeld.
Net bijvoorbeeld, hij vroeg wat het betekende als onze kat hem over zijn neus likte....
ik heb lekker geantwoord: "dat betekent dat hij je neus vies vindt ! "
Dat klinkt misschien onaardig, maar het is heel liefdevol bedoeld.
Ik probeer te voorkomen dat hij naast zijn schoenen gaat lopen.
![]()
kon je niet even in het gras gaan liggen en een astrale reis naar huismaken ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:39 schreef Enyalius het volgende:
pfew mijn hele arse doet zeer van al dat gezit op zo'n fietszadel.
heb weer aangetoont totaal geen gevoel voor richting te hebben. de route was zo simpel maar nee...ik ging van het begin al verkeerd en ging Hendrik-ido-ambacht in, daarna naar ridderkerk en toen ik bij alblasserdam zat dacht ik: "hey laat ik es omdraaien". toen alle bordjes aangehouden die richting rotterdam gingen. ik dacht slim te zijn, maar het pakte anders uit.
ik ging weer ridderkerk in, naar rotterdam en ging daar de borden beverwaard aanhouden. kwam ik bij keizerswaard uit..."huh?". nou ja toen zei me gids ga hier naar binnen er is een boekhandel met een boek die ik daar voor je heb neergelegd. dus heb een boekje gekocht.
aangezien ik dus niet wist hoe ik moest komen waar ik wilde zijn dacht maar naar huis te gaan. op de terug weg kwam ik eindelijk mayo tegen. daarna simpelweg de rechte route naar huis aangehouden...dat ging een stuk sneller
toch zo'n 5-6 uur op de fiets bezig geweest...das minder
het motto...ga nooit ergens met mij heen tenzij je graag verdwaald
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:39 schreef Enyalius het volgende:
het motto...ga nooit ergens met mij heen tenzij je graag verdwaald verschrikkelijk veel pijn in je reet wilt krijgen![]()
Dwz dat de tarotlegging van vrijdag en jouw tripje naar het Solse gat wat saaier worden dat verwacht. Bad timing.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:52 schreef Enyalius het volgende:
zat ik wel aan te denken ja. maar ik wil voorlopig zo min mogelijk met mijn gaves doen.
maar op zich hoef je niet stil te liggen om astraal te gaan. ik kan het ook doen terwijl ik met een andere aardse activiteit bezig ben. multitaskingkan iedereen overigens.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:53 schreef BaajGuardian het volgende:
ik denk dat mirage stiekem met mij wil trouwen , maar dat kan toch helemaal niet (echo)
oversight is minstens net zo tof als mij , dus je hoeft niet met mij te trouwen hoor mirage
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:55 schreef Enyalius het volgende:
dream on baaj
* Enyalius slijpt al wat zwaarden om aan oversight te overhandigen als ie voorbij rent achter baaj aan
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:08 schreef vamperotica het volgende:
Ik ga me hier gewoon NIET mee bemoeien....
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:44 schreef Alicey het volgende:
Oversight wat ben je heerlijk actief.
Je hebt er handigheid in gekregen zo te zien.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:46 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ik moet tegenwoordig al mijn plannen binnen 10 minuten uitvoeren....
Kun je niet nog een computer neerzetten?quote:Dan moet ik weer uitloggen omdat Mirage wil inloggen......
Ik weet dat je dat niet zou durven.quote:Ik kijk natuurlijk nóoit onder haar account of er activiteit in mijn topics is...
schat, jij redt het nog niet om binnen 10 minuten je kont af te vegen !quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:46 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ik moet tegenwoordig al mijn plannen binnen 10 minuten uitvoeren....
Zoals ik al eerder heb gezegd.... maak je zaakjes eens af en stop niet halverwege...quote:Dan moet ik weer uitloggen omdat Mirage wil inloggen......
Natuurlijk overwicht heet dat....quote:Ik kijk natuurlijk nóoit onder haar account of er activiteit in mijn topics is...
Je hebt mail.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
schat, jij redt het nog niet om binnen 10 minuten je kont af te vegen !
[..]
Zoals ik al eerder heb gezegd.... maak je zaakjes eens af en stop niet halverwege...
We hebben nu 3 werkende en goed "ingerichtte" computers, waarvan 1 laptop voor jou.
het enige dat je nog moet halen os een stuk kabel en 2 stekkertjes...
je neemt een kleurenschemaatje (of het komt er vast weer o neer dat ík dat doe) en maakt je kabel.
vervolgens plug je beide stekkertjes in de gaatjes waar ze in passen en je hebt ( zo goed als dan) verbinding.
[..]
Natuurlijk overwicht heet dat....
natuurljke hormonen
Tot wat? Be specificquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:29 schreef Oversight het volgende:
[..]
ik moet er al over lezen, erg genoeg....
en Nokwanda doet aan "aanzetten tot"
oke okequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:08 schreef Enyalius het volgende:
mail met Anti-harmonica als attachment zo dat Oversight weer een beetje meer rust krijgt
Nou make up of niet... make out doen we zowieso wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:24 schreef Enyalius het volgende:
i love the kissing en make out...uhm make up part
* Enyalius gets out the camera
als je in dubio zit moetje júist lief doenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:25 schreef Alicey het volgende:
* Alicey zit nog in dubio of ze lief zal zijn of niet.
bit omdat ze een bit in hebben?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:28 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou make up of niet... make out doen we zowieso wel.
Die hormónen... soms is hij bang dat ik hem met huid en haar verslind.
en weet je.. terecht !
Die bitspinkhanen hebben het nog niet zo gek bekeken.
Daar zit natuurlijk wel iets in.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:29 schreef Mirage het volgende:
[..]
als je in dubio zit moetje júist lief doen
mocht je dan later beslissen dat je toch niet lief wilt doen, komt de rest dubbel zo hard ( onverwacht) aan !
Hij zit op de wc te poepen...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
bit omdat ze een bit in hebben?
Maar doe maar even lief tegen Oversight. Mag vanavond wel.![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:31 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hij zit op de wc te poepen...
We gaan zo samen evenop de bank hangen![]()
Ooooo wat ben je erg!!!!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:29 schreef Mirage het volgende:
[..]
als je in dubio zit moetje júist lief doen
mocht je dan later beslissen dat je toch niet lief wilt doen, komt de rest dubbel zo hard ( onverwacht) aan !
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:57schreef Mirage het volgende:
schat, jij redt het nog niet om binnen 10 minuten je kont af te vegen !
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:31schreef Mirage het volgende:
Hij zit op de wc te poepen...
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:51 schreef coz het volgende:
wat een pleur onvolgbare R&P zooi hier![]()
![]()
ga eens wat liever doen allemaal![]()
[..]
[..]![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:28 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou make up of niet... make out doen we zowieso wel.
Die hormónen... soms is hij bang dat ik hem met huid en haar verslind.
smilies voor je zin is best okay ..
Wat dat betreft zou hebreeuws makkelijker zijn. Dan schrijf je van rechts naar links, dus kun je eerst je zin doen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:19 schreef coz het volgende:
[afbeelding] smilies voor je zin is best okay ..mits je eerst nadenkt over wat je zin is , anders moet je alsnog klooien
maar dat is bijna altijd wel handig *onz uitgezonderd
Uhm...... Dat ben ik inmiddels vergetenquote:
mijn hebreeuws is echter helaas net zo roestig als mijn spijkerschriftquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat dat betreft zou hebreeuws makkelijker zijn. Dan schrijf je van rechts naar links, dus kun je eerst je zin doen.
Leg je spijkerschrift een nachtje in de cola. Dat schijnt te helpenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:58 schreef coz het volgende:
[..]
mijn hebreeuws is echter helaas net zo roestig als mijn spijkerschrift![]()
Ik ben er ook al een tijdje uit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:58 schreef coz het volgende:
[..]
mijn hebreeuws is echter helaas net zo roestig als mijn spijkerschrift![]()
Ik zal proberen er aan te denken Mirage. Ik sla snel aan de slow chat inderdaad.quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:20 schreef nokwanda het volgende:
Alicey schreef in kaartpluk #4:
Interessant toch zo'n meta-slow-chat slow-chat?quote:Ik ook. Maar dat zet ik dan daar maar niet meer neer want anders gaan we slowchatten over het slowchatten.![]()
Dat speelt inderdaad ook mee.. Maar ook de kans dat je van on-topic geleidelijk aan naar off-topic gaat is er..quote:Het gekke is dat je dan in dat topic zit over een ontopic iets... het kaarttrekken en de uitkomst van die kaart, en dat je dan even een huishoudelijke mededeling wilt doen (welterusten bijv.)
Als je dan naar ouwehoer moet verhuizen , alleen om die mededeling te doen, kun je ervanuit gaan dat de andere persoon met wie je op dat ogenblik poste aan het uitwisselen bent niet onmiddelijk naar ouwehoer zal gaan kijken om te zien dat je inmiddels pleitte bent omdat dat dan de plek is om die persoon welterusten te wensen.
Dan lijkt goeiedag zeggen in zo´n geval waarbij je eik haast met z´n tweeen in zo´n topic zit me wel zo netjes. Anders is het voor mij net zoiets als weglopen uit een gesprek.
Dus het ontstaan van slowchat is niet de opzet maar.... je snapt het dilemma![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |