Nee hoor, je moet ervan houden om uniformen te strijken. Héél véél uniformenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:39 schreef Alicey het volgende:
Nee, maar je moet wel van geweld houden.
Misogynist!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:40 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nee hoor, je moet ervan houden om uniformen te strijken. Héél véél uniformen
het zijn heel veel chaapjes hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat een liev schaapje! Daar moet je je avatar van maken, dan heb je een animate avatar.
klik er eens opquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zie er maar eentje. Of moest ik langer wachten?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:54 schreef Doffy het volgende:
Jij belichaamt mijn hoop in de vrouwelijkheid, Lupje![]()
Stiekem denk je vaker aan me dan je toe wilt gevenquote:
Tuuwkquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Iemand hier wel eens gekeken naar Amish in the City?
Ik vind het erg interessant! Die mensen zijn zo compleet wereldvreemd en het is heel leuk om te zien hoe zij de moderne wereld bekijken (en er verslaafd aan raken).quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:11 schreef livEliveD het volgende:
Stiekem denk je vaker aan me dan je toe wilt geven![]()
![]()
Ik heb the Amish in het echt gezien en ben in the amish village geweest; een soort pretpark over The Amish in Pennsylvaniaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Iemand hier wel eens gekeken naar Amish in the City?
Ook met mensen gesproken?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:18 schreef DutchTrain het volgende:
Ik heb the Amish in het echt gezien en ben in the amish village geweest; een soort pretpark over The Amish in Pennsylvania
Nee dat mag niet, je mag ook geen foto's van ze maken. 't is daar net een bedreigde diersoort en je moet best wel wat moeite doen om dicht bij ze te komen. Veel van hun boerderijen staan ver van de doorgaande weg af, omdat ze zichzelf alleen lopend of in kleine zwarte koetsjes verplaatsen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ook met mensen gesproken?
Ze willen dus zelf geen contact met anderen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:24 schreef DutchTrain het volgende:
Nee dat mag niet, je mag ook geen foto's van ze maken. 't is daar net een bedreigde diersoort en je moet best wel wat moeite doen om dicht bij ze te komen. Veel van hun boerderijen staan ver van de doorgaande weg af, omdat ze zichzelf alleen lopend of in kleine zwarte koetsjes verplaatsen.
Daarom is dat pretpark ook opgezet, om juist daar iedereen te laten zien wie The Amish zijn, hoe ze leven en waarom ze zo leven. Dit zorgt er voor dat ze verder rustig kunnen leven.
Inderdaad, in principe is de gemeenschap zelfvoorzienend. Je ziet wel af en toe een koetsje op de doorgaande weg, meestal met een file auto's erachter. Deze koetsjes zijn dan vaak helemaal geblindeerd en worden bestuurd door een man met zwart pak, baard en zwarte hoge hoed.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ze willen dus zelf geen contact met anderen?
Ik weet hoe ze leven, ja. Ik wist alleen niet dat ze zich ook echt helemaal afsloten voor de buitenwereld.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:29 schreef DutchTrain het volgende:
Inderdaad, in principe is de gemeenschap zelfvoorzienend. Je ziet wel af en toe een koetsje op de doorgaande weg, meestal met een file auto's erachter. Deze koetsjes zijn dan vaak helemaal geblindeerd en worden bestuurd door een man met zwart pak, baard en zwarte hoge hoed.
Ze leven dus ook volledig geisoleerd van het nieuws in de wereld (sommigen krijgen het nieuws met een paar maanden vertraging, zoals dat vroeger ook ging), ze hebben geen electriciteit etc. Het is gewoon een levensstijl waarvoor je geloof ik op je 12e en op je 18e bewust voor kan kiezen.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Day and night, baby, day and night...
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Haha, mannen! Voetbal en stofzuigers, da's alles waar ze om geven.
Kun je'm vangen en naar me opsturen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Sly, wees blij dat je niet in mijn huis bent. Er wandelt net een spin van een centimeter of drie langs.
Koop dan een vogelspin.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:16 schreef Alicey het volgende:
Omdat ik twijfel aan de plichtstrouw van Roosje.
Mjah maar dat beest vreet Roosje misschien weer op als ze niet oplet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Koop dan een vogelspin.
[afbeelding]
Katten zijn geduldig wat dat aangaat.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De spin was onder mijn TV-kastje gekropen en Doerak zit nu al een poosje te wachten tot 'ie er weer onder uit kruipt.
Brrrrquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Sly, wees blij dat je niet in mijn huis bent. Er wandelt net een spin van een centimeter of drie langs.
Doodstampen is wel genadiger. In de stofzuiger kunnen ze nog wel eens een langzame, pijnlijke dood sterven.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Brrrr
Hoewel ik me wel heb voorgenomen om de volgende eigenhandig dood te stampen. NIks niet liefjes in de stofzuiger opzuigen![]()
Waarom is het moord als ik hem met de stofzuiger opzuig en is het leuk als de hond het beest martelt?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Doerak heeft de spin te pakken.
Ze vindt 'm erg vies.
Dat is de natuur.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarom is het moord als ik hem met de stofzuiger opzuig en is het leuk als de hond het beest martelt?
Volgens mij is het ook de natuur dat de mens een spin opstofzuigtquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is de natuur.
Psst... Ik zuig ook wel eens een spin op hoor. Maar liever niet als 't niet hoeft. Ik doe het vooral als ze bijvoorbeeld op het plafond zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |