quote:
Gaat nu over op slaapchatquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:00 schreef coz het volgende:
komt wel goed , maar doen we maar niet in de slowchat![]()
- Auto's zijn een mooi vervoermiddelquote:Op donderdag 25 augustus 2005 07:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik voel me lekker veilig in mijn eigen wereld. Mijn fantasie wereld. Weet je dat het prettig is als je vlucht van de werkelijkheidVluchten op een veilige manier. Sommigen zullen beweren van, ach je bent een watje die de werkelijkheid niet onder ogen durft te komen.
Dat is helemaal niet zo. Ik durf de werkelijkheid wel onder ogen te komen maar dat is tegen mijn principesGeef mij maar mijn fantasie wereld waar ik er heilig in geloof dat sprookjes bestaan en uitkomen.
De werkelijkheid, wat is de werkelijkheid? Ik kijk nu naar buiten en zie een grijze wereld, er staan auto's langs de weg in de straat rechts van mij. Auto's, depressieve auto's die wachten totdat mensen op deze grauwe dag naar het werk gaan. En vervolgens komen de mensen thuis. En dan gaan ze weer. En dan komen ze weer thuis. En dan gaan ze weer. Enzovoort enzovoort. Wederom die herhaling. De heenreis, de terugreis, dag in dag uit. 5 dagen werken, weekend, 5 dagen werken, weekend. 52 weken, 12 maanden en 365 dagen plus 24 uur 60 minuten en een miezerige 60 seconden.
Buiten is geen kip op straat nu. Alsof de mensen allemaal liggen te slapen nog.
Auto's zijn gebrek aan beter.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 07:38 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
- Auto's zijn een mooi vervoermiddel
- Auto's hebben geen gevoelens.
- Mensen willen geld verdienen, zou je ook eens kunnen proberen.
- Zelfs slaap heb je nodig.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:08 schreef Mirage het volgende:
Jaaa, ik leef nog hoor
Heerlijk in coma gelegen, klein uurtje terug mijn zoon aangekeed, manlief brengt hem naar school... en zit nu tussen de dames "van mij" koffie te drinken.
Ik had hem net even aan de telefoon, hij zette me op de speaker..ze zijn knotsgek, het zijn een stelletje feeksen maar ze zijn ook superlief !
En nu krijg ik zo warme broodjes van ed bakker![]()
![]()
De baby !
Ik ben niet schijnzwanger![]()
Ik heb een piepklein vol blaasje gezien.
Ik heb een kloppend hartje gezien.
Ik heb een heleboel beweging gezien.
Alleen het meten van die man ?
Het beebje ging telkens tegendraads doen als hij een meting wilde verrichten.
Ik geloof dat hij 5 ? verschillende dingen heeft gemeten.
De éne kwam uit op 13 weken nog iets, de ander 14 weken nog iets, en de lengte van de baby op 16 weken nog iets... enz.... als ik goed heb opgelet en het goed heb begrepen.
Hij heeft ervan gemaakt dat hij denkt dat ik 14 weken en 3 dagen zwanger ben.
Ik heb dus in totaal "maar" 1 "echte" menstruatie gehad tijdens mijn zwangerschap![]()
Dat is al vooruitgang![]()
Het hartje liep letterlijk als een trein !!![]()
Nu pas heb ik het gevoel dat ik achterover kan gaan zitten ( niet letterlijk want dan wordt ik gek) en gewoon zwanger kan en mag zijn.
Nu ik het kindje gezien heb, gezien heb dat op het eerste gezicht alles prima lijkt.. het kleintje ronddanst in mijn buik en ik écht zwanger ben.
Ik geloof dat gisteravond het kwartje pas echt goed en helemaal gevallen is.
Snik, ik ben een emo-bundel![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Proficiat Mirage!!!!!
Heel vreemd, sinds de gemberthee de meeste misselijkheid weg heeft gehaald.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
whehehe.... Dat je zwanger bent weet je nu echt zeker.....al het gekots was niet overtuigend genoeg.
Maar he...... warme broodjes???? Hou je die inmiddels weer binnen?![]()
Ja !quote:Ik moest echt lachen.... een piepklein vol blaasje gezien? Maar niet wat eronder zit? Zal ook nog wel te vroeg zijn.
ik zie het helemaal voor me !quote:Zou ook een emo-bundel zijn als ik jou was hoor.Mijn vriendin vroeg me ooit of ik bij de bevalling van haar kindje wilde zijn. Ik heb gezegd: doe maar nie...... aan mij heb je niks. Ik sta alleen maar te snotteren en te blubberen. Is het eerste wat het arme kind ziet een roodogige snotter tante. Ben de dag na de bevalling naar haar toe gegaan.... en ja hoor....... een grote blubberzooi. Je kon me zo opvegen.
Wat mooi Mirage!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:08 schreef Mirage het volgende:
Nu pas heb ik het gevoel dat ik achterover kan gaan zitten ( niet letterlijk want dan wordt ik gek) en gewoon zwanger kan en mag zijn.
Nu ik het kindje gezien heb, gezien heb dat op het eerste gezicht alles prima lijkt.. het kleintje ronddanst in mijn buik en ik écht zwanger ben.
Ik geloof dat gisteravond het kwartje pas echt goed en helemaal gevallen is.
minder dan een maand geleden, want met het winti feest wist ik het nog niet en dat is geloof ik ongeveer een maand geleden geweest.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:30 schreef vamperotica het volgende:
Mirage...Wat geweldig!! Mooi om te zien blijft dat toch, zo'n echo.....
Maar met hoeveel weken was je er voorjezelf uit dat je zwanger was dan?
Als er een smiley was die zo'n grote glimlach heeft dat de lach aan weerszijden bijna buiten de wangen steekt, dan zou die hier op z'n plaats zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:51 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Wat mooi Mirage!Nogmaals gefeliciteerd!
Geniet van je zwangerschap, zo ver dat mogelijk is!
Gaat vast helemaal goed lopen die zwangerschapquote:
je wilt het echt heel erg weten, he!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:03 schreef Mirage het volgende:
Dat wordt dus een 3d echo aanvragen over een paar weekjes !![]()
In het beschreven geval staat de vriendin zo dichtbij dat het haast een deel van mezelf is. Wel een ander maar gevoelsmatig heel close. In zo´n geval kan ik de emotie alleen loskoppelen als er werkelijk gevaar is en ik in actie moet komen. Maar op het emotionele vlak voel ik haar dingen zo sterk dat ik meega in de emotie op een moment als een bevalling. Ik voelde haar weeen ook terwijl ik gewoon thuis was.quote:ik zie het helemaal voor me !![]()
alhoewel, als het zaken zijn die voornamelijk een ander aangaan (lees als iemand anders heeft mij even nodig ), dan ben ik ijskoud. Zodra de boel achter de rug is...... dan ga ik zitten janken en krijg ik de adrenaline rush![]()
Mooie band hebben jullie, het is ontzettend intiem om op die manier letterlijk met elkaar "mee te voelen".quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:59 schreef nokwanda het volgende:
In het beschreven geval staat de vriendin zo dichtbij dat het haast een deel van mezelf is. Wel een ander maar gevoelsmatig heel close. In zo´n geval kan ik de emotie alleen loskoppelen als er werkelijk gevaar is en ik in actie moet komen. Maar op het emotionele vlak voel ik haar dingen zo sterk dat ik meega in de emotie op een moment als een bevalling. Ik voelde haar weeen ook terwijl ik gewoon thuis was.
Dat is ook mooi. Ik had zo twee vriendinnen met wie ik dat had. Wat er met de andere gebeurd is heb ik al wel eens gepost hier. In een droomtopic geloof ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:56 schreef Mirage het volgende:
[..]
Mooie band hebben jullie, het is ontzettend intiem om op die manier letterlijk met elkaar "mee te voelen".
![]()
kloptquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat is ook mooi. Ik had zo twee vriendinnen met wie ik dat had. Wat er met de andere gebeurd is heb ik al wel eens gepost hier. In een droomtopic geloof ik.
En ik heb het je ook wel eens verteld als ik me niet vergis.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:23 schreef nokwanda het volgende:
Zat net ongeveer tot aan mijn ellebogen onder de verf.
Heb een zooi lampekappen ingeslagen. Vandaag twee grote voor hanglampen. Die moeten beschilderd worden maar eerst moeten ze een laag witte verf hebben voor ik echt aan de slag kan.
Ik had dus niet alleen de kappen maar ook mezelf maar meegeschilderd.
Nu wissel ik het fokken en het schilderen af omdat het preciese geschilder nogal vermoeiend is om erg lang achter elkaar te doen. Zit ik hier met een lampekap op schoot te F5ven ieder half uur of zo![]()
Ziet er niet uit
Ik verf normaal gesproken alleen mijn haar en handen als ik bezig ben.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:23 schreef nokwanda het volgende:
Zat net ongeveer tot aan mijn ellebogen onder de verf.
Dat heb ik dus ook altijd.. Vooral plafond schilderen is iets wat ik niet kan zonder mezelf van een andere kleur te voorzien.quote:Heb een zooi lampekappen ingeslagen. Vandaag twee grote voor hanglampen. Die moeten beschilderd worden maar eerst moeten ze een laag witte verf hebben voor ik echt aan de slag kan.
Ik had dus niet alleen de kappen maar ook mezelf maar meegeschilderd.
quote:Nu wissel ik het fokken en het schilderen af omdat het preciese geschilder nogal vermoeiend is om erg lang achter elkaar te doen. Zit ik hier met een lampekap op schoot te F5ven ieder half uur of zo![]()
Ik kan me er iets bij voorstellen.quote:Ziet er niet uit
Nee, dat toetsenbord valt mee. Ik ben zuinig op mijn compje.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:33 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik wil niet weten hoe jouw toetsenbord eruit ziet !
Wat voor materiaal zijn de lampenkappen ?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik verf normaal gesproken alleen mijn haar en handen als ik bezig ben.![]()
[..]
Dat heb ik dus ook altijd.. Vooral plafond schilderen is iets wat ik niet kan zonder mezelf van een andere kleur te voorzien.
[..]
[..]
Ik kan me er iets bij voorstellen.
Inderdaad ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vind het een schoolvoorbeeld van "lekker vies".
Ik verzucht net dat ik wel een teringhekel heb aan het prepareren van doeken en ander te beschilderen spullen. Ik hou echt van schilderen maar dat prepareren.....quote:
Wat is het vervelende aan de werk? Is het een secuur ingewikkeld werk, of is het iets anders?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik verzucht net dat ik wel een teringhekel heb aan het prepareren van doeken en ander te beschilderen spullen. Ik hou echt van schilderen maar dat prepareren.....![]()
Dus de berekeningen van t echomeneertje/mevrouwtje kloppen wel een beetje met jouw gevoel?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
minder dan een maand geleden, want met het winti feest wist ik het nog niet en dat is geloof ik ongeveer een maand geleden geweest.
Maar exacte data ? Zwangerschapskwaaltje hè![]()
Gewoon grote vlakken witten. En dan meestal lastig materiaal zodat het ook niet even snel gaat. Gewoon lastig. Niet creatief. Heb ik al het idee in mijn hoofd van wat het moet worden maar dan moet ik dat dus eerst doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat is het vervelende aan de werk? Is het een secuur ingewikkeld werk, of is het iets anders?
Ben je nou klaar?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:14 schreef vamperotica het volgende:
En ik kan geen verf meer zien! Ook al waren het hier vooral vlakken die een kleurtje moesten krijgen....
Kom uit je hoekje, of roep vanuit je hoekje en vertel...... wat is het probleemquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:41 schreef Enyalius het volgende:
* Enyalius gaat rustig in een hoekje zitten en voelt zich extreem kut vandaag
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:25 schreef Enyalius het volgende:
lastig besluit gemaakt.
ongeveer 15 mensen in 1x uit me leven getrapt.
ff opruimen wat zogenaamde vrienden en liefdes betreft. normaal gesproken hoor je je goed te voelen bij zoiets dus ik snap mijn gevoel niet
En juist als je heel lang alles gaat zitten overdenken ga je hechten aan een bepaalde visie en kun je haast niet anders meer.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:34 schreef Enyalius het volgende:
zuiver. normaal ben ik vrij impulsief maar dit keer ben ik 1 maand bezig geweest om alles te overdenken. maarja...het zal allemaal wel. moet het nu gewoon accepteren en die emoties verdwijnen vanzelf wel.
Maybe you ought to be just that...... fucked upquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:38 schreef Enyalius het volgende:
merk wel dat als ik aan iemand op het werk denk dat ik kalm word. maar ja zij is ook lief. jammer genoeg ben ik te verlegen naar haar toe![]()
ugh ik ben zo fucked up lately
* coz meeleeftquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:57 schreef Enyalius het volgende:
assertief ben ik overal en altijd...tot ik een meid tegen kom die ik leuk vind. dan klap ik helemaal dicht :S
Ow, moeten wij maar meeten. Je vindt me vast niet leuk, dus gaat helemaal goed komen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:57 schreef Enyalius het volgende:
assertief ben ik overal en altijd...tot ik een meid tegen kom die ik leuk vind. dan klap ik helemaal dicht :S
Maar misschien ook welquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ow, moeten wij maar meeten. Je vindt me vast niet leuk, dus gaat helemaal goed komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |