Jammer, is juist zo leuk met jequote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
daar kan ze niet zo goed tegen begreep ik...
hoe komt mijn misschien opeens aan een hoofdletter M ?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:30 schreef Doffy het volgende:
[..]
Kan die stofzuiger er alvast aan wennen
De hoofdletter-fee?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:35 schreef het_fokschaap het volgende:
hoe komt mijn misschien opeens aan een hoofdletter M ?
Was je handen dan ook voordat je hier binnenwandeltquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:38 schreef Haushofer het volgende:
Plak!
Ik snap de nut niet van hulp vragen aan hulp behoevenden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:34 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Open er een topic over in R&P
Misschien zijn er wel anderen die ervaring hebben met dat dilemma.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:44 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik snap de nut niet van hulp vragen aan hulp behoevenden.![]()
Wellicht komt hij daar lotgenoten tegen die door omstandigheden ook geen stofzuiger hebben of geen leuke stofzuiger hebben kunnen krijgen, eventueel één willen adopteren of in hun sociale status zijn gezakt en zich nu onzeker voelen omdat ze nog altijd geen (eigen) stofzuiger hebben.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:44 schreef Monus het volgende:
Ik snap de nut niet van hulp vragen aan hulp behoevenden.![]()
Ik begin er wel bang van te worden.. De hype is nu nog binnen WFL, maar laat alsjeblieft de ONZ'ers hier niet binnen vallen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:49 schreef DutchTrain het volgende:
is de stofzuiger misschien de nieuwe 'cavia' van FOK! ?
112 bellen ?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En ik ben gewond geraakt.]
ik vraag me af of je ook zo blij was als het om jequote:\En zakloos.
Lupa wil geen kleine stofzuigers.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:56 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
112 bellen ?
[..]
ik vraag me af of je ook zo blij was als het om jeging ?
Stofzuigers zuigen zwaar. Maar ik ben dan ook een echte stofzuigerfoob.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:49 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Wellicht komt hij daar lotgenoten tegen die door omstandigheden ook geen stofzuiger hebben of geen leuke stofzuiger hebben kunnen krijgen, eventueel één willen adopteren of in hun sociale status zijn gezakt en zich nu onzeker voelen omdat ze nog altijd geen (eigen) stofzuiger hebben.
Ook schijn je daar wel hulp te kunnen krijgen om een date te krijgen met een stofzuiger en dat het helemaal niet erg is als je al ouder bent dan 25 en nog nooit iets met een stofzuiger hebt gedaan.
In GC is er ook een topic over stofzuigerlozen, maar dat komt vaak omdat ze veel te veeleisend zijn ten aanzien van stofzuigers.
is de stofzuiger misschien de nieuwe 'cavia' van FOK! ?
Hoewel er sprake is van een zekere mate van bloedverlies, acht ik dat niet nodig.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:56 schreef het_fokschaap het volgende:
112 bellen ?
Iets minder. Zijn zak wil ik best legen.quote:ik vraag me af of je ook zo blij was als het om jeging ?
En dat terwijl die van schaap nog wel netjes kan volgenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb mijn stofzuiger trouwens achterop de fiets mee naar huis genomen. Schaap is lui.
het is een stofzuiger, geen hond met Martin Gaus kwaliteitenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En dat terwijl die van schaap nog wel netjes kan volgen
Ik zie je al wandelen door Amsterdamquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:05 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het is een stofzuiger, geen hond met Martin Gaus kwaliteiten
in het park m'n stofzuiger uitlaten...en dan gooi ik bij het hondentoilet z'n reservoir leegquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zie je al wandelen door Amsterdam
Kun je'm niet leren om dat zelf te doen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
in het park m'n stofzuiger uitlaten...en dan gooi ik bij het hondentoilet z'n reservoir leeg
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
in het park m'n stofzuiger uitlaten...en dan gooi ik bij het hondentoilet z'n reservoir leeg
Ik voorzie een nieuwe verkeersbord: Stofzuiger in de gootquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kun je'm niet leren om dat zelf te doen?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:11 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja, maar dan wel aangelijnd ! voor je het weet is ie het hele park aan het schoonmaken
Of ze worden slachtoffer van een kruimeldiefquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En daar houden mensen niet van, van die los rondzuigende stofzuigers
en jij wilt toch ook niet dat je stofzuiger zo'n allemansvriendin is
juist wel, dan nemen ze haar mee naar huis om daar de boel te zuigenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En daar houden mensen niet van, van die los rondzuigende stofzuigers
quote:en jij wilt toch ook niet dat je stofzuiger zo'n allemansvriendin is
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:13 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Of ze worden slachtoffer van een kruimeldief
Tuurlijk wil we wel, schaapje! Jij gaat toch goed voor haar zorgen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:16 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, maar ondertussen is ze er nog niet. misschien wil ze niet
ja, ook hier kun je een R&P topic over openen.. ik wacht op m'n stofzuiger, heb om 12.00 afgesproken, maar ze is er nog steeds niet...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:16 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Kun je je alvast goed voorbereiden met al onze goede adviezen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:16 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Ja, duh, dan moet je haar wel een badpak aan doen natuurlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:17 schreef Alicey het volgende:
Je moet ook oppassen dat je stofzuiger niet zomaar in het water springt, want niet elke stofzuiger is daar geschikt voor.
Ik snap 'm niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:02 schreef Alicey het volgende:
Dan moet je nog wat wildpoepen om harder te bloeien.
Doe dat! Doe dat alsjeblieft! LOLquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:17 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
ja, ook hier kun je een R&P topic over openen.. ik wacht op m'n stofzuiger, heb om 12.00 afgesproken, maar ze is er nog steeds niet...
ik denk dat het idee leuker is dan de uitvoeringquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Doe dat! Doe dat alsjeblieft! LOL
Bloeien duidt op plantaardige activiteit. Planten doen het meestal beter met mest.quote:
Foto'squote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:48 schreef het_fokschaap het volgende:
ze is gearriveerd
ik ga haar nu even uitkledenpakken
Have fun!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:48 schreef het_fokschaap het volgende:
ze is gearriveerd
ik ga haar nu even uitkledenpakken
Hoe lang moet ze slapen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:59 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ze is zich even aan het opladen na de lange reis![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
9. Hoe lang duurt het opladen van het batterijpack?De batterijlader die bij de Roomba werd geleverd heeft tot 12 uur nodig voor het opladen van het batterijpack.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:01 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik ga de handleiding even zoeken
Is je huis nog niet schoon vandaag.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:02 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
9. Hoe lang duurt het opladen van het batterijpack?
De batterijlader die bij de Roomba werd geleverd heeft tot 12 uur nodig voor het opladen van het batterijpack.
Hadden vrouwen dat ook maar he?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:01 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik ga de handleiding even zoeken
misschien ook wel goed, komen vanavond een paar vrienden Ajax-Bröndby kijken. Kan ze morgen meteen aan de slagquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is je huis nog niet schoon vandaag.
Moet ze meteen nog hard werken ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:04 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
misschien ook wel goed, komen vanavond een paar vrienden Ajax-Bröndby kijken. Kan ze morgen meteen aan de slag
Maar vannacht om 1.00 gaat het dan toch echt gebeuren en zal ze tot leven komen om het huis van schaap tot in lengte van jaren schoon te houden, zonder dat schaap daar omkijken naar zal hebben.quote:
Nog 11 uur en 54 minutenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:06 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Maar vannacht om 1.00 gaat het dan toch echt gebeuren en zal ze tot leven komen om het huis van schaap tot in lengte van jaren schoon te houden, zonder dat schaap daar omkijken naar zal hebben.
ik voorzie een aftel-topic
blijft iedereen wakker tot 1.00 uur ?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:06 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Maar vannacht om 1.00 gaat het dan toch echt gebeuren en zal ze tot leven komen om het huis van schaap tot in lengte van jaren schoon te houden, zonder dat schaap daar omkijken naar zal hebben.
ik voorzie een aftel-topic
Wat is ze mooiquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:59 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ze is zich even aan het opladen na de lange reis![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
1.00 uur? misschien welquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
blijft iedereen wakker tot 1.00 uur ?
schaapje toch, zo praat je toch niet over je nieuwequote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:10 schreef het_fokschaap het volgende:
mijn schone slaapster is vooralsnog heel stil...
er brandt alleen een rood lampje...
het is een hoer
Is ze er ook in mannelijke uitvoering, want ik val niet op vrouwenquote:
volgens mij het teken dat ze aan het opladen is...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:10 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ze heeft wel grote knoppen![]()
en waar dienen die lampjes voor aan de zijkant?
Vertrouw jij dat een mannelijke uitvoering goed zuigt?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Is ze er ook in mannelijke uitvoering, want ik val niet op vrouwen
ja, een grijzequote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Is ze er ook in mannelijke uitvoering, want ik val niet op vrouwen
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:20 schreef het_fokschaap het volgende:
oh...op internet stond 12 uur opladen, in de papieren handleiding staat 7 uur, ga ik daar maar vanuit...om 20 uur vanavond, als de wedstrijd zo'n beetje begint, begint ze te stofzuigen...
het is net een echte vrouw
Er zijn best mannen die goed kunnen zuigen en op de juiste plekken komenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vertrouw jij dat een mannelijke uitvoering goed zuigt?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:20 schreef het_fokschaap het volgende:
oh...op internet stond 12 uur opladen, in de papieren handleiding staat 7 uur, ga ik daar maar vanuit...om 20 uur vanavond, als de wedstrijd zo'n beetje begint, begint ze te stofzuigen...
het is net een echte vrouw
Grijs kan heel mooi zijn bij een man, kijk maar naar Sean Conneryquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:13 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja, een grijze
deze is groen![]()
Is dat zo?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:28 schreef miss_sly het volgende:
Er zijn best mannen die goed kunnen zuigen en op de juiste plekken komen
Ook bij vrouwen!quote:
En daar heb je een stofzuigdiploma voor nodigquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:32 schreef Alicey het volgende:
medewerker apotheek en steriel magazijn
testzaalleider m/v
medewerker beveiliging m/v
Nee, dat zijn vacatures die 100% bij me passen volgens een vacaturesite.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:33 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En daar heb je een stofzuigdiploma voor nodig
Oh volgens die sites moet ik altijd human resource manager of logistiek medewerker wordenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:33 schreef Alicey het volgende:
Nee, dat zijn vacatures die 100% bij me passen volgens een vacaturesite.
dat is iemand die toezicht houdt op een zaal vol met automatische stofzuigers die getest worden.quote:
dat is aan Alicey wel toevertrouwdquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:37 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
dat is iemand die toezicht houdt op een zaal vol met automatische stofzuigers die getest worden.
Beveiliger komt bij mij vaak terug. Ik weet niet of je me wel eens gezien hebt, maar ik heb nou niet bepaald de bouw en uitstraling van een beveiliger.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:36 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Oh volgens die sites moet ik altijd human resource manager of logistiek medewerker worden
Zoiets ja.quote:komt waarschijnlijk doordat er alleen onderscheid wordt gemaakt tussen een sociale studie of een technische studie, welke studie je dan gedaan hebt is niet relevant volgens die sites, er zijn toch maar een beperkt aantal vacatures.
In een zaal vol met half levende stofzuigers.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:39 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat is aan Alicey wel toevertrouwd
ja, en dan ook de nieuwe modellen die zelf vragen of ze weer opgeladen mogen worden, of hun zak geleegd kan of vervangen moet worden...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
In een zaal vol met half levende stofzuigers.
Night of the living vacuumcleanersquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
In een zaal vol met half levende stofzuigers.
Nouja, je zult ze toch ook wel hebben die voor zichzelf kunnen zorgen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:48 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
ja, en dan ook de nieuwe modellen die zelf vragen of ze weer opgeladen mogen worden, of hun zak geleegd kan of vervangen moet worden...
Ja, maar dat moet wel eerst getest worden, voor je het weet zijn ze aan het wildzuigenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:53 schreef Alicey het volgende:
Nouja, je zult ze toch ook wel hebben die voor zichzelf kunnen zorgen?
En daar moet ik dan tussen staan.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja, maar dat moet wel eerst getest worden, voor je het weet zijn ze aan het wildzuigen
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:03 schreef miss_sly het volgende:
Niet zeuren, dan draag je toch beschermende kleding!![]()
Je badkamer is nog heel na het gebruik?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb mijn badkamerspiegel omlijst met klimop en dat is heel mooi.Ik denk dat ik de hele badkamer ga inrichten in Romeinse stijl.
hopen dat ze me niet teleursteld inzake haar core businessquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:21 schreef miss_sly het volgende:
Zo'n gehoorzame vriendin vind je nergens hoor schaap
Ik zou er maar zuinig op zijn
Je bent wel veeleisend hoor: ze is lief, mooi, gehoorzaam, gemakkelijk, zeurt niet en dan moet ze ook nog uitstekend zuigen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:22 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hopen dat ze me niet teleursteld inzake haar core business
ze krijgt alles, ze mag alles...voor wat hoort watquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je bent wel veeleisend hoor: ze is lief, mooi, gehoorzaam, gemakkelijk, zeurt niet en dan moet ze ook nog uitstekend zuigen?![]()
oh, zij is de idealequote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:31 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ze krijgt alles, ze mag alles...voor wat hoort wat
ik welquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
(ik heb geen gladde tegels).
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
oh, zij is de idealeen jij bent de ideale baasvriend
Nou, er zit bijna geen vel meer op mijn vingers.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:38 schreef Alicey het volgende:
Je bent wel lekker bezig zo iig Lupa.
Je portie arbeid voor deze weekquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, er zit bijna geen vel meer op mijn vingers.En ik moet de woonkamer zo ook nog helemaal, want die is ook weer vies geworden door het voegen van de vloer enzo.
Dat is inderdaad iets heel handigsquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik had vorige week bij de Action een opvouwbare wasmand gekocht voor 0,89 en dat ding is geweldig. Het is zo'n ding dat *floep* openspringt, net als die hoeden van vroeger.
Fotows!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het heilige moment is aangebroken.
Ik ga mijn douche in gebruik nemen.
Nou, wat dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[afbeelding]
Nee, ze doet iets héél anders dan jullie denken, viespeuken!
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het heilige moment is aangebroken.
Ik ga mijn douche in gebruik nemen.
dat is geen flesje shampoo, dat is een stofzuiger met hulpstukquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ze zingt. Kijk maar, ze doet haar flesje shampoo (nee, het is geen dildo) niet in haar mond.
Ik geloof dat ik hem nu snap.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ze zingt. Kijk maar, ze doet haar flesje shampoo (nee, het is geen dildo) niet in haar mond.
Met je stofzuiger onder de douche gaan vind ik dan net weer een stap te ver.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:02 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
dat is geen flesje shampoo, dat is een stofzuiger met hulpstuk![]()
Eén van de laatste taboes in Frieslandquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Met je stofzuiger onder de douche gaan vind ik dan net weer een stap te ver.
Klopt. Het is dan ook zuiver wetenschappelijke en platonische interessequote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik dacht dat jij homo was?
Kom dan eerst maar eens met een fatsoenlijke hypothese over wat je wilt gaan onderzoeken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:14 schreef Doffy het volgende:
Klopt. Het is dan ook zuiver wetenschappelijke en platonische interesse
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik héb al gedoucht. Ik zei toch net dat ik weer fris en fruitg ben?
Ja, en ik ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:28 schreef Alicey het volgende:
[..]Maar je douche heeft het overleefd.
en hoe was het ?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik héb al gedoucht. Ik zei toch net dat ik weer fris en fruitg ben?
Dan wil ik niet weten wat je allemaal onder de douche gedaan hebtquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het was bijna net zo lekker als seks!
En toch ben je niet met de stofzuiger onder de douche geweestquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het was bijna net zo lekker als seks!
DMTA (dirty minds think alike)quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten wat je allemaal onder de douche gedaan hebt![]()
En als ik zoiets nou uit pure interesse wel zou willen weten?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:36 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
DMTA (dirty minds think alike)
Tja, daarvoor mag je me inhuren, dan ga ik wel op onderzoek uitquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
En als ik zoiets nou uit pure interesse wel zou willen weten?
Ik heb alleen maar gedoucht.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
En als ik zoiets nou uit pure interesse wel zou willen weten?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:41 schreef Doffy het volgende:
Het gaat steeds beter met de normen en waarden in dit land!
Kijk maar!
omdat ze niet zuigt ?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:41 schreef Doffy het volgende:
Kijk maar!
Ik vond het wel origineel.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:41 schreef Doffy het volgende:
Kijk maar!
Private detective DutchTrainquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:38 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Tja, daarvoor mag je me inhuren, dan ga ik wel op onderzoek uit![]()
Inderdaad, stel je voor dat het een stofzuiger wasquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:51 schreef Doffy het volgende:
[..]
Moet je niet zo verbaasd zijn. Het is maar een vrouw
nee consultant... ik doe uitsluitend kwalitatief positivistisch onderzoek. Dus ik ga langs de deuren en ga mensen opbellen wat zij nou zoal doen onder de douche. Zet dit uiteen in een douchegebruiksanalyse en bekijk of Lupa afwijkt van het gemiddeldequote:
En wanneer dit onderzoek gekruist wordt met een onderzoek naar het gebruik van stofzuigers onder de douche?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:01 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
nee consultant... ik doe uitsluitend kwalitatief positivistisch onderzoek. Dus ik ga langs de deuren en ga mensen opbellen wat zij nou zoal doen onder de douche. Zet dit uiteen in een douchegebruiksanalyse en bekijk of Lupa afwijkt van het gemiddelde
Oh en ik kost EUR 126,53 ex BTW per uur zie ik net.
Dan krijg je 15% projectkortingquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:06 schreef Alicey het volgende:
En wanneer dit onderzoek gekruist wordt met een onderzoek naar het gebruik van stofzuigers onder de douche?
Haha stil is ze dus nietquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:08 schreef het_fokschaap het volgende:
ze was al klaar met opladen, lichtje was nu groen...dus ze is bezig...maar maakt wel een beetje lawaai
Vrouwen hoor je niet te zien of te horenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:08 schreef het_fokschaap het volgende:
ze was al klaar met opladen, lichtje was nu groen...dus ze is bezig...maar maakt wel een beetje lawaai
En is er wel voldoende bewaking aanwezig om de stofzuiger van schaap tegen te houden wanneer ze op eigen houtje besluit weg te rijden?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mogen daar wel zakloze stofzuigers komen?
Of wanneer iemand mijn prachtige HG wil stelen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:16 schreef Alicey het volgende:
En is er wel voldoende bewaking aanwezig om de stofzuiger van schaap tegen te houden wanneer ze op eigen houtje besluit weg te rijden?
Nog langer?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het is gekruist. Kofschip enzo. Of langer maken.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:08 schreef het_fokschaap het volgende:
Zo vies dat ze dacht.. Eigenlijk ben ik erg moe, maar dit kan ik niet aanzien.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:22 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
ze begon te vroeg... ze wilde wel heel erg graag.. of was je vloer zo vies?
Het lijkt inderdaad net een echte vrouw.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:08 schreef het_fokschaap het volgende:
gaat dan waarschijnlijk ook nog wel even duren voordat ze klaar isquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:26 schreef Monus het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad net een echte vrouw.![]()
Ik kan wel een vooroordelen er bij halen waarom een stofzuiger beter is dan een echte vrouw maar dan krijg ik allemaal note's van Alicey.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:28 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
gaat dan waarschijnlijk ook nog wel even duren voordat ze klaar is
na afloop even controleren wat er in haar bakje zitquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:35 schreef Monus het volgende:
Maar hoe is haar zuigvermogen Schaapje![]()
Valt wel mee hoor. Dat soort notes heeft Lupa doorgaans veel eerder gezet dan ik, dus kom maar op.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:35 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik kan wel een vooroordelen er bij halen waarom een stofzuiger beter is dan een echte vrouw maar dan krijg ik allemaal note's van Alicey.
Van die spinnen of bedoel je nu iets anders?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je herinnert je dat web nog wel, toch?
ja, en hoe leg je dat nou weer uit aan je vriendenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:02 schreef het_fokschaap het volgende:
er zitten nu al krassen op van de radiator waar ze onder ging![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:04 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
ja, en hoe leg je dat nou weer uit aan je vrienden![]()
Hoe heeft ze het gedaan?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:08 schreef het_fokschaap het volgende:
en ze is klaar en terug naar d'r mandje![]()
Zij wordt dus ook net zo snel oud als een echte vrouw. Dit begint eng te worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:02 schreef het_fokschaap het volgende:
er zitten nu al krassen op van de radiator waar ze onder ging![]()
Neems eens contact op met Albert Heijn. Die hebben een paar geleden een proef gehad met een dweilrobotquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
stof en vieze dingen zijn weg
nu moet ik nog een dweilrobot
Je bent echt lui he?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
stof en vieze dingen zijn weg
nu moet ik nog een dweilrobot
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Dat soort notes heeft Lupa doorgaans veel eerder gezet dan ik, dus kom maar op.
Ja dus.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:14 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
http://www.irobot.com/consumer/scooba_information.cfm
real player installeren vanaf http://forms.real.com/netzip/intl/intl_getrde601.html?lang=en&h=software-dl.real.com&f=windows/mrkt/R30EUD/RealPlayer10-5GOLD.exe&p=RealPlayer&oem=rp10_en_eu&src=ZG.nl.idx,ZG.nl.rp.rp.hd.def,ZG.nl.rp10_p_f.rp10_p_f.760.rp10_plus_free&tagtype=ie&type=rp10_en_euquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:33 schreef miss_sly het volgende:
Ik was naar huis aan het gaan en daar ben ik inmiddels gearriveerd
schaapje, ik kan je filmpje niet bekijken
Ik wil je lief zo graag even bewonderen
etenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:17 schreef het_fokschaap het volgende:
iedereen wat nuttigs aan het doen ?
*NEW* Glow-in-the-dark-boyfriend.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:42 schreef het_fokschaap het volgende:
net op Radio 1 een item over lichtgevende hartpatiënten...
dit komt door versuikerde eiwitten in de huid...nu kunnen ze op basis van lichtgevendhuid van de huid bepalen of iemand hartklachten heeft
op die manier kun je jezelf meten dmv een soort van thermometer die de lichtafgave meet
Inderdaad, want anders moet je weer afwassen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn hele huisje is weer fris en schoon, de afwas is gedaan en ik ga iets te eten halen.
Ik ga gewoon naar de suup hoor. Maar haal wel iets dat gewoon in de magnetron kan ofzo, want ik heb honger en ik ben moe.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:00 schreef Alicey het volgende:
Inderdaad, want anders moet je weer afwassen.
Ik zou dan nog iets laten bezorgen, dat magnetronvoedsel vind ik zo flauw..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar de suup hoor. Maar haal wel iets dat gewoon in de magnetron kan ofzo, want ik heb honger en ik ben moe.
guten appetitquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:16 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat even haar maaltijd af maken en dan eten
Dat had ik gedaan als ik de laatste tijd al niet veel te veel geld had uitgegeven aan een nieuwe stofzuiger, spulletjes voor de badkamer etc.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zou dan nog iets laten bezorgen, dat magnetronvoedsel vind ik zo flauw..
Dan wordt het lastiger ja..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat had ik gedaan als ik de laatste tijd al niet veel te veel geld had uitgegeven aan een nieuwe stofzuiger, spulletjes voor de badkamer etc.
quote:
waarom doet niemand zo bij mijquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Omdat je er vaak bent misschien.
ik heb er geenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:50 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
wil je misschien dan over je stofzuiger praten?
wil je dan misschien een koekje?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb er geen
moet em lenen bij mn ouders
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
wil je dan misschien een koekje?
Volgens mij ook wel ja.. Zal wel niet boeiend zijn ivm weinig koopkracht.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waarom wordt er bij de begroting altijd speciaal gelet op ouderen, gezinnen met kinderen e.d. maar nooit op alleenstaanden? Daar zijn er toch heel veel van in NL?
En door de begroting nog minder koopkrachtig wellicht.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:05 schreef Alicey het volgende:
Volgens mij ook wel ja.. Zal wel niet boeiend zijn ivm weinig koopkracht.
Best kans van. Hoewel er weer wat tegenmaatregelen worden genomen.. Als ze er gewoon met hun poten vanaf hadden gebleven.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En door de begroting nog minder koopkrachtig wellicht.
Dat was wel de kortste klap geweest ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Best kans van. Hoewel er weer wat tegenmaatregelen worden genomen.. Als ze er gewoon met hun poten vanaf hadden gebleven.
De meeste alleenstaande jongeren zijn juist enorm koopkrachtig, daar speelt bijvoorbeeld de AH heel goed op in. Voor alleenstaande moeders en mensen met bijstand is daarentegen wel genoeg aandacht. Het probleem is echter dat de problemen van alleenstaanden (huisvesting, kosten zorg en pensioen, arbeidsmarkt) niet worden gekend.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En door de begroting nog minder koopkrachtig wellicht.
van de 8 scholen in het basisonderwijs die een onvoldoende hebben gekregen zijn er 4 nog dicht. de andere 4 gaan wel gewoon open.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Meer dan de helft van de Iederwijs-scholen moet dicht.
Op het nieuws waren net andere cijfers. Maar goed, wat mij betreft, hoe meer van die scholen dicht, hoe beter.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
van de 8 scholen in het basisonderwijs die een onvoldoende hebben gekregen zijn er 4 nog dicht. de andere 4 gaan wel gewoon open.
van de middelbare weet ik het niet meer..
ik luisterde 3fm vanmiddag en daar hadden ze iemand van Iederwijs aan de lijn..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Op het nieuws waren net andere cijfers. Maar goed, wat mij betreft, hoe meer van die scholen dicht, hoe beter.
jaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nederland heeft zijn eerste vrouwelijke generaal.
Nu pas?
Er zijn kennelijk meer vrouwen die niet van knokken houden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nederland heeft zijn eerste vrouwelijke generaal.
Nu pas?
als generaal hoef je ook niet te knokkenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er zijn kennelijk meer vrouwen die niet van knokken houden.
Nee, maar je moet wel van geweld houden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
als generaal hoef je ook niet te knokken
Nee hoor, je moet ervan houden om uniformen te strijken. Héél véél uniformenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:39 schreef Alicey het volgende:
Nee, maar je moet wel van geweld houden.
Misogynist!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:40 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nee hoor, je moet ervan houden om uniformen te strijken. Héél véél uniformen
het zijn heel veel chaapjes hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat een liev schaapje! Daar moet je je avatar van maken, dan heb je een animate avatar.
klik er eens opquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zie er maar eentje. Of moest ik langer wachten?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:54 schreef Doffy het volgende:
Jij belichaamt mijn hoop in de vrouwelijkheid, Lupje![]()
Stiekem denk je vaker aan me dan je toe wilt gevenquote:
Tuuwkquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Iemand hier wel eens gekeken naar Amish in the City?
Ik vind het erg interessant! Die mensen zijn zo compleet wereldvreemd en het is heel leuk om te zien hoe zij de moderne wereld bekijken (en er verslaafd aan raken).quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:11 schreef livEliveD het volgende:
Stiekem denk je vaker aan me dan je toe wilt geven![]()
![]()
Ik heb the Amish in het echt gezien en ben in the amish village geweest; een soort pretpark over The Amish in Pennsylvaniaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Iemand hier wel eens gekeken naar Amish in the City?
Ook met mensen gesproken?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:18 schreef DutchTrain het volgende:
Ik heb the Amish in het echt gezien en ben in the amish village geweest; een soort pretpark over The Amish in Pennsylvania
Nee dat mag niet, je mag ook geen foto's van ze maken. 't is daar net een bedreigde diersoort en je moet best wel wat moeite doen om dicht bij ze te komen. Veel van hun boerderijen staan ver van de doorgaande weg af, omdat ze zichzelf alleen lopend of in kleine zwarte koetsjes verplaatsen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ook met mensen gesproken?
Ze willen dus zelf geen contact met anderen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:24 schreef DutchTrain het volgende:
Nee dat mag niet, je mag ook geen foto's van ze maken. 't is daar net een bedreigde diersoort en je moet best wel wat moeite doen om dicht bij ze te komen. Veel van hun boerderijen staan ver van de doorgaande weg af, omdat ze zichzelf alleen lopend of in kleine zwarte koetsjes verplaatsen.
Daarom is dat pretpark ook opgezet, om juist daar iedereen te laten zien wie The Amish zijn, hoe ze leven en waarom ze zo leven. Dit zorgt er voor dat ze verder rustig kunnen leven.
Inderdaad, in principe is de gemeenschap zelfvoorzienend. Je ziet wel af en toe een koetsje op de doorgaande weg, meestal met een file auto's erachter. Deze koetsjes zijn dan vaak helemaal geblindeerd en worden bestuurd door een man met zwart pak, baard en zwarte hoge hoed.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ze willen dus zelf geen contact met anderen?
Ik weet hoe ze leven, ja. Ik wist alleen niet dat ze zich ook echt helemaal afsloten voor de buitenwereld.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:29 schreef DutchTrain het volgende:
Inderdaad, in principe is de gemeenschap zelfvoorzienend. Je ziet wel af en toe een koetsje op de doorgaande weg, meestal met een file auto's erachter. Deze koetsjes zijn dan vaak helemaal geblindeerd en worden bestuurd door een man met zwart pak, baard en zwarte hoge hoed.
Ze leven dus ook volledig geisoleerd van het nieuws in de wereld (sommigen krijgen het nieuws met een paar maanden vertraging, zoals dat vroeger ook ging), ze hebben geen electriciteit etc. Het is gewoon een levensstijl waarvoor je geloof ik op je 12e en op je 18e bewust voor kan kiezen.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Day and night, baby, day and night...
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Haha, mannen! Voetbal en stofzuigers, da's alles waar ze om geven.
Kun je'm vangen en naar me opsturen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Sly, wees blij dat je niet in mijn huis bent. Er wandelt net een spin van een centimeter of drie langs.
Koop dan een vogelspin.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:16 schreef Alicey het volgende:
Omdat ik twijfel aan de plichtstrouw van Roosje.
Mjah maar dat beest vreet Roosje misschien weer op als ze niet oplet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Koop dan een vogelspin.
[afbeelding]
Katten zijn geduldig wat dat aangaat.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De spin was onder mijn TV-kastje gekropen en Doerak zit nu al een poosje te wachten tot 'ie er weer onder uit kruipt.
Brrrrquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Sly, wees blij dat je niet in mijn huis bent. Er wandelt net een spin van een centimeter of drie langs.
Doodstampen is wel genadiger. In de stofzuiger kunnen ze nog wel eens een langzame, pijnlijke dood sterven.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Brrrr
Hoewel ik me wel heb voorgenomen om de volgende eigenhandig dood te stampen. NIks niet liefjes in de stofzuiger opzuigen![]()
Waarom is het moord als ik hem met de stofzuiger opzuig en is het leuk als de hond het beest martelt?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Doerak heeft de spin te pakken.
Ze vindt 'm erg vies.
Dat is de natuur.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarom is het moord als ik hem met de stofzuiger opzuig en is het leuk als de hond het beest martelt?
Volgens mij is het ook de natuur dat de mens een spin opstofzuigtquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is de natuur.
Psst... Ik zuig ook wel eens een spin op hoor. Maar liever niet als 't niet hoeft. Ik doe het vooral als ze bijvoorbeeld op het plafond zitten.
Ik vraag me wel af waarom zoveel mensen (vrouwen) angst voor spinnen hebben. Ze zijn volkomen ongevaarlijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook de natuur dat de mens een spin opstofzuigt
Anders hadden we vast geen stofzuiger uitgevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |