Van die spinnen of bedoel je nu iets anders?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je herinnert je dat web nog wel, toch?
ja, en hoe leg je dat nou weer uit aan je vriendenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:02 schreef het_fokschaap het volgende:
er zitten nu al krassen op van de radiator waar ze onder ging![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:04 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
ja, en hoe leg je dat nou weer uit aan je vrienden![]()
Hoe heeft ze het gedaan?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:08 schreef het_fokschaap het volgende:
en ze is klaar en terug naar d'r mandje![]()
Zij wordt dus ook net zo snel oud als een echte vrouw. Dit begint eng te worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:02 schreef het_fokschaap het volgende:
er zitten nu al krassen op van de radiator waar ze onder ging![]()
Neems eens contact op met Albert Heijn. Die hebben een paar geleden een proef gehad met een dweilrobotquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
stof en vieze dingen zijn weg
nu moet ik nog een dweilrobot
Je bent echt lui he?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
stof en vieze dingen zijn weg
nu moet ik nog een dweilrobot
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Dat soort notes heeft Lupa doorgaans veel eerder gezet dan ik, dus kom maar op.
Ja dus.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:14 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
http://www.irobot.com/consumer/scooba_information.cfm
real player installeren vanaf http://forms.real.com/netzip/intl/intl_getrde601.html?lang=en&h=software-dl.real.com&f=windows/mrkt/R30EUD/RealPlayer10-5GOLD.exe&p=RealPlayer&oem=rp10_en_eu&src=ZG.nl.idx,ZG.nl.rp.rp.hd.def,ZG.nl.rp10_p_f.rp10_p_f.760.rp10_plus_free&tagtype=ie&type=rp10_en_euquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:33 schreef miss_sly het volgende:
Ik was naar huis aan het gaan en daar ben ik inmiddels gearriveerd
schaapje, ik kan je filmpje niet bekijken
Ik wil je lief zo graag even bewonderen
etenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:17 schreef het_fokschaap het volgende:
iedereen wat nuttigs aan het doen ?
*NEW* Glow-in-the-dark-boyfriend.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:42 schreef het_fokschaap het volgende:
net op Radio 1 een item over lichtgevende hartpatiënten...
dit komt door versuikerde eiwitten in de huid...nu kunnen ze op basis van lichtgevendhuid van de huid bepalen of iemand hartklachten heeft
op die manier kun je jezelf meten dmv een soort van thermometer die de lichtafgave meet
Inderdaad, want anders moet je weer afwassen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn hele huisje is weer fris en schoon, de afwas is gedaan en ik ga iets te eten halen.
Ik ga gewoon naar de suup hoor. Maar haal wel iets dat gewoon in de magnetron kan ofzo, want ik heb honger en ik ben moe.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:00 schreef Alicey het volgende:
Inderdaad, want anders moet je weer afwassen.
Ik zou dan nog iets laten bezorgen, dat magnetronvoedsel vind ik zo flauw..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar de suup hoor. Maar haal wel iets dat gewoon in de magnetron kan ofzo, want ik heb honger en ik ben moe.
guten appetitquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:16 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat even haar maaltijd af maken en dan eten
Dat had ik gedaan als ik de laatste tijd al niet veel te veel geld had uitgegeven aan een nieuwe stofzuiger, spulletjes voor de badkamer etc.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zou dan nog iets laten bezorgen, dat magnetronvoedsel vind ik zo flauw..
Dan wordt het lastiger ja..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat had ik gedaan als ik de laatste tijd al niet veel te veel geld had uitgegeven aan een nieuwe stofzuiger, spulletjes voor de badkamer etc.
quote:
waarom doet niemand zo bij mijquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Omdat je er vaak bent misschien.
ik heb er geenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:50 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
wil je misschien dan over je stofzuiger praten?
wil je dan misschien een koekje?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb er geen
moet em lenen bij mn ouders
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
wil je dan misschien een koekje?
Volgens mij ook wel ja.. Zal wel niet boeiend zijn ivm weinig koopkracht.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waarom wordt er bij de begroting altijd speciaal gelet op ouderen, gezinnen met kinderen e.d. maar nooit op alleenstaanden? Daar zijn er toch heel veel van in NL?
En door de begroting nog minder koopkrachtig wellicht.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:05 schreef Alicey het volgende:
Volgens mij ook wel ja.. Zal wel niet boeiend zijn ivm weinig koopkracht.
Best kans van. Hoewel er weer wat tegenmaatregelen worden genomen.. Als ze er gewoon met hun poten vanaf hadden gebleven.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En door de begroting nog minder koopkrachtig wellicht.
Dat was wel de kortste klap geweest ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Best kans van. Hoewel er weer wat tegenmaatregelen worden genomen.. Als ze er gewoon met hun poten vanaf hadden gebleven.
De meeste alleenstaande jongeren zijn juist enorm koopkrachtig, daar speelt bijvoorbeeld de AH heel goed op in. Voor alleenstaande moeders en mensen met bijstand is daarentegen wel genoeg aandacht. Het probleem is echter dat de problemen van alleenstaanden (huisvesting, kosten zorg en pensioen, arbeidsmarkt) niet worden gekend.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En door de begroting nog minder koopkrachtig wellicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |